Zdravím,
1. Někteří hráči si stěžují, že musí čekat cca 8 hodin na odvezdání předmětu pro biologa ... zde bych upravil nějaké ty mise, kde by byl možný drop předmětu, který použitím zruší časový limit a tak hráč může onen předmět biologovi okamžitě předat ....
2. Arény - zde bych ještě zvýšil obtížnost - různé nástrahy pro bojovníky - např, třeba nějaké sochy, které se budou nějak otáčet, a pokud hráč bude někde v zorném poli té sochy, bude ho ona socha zranovat.
3. Rybaření - stížení rybolovu - tzn. více na herní čas - tzn. úhoř např. sice zabere během herního dne, ale ta pravděpodobnost bude malá, kdežto od 22:00hod. se šance na záběr úhoř neuvěřitelně zvýší .....
4. Brnění na koně a jiné přibližovadla, o tom jsem už někde psal ....
5. Vyšší provázanost herního děje od NPC postav. Pokud si zvolím - špatnou volbu - pak se mnou např. 24 hod. herního času ona NPC přestane komunikovat.
6. Související s bodem 5 - Rozhodnutí - tzn. bud a nebo - takže bud si zvolím odměnu např. yangy - ale s tím, že další úkol pro mě bude téměř nemožný splnit, nebo zvolím něco jiného, ona 2 volba, ze které nebudu mít tak veliký zisk, vyjma BZK, a tak nenaštvu NPC a bude mi dále umožněno plnit další úkoly ....
7. Kůn - jak ho získat - zde se stále dokola jezdí dle bodů - což bych viděl jako možnost ke zdokonalení se v jízdě, ale ne jako úkol pro získání koně. Proto bych toto zaměnil za krátkou pidihru - získej laso a chyt si svého koně .... Takže - po úkolu získat laso (např, dropem z mobu, ale s takovým lvl, že hráč na nižším lvl než 20 bude mít téměř nemožné ono laso dropnout. Po tom, opět za pacholkem, kde po ukázání lasa, nám bude umožněn odchyt koně - kde se laso chytne v invu, a pohybem do obrazu se s lasem ukáže na některého z koníků a bud se zadaří a koníka chytneme, nebo laso praskne a tak holt budeme nuceni sehnat laso nové ...
Dále bych pak nechal již známé body pro zvyšování lvl základního koně, s tím, že bych uvedl - že jen ustavičný tréning jízdy na koni může být tím kde se nejen dokonalíme v jízdě na koni, ale kde i s koníkem "srosteme" a proto se mu zvýší onen lvl - je to sice zvíře a přibližovadlo, ale přesto i užitečný přítel ...
8. Občas nechat skladníka odpočinout, a tudíž prostě a jednoduše, po zakliknutí skladníka se objeví hláška - právě jsem si odskočil - zachvíli se vrátím ... zde by ona čekací doba na znovu otevření skladu mohla být v rozmezí od 3 vteřin po pár minut ...
9. Octavio, by nám mohl předávat nějaké receptury na vaření čajů z bylinek, popř, pokrmů - a jistě jedná se o kombinaci předmětů - pokud to uděláme správně, Octavio nás ničím neodmění, ale my získáme nějaký pokrm, který po požití nám může přidat nějaké bonusy nebo nalákat nějaké speciální příšery ...
10. Opilec - zde bych čistě jako recesi, utvořil několik úkolů - od opilce - ale výhradně pro ninjy. Kde po splnění oněch úkolů bude mít ninja nějaké větší zvýhodnění v podobě poškození apod. ale na úkor přesnosti - tzn. pít se nemá - a tak když se trefí, pak super rána, když ne - tak miss ... A jistě opět dočasně použitelný bonus, logicky alkohol z ninji časem vyprchá ... a tím se ukončí onen bonus.
Jistě je toho mnoho a mnoho - otázka je co vše se nechá zlepšit, a také, jaký to bude mít smysl pro nás komunitu tohle hrát. Ale nápadů mám mnoho ... bohužel většina je nerealizovatelná ............
Medvídek.