Stránka 1 z 5
Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...
Napsal: čtv 09. led 2020 23:28:32
od ZhaoShien
Nejhorší chyby, které se neměli nikdy stát, jdeme na to...
1) Úplný zákaz vstupu do cizích říší z vyjímkou pár eventů, kdy je vstup povolen. Za následek to má pomalé, ale za to jisté vytrácení Pvp ze serveru. Vzhledem k tomu, že zde není jiná alternativa, jak nahradit staré dobré provokování, soupeření, porovnávání a především tu starou dobrou a potřebnou rivalitu, ať už mezi jedinci či cechy.
Alternativa z mého pohledu měla být na styl, všechna města budou otevřena každý den v limitu 16:00 - 22:00 zbytek času by říše zůstaly uzavřené.
2)Omezení houbiček nejen ve válce, ale po celém herním světě na 1/sec. což dle mého není fér mezi dálkovýma a postavama na blízko. Postava na dálku je kryta logicky vzdáleností, zatímco postava na blízko musí k cíli, tudíž není fér stejný poměr houbiček.
Alternativa dalkové postavy si vystačí s jednou houbičkou za sec., ale u postav na blízko bych uvažoval o malinkém navýšení, dejme tomu 2-3/sec. není to až taková změna, že by postavy na blízko nějak výrazně posílila.
3)Kompletní zrušení Svaté (myšlena Cidonka) tudíž další zrušení Pvp bez jakékoliv náhrady, což je dle mého škoda, ale na druhou stranu Cidonka byla špatně navrhnuta vzhledem k dropování vstup za Cb, ztráta Cb při úmrtí. Zatímco nyní je navrhnuta konečně pouze k dropování, ale zase je tam chyba, že je tam povolen vstup pouze jedné říši na střídačku v limitu co 2 hoď se říše točí.
Alternativa povolit rozhodně všem říším vstup neomezeně na 24/7 s tím že na mapě nepůjde získat žádné Cb, tudíž ani ztratit a nebude potřebné tudíž ani na vstup do mapy - netuším jestli je nyní vstup umožněn
i postavám bez Cb.
Ohledně mapy, která nahradí Svatou říši pro velké, to nelze než jen doufat, že by bylo možné znovu spustit původní čtvercovou mapu s bezpečným spawnem schody a nad nima přepážka (stupínek) přes který by šlo projít pouze od spawnu na mapu, snad se chápeme, kterou mapu myslím.
4) Zrušení HeroMarketu, což je jedna z největších chyb vůbec, ale má své opodstatnění, alespoň doufám GDPR. Tuďíž asi neřešitelný problém pro tým jeho finance a počet osob.
Za mě asi ty nejdůležitější chyby, kdo chce budu rád, když se tu vyjádříte i s vaším názorem nebo chybkou, která vás zde na serveru omezuje. Myšlenka této diskuze, třeba se s tím ještě něco dá dělat/upravit aby se tu na jednu část hry nezapomělo a nevyrostlo to v něco jako je Pvm privát s 3ma hodinama Pvp pro hráče s úrovní 110 a více. Za mě vše.
Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...
Napsal: pát 10. led 2020 0:06:01
od Krudan
1: Dobra alternativa
2: Totalna kravina bud rad ze ich nezakazali uplne, ak je problem tak vo vysokom dmg hracov globalne, znizit ho tak aby huby nebolo treba a hraci neboli v tank vybave ako papiere.
3: Pôvodna cidonia bola dokonala, hracov co robili bordel (tvoj cech prevazne) bolo lahke vykopnut lebo nemali nervy stracat CB a to dohnavalo hracov k spolupraci a dobremu spolunazivaniu + si dokazali hraci sem tam zabojovat, ano boli tam aj problemovy ktory proste lovili CB ale za cenu toho zarobku to bola mala strata.
4: Team dovolil obchodovanie v ramci dôkazovych screenshotov ako workaround a tym to viac menej zachranili no..
Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...
Napsal: pát 10. led 2020 0:15:33
od WinterWish
1) Absolutní souhlas, nebo by se prostě zavedly safe zóny u skladu a u zahrádky, aby se zamezilo zabijeni postav, co jsou afk - myslím si, že tohle vadí lidem nejvíce na otevřených říších.
Nechápu, proč se toto zavedlo, prakticky ze dne na den.. byla aspoň sranda a dalo se něco dělat - lidem prostě nestačí 3 hodiny týdně ve válce - a abych předešla nazorum tAk Si UdĚlEj PvP dO MaLyCh VaLeK - nechci, nevidím důvod investovat do dalších výbav, když mám jednu a chci ji využít co nejvíce, jak na velký války, tak vzájemný soupeření a provokování, jak jsi psal.
