Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od qSTRoNgMANp » stř 27. led 2021 12:13:31

Takže navážu a shrnu to, čím jsem se zaobíral v chatu.


1. "Nefungující" antistun

Sice tvrzení ze strany Saggiho je takové, že na antistun se nešahalo, takže je v pořádku, ale právě naopak, díky tomu, že se na něj nesahá, tak je v dnešní době neuvěřitelně složité hrát blizkovou postavu, protože těch spellu po ni lita neuvěřitelně mnoho, a když se do toho ještě přidá sepka, tak ta šance, že ten stun dostane je likvidní.

Jaký je rozdíl, když ten stun dostane dálková postava proti blízkové?
No, že ta dálková je pravděpodobně u svých lidí z říše, kde má možnost healu, nebo stun vyprší a může utéct s vyšší pravděpodobností, kdyžto já a jakákoliv jiná blizková postava, když dostane stun, tak z 99% případů je to její smrt, protože je blízko nepřátelského chumlu.

Řešení?
Těch je asi více ..., přidat možnost kliknutí okouna, když je člověk ve stunu, zvýšit šanci na antistun, aby vyhnutí šípu a lehkost fungovali, tak když člověk missne kouzlo, aby missnul i stun, to same pro šíp.


Jinak statistiku stunu někdy editnu, až sesbiram lidi, co to se mnou odzkouší ... :) (jen pro info lejno je pravděopodovně magnet na stuny, kdyz z mojich 20 pádit, co mu dám ve war je silnější půlka úspěšná na stun) ;)


2. Přidání chitinek do hry

Největší hloupost, za poslední větší updaty, aby healeří, kteří měli neuvěřitelnou nadvládu dostali do rukou ještě lepší zbran, to opravdu nepochopím, takže to že dříve healer dával 11k s utokama je dávno minulost, teď ty čísla skrze 72 šaman jsou kolem 15k, to je opravdu neuvěřitelné, co ten healer dá za dmg a z jaké vzdálenosti.

Člověka by napadlo, že teda udelají chitinové brnko silné, aby healer dával s chitin zbrani stejny dmg, jako s dracim setem, do draciho setu, ne ono to chitiove brnko je spíše takový vizuál, než aby mělo nějakou funkci.

Občas tu padlo, aby healer měl podobný scale dmg jako má archer. Zní to dobře, ale nevím, zda to v praxi bude fungovat.

Řešení?
Snížit chitin zbranim dmg, nebo spíše zvýšit efektivitu chitin brnění.




Závěrem, Ekura je jedna z nejvíc vyvinutých privatu, kde se jakákoliv změna děla opravdu opatrně aby nenarušila dění a playstyle, což naprosto chápu. Ale přeci, když komunita několikrát už apelovala na to, aby se tím začlo něco dělat, tak jediné tvrzení co nám dáváte je to, že vše funguje jak má a není potřeba něco měnit. Ekura mě baví hrát, i ty války mě baví, ale ne v takové míře, jako když si vemu BMko, nebo archera, požitek mám lepší (opravdu se nebavím o CB).
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Achras
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 105
Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
Dal poděkování: 33 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od Achras » stř 27. led 2021 13:18:06

Ahoj, jen k tomu druhému bodu.... Ať se na chitinkách udělá jakákoliv úprava, tak to platí na všechny postavy, takže by to bylo pořád to samé... to se spíše musí zaměřit na předělání skupiny dálkových postav nebo na blízku, např. postavám na blízku přidat na obraně za karmu (z 17/10 na 22/15). To ale zase budou řvát ti, co mají postavu na dálku... Ale neuvědomují si, že jisté postavy jsou 1v1 ve velké výhodě, viz healer s healem, dlouhým dosahem, rychlými animacemi kouzel, Bmko s ochranou a DPM jak sviňa... Ano, každá postava má něco ale dnešní meta útoků a chitinek je pro blízkové postavy katastrofa. Pořád se tady omívá to, že lukař je PVP šelma ale to je tím, že lidi nemají obrany na šípy (je to chyba jejich výbav, né systému! - nebo snad obrana na šípy funguje jinak než na meče, dýky atd?)

