Stránka 1 z 1

Ninja Kerindor 75 - 80 - 110

Napsal: ned 30. kvě 2021 16:17:57
od Sasony
Zdravím Ekura komunito, Varování: tohle bude DLOUHÝ příspěvek.
Obracím se na vás s několika dotazy. Vracím se ke hraní po pár letech a zajímalo by mě jak se věci mají.

Napřed moje současná situace a poté otázky: Zjistil jsem že mám použitelného warra 115lv na EZO (96% yang do swampu a buffera 120 který s elíkem má 102% (nemám zdobenky). - Tohle je momentálně můj jediný zdroj příjmu.

Hlavní postava: Rozhodl jsem se udělat si hlavní postavu ninju. Momentálně je lvl 75, dělá biologa, zručnost, koně a jinak stojí u zahrádky.

Problémy: Hru znám jen max. po swamp. Přestal jsem hrát když se pouštělo HG - o tom vím že aby bylo efektivní tak je potřeba tam tahat XXXX postav - což nechci. Nechci chodit HG. Potom vím že je tu něco jako Cidonie a Entarian. Co jsem si tak zjišťoval tak bych chtěl tohoto ninju (hl. postavu) dostat do Entarianu

Dotazy:

1) S ninjou chci chodit do Keri (sedět nonstop ve swampu je nuda). Nechci ale ninju do proměny, nýbrž klasicky střílet šípy. Má někdo prosím zkušenost s ninjou šípařem v keri? Tzn. hádám že všude 75/10 a talíky na průmky + hodnoty útoku nebo příšery. A jak si stojí oproti ninjovi v proměně.

2) Jaký lvl je ideální a proč? Hodně jsem slyšel že 75 kvůli lepšímu dropu ale slyšel jsem i názory že 80 kvůli biologovi a L elíkům (V tomto levelu se chodí asi na orky?)

3) Jak dodělám biologa tak chci ninju hodit na lvl 110 a začít dělat Karmu? (doufám že se to tak jmenuje :D ) Mezitím chci udělat Keri 110 na zvěř. Podobná otázka jako 1. Je použitelná 110 lvl ninja lukař na dropování v Keri (zvěř) bez proměny? Jak by případně měla vypadat výbava aby to bylo effektivní.

4) A co dál? Dejme tomu že se rozhodnu se posunout do Entarianu s ninjou. Jaký je prosím ideální level a jaká výbava? (o Entarianu nevím skoro nic) Slyšel jsem že je dobré mít Karmu YANG/Obrana - dá se chodit ENT i bez karmy? A jakým způsobem se tam vydělává a co je všechno k tomu potřeba? A jaké výdělky a za jak dlouho se dají dosáhnout? Protože momentálně ze swampu tahám 1-2kkk


Děkuji moc za názory, je možné že mě napadnou další otázky ale to hlavní jsem myslím vyjádřil.

Re: Ninja Kerindor 75 - 80 - 110

Napsal: ned 30. kvě 2021 18:49:45
od Cyklista
Čus.
Nevim jestli moje rady jsou 100% správné/nejlepší možná varianta, ale je to můj pohled na věc.

1) Ninja v proměně toho useká asi nejvíc, pokud máš stunera*, tak se ti vyplatí chodit na eza, protože je tam většinou volno
*pokud máš dobrého stunera, tak i s průměrnou výbavou toho uděláš víc než BM, problém je, že BM to zvládne samo.

Co se "šípování" týče, viděl jsem několik lidí napříč kerindorem. Sám jsem to nezkoušel, tudíž nemůžu říct, jestli je to dobré nebo zlé. Když už, tak bych zvážil koupit nějaký dobrý chakramy, ideálně 40+ ork +stun a sekat to s nimi. Díky vysokým % na stun můžeš brát víc mobek najednou (bavíme se o prvních dvou stanovištích) a rozhodně uděláš víc než střílet jednu mobku za druhou.

2) 80 je rozhodně lepší. Eliky + bio udělají víc než "pár" % drop. Jak jsem zmínil výš, s chakramy první dvě stanoviště (minotauři už dokážou dát 1shot.)

3) Udělej si postavu 80 do keri a tuhle postavu si hoď na 110 a dělej karmu. Doporučil bych ti udělat si 8 postav na 110 a klikat tam karmu a bio + postavy navíc (ninja do keri, war do swampu). Protože univerzálnost postav je nenahraditelná (do každé mapy je "lepší" něco jiného)
Pokud se necítíš jako dostatečný tryhard (ani já nejsem) tak si prostě udělej jen toho druhého ninju a zbytek kašli...

4) Ent bez karmy smysl nemá takže na to začni myslet tak za rok :lol:
Co se týče výdělku v keri tak je to dost random. Občas ti padne ze 2 postav 10 střepů a troje kosti, jindy ti to stejné padne ze 6 postav... + ty věci musíš prodat.
Swamp je peklo, ale zase to jsou instant yangy.

Re: Ninja Kerindor 75 - 80 - 110

Napsal: ned 30. kvě 2021 19:10:48
od RAMHH
1) Tahle technika je urcite zajimava, ale vyplati se jen s vice postavami, ktere sipuji najednou. Znal jsem borce, co takto chodil a rikal, ze da 400 ulomku za hodinu. Takze myslim, ze srovnatelne s ninjou do promeny. Ale stale si stojim za nazorem, ze BMko ma vyssi strop a dokaze dropnout vic ulomku nez ninja.

2) 80 urcite

3) Opet, alespon 2 postavy.. Ve finale se to ale podle me nevyplati, radsi chodit na ezoteriky nebo orky a postavy do vyssich map odstavit na karmy a biology, dokud na ne nesezenes vybavu a/nebo doctes karmu na prijatelnou uroven (tady hlavne ve spojitosti s entem).

4) Ent s ninjou opravdu jen s nactenou karmou (vetsinou vidam G6+ se uz da pouzit rozumne). Vydelava se dropem yangu z mobek, nejlepsi ninjove do promeny vydelavaji okolo 4.5-5kkk za hodinu ciste v yangu, + mapy a kosti.

Re: Ninja Kerindor 75 - 80 - 110

Napsal: úte 01. čer 2021 22:10:09
od Sabon
Ahoj, myslím si, že tohle vlákno je úplně zbytečné... Pokud si dáš KERINDOR, tak tam máš návodu hromadu.

Ale jinak do keri jsem chodil cca 3 roky, tak ti napíšu svůj pohled.

Zaklad lvl 80 ( důvod eliky L), určitě v proměně a nejlépe mít 24% omrac ( luk, nahrdlo a boty), chodit arénu a skin na luk aspoň s 10% na orky. Vůbec bych nekoukal na to, že někdo napíše, že dává 400 úlomků za hodinu... Osobně jsem měl snad všechny různé kombanice taliku a dokonce i výbavu za cca 80kkk a pokud tam ses sám, tak dáš cca 2-3 postavy což máš okolo 250 úlomků. Určitě dělat bio, zruc a herb a potom když se dostaneš na lvl 110, tak i tu karmu.

Co se týče Entu, tak tam budeš muset opravdu šetřit a dělat na postavě tak rok, aby si udělal karmu a bio, ale zase tu máš xxxxx témat na ent, staci jen hledat.