Stránka 3 z 6

Re: Smer Ekury?

Napsal: sob 23. dub 2022 13:53:27
od Loki97
Medvidek píše: sob 23. dub 2022 13:36:29 Zdravím, palec nahoru za toto téma, děkuji.

A jak bych si to představoval já?

1. U tvorby postavy - jakési intro, kde na příběhu již pracuji. Jedná se o jednotlivé chary - které by měly mít svůj intro příběh.

Odměny:
a) Bud náhodný přísun % skillu za úspěšné splnění intra. A to pouze na 1 skill a pouze na 1 postavu ne účet. To znamená, že pokud se úkol nesplní dle vašeho očekávání - potom, bude moci ono itro restenout a jet to celé znova. Dokud nebudete spokojeni s výběrem % u 1 skillu. Ano - dá se říci, že je to jakýsi trvalý bobus u konkrétní postavy.

b) Nebo můžete získat trvalé bonusy, dle toho jakým způsobem plníte intro - např proti ... nebo na příšery apod.

c) Můžete se na to celé vykváknout, neplnit to, ale dostanete zbran ci část zbroje - dle postavy, helmu nebo zbroj apod. For je v tom, že tato ze začátku zbran na nic s lvl 1 a žádnou průmkou, se po každém 10 lvl změní. Tzn stane se z ní na cca 130 lvl nejlepší zbran ve hře pokud jí nezničíte nebo nezahodíte apod.

Co tím dosáhnu? TO, že každá postava pak bude skutečbně úplně jiná ... a Bude mít smysl znovu hrát od 1 lvl.

Dále úkoly by mohly mít více konců. Kdy např. naštvete NPC (nějakou třeba biologa) a ten nebude přijímat od vás žádné předměty po určitou dobu .......

Ryby - těm bych vnuknul trošku více - tzn. chytit úhoře mimo noční hodiny může být, ale je to skutečně o obrovském štěstí. V nočních hodinách naopak štěstí mít nemusíte, úhoř vám bude brát ta kčasto jako candát ......

Dále spec. rybářská lokace - chichichi - toto by se mohlo brát jako chovný rybník. Takže - zde by mohli hráči koupit za obrovskou sumu peněz pár živých ryb. Což by mělo být omezeno na 24 hod. dle výběru - prostě počet x ryb a víc za den prostě už nekoupíte.

Nevím, neznám názory komunity, proto se na mě nezlobte - ale tímto směrem bych rozšiřoval Ekuru já.

Medvídek.
Ja ti nevím
bod a) zakládat tuto hru ještě více na náhodě si nemyslím že bude idealní navíc by se tím akorát hodně podpořil černý trh

bod b) taky není uplně idealní volba ten bonus by musel být v řádu cca jednotek % 1-5 jinak by to bylo také celkem nevýhodné pro hráče kteří by chtěli využít svoje postavy jak pro PVP tak PVM

bod c) to je teoreticky jediný bod se kterým souhlasím každý by si mohl vybrat 1 svoji unikátní věc kterou by vylepšoval a posouval na další urovně ale postup na vyšší uroven by musel být opravdu obtížný a idealní by bylo ukoly které by obsahovali všechny možné oblasti PVM i PVP (jak ničení meteoru tak kerindor HG ent valky říší boje ve městech atd) vec by samozdřejmě nešla dát do skladu a v případě změny mailu by to chtělo aby předmět nebyl dostupný (případný reset itemu)

problém jak tohle zapojit ke všem postavám protože není možné zvyhodnit pouze postavy které budou nové někteří hrači mají své postavy velice vymazlené a připravit je o svuj pokrok nebo je znevýhodnit by byl hodně velký podraz

Re: Smer Ekury?

