Nové ikonky - drobný detail
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
- strangerino
- Lv.6
- Příspěvky: 28
- Registrován: čtv 24. lis 2016 11:25:06
- Bydliště: Praha
- Dal poděkování: 44 poděkování
- Dostal poděkování: 15 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Nové ikonky - drobný detail
Zdravím, všiml jsem si, že se tu objevila celá série nových ikonek. Ikonky jsou velmi pěkné, ale měl bych k tomu jeden takový detail...
Jakožto člověk, který často kontroluje buff, kolik ještě zbývá času, tak mě celkem rozčiluje přeskakování ikonek.
Například pokud máte otravu, zpomalení nebo stun... Tyto ikonky se řadí před Vaše kouzla a před buffy, tudíž pokud ikonka zmizí, tak ikonka buffu se posune na původní pozici ikonky, která zmizela a tím pádem člověk musí změnit i polohu myši, aby zobrazil zbývající čas a ono když máte stun, zpomalení, otrávení nebo zapálení, tak to skáče opravdu hodně, protože tato omezení nemají dlouhé trvání a většinou to pouze přeskakuje z místa na místo. O to víc ve swampu, kde je člověk velmi často ve stunu nebo má otravu.
Upravil bych tedy pouze jejich pozici a tyto ikonky bych řadil vždy na konec seznamu ikonek. Všechna kouzla aura, zuření, buffy, apod, tak to vše by jim předcházelo. Nedocházelo by tedy k přeskakování prioritnějších ikonek.
Jakožto člověk, který často kontroluje buff, kolik ještě zbývá času, tak mě celkem rozčiluje přeskakování ikonek.
Například pokud máte otravu, zpomalení nebo stun... Tyto ikonky se řadí před Vaše kouzla a před buffy, tudíž pokud ikonka zmizí, tak ikonka buffu se posune na původní pozici ikonky, která zmizela a tím pádem člověk musí změnit i polohu myši, aby zobrazil zbývající čas a ono když máte stun, zpomalení, otrávení nebo zapálení, tak to skáče opravdu hodně, protože tato omezení nemají dlouhé trvání a většinou to pouze přeskakuje z místa na místo. O to víc ve swampu, kde je člověk velmi často ve stunu nebo má otravu.
Upravil bych tedy pouze jejich pozici a tyto ikonky bych řadil vždy na konec seznamu ikonek. Všechna kouzla aura, zuření, buffy, apod, tak to vše by jim předcházelo. Nedocházelo by tedy k přeskakování prioritnějších ikonek.
- L0GAN
- Lv.14
- Příspěvky: 110
- Registrován: ned 12. úno 2017 13:21:24
- Dal poděkování: 109 poděkování
- Dostal poděkování: 129 poděkování
- Saggitarius
- Game Administrator
- Příspěvky: 1148
- Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
- Dal poděkování: 8 poděkování
- Dostal poděkování: 2825 poděkování
Re: Nové ikonky - drobný detail
Děkujeme za odezvu,
je v plánu provést vylepšený systém řazení, aby fungoval lépe.
Tedy nejkratší efekty (povětšinou debufy) budou na konci a nebude tak docházet k danému problému.
je v plánu provést vylepšený systém řazení, aby fungoval lépe.
Tedy nejkratší efekty (povětšinou debufy) budou na konci a nebude tak docházet k danému problému.
[GA]Saggi
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
- strangerino
- Lv.6
- Příspěvky: 28
- Registrován: čtv 24. lis 2016 11:25:06
- Bydliště: Praha
- Dal poděkování: 44 poděkování
- Dostal poděkování: 15 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové ikonky - drobný detail
Tak to moc rád slyším! 
E: ještě bych k celé věci rád dodal, že mi ve stávajícím systému chybí viditelnost aktivních elixírů. Po nějaké chvilce musím většinu z nich proklikat, abych zjistil jestli jsou aktivní nebo je nutné je aktivovat. Takže by bylo dobré zaměřit se v budoucnu i na tohle.
Ideálně ve formátu - Jméno elixírů (zbývající čas).

E: ještě bych k celé věci rád dodal, že mi ve stávajícím systému chybí viditelnost aktivních elixírů. Po nějaké chvilce musím většinu z nich proklikat, abych zjistil jestli jsou aktivní nebo je nutné je aktivovat. Takže by bylo dobré zaměřit se v budoucnu i na tohle.
Ideálně ve formátu - Jméno elixírů (zbývající čas).
-
- Lv.3
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř 16. úno 2011 18:52:10
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 5 poděkování
Re: Nové ikonky - drobný detail
strangerino píše: ↑čtv 14. úno 2019 19:36:50 Tak to moc rád slyším!
E: ještě bych k celé věci rád dodal, že mi ve stávajícím systému chybí viditelnost aktivních elixírů. Po nějaké chvilce musím většinu z nich proklikat, abych zjistil jestli jsou aktivní nebo je nutné je aktivovat. Takže by bylo dobré zaměřit se v budoucnu i na tohle.
Ideálně ve formátu - Jméno elixírů (zbývající čas).
Na toto téma jsem dokonce zakládal i návrh vč. ankety. Docela mě mrzí že i při pozitivním ohlasu se na to při teto změně nemyslelo...
-
- Lv.2
- Příspěvky: 6
- Registrován: pát 15. úno 2019 5:13:39
- Dostal poděkování: 2 poděkování
Re: Nové ikonky - drobný detail
Ahoj ,chtěl jsem se jen zeptat zda ikonky na kouzla nemohou třeba 20 sec. před koncem pomalu problikávat.
Upozornilo by to tak případně na další nutnost bufu nebo i u koně když je už na umření
.
Hlavně aby to blikání nebylo šílené a nevadilo ve hře. Standardní ikonky sběr yangů a rozšíření skladu bych odebral, to pozná každý a je to součástí hry. Naopak bych přidal jen při vstupu na časově omezené lokace kontrolku
,
ktrá by svítila třeba 5 min před vykopnutím /swamp/.
Upozornilo by to tak případně na další nutnost bufu nebo i u koně když je už na umření

