Jak zlepšit ekuru
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Jak zlepšit ekuru
Ahoj všem,
Ekuru hraji pár let
co bych přidal na MT mrzí mi žádné velké úpravy nebyli pro začátečníky a pro starší hráče
za 1 Udělal bych nový drop s bosů (1město 2město a boslent)
-bos drop 10kk v prutech podle Lv bosu+truhly
-truhly drop mapa pokladu mušle krev tavba požehnání věc začárka také vstupy (podobného HG od úrovní 50-80lv)
+bych přidal podobný jako HG od úrovní 50-80lv mého názoru aby měli větší možnosti vydělávání (začátečníky)
za 2
-maximální Lv 180
-nová mapa 150lv (Záliv dračího ohně)
-nová výbava 150-175LV (názvy a bonusy mám vymyšlené)
-nové meteority 150-175lv (les, chladů atd)
-nová ruda
Mého názoru ne každému baví ent nebo HG
Budu rád, když mi napíšete svůj názor
Přeji krásný den
Ekuru hraji pár let
co bych přidal na MT mrzí mi žádné velké úpravy nebyli pro začátečníky a pro starší hráče
za 1 Udělal bych nový drop s bosů (1město 2město a boslent)
-bos drop 10kk v prutech podle Lv bosu+truhly
-truhly drop mapa pokladu mušle krev tavba požehnání věc začárka také vstupy (podobného HG od úrovní 50-80lv)
+bych přidal podobný jako HG od úrovní 50-80lv mého názoru aby měli větší možnosti vydělávání (začátečníky)
za 2
-maximální Lv 180
-nová mapa 150lv (Záliv dračího ohně)
-nová výbava 150-175LV (názvy a bonusy mám vymyšlené)
-nové meteority 150-175lv (les, chladů atd)
-nová ruda
Mého názoru ne každému baví ent nebo HG
Budu rád, když mi napíšete svůj názor
Přeji krásný den
-
- Lv. 11
- Příspěvky: 78
- Registrován: pát 26. říj 2012 23:07:35
- Dal poděkování: 37 poděkování
- Dostal poděkování: 17 poděkování
Re: Jak zlepšit ekuru
EDIT: aby to nebyl jenom spam, myslím si, že tým přesně čekal na takový nápad!!!
-
- Lv.1
- Příspěvky: 1
- Registrován: sob 14. lis 2020 16:23:14
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Re: Jak zlepšit ekuru
Za mě to tak promyšlené není, většina z toho by udělala naprostý chaos, viz ta změna dropů co píšeš
- schvarz
- Lv.26
- Příspěvky: 650
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 383 poděkování
Re: Jak zlepšit ekuru
lol kámo tak to je moc, taky bych chtěl umět dělat nový mapy jenom tím, že napíšu jeden řádek textu:
-nová mapa 150lv (Záliv dračího ohně)
-nová mapa 150lv (Záliv dračího ohně)
NÁSTROJ NA KOPÁNÍ MAP POKLADU
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
-
- Lv.26
- Příspěvky: 691
- Registrován: ned 20. úno 2011 11:53:04
- Dal poděkování: 72 poděkování
- Dostal poděkování: 278 poděkování
Re: Jak zlepšit ekuru
Vec na ktorej sa zhodneme a s ktorou som schopný súhlasiť je to, že nejaká úprava dropu by nebola zlá (hlavne v mapách ako púšť, ledovka, ohnivka atď, kde vlastne nikoho nenájdeš ak nie je event na danej mape, alebo tam nerobí lvl koňa )
Bolo by fajn keby má aj začiatočník viac možností dropovania a nie len mlátiť metiny v príťažlivke, lebo to nie je rozhodne vec, ktorá tu hráča udrží.
Ale kopírovanie máp z iných serverov a ešte ich nebodaj urobiť tým štýlom, že zaklikneš metin a neriešiš nič, by absolútne Ekuru zabilo a pochovalo to, čo je na nej jedinečné..
Bolo by fajn keby má aj začiatočník viac možností dropovania a nie len mlátiť metiny v príťažlivke, lebo to nie je rozhodne vec, ktorá tu hráča udrží.
Ale kopírovanie máp z iných serverov a ešte ich nebodaj urobiť tým štýlom, že zaklikneš metin a neriešiš nič, by absolútne Ekuru zabilo a pochovalo to, čo je na nej jedinečné..
ende
- MoCKeR
- Lv.19
- Příspěvky: 239
- Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
- Bydliště: Chunjo
- Dal poděkování: 70 poděkování
- Dostal poděkování: 51 poděkování
-
- Lv.13
- Příspěvky: 98
- Registrován: úte 14. zář 2021 3:54:51
- Dal poděkování: 183 poděkování
- Dostal poděkování: 31 poděkování
Re: Jak zlepšit ekuru
Zdravím,
1. Někteří hráči si stěžují, že musí čekat cca 8 hodin na odvezdání předmětu pro biologa ... zde bych upravil nějaké ty mise, kde by byl možný drop předmětu, který použitím zruší časový limit a tak hráč může onen předmět biologovi okamžitě předat ....
2. Arény - zde bych ještě zvýšil obtížnost - různé nástrahy pro bojovníky - např, třeba nějaké sochy, které se budou nějak otáčet, a pokud hráč bude někde v zorném poli té sochy, bude ho ona socha zranovat.
3. Rybaření - stížení rybolovu - tzn. více na herní čas - tzn. úhoř např. sice zabere během herního dne, ale ta pravděpodobnost bude malá, kdežto od 22:00hod. se šance na záběr úhoř neuvěřitelně zvýší .....
4. Brnění na koně a jiné přibližovadla, o tom jsem už někde psal ....
5. Vyšší provázanost herního děje od NPC postav. Pokud si zvolím - špatnou volbu - pak se mnou např. 24 hod. herního času ona NPC přestane komunikovat.
6. Související s bodem 5 - Rozhodnutí - tzn. bud a nebo - takže bud si zvolím odměnu např. yangy - ale s tím, že další úkol pro mě bude téměř nemožný splnit, nebo zvolím něco jiného, ona 2 volba, ze které nebudu mít tak veliký zisk, vyjma BZK, a tak nenaštvu NPC a bude mi dále umožněno plnit další úkoly ....
7. Kůn - jak ho získat - zde se stále dokola jezdí dle bodů - což bych viděl jako možnost ke zdokonalení se v jízdě, ale ne jako úkol pro získání koně. Proto bych toto zaměnil za krátkou pidihru - získej laso a chyt si svého koně .... Takže - po úkolu získat laso (např, dropem z mobu, ale s takovým lvl, že hráč na nižším lvl než 20 bude mít téměř nemožné ono laso dropnout. Po tom, opět za pacholkem, kde po ukázání lasa, nám bude umožněn odchyt koně - kde se laso chytne v invu, a pohybem do obrazu se s lasem ukáže na některého z koníků a bud se zadaří a koníka chytneme, nebo laso praskne a tak holt budeme nuceni sehnat laso nové ...
Dále bych pak nechal již známé body pro zvyšování lvl základního koně, s tím, že bych uvedl - že jen ustavičný tréning jízdy na koni může být tím kde se nejen dokonalíme v jízdě na koni, ale kde i s koníkem "srosteme" a proto se mu zvýší onen lvl - je to sice zvíře a přibližovadlo, ale přesto i užitečný přítel ...
8. Občas nechat skladníka odpočinout, a tudíž prostě a jednoduše, po zakliknutí skladníka se objeví hláška - právě jsem si odskočil - zachvíli se vrátím ... zde by ona čekací doba na znovu otevření skladu mohla být v rozmezí od 3 vteřin po pár minut ...
9. Octavio, by nám mohl předávat nějaké receptury na vaření čajů z bylinek, popř, pokrmů - a jistě jedná se o kombinaci předmětů - pokud to uděláme správně, Octavio nás ničím neodmění, ale my získáme nějaký pokrm, který po požití nám může přidat nějaké bonusy nebo nalákat nějaké speciální příšery ...
10. Opilec - zde bych čistě jako recesi, utvořil několik úkolů - od opilce - ale výhradně pro ninjy. Kde po splnění oněch úkolů bude mít ninja nějaké větší zvýhodnění v podobě poškození apod. ale na úkor přesnosti - tzn. pít se nemá - a tak když se trefí, pak super rána, když ne - tak miss ... A jistě opět dočasně použitelný bonus, logicky alkohol z ninji časem vyprchá ... a tím se ukončí onen bonus.
Jistě je toho mnoho a mnoho - otázka je co vše se nechá zlepšit, a také, jaký to bude mít smysl pro nás komunitu tohle hrát. Ale nápadů mám mnoho ... bohužel většina je nerealizovatelná ............
Medvídek.