Napsal: ned 24. dub 2022 13:28:49
od filipaser
Nebylo by špatné vytvořit dungeony mobů ze základních map. (Aby nebylo náročné na vytváření nových map mohly by být jednotný vzhled)
1. Dungeon Zdivočelé zvěře vstup od lv 1 - 29 Zde by byla monstra z prvních měst - příšery by měli mít v dungeonu větší sílu a více zb
1.část- psi a vlci na konci bos Lupus (zvětšit ho velikostně)
2.část- prasata a medvědi na konci bosové Scrofa a Bera (zvětšit ho velikostně)
3.část-tygři na konci Tygris

2. Dungeon nelítostných domorodců vstup od lv 21-49 - Zde by se nacházeli monstra z druhého města ( bos Brutální velitel s poskoky (Bo a chuong)

3.Dungeon Krvelačných orků a ezoteriků vstup lv 30-60 Zde by se nacházeli monstra z údolí orků

4. Pouštní město vstup od lv 40 - 70 Zde by se nacházeli monstra z pouště

A udělal bych že klíče nebo propustky do těchto dungeonů by padaly z metinů , ale pouze v základních mapách - 1a 2 města, údolí orků atd.
Ne Země přitažlivosti !!!!

Re: Smer Ekury?

Napsal: ned 24. dub 2022 13:51:58
od myketison
filipaser píše: ned 24. dub 2022 13:28:49 Nebylo by špatné vytvořit dungeony mobů ze základních map. (Aby nebylo náročné na vytváření nových map mohly by být jednotný vzhled)
1. Dungeon Zdivočelé zvěře vstup od lv 1 - 29 Zde by byla monstra z prvních měst - příšery by měli mít v dungeonu větší sílu a více zb
1.část- psi a vlci na konci bos Lupus (zvětšit ho velikostně)
2.část- prasata a medvědi na konci bosové Scrofa a Bera (zvětšit ho velikostně)
3.část-tygři na konci Tygris

2. Dungeon nelítostných domorodců vstup od lv 21-49 - Zde by se nacházeli monstra z druhého města ( bos Brutální velitel s poskoky (Bo a chuong)

3.Dungeon Krvelačných orků a ezoteriků vstup lv 30-60 Zde by se nacházeli monstra z údolí orků

4. Pouštní město vstup od lv 40 - 70 Zde by se nacházeli monstra z pouště

A udělal bych že klíče nebo propustky do těchto dungeonů by padaly z metinů , ale pouze v základních mapách - 1a 2 města, údolí orků atd.
Ne Země přitažlivosti !!!!

Podle mě by toto přidání bylo zbytečné.Ale jen muj názor.

Co bych přivítal ja tak by byla mapa na styl rokle kam by se nedostal jen tak lehce někdo takže by bylo potřeba sehnat klíč z dablova kováře,Modré smrti,temného draka pro vstup kde by byl drop zbraní s prumkou/schopkou . Tyto zbrané co přidáváj prumku tak současně končí na lvlu 108 :)

Re: Smer Ekury?

Napsal: ned 24. dub 2022 16:06:33
od qSTRoNgMANp
Už cca 2-3 měsíce jsem Ekuru aktivně nezapl, možna jsem to logl na 5 minut jen se kouknout na tržnici, zda se nějak razantně změnila ekonomika.
Neříkám, že jsem Ekuru "dohrál", protože každej má jinej cíl toho, čeho chce dosáhnout na Ekuře ... někomu stačí načtená jedna postava. Někomu zase od každé možné postavy full načtení všetně chitinek +9, někomu zase TOP věci 5/5, ale pro mě je Ekura dohraná, protože, když vidím, ten čas, kterých bych musel do toho investovat, abych měl např. na každé postavě co vlastním Zbran a brnko +9 chitinové, tak mi to opravdu za to nestojí, protože to je fakticky hroznej grind, kterej se jentak nevidí.
Upřímně systém zasvěcení je pro mě prvoplanová fraška, která nebyla dotahnutá, nezlobte se na mě, ale mohlo to levelování byt více pestré ... toto je fakt nudný systém... když si vemu v potaz jiné mapy a dungy, tak toto je jedna z věcí, co jsem nechápal, že se na Ekuře zavedlo ... další je např. cidonie, však to je druhej swamp... bezhlavě plastovat mobky, ale místo yangu padají chitiny, kde ani ta vybava nemusí být top, aby člověku padlo pěkny množství chitinu... Selas je úplně k ničemu chodit, nepřináší žádnou extra výhodu např. od Keskira a ke všemu nejde dát solo, takže proč na něj chodit, když ten drop není lepší.
Nevím, zda Saggi je na vše sám, pokud se bavíme ohledně programování, ale Ekura má za mě potenciál, který každým rokem chladne, protože nový obsah, který by měl teoreticky být na stejné úrovni, jako ten předchozí začíná být horší a horší a spíše by připadá, že je udělaný narychlo, aby se neřeklo. (Ne vše, tak je).