Hlavně aby to blikání nebylo šílené a nevadilo ve hře. Standardní ikonky sběr yangů a rozšíření skladu bych odebral, to pozná každý a je to součástí hry. Naopak bych přidal jen při vstupu na časově omezené lokace kontrolku

ktrá by svítila třeba 5 min před vykopnutím /swamp/.
Naposledy upravil(a) PREDATOR dne pát 15. úno 2019 6:23:46, celkem upraveno 1 x.
-
- Lv.5
- Příspěvky: 20
- Registrován: úte 09. led 2018 10:30:44
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 10 poděkování
Re: Nové ikonky - drobný detail
Nebo rovnou vedle kováře udělat veterinu, aby koně chodili na prohlídky.
Nebo aby se elixíry naklikávaly automaticky.
Nebo SMS by nám mohly chodit, aby jsme si dali buffy.
Nechal bych to jak to je...

Rok 2010 - Rok , kdy jsme opustili reálný svět
!!EKURA!!
- Komodorr -

- Komodorr -
- White
- Lv.13
- Příspěvky: 97
- Registrován: stř 01. dub 2015 19:43:06
- Dal poděkování: 11 poděkování
- Dostal poděkování: 29 poděkování
Re: Nové ikonky - drobný detail
Byl bych rad, kdyby byla moznost pridat Kerindorska osviceni, treba ve forme jedne kolonky, po najeti by se nam zobrazily aktivni osviceni a jejich cas.
Jinak ikonky supr.
Jinak ikonky supr.
Toxicita je na místě
Ve hře jednou měsíčně : ScoperKeri, Carto
Ve hře jednou měsíčně : ScoperKeri, Carto
-
- Lv.2
- Příspěvky: 6
- Registrován: pát 15. úno 2019 5:13:39
- Dostal poděkování: 2 poděkování
Re: Nové ikonky - drobný detail
No veterina je fajn nápad ,ale asi do jiné hry. A nechávat vše jak to je - tak lidstvo stále jí kořínky a Ekura expí do 100levlu.
Ono něco vymyslet je náročnější než hanit:-)
Ono něco vymyslet je náročnější než hanit:-)
-
- Lv.5
- Příspěvky: 20
- Registrován: úte 09. led 2018 10:30:44
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 10 poděkování
Re: Nové ikonky - drobný detail
Ono bude asi spíš vymyslet a vymyslet.
Přijde mi to spíš jako lenost se podívat kdy ty buffy končí, nebo kolik mam % než mi umře kůň, jelikož nakrmit ho 1 pořádně za 3 neděle je asi nadlidský výkon, nebo když vidím že mám v červeném okně zkrocené zvíře, že asi už hodí kramle, tak ho jít zkrotit znova.
Ikony jsou pěkný, když budou poskládaný taky super, ale aby to ještě upozorňovalo jak na cvičený opice, tak to soráč to mě nebere.
Přijde mi to spíš jako lenost se podívat kdy ty buffy končí, nebo kolik mam % než mi umře kůň, jelikož nakrmit ho 1 pořádně za 3 neděle je asi nadlidský výkon, nebo když vidím že mám v červeném okně zkrocené zvíře, že asi už hodí kramle, tak ho jít zkrotit znova.
Ikony jsou pěkný, když budou poskládaný taky super, ale aby to ještě upozorňovalo jak na cvičený opice, tak to soráč to mě nebere.
Rok 2010 - Rok , kdy jsme opustili reálný svět
!!EKURA!!
- Komodorr -

- Komodorr -
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
Narsi « stř 12:21 pm »


@
Vydesenej « stř 12:03 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:01 pm »


@
Valkaryan « stř 10:07 am »


@
Mionix « stř 7:39 am »


@
Vydesenej « stř 7:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 11:38 pm »


@
Vydesenej « úte 5:47 pm »


@
gagefranjo « úte 4:11 pm »


@
Hakan « úte 12:53 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »


@
Mionix « čtv 6:57 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »


@
Mionix « čtv 7:48 am »


@
kovardominik « stř 9:55 pm »


@
Mionix « stř 7:31 pm »


@
Mionix « stř 6:00 pm »


@
Nonepovideeej « stř 5:39 pm »


@
Mionix « stř 4:52 pm »