Stránka 4 z 5

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Napsal: pát 10. led 2020 20:09:07
od TomasFoxx
Lejno píše: pát 10. led 2020 19:18:30 Tak ono ked tvrdíš, ze tam chodili robiť bordel 100lv tak mi nehovor, ze ho nikto nevedel vypnúť na kuzlo a bol by klud ani by nevyšiel z kruhu. V modrej som videl asi iba raz, ze by nam to tam niekto sekal hlava nehlava, inak sme boli vždy pri kruhu a sekali sme sa len medzi sebou. Osobne ked som prišiel do červenej, neviem, ci som vobec niekoho zabil a ani som ich moc nevidel, co by tam zabijali, teda okrem nemenovaného cechu a to ze som tam travil dosť času. A ako uz bolo povedané 173x tak to poviem znovu, urobit blbý kruh okolo skladnika, obchodnice a záhradky a je kľud, vsetci sme spokojní.


Nechytejte mě za každé slovo. Většinou velcí byli v pohodě, až na výjimky. Tito PvP borci naběhli, vymlátili, když se říše vzpamatovala tak pochcípali, x krát se zkusili zvednout, pokračovat a nakonec buď utekli na náměstí nebo se odportovali zpět do vlastní říše.

Mionix
zabijel jsi tam jednou ve 2 ráno když si byl ožralej, jinak jsi byl hodný kluk😂😂😂

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Napsal: pát 10. led 2020 21:47:57
od Lejno
TomasFoxx píše: pát 10. led 2020 20:09:07
Lejno píše: pát 10. led 2020 19:18:30 Tak ono ked tvrdíš, ze tam chodili robiť bordel 100lv tak mi nehovor, ze ho nikto nevedel vypnúť na kuzlo a bol by klud ani by nevyšiel z kruhu. V modrej som videl asi iba raz, ze by nam to tam niekto sekal hlava nehlava, inak sme boli vždy pri kruhu a sekali sme sa len medzi sebou. Osobne ked som prišiel do červenej, neviem, ci som vobec niekoho zabil a ani som ich moc nevidel, co by tam zabijali, teda okrem nemenovaného cechu a to ze som tam travil dosť času. A ako uz bolo povedané 173x tak to poviem znovu, urobit blbý kruh okolo skladnika, obchodnice a záhradky a je kľud, vsetci sme spokojní.


Nechytejte mě za každé slovo. Většinou velcí byli v pohodě, až na výjimky. Tito PvP borci naběhli, vymlátili, když se říše vzpamatovala tak pochcípali, x krát se zkusili zvednout, pokračovat a nakonec buď utekli na náměstí nebo se odportovali zpět do vlastní říše.

Mionix
zabijel jsi tam jednou ve 2 ráno když si byl ožralej, jinak jsi byl hodný kluk😂😂😂
Tak sa vsetkym poskodenym verejne ospravedlnujem, som rád, ze len to 😂😂😂

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Napsal: pát 10. led 2020 23:55:36
od pylot
Situace je taková jaká je. I Kdyby jste tu vymysleli nějaký dobrý nápad, tak než ho někdo zrealizuje, tak to bude trvat půl roku. Sindicate už je jako muzeum. Je to snad poslední server verze "starého offíku" s minimem vylepšení. To kam se metin posunul za ta léta bohužel tady lidi ani nepoznají, protože tempo přibývajících novinek je tady někde u bodu mrazu. No a když chce člověk zaslat návrh na zlepšení hry, tak to tady hned Onix zamítne a ani se to nepřidá na forum, aby nad tím mohli diskutovat i ostatní hráči. Je spousta možností jak rozšířit možnosti PVP - raidy, štafety, dobývání. Myslím, že by ale nejvíce pomohlo přidat mapu typu stará svatá s nějakým PVM (spíše metiny než plášťování) a pěkným dropem - nechat zisk CB za zabití nepřítele, nechat ztrátu CB za smrt, ale umožnit vstup do mapy i s 0 CB. Zisk a ztráta CB dle typu hodnosti avšak méně než ve válkách, třeba s 1/3 koeficientem.

