Mapa Kazmadanu - VYHLÁŠENÍ!!!

Zkuste štěstí v nějaké soutěži, možná se na vás usměje štěstěna. Nebo nějakou sami uspořádejte!
Probíhající soutěže:
Zamčeno
Uživatelský avatar
Bisky
Board Administrator
Board Administrator
Příspěvky: 232
Registrován: stř 22. zář 2021 21:06:30
Dal poděkování: 100 poděkování
Dostal poděkování: 328 poděkování

Mapa Kazmadanu - VYHLÁŠENÍ!!!

Příspěvek od Bisky » čtv 01. čer 2023 18:26:35

Nad Kazmadanem se objevily první paprsky nového červnového dne. Blížilo se léto, počasí bylo příjemně teplé, voda v řece již byla vhodná ke koupání, tráva se krásně zelenala a okolní flóra ukazovala na obdiv krásu svých květů.

I přes všudypřítomnou poklidnou atmosféru však obyvatelé Kazmadanu měli naspěch. Začátek června pro ně znamenal jediné: město bude opět otevřeno pro turisty, přicházející z říší Jinno, Chunjo a Shinsoo. Bylo proto potřeba město uklidit, nazdobit a přichystat pro nově příchozí nové úkoly a výzvy, které by jim mohly zpříjemnit čas strávený v Kazmadanu. Jeden obyvatel města však zatím nebyl k nalezení…

S příchodem poledne prudký žár slunce vzbudil nakonec i štolbu. Pomalu se posadil a rozhlížel se kolem sebe. Snažil se zjistit, kde to vlastně včera usnul, ale všude kolem něj se rozprostírala jen tráva a sem tam nějaký strom, z dálky bylo slyšet bublání řeky.

Štolba se podíval směrem k nebi a teprve tehdy si všiml, že slunce brzy dosáhne nejvyššího místa obzoru: „A sakra, už je skoro poledne! Musím rychle běžet a začít chystat svůj dvůr na příchod hostů!“ Tehdy si vzpomněl, že by vlastně měl mít u sebe mapu, pomocí které by se mohl zorientovat. Šmátral po kapsách, rozhlížel se kolem sebe, ale mapa nikde nebyla; začínal se ho tedy zmocňovat stres: „Jasně, že jsem tu mapu ztratil. Já jsem to věděl! Říkal jsem jim, že je třináctka nešťastné číslo, které určitě přinese smůlu!“


***
Obrázek


V některých kulturách je sice třináctka považovaná za nešťastné číslo, ale to neplatí v případě oslav třináctého výročí našeho serveru. Pro obyvatele říší Jinno, Chunjo a Shinsoo se opět otevírají brány Kazmadanu, který bude znovu dějištěm všech oslav.

Jako zpestření zde pro vás máme výroční soutěž. Zmapujte Kazmadan (graficky nebo textově), aby štolba z příběhu výše mohl najít svůj dvorek. Zmapovat můžete nejen město, ale také přilehlé okolí.

Uzávěrka soutěže proběhne 18.6.2023 ve 23:59 hod.
Soutěžíme o zajímavé ceny, s účastí tedy neváhejte.
Těšíme se na vaše soutěžní příspěvky a přejeme mnoho úspěchů. :hello:

Uživatelský avatar
Lejno
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 305
Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
Dal poděkování: 228 poděkování
Dostal poděkování: 456 poděkování

Re: Mapa Kazmadanu

Příspěvek od Lejno » čtv 01. čer 2023 19:37:09

:ugeek:
Přílohy
ožratýštolbos.jpg
Do tretice všetko dobré...
Obrázek

Uživatelský avatar
NikolAstrid
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 57
Registrován: úte 12. led 2021 17:52:58
Dal poděkování: 63 poděkování
Dostal poděkování: 84 poděkování

Re: Mapa Kazmadanu

Příspěvek od NikolAstrid » pát 02. čer 2023 16:32:36

Štolba se chvíli rozhlížel a pak si uvědomil, že má vedle sebe tašku s vtipným žlutým kostýmem. Hned mu to došlo...

Včera ho strážný Ludvík požádal, zda by mohl vyzvednout jeho kostým z loděnice. Švadlenka totiž včera odpoledne ve spěchu přicestovala s hromadou kufrů plných nových praporů a kostým zapomněla na molu... A Ludvík má spousty práce u bran města...

Když už byl Štolba na cestě, rozhodl se zajít cestou zpátky zkontrolovat jižní lesík a odklidit tam přebytečné klestí. Návštěvníci tam každý rok odpalují bezhlavě ohňostroje a není výjimkou, že je návštěvnická sezóna samý lesní požár. Včera před odchodem z města se Štolba stavil na kus řeči s Porybným a ten chudák z toho má už měsíc neklidné spaní.

Když Štolba odklidil klestí, celý unavený se položil na kopečku u jižní kamenné brány, že si chvíli odpočine, ale během chvíle za teplého vánku a večerního zpěvu ptáků usnul.

Jakmile si Štolba promítl v hlavě včerejší výpravu, věděl, že stačí jít pár minut na východ k říčce a kolem ní pak kousek na sever.

