Nové ikonky - drobný detail

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
strangerino
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 28
Registrován: čtv 24. lis 2016 11:25:06
Bydliště: Praha
Dal poděkování: 44 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od strangerino » čtv 14. úno 2019 18:30:02

Zdravím, všiml jsem si, že se tu objevila celá série nových ikonek. Ikonky jsou velmi pěkné, ale měl bych k tomu jeden takový detail...
Jakožto člověk, který často kontroluje buff, kolik ještě zbývá času, tak mě celkem rozčiluje přeskakování ikonek.
Například pokud máte otravu, zpomalení nebo stun... Tyto ikonky se řadí před Vaše kouzla a před buffy, tudíž pokud ikonka zmizí, tak ikonka buffu se posune na původní pozici ikonky, která zmizela a tím pádem člověk musí změnit i polohu myši, aby zobrazil zbývající čas a ono když máte stun, zpomalení, otrávení nebo zapálení, tak to skáče opravdu hodně, protože tato omezení nemají dlouhé trvání a většinou to pouze přeskakuje z místa na místo. O to víc ve swampu, kde je člověk velmi často ve stunu nebo má otravu.

Upravil bych tedy pouze jejich pozici a tyto ikonky bych řadil vždy na konec seznamu ikonek. Všechna kouzla aura, zuření, buffy, apod, tak to vše by jim předcházelo. Nedocházelo by tedy k přeskakování prioritnějších ikonek.

Uživatelský avatar
L0GAN
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 110
Registrován: ned 12. úno 2017 13:21:24
Dal poděkování: 109 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od L0GAN » čtv 14. úno 2019 18:40:52

dobry napad :up: taky bych to takto upravil
WarDogs member

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od Saggitarius » čtv 14. úno 2019 19:28:46

Děkujeme za odezvu,
je v plánu provést vylepšený systém řazení, aby fungoval lépe.
Tedy nejkratší efekty (povětšinou debufy) budou na konci a nebude tak docházet k danému problému.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
strangerino
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 28
Registrován: čtv 24. lis 2016 11:25:06
Bydliště: Praha
Dal poděkování: 44 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od strangerino » čtv 14. úno 2019 19:36:50

Tak to moc rád slyším! :-)

E: ještě bych k celé věci rád dodal, že mi ve stávajícím systému chybí viditelnost aktivních elixírů. Po nějaké chvilce musím většinu z nich proklikat, abych zjistil jestli jsou aktivní nebo je nutné je aktivovat. Takže by bylo dobré zaměřit se v budoucnu i na tohle.
Ideálně ve formátu - Jméno elixírů (zbývající čas).

brezzina
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 10
Registrován: stř 16. úno 2011 18:52:10
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od brezzina » pát 15. úno 2019 3:17:52

strangerino píše: čtv 14. úno 2019 19:36:50 Tak to moc rád slyším! :-)

E: ještě bych k celé věci rád dodal, že mi ve stávajícím systému chybí viditelnost aktivních elixírů. Po nějaké chvilce musím většinu z nich proklikat, abych zjistil jestli jsou aktivní nebo je nutné je aktivovat. Takže by bylo dobré zaměřit se v budoucnu i na tohle.
Ideálně ve formátu - Jméno elixírů (zbývající čas).

Na toto téma jsem dokonce zakládal i návrh vč. ankety. Docela mě mrzí že i při pozitivním ohlasu se na to při teto změně nemyslelo...

PREDATOR
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 6
Registrován: pát 15. úno 2019 5:13:39
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od PREDATOR » pát 15. úno 2019 5:40:56

Ahoj ,chtěl jsem se jen zeptat zda ikonky na kouzla nemohou třeba 20 sec. před koncem pomalu problikávat.
Upozornilo by to tak případně na další nutnost bufu nebo i u koně když je už na umření :D .
Hlavně aby to blikání nebylo šílené a nevadilo ve hře. Standardní ikonky sběr yangů a rozšíření skladu bych odebral, to pozná každý a je to součástí hry. Naopak bych přidal jen při vstupu na časově omezené lokace kontrolku :D ,
ktrá by svítila třeba 5 min před vykopnutím /swamp/.
Naposledy upravil(a) PREDATOR dne pát 15. úno 2019 6:23:46, celkem upraveno 1 x.

Cupra
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 20
Registrován: úte 09. led 2018 10:30:44
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od Cupra » pát 15. úno 2019 6:21:34

PREDATOR píše: pát 15. úno 2019 5:40:56 Ahoj ,chtěl jsem se jen zeptat zda ikonky na kouzla nemohou třeba 20 sec. před koncem pomalu problikávat.
Upozornilo by to tak případně na další nutnost bufu nebo i u koně když je už na umření :D .
Hlavně aby to blikání nebylo šílené a nevadilo ve hře :x
Nebo rovnou vedle kováře udělat veterinu, aby koně chodili na prohlídky.
Nebo aby se elixíry naklikávaly automaticky.
Nebo SMS by nám mohly chodit, aby jsme si dali buffy.



Nechal bych to jak to je... :whistle:
Rok 2010 - Rok , kdy jsme opustili reálný svět :D !!EKURA!!

- Komodorr -

Uživatelský avatar
White
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 97
Registrován: stř 01. dub 2015 19:43:06
Dal poděkování: 11 poděkování
Dostal poděkování: 29 poděkování

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od White » pát 15. úno 2019 6:22:32

Byl bych rad, kdyby byla moznost pridat Kerindorska osviceni, treba ve forme jedne kolonky, po najeti by se nam zobrazily aktivni osviceni a jejich cas.
Jinak ikonky supr.
Toxicita je na místě

Ve hře jednou měsíčně : ScoperKeri, Carto

PREDATOR
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 6
Registrován: pát 15. úno 2019 5:13:39
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od PREDATOR » pát 15. úno 2019 7:55:01

No veterina je fajn nápad ,ale asi do jiné hry. A nechávat vše jak to je - tak lidstvo stále jí kořínky a Ekura expí do 100levlu.
Ono něco vymyslet je náročnější než hanit:-)

Cupra
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 20
Registrován: úte 09. led 2018 10:30:44
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: Nové ikonky - drobný detail

Příspěvek od Cupra » pát 15. úno 2019 8:05:56

Ono bude asi spíš vymyslet a vymyslet.
Přijde mi to spíš jako lenost se podívat kdy ty buffy končí, nebo kolik mam % než mi umře kůň, jelikož nakrmit ho 1 pořádně za 3 neděle je asi nadlidský výkon, nebo když vidím že mám v červeném okně zkrocené zvíře, že asi už hodí kramle, tak ho jít zkrotit znova.

Ikony jsou pěkný, když budou poskládaný taky super, ale aby to ještě upozorňovalo jak na cvičený opice, tak to soráč to mě nebere.
Rok 2010 - Rok , kdy jsme opustili reálný svět :D !!EKURA!!

- Komodorr -

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí

Who is chatting