Uživatelský avatar
LordRayden
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: ned 03. čer 2018 16:33:28
Dal poděkování: 47 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od LordRayden » stř 27. led 2021 13:34:19

S tím stunem naprosto souhlasím, a to hraju healera. Zkusili jsme nedávno hodit trvání do války (ne, rozhodně to nedělám běžně) a semtam se mi podařilo zaminutovat téměř celý nepřátelský chuml (haha 90%, tojo). Nicméně celý druhý bod mi jako řešení nepřijde, protože v ten moment konkrétně healer ztratí svůj smysl ve hře už úplně (scale dmg). Ten problém bude spíš zakopaný v poměru dálkových postav a postav na blízko. Jednoduše řečeno, nemyslím si, že by byly blízkové postavy slabé, ba naopak. Mají smůlu bohužel v tom, že do války chodí 4/5 dálkových, a ty je díky své převaze naprosto zničí a nestihnou si "ani škrtnout". Věřím v to, že kdyby byl poměr blízkových k dálkovým rovnoměrný, blízkaři by vyhrávali na plné čáře. Do té doby se však obávám, že ta hrstka lidí, kteří dobrovolně hrají za auráky a daggery bude trpět, dokud nezmění výbavy. Já bych jako řešení (k druhému bodu) viděl spíš improvizaci a využití těch postav k čemu byly určeny a k tomu, co umí nejlépe a snad by mohlo dojít konečně k rozbití toho stereotypu, kdy má skoro každá postava ve válce stejnou výbavu a potenciál mnohých je tímhle totálně znemožněn. Zkuste si ověřovat informace, experimentovat, a ne jen bezmyšlenkovitě stavět to, co "je TOP", protože tak to mají druzí. A nemyslím to zle. A k těm chitinkám, je pravda, že fungují jako zbraně hromadného ničení pro healery, jenomže, ony zvýhodňují všechny postavy, a nemyslím si, že zrovna healeři z chitinek profitují nejvíc, jen je to v té válce hodně cítit, protože tam mají početní převahu. Každopádně vzhledem k současnému poměru blízkových a dálkových postav feeluju všechny blízkaře, ale myslím si, že paradoxně chitinky, na které chodí stížnosti přivádí ten balanc pomalu ale jistě zpátky, protože mi přijde, že postupně těch blízkových přibývá. Tedy alespoň oproti předešlým rokům. Hodně štěstí tak či tak, ale nemyslím si, že cestou řešení je "nerfnout healery a buffnout auráky". Je to spíš o těch lidech, bohužel. :heart: Nemyslím to nijak zle, sám volávám na discordu s lidmi, kteří tam opravdu za ty auráky a daggery chodí, a vím, že to je pain. Jen by to spíš nějak chtělo motivovat víc lidí aby hráli za něco jiného, než je ten healer, ale hold je to momentálně cesta nejmenšího odporu (hned po archerovi because 0% šípy s novými pvpčky), je to těžké.
Obrázek

Uživatelský avatar
Mionix
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 647
Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
Dal poděkování: 620 poděkování
Dostal poděkování: 676 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od Mionix » stř 27. led 2021 14:58:56

Má to být téma o Antistunu a Chitinkách nebo tu budete spamovat ohledně charů ve válkách? Já jen aby potom Strong nenadával, že téma je na nic a je to samý spam. Ale děláte si to sami.