2) Taky pravda, upravit interval by bylo fajn, ale ne, aby to bylo jak za starých časů, kde si určití jedinci zapnuli makro a vyklikali třeba 10k hub za válku.
Ale je pravda, že války se od omezení hub hodně změnily, teď tam lítaj hlavně bmka/healeři/archeři, občas nějakej mentál - kterej udrží málo, protože ho prostě dřív sejmou ty bmka a naútokovaní healeři, auráci a daggeři skoro vymizeli
(a to píšu já, která hrála/ hraje za dálkový postavy, ta změna tam je prostě poznat)
4) Hera je škoda, hlavně jak se psalo, že bude hlavní prioritou.. no, nějak nevydalo xD
teď už to je v podstatě jen na tom druhém člověku, jestli vás okrade, nebo ne. Jo, pro některý lidi je HM zbytečný, ale někteří lidi si prostě radši postavu koupí hotovou, protože třeba nemaj čas dělat nepřetžitě rok postavu, aby se někam dostali.
K tý Cido - souhlasím s tím, že intervaly jsou nic moc - z pohledu člověka, co chodí do práce/školy a odpoledne nemá třeba volné, je obtížné najít dobrej čas - a když už najde, tak je většinou na všech spotech plno a rip. xd
Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...
Napsal: pát 10. led 2020 2:15:00
od Lejno
Clovek sa nemusí báť nechať postavu pri záhradke... A čo sa jej stane, odrežú jej nohy , ze bude musieť chodiť na vozíku?




Lul
E: Tak niekto si tu maze príspevky, takze text vyššie nema zmysel
Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...
Napsal: pát 10. led 2020 2:47:39
od schvarz
1) Už to tu bylo řečený 10x - nejlepším možným řešením je přidání safe zón ke skladu, obchodnici a zahrádce, aby se nemasakrovali hráči, případně nějakej pvp toggle v prvních 2/3 městech. Tohle je neskutečně snadné na implementaci, časové omezení není dobrý nápad kvůli tomu, že někteří hráči mohou hrát třeba jen v hodinách, kdy je otevřeno a tím pádem to bude problém.
2) pvp nehraju, takže se zdržuji, ale konceptuálně je pvp na ekuře problematický
3) Koncept pvp a pve dohromady v jedný lokaci je problematickej. Ono to může vést k takovýmu jevu, kdy elita si ty nejšťavnatější spoty zabere pro sebe a nikdo jim nedokáže konkurovat. Rozhodně není ok, když je to rozdělené podle říší, protože v říších je šílený disbalanc. Modrá má lidí hafo, žlutá má zas lidí málo. A vzhledem k tomu, že na Ekuře je odebraný systém útočení na lidi z vlastní říše, tak to moc nedává smysl stavět říše proti říším.
Dále je nutno podotknout, že v týhle hře hraje výbava mnohem větší roli, než skill jako takový.
Když rozeberu hlavní problém metinu s pvp - člověk s podstatně horší výbavou nemá sebemenší šanci vyhrát proti opici ve špičkový výbavě (nepočítejme průniky). Kvůli tomu to vede na jev, kdy člověk s lepší výbavou si zabere nejvýdělečnější místo a bude vydělávat rychleji, než kdokoliv jiný, takže bude mít pořád lepší výbavu, než kdokoliv jiný, až se dostaneme do směšných situací, kdy existují výbavy s 5 maximálními ideálními bonusy.
MMOčka se z většiny klasifikují do dvou skupin. Themepark a sandbox. Liší se především tím, že když vás v sandboxu zabije jiný hráč, tak ztratíte všechno, co u sebe zrovna máte. Záleží tam tedy hlavně na vašich schopnostech a znalostech, nošení lepší výbavy je risk, který se vám někdy může a někdy nemusí vyplatit. Samozřejmě i sandbox MMORPG má své problémy, uvádím to jen proto, abyste si mohli udělat představu.
Metin jako takový je spíše themepark MMO, ale dříve balancoval na hranici (pokud nevíte, tak na offíku to bývávalo tak, nevím jestli ještě teď, že při záporné hodnosti z vás mohl při smrti vypadnout předmět z inventáře).