Tato věta bude hodně ostrá, ale už se mi honí v hlavě dlouho ... Asi by bylo lepší, kdyby Ekura byla prodaná mladším lidem, kteří mají chut Ekuru táhnout dopředu a mají na to více času. (hlavně lidem, kteří mají chut vytvářet obsah a ne za účelem zisku.)

Re: Smer Ekury?

Napsal: ned 24. dub 2022 18:26:45
od schvarz
qSTRoNgMANp píše: ned 24. dub 2022 16:06:33 Už cca 2-3 měsíce jsem Ekuru aktivně nezapl, možna jsem to logl na 5 minut jen se kouknout na tržnici, zda se nějak razantně změnila ekonomika.
Neříkám, že jsem Ekuru "dohrál", protože každej má jinej cíl toho, čeho chce dosáhnout na Ekuře ... někomu stačí načtená jedna postava. Někomu zase od každé možné postavy full načtení všetně chitinek +9, někomu zase TOP věci 5/5, ale pro mě je Ekura dohraná, protože, když vidím, ten čas, kterých bych musel do toho investovat, abych měl např. na každé postavě co vlastním Zbran a brnko +9 chitinové, tak mi to opravdu za to nestojí, protože to je fakticky hroznej grind, kterej se jentak nevidí.
Upřímně systém zasvěcení je pro mě prvoplanová fraška, která nebyla dotahnutá, nezlobte se na mě, ale mohlo to levelování byt více pestré ... toto je fakt nudný systém... když si vemu v potaz jiné mapy a dungy, tak toto je jedna z věcí, co jsem nechápal, že se na Ekuře zavedlo ... další je např. cidonie, však to je druhej swamp... bezhlavě plastovat mobky, ale místo yangu padají chitiny, kde ani ta vybava nemusí být top, aby člověku padlo pěkny množství chitinu... Selas je úplně k ničemu chodit, nepřináší žádnou extra výhodu např. od Keskira a ke všemu nejde dát solo, takže proč na něj chodit, když ten drop není lepší.
Nevím, zda Saggi je na vše sám, pokud se bavíme ohledně programování, ale Ekura má za mě potenciál, který každým rokem chladne, protože nový obsah, který by měl teoreticky být na stejné úrovni, jako ten předchozí začíná být horší a horší a spíše by připadá, že je udělaný narychlo, aby se neřeklo. (Ne vše, tak je).

Tato věta bude hodně ostrá, ale už se mi honí v hlavě dlouho ... Asi by bylo lepší, kdyby Ekura byla prodaná mladším lidem, kteří mají chut Ekuru táhnout dopředu a mají na to více času. (hlavně lidem, kteří mají chut vytvářet obsah a ne za účelem zisku.)
Same, akorát to je už od loňskýho září. Nemám už co dělat. Nebaví mě mít cíl jen vydělávat peníze, poslední dobou mě bavily už jen eventy a ani ty už mi prostě nestačí, abych tu hru zapl. Protože jenco ten event dodělám nebo dokonce i v jeho průběhu, tak mě ta absence herního obsahu úplně šíleně zasáhne a jsem kompletně bez motivace.

Re: Smer Ekury?

Napsal: ned 24. dub 2022 19:34:29
od Akiryu
Jak říká většina - potenciál tu je, ale taky se bohužel musím připojit ke skupině, pro kterou je ta hra v momentální fázi prakticky nehratelná - ať už kvůli tomu, že tu není moc co dělat, tak i kvůli malé hřáčské základně.
Nevidím do toho a nevím, kolik času a prostředků by zabralo to celé nějak oživit, ale věřím tomu, že pár nových map a k tomu nějaká pěkná reklama, ať už na nové mapy, potažmo něco úplně nového, tak i na ty stávající lokace a věci, co se zde dají dělat, by mohla být jedině plusem. I kdyby to zůstalo ve stavu, v jakém to je, co se týče herních možností, ale hrálo by tu o dost víc lidí, ať už by to byli veterání, co tu něco mají, někdo, kdo zde dřív zde už hrál, nebo někdo, kdo o Ekuře nikdy neslyšel, nové tváře by tomu vnuknuli život, který by, věřím, nakopl i stávající hráče.
Pokud by hned začalo hrát víc lidí, tak by i věci, které momentálně nemají moc smysl, jako dělat nějaké PvPčko a podobně, hned chytly nový smysl, ať už co se týče na úplně základním levelu - kde by člověk věděl, že i když do výbavy nenasype stovky miliard, i tak bude mít dost rovnocenných soupeřů, tak i pro lidi, co tu mají XY prostředků, ale pvp je zkrátka neláká právě kvůli nedostatku hráčů atd. atd.

Osobně mě mrzí, že se to dostalo do stavu, v jakém to teď je. Na Ekuře jsem osobně vyrůstal a mám na ni krásný vzpomínky, a i když už jí nikdy nebudu schopen věnovat tolik času, jako kdysi, tak i to málo, které bych jí věnovat chtěl, za to momentálně nestojí... a o to víc mě mrzí.

Ať se to ale nenese jen v negativní vlně, tak díky týmu a hráčům za to, že tu vytvořili server, který, alespoň za mě, neměl obdoby.

(Snad to dává aspoň trošku smysl, je to spíš tok myšlenek :D)

Re: Smer Ekury?

Napsal: ned 24. dub 2022 20:39:20
od MoravskyPepin
Vlastně by mě zajímalo co si představujete pod novým obsahem - updatem
Za mě si Ekura stagnací ušila sama na sebe bič, roste tu skupina lidí, kteří si nový obsah natvrdo vyplatí. Svitla naděje když přišly neobchodovatelné chitiny, že si to každý bude muset vydřít, ale chápu, že zrovna těch chitinů je potřeba spousta a tak se couvlo?
Asi bych se smířil s tím, že žádný extra převratný obsah nepřijde, když porovnám Ekuru s nejlépe hodnoceným privátním serverem (Za hlasy dává herní bonusy a jelikož nemůžu napsat jméno, tak se to snažím nějak přiblížit), tak Ekura je stále na míle vepředu, bohužel pro ni není světová, to by možná chtělo změnit a asi i ty uzávěrky vypadaly jinak :up: Ale pořád se tu nadává na délku biologa, karmy, přitom to jediné vás drží od toho endgame, který Vám vlastně tak vadí, dost by mi seděly novinky na styl "arény přežití", zapneš něco týmového a máš o zábavu postaráno, skoro neřešíš výbavu, doplněné o nějaké nové systémy, předělejte třeba tvorbu lektvarů a udělejte to na styl zručnosti/herbaření - odevzdávej něco, zvyš si šanci na výrobu elixíru, či "kvalitnější" a když už tu máme výzvy neboli sbírání odznáčků, tak párkrát už jsem četl, že někdo sbírá proměny, co z toho udělat obsah? A pak už si akorát dělat patch úpravy, měnit "metu" ať už v PvP či PVM :think:

Re: Smer Ekury?