Mionix

7lukas
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 23. kvě 2019 18:01:41
Dal poděkování: 43 poděkování
Dostal poděkování: 79 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od 7lukas » stř 27. led 2021 15:22:11

S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od qSTRoNgMANp » stř 27. led 2021 17:00:50

Achras píše: stř 27. led 2021 13:18:06 Ahoj, jen k tomu druhému bodu.... Ať se na chitinkách udělá jakákoliv úprava, tak to platí na všechny postavy, takže by to bylo pořád to samé... to se spíše musí zaměřit na předělání skupiny dálkových postav nebo na blízku, např. postavám na blízku přidat na obraně za karmu (z 17/10 na 22/15). To ale zase budou řvát ti, co mají postavu na dálku... Ale neuvědomují si, že jisté postavy jsou 1v1 ve velké výhodě, viz healer s healem, dlouhým dosahem, rychlými animacemi kouzel, Bmko s ochranou a DPM jak sviňa... Ano, každá postava má něco ale dnešní meta útoků a chitinek je pro blízkové postavy katastrofa. Pořád se tady omívá to, že lukař je PVP šelma ale to je tím, že lidi nemají obrany na šípy (je to chyba jejich výbav, né systému! - nebo snad obrana na šípy funguje jinak než na meče, dýky atd?)
Na karmu se nesmí šáhnout, ta funguje dobře, protože kdybys si zvyšil blizkovejm postavam karmu ,tak by dagger byl v entu ještě větší hovado než je. :D

Jinak tím koncem si zabřednul někam jim, kam jsem asi nechtěl, archer je podle mě dost balance postava, kde když máš ruce, tak s tím dáš dost CB.
LordRayden píše: stř 27. led 2021 13:34:19 S tím stunem naprosto souhlasím, a to hraju healera. Zkusili jsme nedávno hodit trvání do války (ne, rozhodně to nedělám běžně) a semtam se mi podařilo zaminutovat téměř celý nepřátelský chuml (haha 90%, tojo). Nicméně celý druhý bod mi jako řešení nepřijde, protože v ten moment konkrétně healer ztratí svůj smysl ve hře už úplně (scale dmg). Ten problém bude spíš zakopaný v poměru dálkových postav a postav na blízko. Jednoduše řečeno, nemyslím si, že by byly blízkové postavy slabé, ba naopak. Mají smůlu bohužel v tom, že do války chodí 4/5 dálkových, a ty je díky své převaze naprosto zničí a nestihnou si "ani škrtnout". Věřím v to, že kdyby byl poměr blízkových k dálkovým rovnoměrný, blízkaři by vyhrávali na plné čáře. Do té doby se však obávám, že ta hrstka lidí, kteří dobrovolně hrají za auráky a daggery bude trpět, dokud nezmění výbavy. Já bych jako řešení (k druhému bodu) viděl spíš improvizaci a využití těch postav k čemu byly určeny a k tomu, co umí nejlépe a snad by mohlo dojít konečně k rozbití toho stereotypu, kdy má skoro každá postava ve válce stejnou výbavu a potenciál mnohých je tímhle totálně znemožněn. Zkuste si ověřovat informace, experimentovat, a ne jen bezmyšlenkovitě stavět to, co "je TOP", protože tak to mají druzí. A nemyslím to zle. A k těm chitinkám, je pravda, že fungují jako zbraně hromadného ničení pro healery, jenomže, ony zvýhodňují všechny postavy, a nemyslím si, že zrovna healeři z chitinek profitují nejvíc, jen je to v té válce hodně cítit, protože tam mají početní převahu. Každopádně vzhledem k současnému poměru blízkových a dálkových postav feeluju všechny blízkaře, ale myslím si, že paradoxně chitinky, na které chodí stížnosti přivádí ten balanc pomalu ale jistě zpátky, protože mi přijde, že postupně těch blízkových přibývá. Tedy alespoň oproti předešlým rokům. Hodně štěstí tak či tak, ale nemyslím si, že cestou řešení je "nerfnout healery a buffnout auráky". Je to spíš o těch lidech, bohužel. :heart: Nemyslím to nijak zle, sám volávám na discordu s lidmi, kteří tam opravdu za ty auráky a daggery chodí, a vím, že to je pain. Jen by to spíš nějak chtělo motivovat víc lidí aby hráli za něco jiného, než je ten healer, ale hold je to momentálně cesta nejmenšího odporu (hned po archerovi because 0% šípy s novými pvpčky), je to těžké.
Ono to je podle mě způsobené tím, že každej vidí sílu v těch dalkovych postavach, kde ruku na srdce dáš s přehledem 200 CB snad i s pvmkem do entu. :D, proto jich je ve válce tolik a lidi když začínaji, tak pvp postavu si vyberou spíše dalkovou, kde pomalu tuní věci, ale zábavu mají hned od začátku, ja bych si nedokazal predstavit chodi jako dejv ze začátku za auru chodit bez karmy a bio full.
Mionix píše: stř 27. led 2021 14:58:56 Má to být téma o Antistunu a Chitinkách nebo tu budete spamovat ohledně charů ve válkách? Já jen aby potom Strong nenadával, že téma je na nic a je to samý spam. Ale děláte si to sami.