1. Někteří hráči si stěžují, že musí čekat cca 8 hodin na odvezdání předmětu pro biologa ... zde bych upravil nějaké ty mise, kde by byl možný drop předmětu, který použitím zruší časový limit a tak hráč může onen předmět biologovi okamžitě předat ....
2. Arény - zde bych ještě zvýšil obtížnost - různé nástrahy pro bojovníky - např, třeba nějaké sochy, které se budou nějak otáčet, a pokud hráč bude někde v zorném poli té sochy, bude ho ona socha zranovat.
3. Rybaření - stížení rybolovu - tzn. více na herní čas - tzn. úhoř např. sice zabere během herního dne, ale ta pravděpodobnost bude malá, kdežto od 22:00hod. se šance na záběr úhoř neuvěřitelně zvýší .....
4. Brnění na koně a jiné přibližovadla, o tom jsem už někde psal ....
5. Vyšší provázanost herního děje od NPC postav. Pokud si zvolím - špatnou volbu - pak se mnou např. 24 hod. herního času ona NPC přestane komunikovat.
6. Související s bodem 5 - Rozhodnutí - tzn. bud a nebo - takže bud si zvolím odměnu např. yangy - ale s tím, že další úkol pro mě bude téměř nemožný splnit, nebo zvolím něco jiného, ona 2 volba, ze které nebudu mít tak veliký zisk, vyjma BZK, a tak nenaštvu NPC a bude mi dále umožněno plnit další úkoly ....
7. Kůn - jak ho získat - zde se stále dokola jezdí dle bodů - což bych viděl jako možnost ke zdokonalení se v jízdě, ale ne jako úkol pro získání koně. Proto bych toto zaměnil za krátkou pidihru - získej laso a chyt si svého koně .... Takže - po úkolu získat laso (např, dropem z mobu, ale s takovým lvl, že hráč na nižším lvl než 20 bude mít téměř nemožné ono laso dropnout. Po tom, opět za pacholkem, kde po ukázání lasa, nám bude umožněn odchyt koně - kde se laso chytne v invu, a pohybem do obrazu se s lasem ukáže na některého z koníků a bud se zadaří a koníka chytneme, nebo laso praskne a tak holt budeme nuceni sehnat laso nové ...
Dále bych pak nechal již známé body pro zvyšování lvl základního koně, s tím, že bych uvedl - že jen ustavičný tréning jízdy na koni může být tím kde se nejen dokonalíme v jízdě na koni, ale kde i s koníkem "srosteme" a proto se mu zvýší onen lvl - je to sice zvíře a přibližovadlo, ale přesto i užitečný přítel ...
8. Občas nechat skladníka odpočinout, a tudíž prostě a jednoduše, po zakliknutí skladníka se objeví hláška - právě jsem si odskočil - zachvíli se vrátím ... zde by ona čekací doba na znovu otevření skladu mohla být v rozmezí od 3 vteřin po pár minut ...
9. Octavio, by nám mohl předávat nějaké receptury na vaření čajů z bylinek, popř, pokrmů - a jistě jedná se o kombinaci předmětů - pokud to uděláme správně, Octavio nás ničím neodmění, ale my získáme nějaký pokrm, který po požití nám může přidat nějaké bonusy nebo nalákat nějaké speciální příšery ...
10. Opilec - zde bych čistě jako recesi, utvořil několik úkolů - od opilce - ale výhradně pro ninjy. Kde po splnění oněch úkolů bude mít ninja nějaké větší zvýhodnění v podobě poškození apod. ale na úkor přesnosti - tzn. pít se nemá - a tak když se trefí, pak super rána, když ne - tak miss ... A jistě opět dočasně použitelný bonus, logicky alkohol z ninji časem vyprchá ... a tím se ukončí onen bonus.
Jistě je toho mnoho a mnoho - otázka je co vše se nechá zlepšit, a také, jaký to bude mít smysl pro nás komunitu tohle hrát. Ale nápadů mám mnoho ... bohužel většina je nerealizovatelná ............
Medvídek.
Největším nepřítelem člověka je on sám sobě. Mít srdce, lidskost a projevovat lásku neznamená že je život nulou - i když vše je relativní Hledat nepřátele znamená být sám/a.