V době vzniku tenhle server patřil k absolutní špičce a stal se základem pro snad všechny CZ/SK privátní servery, bohužel nějak upadá.

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Napsal: sob 11. led 2020 4:10:38
od schvarz
pylot píše: pát 10. led 2020 23:55:36 Situace je taková jaká je. I Kdyby jste tu vymysleli nějaký dobrý nápad, tak než ho někdo zrealizuje, tak to bude trvat půl roku. Sindicate už je jako muzeum. Je to snad poslední server verze "starého offíku" s minimem vylepšení. To kam se metin posunul za ta léta bohužel tady lidi ani nepoznají, protože tempo přibývajících novinek je tady někde u bodu mrazu. No a když chce člověk zaslat návrh na zlepšení hry, tak to tady hned Onix zamítne a ani se to nepřidá na forum, aby nad tím mohli diskutovat i ostatní hráči. Je spousta možností jak rozšířit možnosti PVP - raidy, štafety, dobývání. Myslím, že by ale nejvíce pomohlo přidat mapu typu stará svatá s nějakým PVM (spíše metiny než plášťování) a pěkným dropem - nechat zisk CB za zabití nepřítele, nechat ztrátu CB za smrt, ale umožnit vstup do mapy i s 0 CB. Zisk a ztráta CB dle typu hodnosti avšak méně než ve válkách, třeba s 1/3 koeficientem.

V době vzniku tenhle server patřil k absolutní špičce a stal se základem pro snad všechny CZ/SK privátní servery, bohužel nějak upadá.
Počkat, to nemůžeš :D Nemůžeš pouštět lidi s 0CB do mapy, kde se CB dají jejich zabitím získat. To by byla fabrika na CBčka pro kohokoliv s pvp. Tak to bohužel nefunguje, tam se musí dát nějaká zábrana.

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Napsal: sob 11. led 2020 9:10:43
od disaster1591
schvarz píše: sob 11. led 2020 4:10:38
pylot píše: pát 10. led 2020 23:55:36 Situace je taková jaká je. I Kdyby jste tu vymysleli nějaký dobrý nápad, tak než ho někdo zrealizuje, tak to bude trvat půl roku. Sindicate už je jako muzeum. Je to snad poslední server verze "starého offíku" s minimem vylepšení. To kam se metin posunul za ta léta bohužel tady lidi ani nepoznají, protože tempo přibývajících novinek je tady někde u bodu mrazu. No a když chce člověk zaslat návrh na zlepšení hry, tak to tady hned Onix zamítne a ani se to nepřidá na forum, aby nad tím mohli diskutovat i ostatní hráči. Je spousta možností jak rozšířit možnosti PVP - raidy, štafety, dobývání. Myslím, že by ale nejvíce pomohlo přidat mapu typu stará svatá s nějakým PVM (spíše metiny než plášťování) a pěkným dropem - nechat zisk CB za zabití nepřítele, nechat ztrátu CB za smrt, ale umožnit vstup do mapy i s 0 CB. Zisk a ztráta CB dle typu hodnosti avšak méně než ve válkách, třeba s 1/3 koeficientem.

V době vzniku tenhle server patřil k absolutní špičce a stal se základem pro snad všechny CZ/SK privátní servery, bohužel nějak upadá.
Počkat, to nemůžeš :D Nemůžeš pouštět lidi s 0CB do mapy, kde se CB dají jejich zabitím získat. To by byla fabrika na CBčka pro kohokoliv s pvp. Tak to bohužel nefunguje, tam se musí dát nějaká zábrana.
Mozes, kedysi to tak fungovalo...

