The Dark Citadel (boss room)
Napsal: úte 14. pro 2021 22:56:02
Zdravím všetkých čitateľov, chcel by som vám predstaviť druhý návrh, ktorý by pomohol ku oživeniu herného zážitku vo svete Ekura.
Mojim návrhom by bolo pridanie novej mapy o ktorej už admin team informoval pred istým časom.
Šlo by o jednoduchú mapu, ktorá by nebola vôbec náročná na vytvorenie. Šlo by o mapu "Temná Citadela" v ktorej by sa hráči museli vysporiadať s bossom, ktorý by dával negatívny efekt (debuff), s ktorým by bolo takmer nemožné ho zabiť a tak získať truhlicu plnú odmien (dropu).
Boss by mohol mať ten istý model, ako ktorýkoľvek mob v hre, to by odstránilo problém s tvorením novej mobky a tak ušetrilo programátorom fúru času. Ďalej by daný boss mal 3 rôzne mechaniky a to:
Mechanika č.1
1) Mechanika, ktorá by zoslala kúzlo v jeho blízkom okolí, to by malo za následok to, že všetci hráči, ktorí by boli na blízko (melee), by museli od neho odísť a tak prestali dávať DMG.
Dané kúzlo by trvalo povedzme 10 sekúnd. To by znamenalo diverzitu postáv v Temnej Citadele a to z toho dôvodu, že ak by si ľudia doniesli len "melee" postavy (na blízko). Mali by to neskutočne ťažké a zbytočne zdĺhavé.
Mechanika č.2
2) Týmto sa dostávame k druhej mechanike bossa, ktorá by zoslala podobné kúzlo, ale zasa ďalej od bossa čo by znamenalo, že všetky postavy, ktoré dávajú dmg na diaľku (ranged) by museli prestať útočiť a tak sa dostať na úroveň meleečiek.
Tieto 2 mechaniky by koniec koncov mali za následok, že postavy a špecializácie ako Ninja archer, Shaman (drak,healer) by nadobudli vyššiu hrateľnosť a tým pádom by hráči, ktorým sa tieto špecializácie páčia dostali konečne trochu viac významu a lásky od tvorcov.
Mechanika č.3
3) Mechanika v ktorej by dostal boss buff, ktorý by mu dal tzv "enrage"
to by malo za následok, že ak by sa boss dostal pod 30% ZB, jeho Hodnota útoku a Rýchlosť útoku by sa zvýšila o niekoľko percent. To by koniec koncov znamenalo to, že hráči by to nemali jednoduché a tak by drop z bossa mohol byť naozaj hodnotnejší.
Tento 4.) bod by som nenazval mechanikou ale využitím už debuffu (o ktorom celkom vyčerpávajúco píšem v predchádzajúcom príspevku), ktorý by mal naozaj za následok zníženie ZB a DMG, ktorý by hráč dával o 30%. Takže by bol potrebný healer, ktorý by sa o tieto debuffy staral a tak zachraňoval hráčov pri zabíjaní bossa.
EDIT: boss by podobne ako v predchádzajúcom odseku s debuffom dával náhodným hráčom tzv. "zruško" čím by zrušil buffy od shamana.
To by znamenalo, že buffer by nestál ako stĺp niekde v bezpečí.
Temná Citadela by mala podmienky vstupu a to:
- minimálne lvl 130
- maximálne 10 hráčov
- a kľúč, ktorý by sa dal získať podobne ako mapa pokladov (respektíve výmenou mapy pokladov za kľúč do Temnej Citadely u nejakého z NPC)
Mojim návrhom by bolo pridanie novej mapy o ktorej už admin team informoval pred istým časom.
Šlo by o jednoduchú mapu, ktorá by nebola vôbec náročná na vytvorenie. Šlo by o mapu "Temná Citadela" v ktorej by sa hráči museli vysporiadať s bossom, ktorý by dával negatívny efekt (debuff), s ktorým by bolo takmer nemožné ho zabiť a tak získať truhlicu plnú odmien (dropu).
Boss by mohol mať ten istý model, ako ktorýkoľvek mob v hre, to by odstránilo problém s tvorením novej mobky a tak ušetrilo programátorom fúru času. Ďalej by daný boss mal 3 rôzne mechaniky a to:
Mechanika č.1
1) Mechanika, ktorá by zoslala kúzlo v jeho blízkom okolí, to by malo za následok to, že všetci hráči, ktorí by boli na blízko (melee), by museli od neho odísť a tak prestali dávať DMG.

Dané kúzlo by trvalo povedzme 10 sekúnd. To by znamenalo diverzitu postáv v Temnej Citadele a to z toho dôvodu, že ak by si ľudia doniesli len "melee" postavy (na blízko). Mali by to neskutočne ťažké a zbytočne zdĺhavé.
Mechanika č.2
2) Týmto sa dostávame k druhej mechanike bossa, ktorá by zoslala podobné kúzlo, ale zasa ďalej od bossa čo by znamenalo, že všetky postavy, ktoré dávajú dmg na diaľku (ranged) by museli prestať útočiť a tak sa dostať na úroveň meleečiek.

Tieto 2 mechaniky by koniec koncov mali za následok, že postavy a špecializácie ako Ninja archer, Shaman (drak,healer) by nadobudli vyššiu hrateľnosť a tým pádom by hráči, ktorým sa tieto špecializácie páčia dostali konečne trochu viac významu a lásky od tvorcov.
Mechanika č.3
3) Mechanika v ktorej by dostal boss buff, ktorý by mu dal tzv "enrage"

Tento 4.) bod by som nenazval mechanikou ale využitím už debuffu (o ktorom celkom vyčerpávajúco píšem v predchádzajúcom príspevku), ktorý by mal naozaj za následok zníženie ZB a DMG, ktorý by hráč dával o 30%. Takže by bol potrebný healer, ktorý by sa o tieto debuffy staral a tak zachraňoval hráčov pri zabíjaní bossa.
EDIT: boss by podobne ako v predchádzajúcom odseku s debuffom dával náhodným hráčom tzv. "zruško" čím by zrušil buffy od shamana.
To by znamenalo, že buffer by nestál ako stĺp niekde v bezpečí.
Temná Citadela by mala podmienky vstupu a to:
- minimálne lvl 130
- maximálne 10 hráčov
- a kľúč, ktorý by sa dal získať podobne ako mapa pokladov (respektíve výmenou mapy pokladov za kľúč do Temnej Citadely u nejakého z NPC)