Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
maesterkuterr
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 10
Registrován: úte 10. srp 2010 21:13:46
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení

Příspěvek od maesterkuterr » čtv 02. úno 2023 23:05:03

Ahoj,

Přemýšlel jsem jak zvýšit výkonnost hry na mém stařečkovi bez nutnosti upgradu, prošel jsem většinu starých i novych návrhu/témat ohledně mé myšlenky a nenašel jsem nic krom par náznaků tématu o kterém bych se chtěl pobavit

Rad bych podotkl že, netuším zda nějaké tyto funkce/úpravy mám já sám možnost přímo ve hře nastavit(nenašel jsem)

Primárně mluvím o swampu ale tyto funkce by se určitě dali využít i jinde

1) efekt zásahu, netuším jak přesněji bych to popsal, musel bych být u PC, každopádně při hitnutí mobky vidíte už intuitivně ze ji hitujete (možnost vypnout)

2) kriticky zásah, možnost vypnout animaci kritického zásahu, troufám si říct ze i to má nějaký efekt na celkový běh hry, při těch vyšších desítkách mobek někdy i lehkých stovkách, animace kritu ukazuje v jeden moment tolikrát ze si opravdu myslím ze by to odlehčilo(redukce animaci nebo přímo možnost vypnout)

3) poletující expy, občas to sleduji a přijde mi ze se to začíná podobat komedii o vzniku novorozence(žlutý spermie útočí na moji buffku) (vypnout)


Nevím jak moc to je komplexní problém co se týká zavedení do hry, ale za me tato možnost, vypnout si v launcheru nebo ještě lépe přímo hře, která ovlivňuje jen a jen moji postavu by nemusela na skodu

Nechtěl jsem sem přijít z prázdnými tématy k podmětu, ale opravdu jsem se nad tím zamyslel, uškodit hře jako takové to snad nemůže, snad jen ten vizuál který nebude vypadat tak působivě ale to už, jak jsem zmínil výše by byla jen možnost hráče (stejně tak už to máme dx8,9, vyhlazení, dohled

Jediné zápory které k tomu mám jsou jen ohledně ekonomiky pokud se ji to týká a jestli vůbec ji to nějak zasáhlo(hráčům to poběží lépe a vydělají více) - (už tu máme hráče kterým to běží dobře i když se to při množení zvrtne), já osobně jsem nezaznamenal nějaký enormní rozdíl jestli klasická množka a nebo přemnožení s extrémními laggy, případně drop hry, výdělek byl téměř stejný

Rad si vyslechnu názory ostatních lidi proč ne, nemam s kým vést tuto diskuzi takže se klidně do toho oprate, nebo naopak co napadne v souvislosti s tímto tématem vás

/edit - Chtěl jsem tím říct méně efektů=menší zátěž za cenu vizuálu, přesto jako volitelná možnost

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení

Příspěvek od schvarz » čtv 02. úno 2023 23:30:14

Něco na ten styl (byť mě štvala jiná věc, ale týkalo se to i tohoto) jsem navrhoval zde, nikdy na to nedošlo, ale tady se občas implementují i roky staré návrhy: viewtopic.php?p=1289387

A jinak určitě pomůže pročíst si tady následující téma: viewtopic.php?t=121844
V minulosti bylo možné smazat 2 soubory ze složky se hrou, které obsahovaly efekty a díky tomu je šlo mít vypnuté. Ať už se to adminům líbilo nebo ne, zavedla se kontrola celistvosti hry při zapínání klienta (dělá se kontrola na přítomnost a integritu všech různých souborů při spuštění hry, nebo nějaký chceck sum) a toto tedy už možné není. V příspěvku výše probíhá debata o tom, proč se to stalo.

