Více nastavení hry (vypínání efektů hlavně)
Napsal: úte 31. bře 2020 1:45:38
Ahoj, to jsem zase já, ha ha ha. Mám jeden takovej longterm, quality of life návrh, na kterej se nespěchá, ale kdybych se ho třeba dožil, měl bych náramnou radost.
Poslední dobou trávím více a více času před kovadlinou a už mám vyloženě tiky v oku z tý červený blbosti, co tam okolo té kovadliny lítá.
Úplně nechápu, proč to tam vůbec je, ale pokud se to někomu líbí, tak mu to neberu.
Screen pro upřesnění oč jde:

Já bych ve hře uvítal nastavení, které by tyhle a podobné efekty vypnulo (takže vlk by se nažral a koza by zůstala celá, respektive Sien by neměl tiky v oku a obdivovatelé červených blikajících věcí by se na ně pořád mohli koukat). Myslím si, že ve hře tohohle vizuálního "smogu" je fakt hafo. V některých případech to vůbec nedává smysl, aby tam ta věc byla (viz u té kovadliny, maximálně indikace toho, že to je "magická kovadlina"), někde to samozřejmě indikuje nějakou funkci, což by třeba šlo nahradit nějakým statičtějším modelem bez nutnosti pohybu tolika částic.
Není to žádný světoborný návrh, ale opět jen jedna z dalších quality of life věcí.
Poslední dobou trávím více a více času před kovadlinou a už mám vyloženě tiky v oku z tý červený blbosti, co tam okolo té kovadliny lítá.
Úplně nechápu, proč to tam vůbec je, ale pokud se to někomu líbí, tak mu to neberu.
Screen pro upřesnění oč jde:

Já bych ve hře uvítal nastavení, které by tyhle a podobné efekty vypnulo (takže vlk by se nažral a koza by zůstala celá, respektive Sien by neměl tiky v oku a obdivovatelé červených blikajících věcí by se na ně pořád mohli koukat). Myslím si, že ve hře tohohle vizuálního "smogu" je fakt hafo. V některých případech to vůbec nedává smysl, aby tam ta věc byla (viz u té kovadliny, maximálně indikace toho, že to je "magická kovadlina"), někde to samozřejmě indikuje nějakou funkci, což by třeba šlo nahradit nějakým statičtějším modelem bez nutnosti pohybu tolika částic.
Není to žádný světoborný návrh, ale opět jen jedna z dalších quality of life věcí.