Mionix
Díky moc, jen doplním doufám, že se nazačne někdo napadat, jak kdo je jaká opice... všichni jsme opičaci, že hrajeme Ekuru a grindíme neuveritelnym stylem. :D
7lukas píše: stř 27. led 2021 15:22:11 S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.
Nevím no, už ted mi pripada muj dmg dost na hraně za auraka, a když mam zruško, tak to jdu radši na smrt než čekat az se skončí, tímto by sice aurak ustal více (i dagger), ale už by se spíše hrali jako supporti než jako bojovnici. Podle mě jednoduchost balancu pvp prostě není moc viditelna, protože je to natolik složité, aby to šlo jednoduše řešit.


Ještě dodám, že si važím každého příspěvku, který tu bude, prosím ddržte se tematu a nemějte nervové zhroucení jako já v chatu.

Díky moc. :)
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
LordRayden
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: ned 03. čer 2018 16:33:28
Dal poděkování: 47 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od LordRayden » stř 27. led 2021 18:03:33

7lukas píše: stř 27. led 2021 15:22:11 S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.
Už teď máš 10% útok vs 10% obranu proti charu s tím, že % obrana je jako bonus samotný silnější, než je ten útok na stejné % hodnotě, a to celkem o dost. To už se ty útoky ve spodních mohou zrušit rovnou a můžeme se všichni mlátit ve velké válce bez smrti s jedinou nudnou alternativou eq. No offense.
Obrázek

7lukas
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 23. kvě 2019 18:01:41
Dal poděkování: 43 poděkování
Dostal poděkování: 79 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od 7lukas » stř 27. led 2021 18:12:16

LordRayden píše: stř 27. led 2021 18:03:33
7lukas píše: stř 27. led 2021 15:22:11 S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.
Už teď máš 10% útok vs 10% obranu proti charu s tím, že % obrana je jako bonus samotný silnější, než je ten útok na stejné % hodnotě, a to celkem o dost. To už se ty útoky ve spodních mohou zrušit rovnou a můžeme se všichni mlátit ve velké válce bez smrti s jedinou nudnou alternativou eq. No offense.
Já si právě myslím že 5% by bylo dostačující. Pořád je ve hře karma útok potom tu je chitin štít + nebeský náramek a kouzelník. Takže pokud chce mít někdo útoky tak možností má furt dost.

Uživatelský avatar
LordRayden
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: ned 03. čer 2018 16:33:28
Dal poděkování: 47 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od LordRayden » stř 27. led 2021 18:21:06