K tomu se naštěstí snad nikdo již nikdy nevrátí, to byla opravdu farma na CB a hlavně neustálé transfery.
Mionix

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Napsal: sob 11. led 2020 12:03:42
od pylot
Co se týče transferu, tak ten je řešitelný přidáním PVP chatu, ve kterém by se zobrazovala úmrtí ve svaté zemi - Hráč (xxx) zabil ve svaté zemi na souřadnicích x/y/z hráče (xxx). Tento chat by byl v záložkách u "Normální, zavolat, apod" a filtroval by pouze tato hlášení. Hráči by tak si sami mohli ověřit kdo transferuje a mohli by tak přímo upozorňovat tým na tuto skutečnost.

Můj názor je, že v této PVP mapě by mělo být i PVM, ale to je na diskuzi s ostatními. Pro PVM hráče třeba umožnit zakoupení CB za yang (maximálně by doplňovalo do 20 CB - viz stará svatá), které by šli do žoldu.

Každopádně vytvoření čistě PVP mapy se ziskem CB nic nebrání. Nedokážu si představit, že bych pár let tvrdě dropoval na PVP výbavu, kterou bych pak mohl pouze na 3 hodiny v týdnu využívat ...

Je potřeba, aby se tým více zapojil do diskuze a vytvořil např. nějaké vlákno, kde by se to řešilo a byli např. ankety, nebo obnovit VTS a tam takovéto koncepty testovat, jestli by to hráče bavilo.

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Napsal: sob 11. led 2020 15:22:44
od schvarz
Spoiler:
pylot píše: sob 11. led 2020 12:03:42 Co se týče transferu, tak ten je řešitelný přidáním PVP chatu, ve kterém by se zobrazovala úmrtí ve svaté zemi - Hráč (xxx) zabil ve svaté zemi na souřadnicích x/y/z hráče (xxx). Tento chat by byl v záložkách u "Normální, zavolat, apod" a filtroval by pouze tato hlášení. Hráči by tak si sami mohli ověřit kdo transferuje a mohli by tak přímo upozorňovat tým na tuto skutečnost.

Můj názor je, že v této PVP mapě by mělo být i PVM, ale to je na diskuzi s ostatními. Pro PVM hráče třeba umožnit zakoupení CB za yang (maximálně by doplňovalo do 20 CB - viz stará svatá), které by šli do žoldu.

Každopádně vytvoření čistě PVP mapy se ziskem CB nic nebrání. Nedokážu si představit, že bych pár let tvrdě dropoval na PVP výbavu, kterou bych pak mohl pouze na 3 hodiny v týdnu využívat ...

Je potřeba, aby se tým více zapojil do diskuze a vytvořil např. nějaké vlákno, kde by se to řešilo a byli např. ankety, nebo obnovit VTS a tam takovéto koncepty testovat, jestli by to hráče bavilo.
Nepotřebujeme další spam v chatu. Navíc to, když někdo umře 20x na toho samýho hráče, určitě neznamená, že úmyslně transferuje CB. Třeba je začatačeník a pokouší se něco dropnout. Pamatuju si, že ve velký svatý jsem umřel klidně 10x, abych se dostal do keri. A nebyl to úmysl.

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Napsal: sob 11. led 2020 20:10:45
od JohnDoe
Spoiler:
pylot píše: sob 11. led 2020 12:03:42 Co se týče transferu, tak ten je řešitelný přidáním PVP chatu, ve kterém by se zobrazovala úmrtí ve svaté zemi - Hráč (xxx) zabil ve svaté zemi na souřadnicích x/y/z hráče (xxx). Tento chat by byl v záložkách u "Normální, zavolat, apod" a filtroval by pouze tato hlášení. Hráči by tak si sami mohli ověřit kdo transferuje a mohli by tak přímo upozorňovat tým na tuto skutečnost.

Můj názor je, že v této PVP mapě by mělo být i PVM, ale to je na diskuzi s ostatními. Pro PVM hráče třeba umožnit zakoupení CB za yang (maximálně by doplňovalo do 20 CB - viz stará svatá), které by šli do žoldu.