Konkrétně se mi hodně líbí názor, který tam publikoval ondra852, protože krásně shrnuje situaci na ekuře a je vidět, že se za těch 5-6 let moc v tomto ohledu nezměnilo.
ondra852 píše: čtv 22. čer 2017 18:21:48 Tak vis co na nekterych serverech se rozhodli, ze udelaji mapy s nejlepsim vydelkem slozite na umeni hru dobre ovladat, nekde na to mit dobrou vybavu, nekde zalozene na spolupraci vice hracu ... no a na Ekure se nekdo rozhodl, ze nevydelecnejsi mapa bude zalozena na umeni koupit PC za 50k, umet precist 500 nazvu itemu na zemi za vterinu, vyhazet 100 itemu z invenatare za vterinu (bordel co lezi pres vec co chcete sebrat) a jako bonus musis mit namakanej palec, aby jsi udrzel 2 hodiny v kuse mezernik.

Ta mapa je absolutni fail, ale asi to nikomu z teamu za tech par let co tu je jeste nedoslo (nebo Ekuru sponzoruji prodejci a vyrobci herniho hardwaru za to, ze hrace nuti kupovat high-end procesory kvuli hre z roku 2004).
Samozřejmě to napsal agresivně, ale gist situace prostě vystihl správně. Věřím, že admini si jsou vědomi toho, jak příšerná ta situace je, ale zkrátka asi nevymysleli řešení. Ono totiž stejně asi řešení, které buď nezničí ekonomiku ještě víc nebo nenaštve výrazné % hráčů, neexistuje.

maesterkuterr
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 10
Registrován: úte 10. srp 2010 21:13:46
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení

Příspěvek od maesterkuterr » čtv 02. úno 2023 23:50:52

Zajímavé, přečetl jsem obě tvé forka ale něčím souhlasím s něčím ne, nicméně dostalo se nám někdy nějakého stanoviska od adminů? Nebo se proste jen zakázali mazat soubory protože to vydelavalo hodně a tím to haslo?

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení

Příspěvek od schvarz » čtv 02. úno 2023 23:57:39

maesterkuterr píše: čtv 02. úno 2023 23:50:52 Zajímavé, přečetl jsem obě tvé forka ale něčím souhlasím s něčím ne, nicméně dostalo se nám někdy nějakého stanoviska od adminů? Nebo se proste jen zakázali mazat soubory protože to vydelavalo hodně a tím to haslo?
Oficiální stanoviska a vyjádření od týmu jsou velmi vzácnou komoditou v posledních letech.

Můžeme se domnívat, že zkrátka zavedli kontrolu integrity jako bezpečnostní opatření proti úpravám klienta (hacky, atd), což dává rozum a tohle byl prostě jen nešťastný side effect.

Věc se ale má tak, že zvýšit výdělky ve swampu se prostě nesmí a tým nemá řešení toho, jak umožnit hráčům se slabým kompem hrát, aniž by zvýšili výdělky těm s kompy silnějšími.

maesterkuterr
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 10
Registrován: úte 10. srp 2010 21:13:46
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení

Příspěvek od maesterkuterr » pát 03. úno 2023 0:07:39

Rozumím tomu, ani se nesnažím o to aby byl zvýšen příjem yangů, za mě tam porad padá dost, proto jsem přišel s nápadem o nastavení zobrazování efektů přímo ve hře, samozřejmě pokud nějaký vliv na celkové výdělky ve swampu bude mít, a myslím že by byli i kdyby jen minimální (sám jsem to zkoušel,jak jsem psal výše)

Samozřejmě s tím by mohli přijít i změny ohledně dropu prutu nebo rovnou čistého yangu ale někde jsem se nedávno dočetl ze na Swamp se proste sahat nebude a já to beru, jen jsem se pokusil přivést něco nového ale jak jsi mi ukázal nějaké pokusy o to tu už byli

Díky za vysvětlenou :)


Edit, teď me tak napadlo, co nastavit maximální cut pro počet vydělaných yangů ze swampu? Teď řeknu náhodné čísla protože realne nevím kolik si vynesou zkušení droperi ale dejme pokud uděláš za swamp 600kk v čistým yang ať sólo nebo rozdělením ve skupině tak te to kopne i před vypršením limitu, nebo nějaká podobná varianta, tohle jsem doslova vytáhl z paty a moc nad tím nepřemýšlel