- dD420
- Lv.4
- Příspěvky: 18
- Registrován: ned 27. lis 2022 13:45:16
- Dal poděkování: 10 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
Re: Jak zlepšit ekuru
Zrovna mě napadá jedna věc co mě nepředstavitelně štve... a jsou to všechny hlášky typu "popadni dech a potom se vrať" (možná to není uplně přesné). Nechápu proč prostě nemůžu portit hned po tom co zavřu obchod nebo jít na obchodku hned po zavření obchodu... Jasně, je to blbost ale i tak je to uplně zbytečná čekačka i když je to jen 10 sekund.
- Mionix
- Lv.26
- Příspěvky: 625
- Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
- Dal poděkování: 600 poděkování
- Dostal poděkování: 682 poděkování
Re: Jak zlepšit ekuru
Je to tuším proto, aby se věci, změny stihli uložit do databáze na serveru.dD420 píše: ↑čtv 15. pro 2022 17:19:32 Zrovna mě napadá jedna věc co mě nepředstavitelně štve... a jsou to všechny hlášky typu "popadni dech a potom se vrať" (možná to není uplně přesné). Nechápu proč prostě nemůžu portit hned po tom co zavřu obchod nebo jít na obchodku hned po zavření obchodu... Jasně, je to blbost ale i tak je to uplně zbytečná čekačka i když je to jen 10 sekund.
Mio
-
- Lv.13
- Příspěvky: 98
- Registrován: úte 14. zář 2021 3:54:51
- Dal poděkování: 183 poděkování
- Dostal poděkování: 31 poděkování
Re: Jak zlepšit ekuru
Zdravím, uvádíte že:
Jinak ano, souhlasím pane Mionix. A prosím po uplynutí 24 hodin, aby tento můj komentář byl smazán - děkuji. Jednalo se mi jen o to vysvětlit, proč onen bod 8 vznikl, aby to nevypadalo jako uplná hloupost - i když možná to hloupost je ---
Právě proto jsem napsal 8 bod. Kde by místo častého klikaní na skladníka a dalších postav, se prostě objevila nejaká hláška - nemusí být jak jsem napsal, klidně i vtipná ... a hráč prostě počká dokud hláška nezmizí - tzn. dokud ho to neportne, nebo se neotevře sklad.dD420 píše:Zrovna mě napadá jedna věc co mě nepředstavitelně štve... a jsou to všechny hlášky typu "popadni dech a potom se vrať" (možná to není uplně přesné). Nechápu proč prostě nemůžu portit hned po tom co zavřu obchod nebo jít na obchodku hned po zavření obchodu... Jasně, je to blbost ale i tak je to uplně zbytečná čekačka i když je to jen 10 sekund.
Jinak ano, souhlasím pane Mionix. A prosím po uplynutí 24 hodin, aby tento můj komentář byl smazán - děkuji. Jednalo se mi jen o to vysvětlit, proč onen bod 8 vznikl, aby to nevypadalo jako uplná hloupost - i když možná to hloupost je ---
Největším nepřítelem člověka je on sám sobě. Mít srdce, lidskost a projevovat lásku neznamená že je život nulou - i když vše je relativní Hledat nepřátele znamená být sám/a.
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Angela « pon 6:48 pm »
@
ddavidd « pon 6:47 pm »
@
Angela « pon 6:40 pm »
@
schvarz « pon 3:13 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:13 pm »
@
schvarz « pon 3:12 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:10 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:09 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:08 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:07 pm »
@
schvarz « pon 3:07 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:03 pm »
@
schvarz « pon 3:01 pm »
@
schvarz « pon 3:00 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:59 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:56 pm »
@
schvarz « pon 2:55 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:55 pm »
@
schvarz « pon 2:53 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:43 pm »
@
qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
@
Suko201 « pon 7:34 am »
@
TheDobbyk « ned 6:14 pm »
@
Mionix « sob 6:50 pm »
@
Mionix « sob 6:44 pm »
@
TheDobbyk « sob 3:16 pm »
@
Hakan « sob 1:51 pm »
@
TomasFoxx « sob 1:08 pm »
@
Relly « čtv 6:49 pm »
@
Makarov « čtv 3:04 pm »
@
Lejno « čtv 2:48 pm »
@
Lacius « sob 3:56 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Mionix « pát 1:46 pm »
@
TomasFoxx « pát 10:13 am »
@
CrazyBull « čtv 8:57 pm »
@
HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
@
Pajik « čtv 11:11 am »
@
TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
@
Takashiro « čtv 10:15 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
@
Takashiro « čtv 8:57 am »
@
Mionix « čtv 7:48 am »
@
Mionix « úte 8:58 am »
@
Relly « pon 6:14 pm »