Každopádně vytvoření čistě PVP mapy se ziskem CB nic nebrání. Nedokážu si představit, že bych pár let tvrdě dropoval na PVP výbavu, kterou bych pak mohl pouze na 3 hodiny v týdnu využívat ...

Je potřeba, aby se tým více zapojil do diskuze a vytvořil např. nějaké vlákno, kde by se to řešilo a byli např. ankety, nebo obnovit VTS a tam takovéto koncepty testovat, jestli by to hráče bavilo.
hráči samozřejmě mohou nahlašovat kde co... jen nevím, jestli tým přistoupí na stálý přísun nových a nových hlášení a s tím spojené práce...
"Můj názor je, že v této PVP mapě by mělo být i PVM" pokud je tím myšleno sekání pneumatik v pvp výbavě, žádný problém... pokud by to mělo být zase zavlékání lidí v pvm výbavě, coby snadných cílů, tak jsem opět proti
konec konců proč do toho zase zavlékat cb, ve válkách máte dost možností je získat a tuzexový styl nákupu předmětů u npc mi k srdíčku nepřirostl
co takhle zavést vstupné? 100kk je pakatel, smrt vás bude stát 20kk a za zabití dostanete taky 20kk (pokud by se to highcostům zdálo jako směšná suma, je možné ji libovolně násobit)

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Napsal: sob 11. led 2020 20:59:12
od disaster1591
Ja som povodne v navrhu mal obnovu svatej kde by sa dali ziskat cb atd. Ptm som to prehodnotil na body za zabitie z ktorych by sa dala vybrat odmenu- kosti,eliky atd. Ani tym som sa nezavdacil :D

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Napsal: sob 11. led 2020 21:32:43
od JohnDoe
disaster1591 píše: sob 11. led 2020 20:59:12 Ja som povodne v navrhu mal obnovu svatej kde by sa dali ziskat cb atd. Ptm som to prehodnotil na body za zabitie z ktorych by sa dala vybrat odmenu- kosti,eliky atd. Ani tym som sa nezavdacil :D
a jaký smysl by mělo zavádět nějakou další paralelní měnu? kosti i elíky koupíš v pohodě za yang
už jen to, že z CB, které byly původně jen číslem do tabulek, se udělala další měna, vedlo k tomu, že se teď musí hlídat jejich transfer
nejde ani tak o ty tresty, mít tu pravomoc a ten den zrovna špatnou náladu, tak bez mrknutí oka potrestám půlku serveru... ale ve výsledku je to jen přidělávání práce pro tým

a teď k celému výčtu chyb:
1) uzavření říší
pokud někdo trpí nezvladatelnou potřebou zabíjet slabší, případně nepřítomné hráče, je tu počínaje údolím orků dostatek malých map, kde se může realizovat do té doby, než dostane přes prsty za to, že odhání potěr
pokud jde o pokec, není problém říše otevřít a označit celou mapu za safe zónu, kde se zkrátka nebojuje

2) omezení houbiček
jde li někdo do války, musí počítat s tím, že tu a tam umře... osobně bych je zakázal komplet a ponechal jen červené elíky

3)Kompletní zrušení Svaté (myšlena Cidonka) tudíž další zrušení Pvp bez jakékoliv náhrady
pokud se s tím nedokážeš smířit, doporučuju založit si vlastní server a hráčům dávat vždy něco za něco, aby náhodou nebyli smutní

4) Zrušení HeroMarketu
vzhledem k tomu, že HM byl vždy takový krok (přinejlepším) stranou a už když se mi podařilo prosadit 30 dnů čekačku mezi nákupem a prodejem, tak to vzbudilo značnou nevoli, tak mi to ani nevadí - nikdy to neměl být prostředek pro usnadnění zisku překupníkům, zbavení se postavy než přijde trest za nějakou levárnu, nebo překupu věcí a nebo i těch postav za reál
na druhou stranu bych dnes pochopil, kdyby v IS byly k dispozici holé postavy s full bio, případně i karmou, s možností volby jména ... přirozeně za patřičný obnos