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení

Příspěvek od schvarz » pát 03. úno 2023 0:31:00

maesterkuterr píše: pát 03. úno 2023 0:07:39 Rozumím tomu, ani se nesnažím o to aby byl zvýšen příjem yangů, za mě tam porad padá dost, proto jsem přišel s nápadem o nastavení zobrazování efektů přímo ve hře, samozřejmě pokud nějaký vliv na celkové výdělky ve swampu bude mít, a myslím že by byli i kdyby jen minimální (sám jsem to zkoušel,jak jsem psal výše)

Samozřejmě s tím by mohli přijít i změny ohledně dropu prutu nebo rovnou čistého yangu ale někde jsem se nedávno dočetl ze na Swamp se proste sahat nebude a já to beru, jen jsem se pokusil přivést něco nového ale jak jsi mi ukázal nějaké pokusy o to tu už byli

Díky za vysvětlenou :)


Edit, teď me tak napadlo, co nastavit maximální cut pro počet vydělaných yangů ze swampu? Teď řeknu náhodné čísla protože realne nevím kolik si vynesou zkušení droperi ale dejme pokud uděláš za swamp 600kk v čistým yang ať sólo nebo rozdělením ve skupině tak te to kopne i před vypršením limitu, nebo nějaká podobná varianta, tohle jsem doslova vytáhl z paty a moc nad tím nepřemýšlel
Bohužel tvoje domněnka o tom, že by zmizení efektů mělo na výdělky dopad minimální, je kompletně mylná.

Kdyby se tohle totiž umožnilo, tak já na počítači zapnu najednou 2 postavy na množení + buffa na sbírání a vydělám o víc než polovinu víc ve swampu, než bych byl schopnej teď. Nebo bych byl schopnej zapnout klidně 4-6 účtů se samobuffy, kde i bez sbírání vyděláš solidní částku a já bych se prostě jen přebuffovával a koukal u toho na film a ani bych se nemusel soustředit na drop.

Věř mi, já bych byl taky rád, kdyby se ze swampu odebrala ta hromada bordelu, zredukoval se ten drop yangů a prutů, aby to vycházelo podobně, ale nemusel jsi se probírat milionem lootu a řešit lagy, ale prostě ten koncept tý mapy je od začátku úplně špatnej. Od počátku tu mapu postavili na konceptu toho, že jen naháníš a sesekáváš mobky, což vyžaduje 0 hráčský pozornosti.

Ta hra má být o sekání metinů, zabíjení bossů, plnění třeba nějakých misí, atp. A to už opravdu dávno není.

Medvidek
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 98
Registrován: úte 14. zář 2021 3:54:51
Dal poděkování: 183 poděkování
Dostal poděkování: 31 poděkování

Re: Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení

Příspěvek od Medvidek » ned 05. úno 2023 19:54:56

Ahoj, trochu vám do toho kousnu:

1 - 2 - lze vypnout v nastavení klienta damage - počkození a s tím souvisí i kritik.

3. S těma expy - asi se to už řešilo - ale jiný způsob co by mě napadal - by byl jakási "schránka duší" - a v něm by byli ony expy za zabité moby - i když skutečně netuším, co by to pak udělalo se samotnou hrou vč. objektového programování. Takže poletující expy asi nebudou tím, co by způsobovalo lagy. Jsou statické ...