Já vůbec nevím, jak by se takovýhle problém měl řešit. Vím jen to, že pvp je pro běžnýho hráče nedosažitelný (jo, udělat si postavu do střední války za 60kkk asi dokážu, ale nevrátí se mi z toho ani yang, tak proč bych to dělal, když si za stejný prachy udělam postavu do HG a bude mě to bavit stejně a navíc mi ta pvp postava bude k prdu, když potkam někoho z velkýho pvp). Takže pokud nedojde k nějaký změně, tak bych byl opravdu opatrnej s tím, jak se míchá pve a pvp.
Jen pro upřesnění - neříkám, že člověk, který hraje víc a lépe, by neměl mít výhodu. Ale ta výhoda nesmí být absolutní a nepokořitelná.
Taky souhlasím s tím, že pvp hráči mají opravdu málo příležitostí svojí výbavu vyvenčit a to je frustrující vzhledem k tomu, kolik stála.
4) hero market byl (údajně) zrušen kvůli GDPR. Já sám se v právu nevyznám, ale myslím si, že hero market jde zařídit tak, aniž by se ho GDPR nějak podstatně týkalo. Tým to ale nevidí jako prioritu a pracuje na jiných věcech. Je třeba pamatovat na to, že hra má stále a pořád pouze jediného vývojáře, který je zároveň zodpovědný za jakoukoliv údržbu i nový obsah.
Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...
Napsal: pát 10. led 2020 6:27:58
od rudlaninja
Za 1) na pvp je možnost chodit 6x týdně válku a chodí tam pár stejných lidí takže asi tak divoké s tím porovnáváním pvp to nebude.
2)ve válce si stěžuje pořád někdo,postavy na blízko chtějí víc hub,bmka nechtějí zruško,všichni nechtějí tahání:D
3)všechny 3 říše v cido -ušlapeme se tam
4)udělat si postavu dokáže každý sám,kdo je líný tak ať to prostě nehraje
Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...
Napsal: pát 10. led 2020 6:51:36
od WinterWish
rudlaninja píše: ↑pát 10. led 2020 6:27:58
Za 1) na pvp je možnost chodit 6x týdně válku a chodí tam pár stejných lidí takže asi tak divoké s tím porovnáváním pvp to nebude.
2)ve válce si stěžuje pořád někdo,postavy na blízko chtějí víc hub,bmka nechtějí zruško,všichni nechtějí tahání:D
3)všechny 3 říše v cido -ušlapeme se tam
4)udělat si postavu dokáže každý sám,kdo je líný tak ať to prostě nehraje
Ne každej má čas u toho sedět 24/7 a klikat jak hlupák rok denně bio a karmu.. znám spoustu lidí, co si vydělali překupem na pvp a pak koupili už radši hotovou postavu, než aby se s tím museli rok patlat. Pro některé lidi holt není Ekura v životě prioritou a chtějí se třeba jen večer odreagovat ve válkách, neznamená to hned, že jsou líní. Ekura je snad o tom, kolik kdo udělal postav od začátku sám?
Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...
Napsal: pát 10. led 2020 6:56:55
od rudlaninja
Ekura je hra a hra je o hraní nemusíš u toho sedět 24/7 aby si udělal postavu bio klikneš 2x denně to jsou dvě minuty kliknutí,karma 2-3x denně za rok máš hotovo,někomu přijde zbytečné dělat postavu někomu zas přijde zbytečné běhat po cizích říších a zabíjet vše co se hne na námku a říkat tomu poměřování pvp

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...
Napsal: pát 10. led 2020 7:05:33
od WinterWish
rudlaninja píše: ↑pát 10. led 2020 6:56:55
Ekura je hra a hra je o hraní nemusíš u toho sedět 24/7 aby si udělal postavu bio klikneš 2x denně to jsou dvě minuty kliknutí,karma 2-3x denně za rok máš hotovo,někomu přijde zbytečné dělat postavu někomu zas přijde zbytečné běhat po cizích říších a zabíjet vše co se hne na námku a říkat tomu poměřování pvp
Právě proto se tu řeší safe zóny.

Hráčům prostě chybí ta stará rivalita a provokovani, mohlo se s tím pvp na hlavní postavy aspoň něco dělat, a ne jen čučet u skladu a 3x týdně ho oprášit :d
Přijde mi, že z Ekury se stává hrozně friendly hra, kde se zachvilu spojí všechny 3 říše dokupy a války/pvp nebudou vůbec.
A psala jsem, některé to prostě nebaví a chtějí do válek hned, když maj vyděláno, tak nevidím důvod, proč by si nemohli koupit už hotovou postavu.
Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...