7lukas píše: stř 27. led 2021 18:12:16
LordRayden píše: stř 27. led 2021 18:03:33
7lukas píše: stř 27. led 2021 15:22:11 S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.
Už teď máš 10% útok vs 10% obranu proti charu s tím, že % obrana je jako bonus samotný silnější, než je ten útok na stejné % hodnotě, a to celkem o dost. To už se ty útoky ve spodních mohou zrušit rovnou a můžeme se všichni mlátit ve velké válce bez smrti s jedinou nudnou alternativou eq. No offense.
Já si právě myslím že 5% by bylo dostačující. Pořád je ve hře karma útok potom tu je chitin štít + nebeský náramek a kouzelník. Takže pokud chce mít někdo útoky tak možností má furt dost.
Karmu útok bys tímto podle mě pohřbil (na PVP), o tom, jak funguje kouzelník na PVP asi škoda slov, a pořád tu je ta pointa, že bonus, který je už tak o dost slabší než jeho protihodnota (utok vs obrana) bys chtěl oslabit ještě víc ? Vždyť i kdyby byl někdo takový blázen, a natočil si tedy 8 spodních bonusů 5% na nějaký char, jsme na 40%, protivník bude mít 72% obranu a ty si nešrktneš už ani s tím "útokem", zatímco obranu nebudeš mít už žádnou, ten bonus pak ztrácí smysl.
Obrázek

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od qSTRoNgMANp » stř 27. led 2021 18:21:32

7lukas píše: stř 27. led 2021 18:12:16
LordRayden píše: stř 27. led 2021 18:03:33
7lukas píše: stř 27. led 2021 15:22:11 S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.
Už teď máš 10% útok vs 10% obranu proti charu s tím, že % obrana je jako bonus samotný silnější, než je ten útok na stejné % hodnotě, a to celkem o dost. To už se ty útoky ve spodních mohou zrušit rovnou a můžeme se všichni mlátit ve velké válce bez smrti s jedinou nudnou alternativou eq. No offense.
Já si právě myslím že 5% by bylo dostačující. Pořád je ve hře karma útok potom tu je chitin štít + nebeský náramek a kouzelník. Takže pokud chce mít někdo útoky tak možností má furt dost.
Ono ta mince má prostě dvě strany snižit utoky si prostě nemyslim, že je cesta. Cesta je spíše donutit lidi aby ty utoky nepoužívali, a když je budou používat, aby to bylo sakra tezke to za ně zahrat. Byl jsem parkrat za healera a opravdu mi stačilo 22% obrany z biologa, abych na wara umřel 2-3x za valku, takže zbytek se narval do utoku a do obrany na ninju, kde bylo 82% obran, neuveritelne combo, ninjove ztratí zájem a war se k dalkovym postavam malokdy dostane. Někdo by mohl podoktnout, že mřenky jsou cesta, bohužel kdyby trošku více nahravali blizkovejm postavam, aby nemuseli naklikat 100 mřenek za valku, tak by to bylo ok, ale každá změnam, která by mohla zpřijemnit hraní blizkovejm postavam, tak by podle mě nahrala dalkovejm.

Nevím zda omezení utoku je dobrá věc, ale co například maximální útok, co se muže nosit, že napriklad nad 50% rasu to nebude už dale počítat? (Ano vím ,že by si za zbyle utoky lidi namotali 8int :D )