K dovětku - pár mých nápadů je na způsobu přes "ESC" vypnout animace. Jenže potom bude hra asi divná. To čím se hra pyšní jsou právě skill animace. To jinde není. Takže tady bych to neviděl na změnu. CO si myslím stále může dělat problémy jsou naše rychlosti připojení k netu = rozhoz od serveru. Další na co hudruji jsou - předměty na zemi. Logicky ty předměty jsou v "buferu" a tak je nutné čekat cca 3 minuty než je server vymaže. Což opět může způsobovat jisté neduhy spojené s nedokreslováním apod. Ale nejsem IT specialista. Dalším bodem je ... koník a rychlost. :-) A samozřejmě spawn. Bohužel nelze u této hry mít mrtvé lokace tzn. bez mobů. A tak ten problém je i právě ve spawnu příšer ... a takto bychom mohli pokračovat do aleluja :-)

To co můžeme ovlivnit - návrh - třeba aby hráči byli "nuceni" onen nepořádek na zemi po sobě sbírat. Dále - zbytečně nespamovat chat ve hře. A otázka je pokud postava zemře ono relognutí - i zde bude nějaký požadavek na server vč. portů. Ale jak jsem uvedl nejsem IT technik :-)

RE Schwarz - Zdravím možná nebudete souhlasit, a snad i budete mít pravdu - ale jakýkolv zásah do klienta z hráčské strany je porušením VOP a tudíž, je možno dát i perna ban. Bohužel - i když chápu, že komfort hráče by měl být více zohledněn, potom ale vždy tak aby to neodporovalo VOP. :-)

Ale řešení existují - bohužel to co my hráči nezohlednujeme - je - provoz - tzn. cena. A to skutečná reálná cena za něco podobného. Vždy totiž před čímkoliv, jakoukoliv úpravou apod. je nutná konečná cena - tzn. jednoduše - A VYPLATÍ SE TO? To je obecná reakce většiny majitelů .... :-) NEbudou dávat peníze za něco, co sice nám pomůže, ale pro ně to bude jistá ztráta peněz :-)

A poslední váš komentář - v podstatě s ním i souhlasím. Osobně by se líbila kulišárna - předměty padající do vaku a ten by byl na zemi. Tzn žádný rozprsk po zemi ale pěkně do vaku. A tam at si každá/ý z nás vybere .... :-) Takže po nás by zůstal na zemi pouze vak - a ten neotevře jiný hráč než onen původce. Dalo by se pak promyslet pokud jsme ve skupině ale vak by zůstal na zemi pro všechny ve skupce - a účel by byl - jsi rychlejší - je to tvoje ... :-)

Medvidek.
Největším nepřítelem člověka je on sám sobě. Mít srdce, lidskost a projevovat lásku neznamená že je život nulou - i když vše je relativní :-) Hledat nepřátele znamená být sám/a. :-)

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
@ KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
Z mrazíka sem teď dostal prut 5kk a 2 požehy, to je bizár. Chci vidět, kdo vám to bude hrát příští rok :_D
@ Takashiro « čtv 8:57 am »
Kedy bude nejaky ten bonus na SDčka?
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Dnešní údržba je posunuta na 11h.
@ Mionix « úte 8:58 am »
@Relly,  Mohu s vámi souhlasit, i support je důležitý, ale nic s tím nezmohu.
@ Relly « pon 6:14 pm »
@Mionix,  Co se týče hodin práce jednotlivých gm na eventech, to hráč posoudit nemůže. Muže a nemusí to tak být. Nicméně je ve hře tolik GM a nepřijde mi Ok, ze se na tickety čeká pomalu čtvrt roku. Beru, že se třeba podílí částečně na hře, co se eventu tyče. Osobně si myslim, že to tam delaji jen někteří a zbytek se veze, ale nevadí, to hráč nevidí jak ten ticket systém. Ale ona ta podpora (support) by měla též fungovat, je to jakási součást te práce a to mi přijde, že to tu nefunguje vůbec.
@ Mionix « pon 6:06 pm »
@Relly,  Já vám to neberu, takový pohled z hráčské strany může být, může se tak zdát. Ale věřte, že za tou hrou jsou obrovské hodiny práce. Třeba ty eventy se nevymyslí samy. Jsou v tom desítky a desítky hodin jednotlivých GM.
@ Relly « pon 5:42 pm »
@Mionix,  Mě třeba zaráží, že se tomu divíš. Též jsem na blbou chybu hry čekal 14 dní (a to se vyřešilo jen díky tomu, že jsem ti psal zde). Tady když gage čeká na ticket 2 měsíce, tak to asi o něčem vypovídá, ne ? A kupodivu to pak lidi tahají i sem, když vedení absolutně nezajímá, že jejich gm tým (podřízení) jen berou SD za jedno velké nic. Ale uznávám a respektuji, že aspoň ty se snažíš pomoci hráčům mimo forko, když už tady se na hráče kašle.
@ hg003 « ned 10:31 pm »
..
@ gagefranjo « ned 7:32 pm »
Mionix píše: @gagefranjo,  mohu vám napsat, aby jste vydržel do pondělí. Bude porada. Třeba se to louskne tam. ;-)
diky
@ gagefranjo « ned 7:06 pm »
Také stěžování na ticketu určitě nebudu praktikovat 😂
@ Mionix « ned 7:06 pm »
@gagefranjo,  mohu vám napsat, aby jste vydržel do pondělí. Bude porada. Třeba se to louskne tam. ;-)
@ gagefranjo « ned 7:06 pm »
Mne je Jasne, ze schválení návrhu závisí na par lidech z týmu. Kteří třeba ani nechodi války a když už, tak určitě ne za postavy, kterých se to tahle změna dotýká
@ gagefranjo « ned 7:05 pm »
Já vždy měl myšlenku, ze když se po par měsících připomenu na ticketu, tak se to bere za spam a hrozí za to tb. Je mozne ze se mýlím, ale takhle to beru
@ Mionix « ned 6:49 pm »
@gagefranjo,  A co po mně chceš? Narovinu. A tušíš vůbec, že na schválení či zamítnutí návrhu vůbec nezáleží. Protože ve finále, co se implementuje do hry není na tobě, na nás, ale pouze na majiteli? A jestli ti někdo dlouho řeší ticket, tak si prosím stěžuj tam, forum od toho není. :-)
@ gagefranjo « ned 6:40 pm »
Jinak Prave nevim, kde bych tento navrh podsunul. Ještě me napadl ticket, ale tam nic o návrzích nebylo 🤷🏼‍♂️
@ gagefranjo « ned 6:38 pm »
Tak čekal jsem, ze navrh zde na fóru bude rychlejší jak vaše klasické porady o tom co má prijit do hry
@ Mionix « ned 6:00 pm »
@gagefranjo,  Jo jo, to vůbec neděláte. :-)
@ gagefranjo « ned 5:53 pm »
Ale asi toho mate hodně, tak nebudu zbytecne rýpat 🙂
@ gagefranjo « ned 5:52 pm »
Jestli budu cekat jak na odpověď na ticket tak poteš 😃
@ Mionix « ned 5:03 pm »
@gagefranjo,  až do té doby, dokud ho buď schválíme k diskusi, či zamítneme. :-)
@ gagefranjo « ned 2:48 pm »
Jak dlouho se čeká na schválení návrhu?
@ Mionix « ned 9:40 am »
@kovardominik,  jdou přendavat z postavy na postavu. ;-)
@ kovardominik « sob 9:07 pm »
Během plnění úkolu s herbářem mohl být zrušen denní limit bylinek. Při nézké úrovni zručnosti a smůle to jde plnit několik dní
@ kovardominik « pát 10:55 pm »
Přirážka za rušení při práci u kováře je top :)
@ Mionix « pát 7:42 am »
@xSaskex,  to bohužel nemohu, musí řešit GM, které řešilo váš předchozí ticket.
@ xSaskex « čtv 6:57 pm »
@Mionix,  Ahoj Mio, mohl bych poprosit, jestli byste nemrkli na tiket č.92121? Už nějakou chvilku čekáme a zabere to jen malinko času. Díky za odpověď
@ schvarz « čtv 3:10 pm »
Velmi opatrně se softwarem jako AHK, mnoho her scanuje seznam běžících programů a pokud najdou AutoHotkey, tak to automaticky berou jako porušení podmínek použití. Takže zapínat jen na používání. A ještě teda upozorním, že AHK umožňuje automatizaci, která je proti podmínkám použití prakticky všech online her včetně ekury. Technicky vzato je proti podmínkám použití ekury i to použití na přebindování F1-F4 na jiné klávesy. Dokonce i software k herní myši před podmínkami použití neobstojí. Je to tolerováno, takže myslet na to.
@ RAMHH « čtv 1:21 pm »
@goddamnbary,  Podivej se na programy jako AHK
@ goddamnbary « čtv 1:09 pm »
Vedel by si mi poradiť ako sa to robí?
@ Akemos « čtv 9:40 am »
goddamnbary píše: Otázka, dajú sa zmeniť klávesy f1-f4?, chcel by som si kúpiť mini 60% klávesnicu
asi záleží na klávesnici. já si mohu dát jakoukoli klavesu kamkoliv třebai C na F5
@ goddamnbary « stř 3:25 pm »
Otázka, dajú sa zmeniť klávesy f1-f4?, chcel by som si kúpiť mini 60% klávesnicu
@ goddamnbary « stř 3:24 pm »
Sup ľudia
@ Mionix « pon 4:12 pm »
@Betty,  Na truhle je to napsané, že máte mít v ruce zbraň. ;-)
@ Betty « pon 3:13 pm »
Proč, když mám v ruce motyku a otevřu nazaretskou truhlu tak mi to dá meč na šamanku? :D
@ KerkyzAfterky « pon 1:02 pm »
Tak asi jste vybrali štěstičko i od ostatních :D já furt nic :D
@ gagefranjo « ned 10:54 pm »
Po přidání pojmenování výstroje, které chtěl snad vlastně úplně každý :) jsem nenasel za 3h hledání ani jednu. Včera jsem měl stesti a našel jsem ji asi za 15min.
@ Hakan « ned 9:08 pm »
Já našel uhelnou žílu včera asi za 2 minuty hledání, je fakt že den před tím jsem ji nenašel hodinu :lol:
@ KerkyzAfterky « ned 5:24 pm »
Mohl by se tady někdo z teamu vyjádřit o kolik byla zvýšená šance na výskyt uhelné žíly? Neznám nikoho ve hře, kdo by ji našel, všichni čerpají ze zásob, které měli ve skladu z předeventové doby. Vážně by nás to zajímalo, jestli prostě není někde chyba?
@ KerkyzAfterky « ned 2:19 pm »
TomasFoxx píše: https://ctrlv.link/wE54 drop z 10 mrazíků :D možná by to chtělo trošku boostnout
tobě aspoň padly povolení :D mě ani jedno, letos trošku bída no, ale jsem rád, že to nezrušili úplně :D
@ KerkyzAfterky « ned 2:18 pm »
Takashiro píše:
KerkyzAfterky píše:
TomasFoxx píše: @KerkyzAfterky,  vidíš, nadáváš na event a ani jsi nezjistil jak z peněženky dostat pořádný prachy :D
a poradíš?:D
ak mas urobeny quest od skladnika odovdzavaj ich zajacovi alešovi, daleko lepsie odmeny :D
jo už sem zjistil, ale díky moc :-)
@ gagefranjo « ned 12:03 pm »
To bylo no. Já Prave myslel, ze ta ranní údržba bude cílená přímo na ten drop, ale asi jindy😂
@ TomasFoxx « ned 11:34 am »
@gagefranjo,  no já posekal nejdřív 2 a z každýho 14 požehů a něco k tomu, tak jsem si říkal že wow, ale asi to bylo nějaký mega štěstí :D
@ gagefranjo « ned 11:32 am »
Neříkal jsi zrovna ty, ze ty odměny z těch meteoru jsou dobre? Ale jinak ano, ty odměny jsou výsměch :D

Who is chatting

offline Mionix