Stránka 1 z 1

Úprava karmy

Napsal: sob 11. bře 2023 15:18:50
od MichaelScott
Zdravím borci :fight: ,
chtěl bych navrhnout úpravu karmy. Na začátek chci říct, ano, byla by to výhoda pro nové hráče, i pro stávající, ano, taky sem klikal karmu s 0 minutama a postavu měl prakticky rok k ničemu, ale právě proto bych chtěl, aby tým zvážil úpravu karem.

Můj návrh je jednoduchý, žádné zrychlení v dosažení karmy na P, žádné zlepšení dropu, pouze to, aby byl upraven / odstraněn časový limit na karmách. Když se to tak vezme, tak dodělat karmu na P s podstivým odevzdáváním (beru alespoň 3x denně) se bavíme o téměř roce práce. Do toho máme biologa, ducha, entariánský biolog, zručnost, herbaření a tak dále. Proč odstranit časový limit? Je to jednoduché... ne každý má čas denně chodit dropovat karmy atd. a i kdyby měl, tak by bylo určitě přijatelnější mít třeba půl inventáře karem (které nezmizí) a moci za postavu normálně hrát, dělat ent biologa, válčit, pvmkařit, prostě cokoliv. Každý chce mít karmu co nejdříve hotovou (včetně mě), ale opravdu mě štve, že postava postavená na karmách je v podstatě nepoužitelná :| Nemůžu tam použít zručnost, nic, aby mi karmy nezmizely. Dle mého se jedná o zjednodušení, které by mohlo pomoci jak stávajícím, tak i novým hráčům a více lidí si myslím, že by poctivě odevzdávalo karmu. Především hráči, kteří mají zájem hrát, mají třeba hlavní postavu a buffa a prostě si nemohou dovolit odstavit postavu na karmy...

Proto apeluju na starší hráče, kteří to dělali starým způsobem jako já, aby to hned nezavrhli "jen aby to neměl náhodou někdo jednodušší". Nikomu by to neuškodilo, spíš by to hráče motivovalo, především nové hráče, kteří si myslím, se karmy děsí. A v dnešní době, která je akcelerovaná, když někomu řeknete: "jo, postavu budeš mít hotovou tak za rok a půl komplet" (mimo extrémního tryhardu). Takhle by se to dalo smrsknout na cca rok s tím, že by člověk mohl poklidně hrát, bez nějakého omezení.

Nějaké extrémí negativum nebo zásah do hry nevidím, délka karmy by byla stejná, jen by všechny postavy nestály u druida a mohly být využívány i ke hře. Za každý názor díky, třeba mi něco uniklo, co by hře uškodilo! :fight: