Stránka 1 z 1

Poslušný kůň

Napsal: sob 27. dub 2019 20:55:46
od JoMay
Ahoj,
Myslím, že nejsem jediný komu pomůže tato malá úprava ohledně pohybu/doprovázení koně.

O co přesněji jde: Během bojování/poflakování na mapách a přivolaném jízdním zvířeti, se můžete lehce stát, že se o něj seknete. [Vy,nebo ostatní hráči]

(např. Sesednutí v HG/Cido/Klasická mapa a běžení k cíli/nepříteli + během soubojů/pohybu ve městě/mapách)

Co přesně by se upravilo:

Bod č.
1) Kůň by byl nehmotný objekt (V praxi znamená: dalo by se jím procházet,pokud by na něm daný hráč neseděl)

Bod č. 2) Kůň by se od Vaší postavy držel v dostatečné vzdálenosti (např. 10m, nebo by si volně pobíhal v dostatečné vzdálenosti od Vás)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Myslím, že to většině lidí přispěje v PvM i PvP, či ve volném pohybu okolo skladu atd. (Přeci jen ve většině případů je to magické zvíře, tak proč by se jím nedalo projít :) )

Pokud nesouhlasíte, prosím uveďte důvod s dostatečným vysvětlením. Děkuji JoMay :heart:

Re: Poslušný kůň

Napsal: ned 28. dub 2019 14:48:53
od disaster1591
Velmi dobry navrh, kolkokrat sa stane ze kon napr v hg zavadza a tym padom sa hrac nedostane k mobom a umrie, bol by som za bod c.1 len nvm ci by neboli problemy s priehladnostou,muselo by sa to niak doriesot

Re: Poslušný kůň

Napsal: ned 28. dub 2019 16:03:07
od MagSham
Jsem jednoznačně pro, kolikrát i u kopání si nechají zavolaného koně a leze do žíly, ale strašně moc si chci kliknout na tu poslední volbu protože to prostě svádí :help:

Re: Poslušný kůň

Napsal: ned 28. dub 2019 17:23:28
od JoMay
disaster1591 píše: ned 28. dub 2019 14:48:53 Velmi dobry navrh, kolkokrat sa stane ze kon napr v hg zavadza a tym padom sa hrac nedostane k mobom a umrie, bol by som za bod c.1 len nvm ci by neboli problemy s priehladnostou,muselo by sa to niak doriesot
Myslím, že nějaké grafické odlišení od ochočeného/zkroceného/vycvičeného koně by asi nebyl problém, aby si hráči nemysleli, že je to Mob např. když ochočuji to samé zvíře, které zrovna vlastním. (k tomu slouží daný popisek koně)
MagSham píše: ned 28. dub 2019 16:03:07 Jsem jednoznačně pro, kolikrát i u kopání si nechají zavolaného koně a leze do žíly, ale strašně moc si chci kliknout na tu poslední volbu protože to prostě svádí :help:
Jsem rád, že se ti návrh líbí. Při kopání rudy před skladem a přivolaném jízdním zvířeti (cizí zvíře), se vždy někdo sekne :)
Chápu, že tě svádí to tlačítko :D Proto jsem ho tam dal :twisted: :twisted: :twisted:


Pro všechny ostatní: Prosím, když hlasujete pro volbu PROTI. Napište důvod :) Jsme na fóru. Když napíšete důvod, předejdeme v budoucnu omylům.

Děkuji JoMay

Re: Poslušný kůň

Napsal: ned 28. dub 2019 20:34:15
od CrazyBull
Myslím že se to tu už něco takového řešilo 20.března 2017
Jezdecká zvířata - překážení v pohybu

Re: Poslušný kůň

Napsal: ned 28. dub 2019 21:27:37
od CrazyBull
Dal jsem bod č.1 protože projít skrz koně je výhodnější varianta :up:

Re: Poslušný kůň

Napsal: ned 28. dub 2019 21:54:21
od JoMay
CrazyBull píše: ned 28. dub 2019 20:34:15 Myslím že se to tu už něco takového řešilo 20.března 2017
Jezdecká zvířata - překážení v pohybu
Ahoj, tak tohoto tématu jsem si vůbec nevšiml a zapadl v zapomnění. To nemění nic na tom, že se kůň totálně plete. Nejvíce v HG a CiDo. Podle tehdejšího hlasováni (výsledku), by měl být problém opraven :) Ale furt není :(
Celé tehdejší téma jsem pročetl (děkuji, že jsi to našel) ... Furt nevím, proč to není tedy opravené.

Dodatek (pro ty co použijí koně jednou za 100let):

Ono projít HG 10x je celkem v pohodě, ale jít HG 1000x a co kytka to kůň v cestě. To ti znepříjemní hru, že to raději vypneš. + nespočet smrtí díky kopytu [Určitě potvrdí většina hráčů]
Odpověď typu: koně odvoláš pomocí klávesové zkratky Ctrl+B je to jednoduché přeci. :ouch: :ouch: :ouch:
Takový typ lidí koně používá zřídka a nechodí lokace kde ho opravdu potřebují a zapnou to jen o Vánoce :heart: :heart:

Re: Poslušný kůň

Napsal: pon 29. dub 2019 9:01:30
od Krudan
Uplna hlupost.. NIE, za prve znova ide o zvyhodnovanie blizkarov v world mapach pri pvp, za druhe v zivote sa mi to nestalo za 13 rokov co hram a hral som uz vsetky postavy. Proste ho odvolaj, vies ho privolat za stotinu do slova a do pismena. Tak isto ako ho vies odvolat. Ze ho tam niekto proti tebe necha naschval je skôr taktika aby sa tebe prave tazsie sekalo.

Pre tych pomalejsich:

ctrl + b odvola kona

A keby uz fakt chceme nieco take riesit, tak ti na BETON nepomoze ze budes schopny prejst cez kona lebo metin je urobeny tak ze ked sekas, narazis na neho tak ci tak. To by tam proste ten kon nemohol byt. Aj ak by sa cez neho dalo prechadzat, nijak by to nezabralo pocas boja. Ked uz fakt chcete nieco take riesit tak urobte rovno aby sa kon nepohyboval okolo hraca ale sa rovno odvolaval. Co je zas hlupost lebo ja napriklad chcem mat kona pri sebe.. preco nie? sa mi paci jak to beha okolo. Alebo este dalsia moznost, nech ten kon.. neze drzi sa 10m daleko, ale nech sa proste nastavi aby sam hracom automaticky uhybal.

Re: Poslušný kůň

Napsal: pon 29. dub 2019 15:12:37
od qSTRoNgMANp
Byl bych PRO, ale líbilo by se mi spíš, že pokud sedím na koni a dám ctrl + b, tak sesednu a odvolá to koně ihned. Možná nejelegatnější řešení. A naopak to samé, pokud nemám přivolaného koně, tak pomocí ctrl + b ( musím mi volaní na 10) mi to přivolá koně a automaticky to na něj nasedne. :)

Re: Poslušný kůň

Napsal: úte 30. dub 2019 16:44:07
od Beer98
Prečo to sťažovať. Urobil by som to tak, ako je to zo zvieratami z eventov. Kôň bude po celú dobu odvolaný. Písmenom H zosadneš a kôň zmizne a zasa po nasadnutí sa objaví. Ak bude niekto chcieť aby kôň chodil vedľa neho privolá si ho pomocou Knihy.
A pri realizovaní tejto možnosti by som pre všetkých dal šancu na privolanie koňa 100%. Aj tak v takto pokročilom stave hry už by to bolo jedno :).