Např. na offiku se mi libi trenova schopnosti, že mužu trenovat odolnost proti konkretním spellu, např. pruraz, zarikat blesk, atd.
Co například mit možnost trenovat toto a udělat dalšího biologa na trenovani zvýšení antistunu popř. missnutí kouzla ? :)
Toto jsou spíše domněnky, realita by mohla byt uplne jina ...
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Grout « pon 7:37 pm »
Aktivní, ale spíš plný dotazů bez odpovědí :D // (udělal jsem edit slov pro benedikta, můžete kouknout)
@ Makarov « pon 6:02 pm »
konečně aktivní forum :D
@ TomasFoxx « pon 4:59 pm »
Vyzradil by někdo z týmu, do kdy prosím pujde zdobit dort? (do kdy tedy pujde získat dílek z dortu)
@ diver « pon 4:37 pm »
zdravím, získal už někdo část talismanu pumy od stařenky?
@ Takashiro « pon 2:29 pm »
Nemôže sa robiť OX aj v Slovenčine? Včera som premýšľal prečo by mal byť oheň horký
@ Waldym « pon 12:13 pm »
Ahoj, nevíte kdy dostanu část amuletu z pečení dortu ? ten už mám splněný
@ Grout « ned 7:41 am »
Jak to je s tím dortem? je stařenka někdy spokojená?? Donesl jsem ji vše dokud neřekla, že toho má dost a mám se soustředit na další ingredience, ale pořád ji můžu nosit další a ona si je bere? .. neřekne něco jako "dneska máš splňeno"? jak to funguje prosím.
@ Grout « sob 11:22 pm »
anyone píše: hraji po delší době a zkouším odevzdat :) písmenka opilci...ale vůbec to nejde kde dělám chybu?
Protože už se nedávájí opilcovi, ale Benediktovi v Dongji.
@ anyone « sob 9:41 pm »
hraji po delší době a zkouším odevzdat :) písmenka opilci...ale vůbec to nejde kde dělám chybu?
@ anyone « sob 9:41 pm »
Ahojte,
@ Grout « sob 8:50 pm »
to je v háji s tím OX ... zrovna noční :D
@ TomasFoxx « sob 6:48 pm »
@cervik1234,  diky
@ cervik1234 « sob 12:08 pm »
Fox je krásnej
@ Mionix « pát 9:17 am »
@asdis,  máte ode mě sz zde na foru
@ asdis « pát 7:43 am »
tam ma hned po portnuti vykopne
@ Mionix « pát 7:36 am »
@asdis,  přes Yonaha
@ asdis « pát 7:08 am »
Ahoj,nejak nefunguje Talisman/port do Dongji.Alebo len mne?
@ Dsurman « pát 12:32 am »
Zdravím, ty stránky knih, skládadá se z nich něco ?
@ RoxBorn « čtv 7:51 pm »
Ahoj, drop písmenek je náhodný nebo padá nějak pravidelně?
@ Tomori « čtv 2:54 pm »
ChunjoKing píše: Zdravim. Mám len takú malú námietku voči tej výročnej tipovačke. Pokiaľ sa nechá dátum tipovania až do 6.7., bude to skôr sledovačka ako tipovačka. Stav splnených výziev sa dá pozrieť priamo v hre a nie je problém si to každý deň odsledovať a jednotlivé počty zapisovať
Dobrý den, určitě se na to podíváme, probereme a případně poupravíme. Děkuji za námitku a přeji hezký den. :)
@ Hakan « čtv 2:49 pm »
Mělo tam být do konce eventu získat, ale pokud se to bude přidávat postupně pak ok
@ Tomori « čtv 2:48 pm »
Hakan píše: Hmm, tipovačka i kreativní soutěž je do 6.7. Event končí 7.7. Dílek na pumu ze soutěže z forka jde získat tudíž když dobře 7.7. (protože známe dobu vyhodnocování soutěží) Z toho mi vyplývá, že je nereálné pumu získat :lol:
Dobrý den, jak už bylo uvedeno v novince: „Amulet lze složit i po skončení oslav – čas vás tedy netlačí.“ Nemusíte se tedy obávat, že by to bylo nereálné. Navíc plánujeme jednotlivé části amuletu za soutěže na fóru předávat postupně – takže vše zvládnete v klidu a bez stresu. Přeji krásný den :lol:
@ Hakan « čtv 2:40 pm »
Hmm, tipovačka i kreativní soutěž je do 6.7. Event končí 7.7. Dílek na pumu ze soutěže z forka jde získat tudíž když dobře 7.7. (protože známe dobu vyhodnocování soutěží) Z toho mi vyplývá, že je nereálné pumu získat :lol:
@ ChunjoKing « čtv 11:31 am »
Zdravim. Mám len takú malú námietku voči tej výročnej tipovačke. Pokiaľ sa nechá dátum tipovania až do 6.7., bude to skôr sledovačka ako tipovačka. Stav splnených výziev sa dá pozrieť priamo v hre a nie je problém si to každý deň odsledovať a jednotlivé počty zapisovať
@ ChunjoKing « pon 12:02 am »
Hakan píše: A já bych si zase rád přečetl vyhodnocení posledních dvou eventů. konkrétně oslav jara a pálení čarodějnic. Zase se od vyhodnocování upustilo? Důvod?
tiež by som si rád prečítal ;)
@ Hakan « ned 6:04 pm »
A já bych si zase rád přečetl vyhodnocení posledních dvou eventů. konkrétně oslav jara a pálení čarodějnic. Zase se od vyhodnocování upustilo? Důvod?
@ Suko201 « ned 6:02 pm »
A navíc zas tolik jich tam není :-)
@ Suko201 « ned 6:01 pm »
Jde o ten čas, za který to ten cech dává. A nejsem jediný, komu to přijde sus. Dneska to vyhrál chiz. Jsem rád.
@ Mionix « ned 6:00 pm »
@Suko201,  Prosím vás a vám to nedochází? Když je v cechu aktinvích xy postav, hráčů, tak je asi naprosto jednoduché pokrýt 5 map nebo kolik to je? Ano, soutěž je dělaná hlavně pro aktivní cechy.
@ Suko201 « ned 5:57 pm »
Proč bychom měli psát ze dvou nicku, když každý reagujeme jinak? Navíc já to psal ještě před vlajkama, snad každou neděli to měla hned fuerza a když tady na to upozornim, tak najednou to vyhraje chizfen? Trošičku sus ne?
@ Mionix « ned 5:56 pm »
:-D
@ Vydesenej « ned 5:51 pm »
Mionix píše: @Vydesenej@Suko201,  chcete mi říci, že píšete ze dvou nicků naráz?
Ne :D akorát jsem to špatně pochopil když je to vykání a tykání. Ale už jsem si to přečetl znova a už jsem tomu porozuměl :D :D (moje chyba já to jen nepochopil)
@ Mionix « ned 5:48 pm »
@Vydesenej@Suko201,  chcete mi říci, že píšete ze dvou nicků naráz?
@ Vydesenej « ned 5:42 pm »
Mionix píše: @Suko201,  Teď jsem zareagoval, aniž bych si to ověřil. Proč rýpete, když to vyhrál cech chizfen?
Nerejpu jen jsem napsal jak jsem to pochopil já. Že za nalezenou vlajku bodíky za všechny kus amuletu :D jestli to tak není tak pardon ale nechaly se tu otevřená vrátka pro takovéto spekulace.
@ Mionix « ned 5:38 pm »
@cleo:up:
@ cleo « ned 5:26 pm »
@Suko201,  ono jich to hledá poměrně dost, ale tentokrát nás bylo také dost a měli jsme větší štěstí
@ Mionix « ned 4:52 pm »
@Suko201,  Teď jsem zareagoval, aniž bych si to ověřil. Proč rýpete, když to vyhrál cech chizfen?
@ Vydesenej « ned 4:41 pm »
Suko201 píše: Zajímala by mě jedna věc. Jak chcete určit, že někdo hledá vlajky, když cech la fuerza to má vždy do 3-5ti minut vše? Tím nerypu, jen prostě oni to mají až moc rychle a dost lidí nestihne ani najít tu 1. Dík za info
Prostě kdo nic nenašel nemá bodíky
@ Suko201 « ned 2:40 pm »