Napsal: pát 10. led 2020 8:40:34
od pikasek
rudlaninja píše: ↑pát 10. led 2020 6:56:55
Ekura je hra a hra je o hraní nemusíš u toho sedět 24/7 aby si udělal postavu bio klikneš 2x denně to jsou dvě minuty kliknutí,karma 2-3x denně za rok máš hotovo,někomu přijde zbytečné dělat postavu někomu zas přijde zbytečné běhat po cizích říších a zabíjet vše co se hne na námku a říkat tomu poměřování pvp
Kdybys nad tím trochu hlouběji popřemýšlela, tak ne každý tu hru hraje už x let jako ty, a hero market je například super v tom, že může přilákat nové lidi s tím, že si vydělají a koupí postavu, aniž by tady museli ten rok hrát. Znám X lidí,kteří by třeba chtěli hrát, ale řeknou si,že než by vůbec se k něčemu jako pvp dostali, tak to bude trvat x let, a tohle je jedno z mála, co by to novým,začínajícím hráčům mohlo ulehčit. A když nad tím popřemýšlíš, tak víc lidí kteří chtějí do války, je dobře i pro tebe, jelikož budeš mít víc cb (například,o vyrovnání počtu netřeba mluvit) . Za mě to nemá žádné negativa,pokud někomu hero market vadí, tak na něj prostě nemusí chodit,hotovo.
Jinak k ostatním bodům,
1) S tímto nejde asi jinak než souhlasit, proč by se to nemohlo udělat, vyřešil by se tak problém teamu, kterému vadí tickety ohledně zabíjení, a uspokojilo by to hráče.
2) S tímto nesouhlasím, v době hub byla postava nezabitelná,jelikož x hráčů,jak už bylo řečeno, bylo schopno vyklikat 10k hub za válku (viz. třeba ty Lycane). To prostě není přijatelné, pokud chce mít server nějak vyrovnané pvp. Jinak si dovolím nesouhlasit s tím, jak je málo postav na blízku,sám jsem posledních X měsíců byl jediný archer, který do válek chodil, až nyní se s nimi zase rozsypal pytel, mentálové se hráli vždycky a vždycky budou, daggerů je momentálně ve war snad nejvíc, jediný kdo na tom opravdu utrpěl je aurák ( o WP se asi netřeba bavit, když to jsou momentálně pouze nastrčené loutky). Ohledně útoků se netřeba bavit,všichni víme že je to problém.Osobně bych byl spíše raději za to, aby to bylo jako kdysi,kdy po vyběhnutí ze spawnu se na něj již nedá vrátit,vím že porty byly problematické, ale je dalších x možností,jak by se toto dalo vyřešit,viz třeba schůdek jako kdysi ve Svaté říši.Takže zpátky k tématu, za mě na houby určitě NE.
3)Ono, koncept staré cido měl dobré i špatné stránky,osobně si myslím,že kdyby se zavedla mapa jako například stará svatá, obyčejná mapa kde je pouze pvp, tak tam stejně nikdo chodit nebude (čti-pár lidí),kteří to opravdu hrají pro zábavu, zbytek kvůli strachu ze ztráty cb by stejně stál na spawnu,popř tam raději nechodil vůbec. Na druhou kombinace PvP a PvM taky není ideální,nicméně nynější systém střídání podle času je dle mého opravdu špatný,jelikož lidi chodí do práce,do školy a podobně, tudíž je možné, že se tam klidně za celý týden nedostanou,za mě by byl nejlepší způsob jak toto vyřešit by bylo prostě nechat vstup 24 hodin v kuse pro každou říši zvlášť, s tím, že po například dvou hodinách vás to vyhodí z cido jako například ve swampu ( už vám bylo špatně z tamějšího prostředí ..) a museli byste si dvě hodiny odpočinou,aby se mohli zase do cido vstoupit (2 hodiny jsou pouze příklad,mohlo by to být 4,5,6 hodin, to je na týmu) a ideálně toto nastavit na IP adresu (pokud to je možné) aby se předešlo lidem kteří mají více postav. Za mě byla třeba obrovská chyba možnost obchodování s chitinama, je to osobní výstroj, tudíž by se měla odrážet od toho, kolik je do toho člověk ochotný investovat času,tím že se s nimi dá obchodovat, je to opět jen a pouze o penězích, se kterými jak víme, je v rámci nějakého oběhu docela problém.
4) Jak jsem již psal nahoře, HeroMarket byl za mě skvělá a jedinečná věc, která na Ekuru přitáhla řadu lidí,a mohl v tom pokračovat,bohužel.