Napsal: pon 25. dub 2022 10:06:18
od Zixelio
filipaser píše: ned 24. dub 2022 13:28:49 Nebylo by špatné vytvořit dungeony mobů ze základních map. (Aby nebylo náročné na vytváření nových map mohly by být jednotný vzhled)
1. Dungeon Zdivočelé zvěře vstup od lv 1 - 29 Zde by byla monstra z prvních měst - příšery by měli mít v dungeonu větší sílu a více zb
1.část- psi a vlci na konci bos Lupus (zvětšit ho velikostně)
2.část- prasata a medvědi na konci bosové Scrofa a Bera (zvětšit ho velikostně)
3.část-tygři na konci Tygris

2. Dungeon nelítostných domorodců vstup od lv 21-49 - Zde by se nacházeli monstra z druhého města ( bos Brutální velitel s poskoky (Bo a chuong)

3.Dungeon Krvelačných orků a ezoteriků vstup lv 30-60 Zde by se nacházeli monstra z údolí orků

4. Pouštní město vstup od lv 40 - 70 Zde by se nacházeli monstra z pouště

A udělal bych že klíče nebo propustky do těchto dungeonů by padaly z metinů , ale pouze v základních mapách - 1a 2 města, údolí orků atd.
Ne Země přitažlivosti !!!!
Já si teda myslím, že něco podobného by ekuře prospělo. Né teda zrovna mapa kde by se chodilo na psy a vlky, ale použít moby vyššího lvlu. Pokud by se vymyslel vstup a odměna, která by stála za to( ne zase až moc op) tak by to mohlo hráče motivovat. Něco takového tady určitě chybí, protože chodit rokli už se dneska nevyplatí, navíc to trvá xy hodin a člověk si na to musí najít čas. Ano je tady i HG, což je asi nejzábavnější pvm mapa, ale všichni víme jak to je se vstupem.
Přidávat nové zbraně s prum/schop od vyššího lvlu asi postrádá smysl, protože by to mělo víc škody než užitku, ale třeba taky ne.

Re: Smer Ekury?

Napsal: pon 25. dub 2022 12:28:46
od GiVeMeLoVe
Na ekuře se drží pouze a jen hráči co ji hrají x let nebo na ní vyrůstali.
Absolutní minimum nových lidí, co ekuru ještě nehráli. Točí se tu v kruhu jedni a ti samí.
Jak tu někdo už psal, hraješ si 1-2-3 roky, skončíš na rok na dva a pak se zase vrátíš a jedeš od nuly.

Problém Ekury?
Jednoduchý.
Jsou tu z 90% lidi, kteří mají rodiny, kariéru a dalších milion závazku a naprosto jim vyhovuje to, že sem přijdou na hodinu za 2 dny do valky nebo pokecat na námko čí děťátko udělalo dneska větší bobek.
Proto od komunity jako takové není tlak na vedení aby se s kontentem něco dělalo. Těmto tatínkům a semtam i nějaké mamince prostě vyhovuje tento chill.
Pro hráče. kteří ovšem mají rádi výzvy, objevování a nové dungy/mapy tento server jednoduše a prostoprostě není konec tečka.

Hra vás nutí hrát stereotypním nudným tempem stylu odevzdej 2-3-4x denně toto a za rok se můžeš posunout dále.
Nehrej tu moc aktivně ale spíše rekreačně a dlouhodobě - seniorské tempo jak pro babičku s dědečkem aby měli co hrát když zrovna čekají na Ulici/Ordinaci.

Podtrženo sečteno - Ekura/Sindicate známe snad každy na CZ/SK scéně ale komunita jistojistě upadá a je to zapříčiněno tím, že lidem kterým bylo před 12 lety 17-18 a tryhardili metin je dneska okolo 30 a ekuru berou čistě jako odreagováním při čekání na zprávy s Reyem a Luckou.

Re: Smer Ekury?

Napsal: pon 25. dub 2022 16:28:48
od MichaelScott
Co jsem tak koukal na videa z ofíku, tak mi přijde, že se snaží pomoct právě novým hráčům a už to není absolutně ten hardcore, co to kdysi býval, ba naopak. Začátek je tam o dost snažší než býval. V současné situaci mi Ekura přijde dokonce těžší a rozhodně časově náročnější než ofík, ačkoliv je ofík víc P2W....