Zajímala by mě jedna věc. Jak chcete určit, že někdo hledá vlajky, když cech la fuerza to má vždy do 3-5ti minut vše? Tím nerypu, jen prostě oni to mají až moc rychle a dost lidí nestihne ani najít tu 1. Dík za info
@ Mionix « sob 6:57 pm »
@ChunjoKing,  Ne. Pouze jedna postava. Za prvé jsou tam kontroly a za druhé, i kdyby to nějak prošlo a my se to dozvěděli, tak je to na TB.
@ ChunjoKing « sob 6:48 pm »
Neplačte toľko, veď na to máte celý mesiac. Mám otázku milý tím. Môžem ísť na OX s 2 postavami?
@ Suko201 « sob 10:37 am »
Tomino26 píše: Ale ako vidím konsolidácia prišla aj na ekuru :D Ten drop z tých truhiel je z roka na rok biednejší...
jako Real no, z 20ti ks jen zacarka, požehnané pergy a zbytečnosti na zrucku xD
@ Tomino26 « pát 8:55 pm »
Ale ako vidím konsolidácia prišla aj na ekuru :D Ten drop z tých truhiel je z roka na rok biednejší...
@ noxforko « pát 8:29 pm »
cleo píše: a zase jako loni o tomto eventu se velmi špatně dá najít žíla uhlí, před war jsem projela celou bakru, všechna ch a ani 1 žíla....
Souhlas
@ cleo « čtv 8:30 pm »
a zase jako loni o tomto eventu se velmi špatně dá najít žíla uhlí, před war jsem projela celou bakru, všechna ch a ani 1 žíla....
@ Suko201 « čtv 7:30 pm »
Mionix píše: @Suko201,  Bude novinka.
oki
@ TOXIX « čtv 3:18 pm »
Novinka je, jak minuly rok ze kotel v osade chce 100ks uhli na podpal misto 10ks :)))
@ Mionix « čtv 2:28 pm »
@Suko201,  Bude novinka.
@ Suko201 « čtv 2:25 pm »
Zdravíčko, budou v patchlogu informace o dnešním updatu? :-))
@ Vydesenej « čtv 2:22 pm »
Bude možnost zakoupit ten klobouk s těmi sobími rohy za sd? :O
@ Mionix « čtv 1:53 pm »
@VOJTTANOOO,  Dobrý den, dle GA by to mohl být problém s grafikou. Zkuste vypnout okno hry a pak v launcheru přepnout na DX8 a znova pustit hru a zkusit mapu Donji. Dejte prosím vědět, zda jste uspěl.
@ VOJTTANOOO « čtv 1:25 pm »
ani pres prsten , mi to nefunguje :( kliknu ze se portnu, a naskocí to do cerne obrazovky :(
@ VOJTTANOOO « čtv 1:08 pm »
zdravím, nevím zdali je chyba v mem pocitaci, ale kdyz jsem se portnul pres Yonaha do Dongji, po loading obrazovce mi zčerná obrazovka a nic se neděje. někdo mi s tím poradit prosím ? )
@ NOACH « čtv 1:03 pm »
Zdravím, bude tento týždeň aj bonus na sd ?
@ Mionix « čtv 12:47 pm »
Už to frčí. :-)
@ Tomori « čtv 12:36 pm »
Čekání si můžete zkrátit tipováním nejlepších úlovků našeho Mionixe v Rybářské tipovačce. Třeba se vám to vyplatí a něco vyhrajete! :P :D
@ Vydesenej « čtv 12:33 pm »
Nonepovideeej píše: A jestli ne, tak hlavně z toho nebuď Vyděšenej :D
To nedokážu slíbit :D
@ Marph « čtv 12:27 pm »
Jsem si chtěl aspoň odevzdat bio a zručku, než půjdu do práce :D
@ Nonepovideeej « čtv 12:26 pm »
A jestli ne, tak hlavně z toho nebuď Vyděšenej :D
@ Vydesenej « čtv 12:10 pm »
To bude big update uvidíte

Who is chatting

offline Fogru 
offline Grout 
offline Hakan 
offline Kacii 
offline Kenn94 
offline Lolotka 
offline Makarov 
offline Petronius 
offline Qwin7 
offline Thara 
offline Tomori 
offline YoyopinX 
offline anyone 
offline driftkin 
offline libast 
offline mikela 
offline nikola180 
offline robostyno