A to už byl Štolba u městských bran a rozprostírala se před ním rozkvetlá Kazmadanská zahrada, kde se rozhodl navštívit Porybného, aby mu pověděl o uklizeném lesíku. Pak se zastavil i u Ludvíka, aby mu předal vyzvednutý kostým. Prošel přes městečko, které už ožilo prvními návštěvníky, a na svůj dvorek přišel právě včas, aby pozdravil první nedočkavce, kteří už nadšeně okukovali jeho koně a leopardy.

Obrázek

Shalmay
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 75
Registrován: pon 26. pro 2022 16:08:57
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Mapa Kazmadanu

Příspěvek od Shalmay » úte 06. čer 2023 22:05:06

Štolba si promnul oči a uvědomil si, že to není bublání řeky, ale jsou to vlnky, které omývají přilehlý břeh. V tu chvíli si vzpomněl, že ho velitel kazmadanské stráže vyslal na cestu do hlavního města pro suvenýry, jichž má nedostatek. Velitel nechtěl, aby turisté, kteří navštíví město, odcházeli s prázdnou. Štolba chtěl tuto výpravu spojit s vyzvednutím jeho hřebelcovacích kartáčů. Ty však zapomněl vyzvednout a ke kazmadanskému molu se loď vrátila pouze s krabicemi plné suvenýrů. Štolba si povzdechl a řekl si, že turisté a hrdinové říší, kteří budou chtít získat něco víc, než jen suvenýry, dostanou za úkol vyrobení hřebelcovacích kartáčů pro jeho koně. Tyto koně zapomnětlivý a znavený Štolba nevyzvedl, a proto budou muset ti, kteří chtějí odměnu, jeho koně vyhřebelcovat, aby byly jejich hřívy krásné a nadýchané.

Poté, co nastoupil na loď, na níž vlála vlajka Kazmadanu, složil veškeré bedny se suvenýry a zamyslel se, že cesta do města je to dlouhá a bez mapy bude velmi obtížné se dostat za hradby. Také si uvědomil, že sám rozhodně nezvládne veškerý náklad odnést. Musel se tedy dostat co nejdříve ke svým koním, aby zapřáhl povoz schovaný v jeho stájích. Jeho největší starostí však byl směr, kterým se má vydat.

Štolba si však pamatoval, že Kazmadan je lemován skalami a věděl, že východní část hradeb se tiskne na přilehlou svojí zdí na skálu.

Rozhodl se tedy, že půjde podél skal, a doufal, že nenarazí na zlé stromy, které začarovala čarodějnice. Sotva mu tato myšlenka prolétla hlavou, už viděl tato nepříjemná stvoření před sebou. Byla tak blízko sebe, že Štolbovi znesnadňovala průchod. Vrátil se tedy na loď a snažil se vymyslet, jak je obelstí. Ne nadarmo se říká “dutý jako pařez”. Rozhodl se vyrobit si převlek pařezu, aby zvládl pokračovat v jeho cestě do města a doufal, že mu tato lest vyjde. Vyšla. Stromy si toho ani nevšimly a Štolba tedy pokračoval v cestě.

Skály se najednou začaly otáčet na jinou stranu a Štolbovi bylo už jasné, že jeho cesta najde svého cíle. Jen co přešel malý kopeček, už viděl první řadu hradeb, vedoucích podél řeky. “Měl jsem pravdu,” pomyslel si. Uviděl kamenný most a u něj stáli Arnošt a Jiří. Jeho tep se začal zpomalovat a Štolba si uvědomil, že našel cestu i bez ztracené mapy. Pozdravil strážné a zamával zahradnici a porybnému. Pavel a Ludvík mu vzdali hold zvednutými pažemi a Štolbovo srdce zaplesalo radostí, když uviděl Kazmadan připravený na oslavy 13. výročí. Navštívil velitele, který ani nedoufal, že Štolbu ještě někdy uvidí, následkem čehož se chystal vyslat své nejlepší posly, aby roznesli zprávu o zrušení nadcházejících oslav. Štolba nastínil situaci a velitel svolal své nejlepší strážce a vyslal je jako doprovod pro bezpečný návrat k lodi a zpět do města.

Aby však Štolba opět nemusel bloudit, poprosil velitele o novou mapu s nejkratší cestou z města k molu. Velitel, celý bez sebe, že oslavy mohou pokračovat, mu mapu s radostí předal, a Štolba se tak mohl vydat ke svým stájím, aby připravil povoz. Cestou však v dálce uviděl Jednorukého banditu a zavzpomínal na své mládí. Řekl si, že tedy vyzkouší své štěstí, když už se dostal bezpečně (i bez mapy) zpět do města, a u Hokynářky nakoupil pár žetonů. Po prvním zatáhnutí páky automatu se Štolba vrátil zpět do svých mladých let, kdy u těchto automatů strávil dny i noci. Ztratil tedy pojem o čase a od automatu ho dostalo až svolání k aréně, kterou Strážce arény začal ohlašovat pár minut před devátou hodinou večerní. Spěchal tedy ke svým stájím, zapřáhl své nejlepší koně za povoz. Udatní válečníci, kteří mají dělat doprovod při bezpečném přesunu beden, už čekali na smluvených místech a Štolba je všechny postupně vyzvedl a vydal se nejkratší možnou cestou k molu, u něhož byly přichystané bedny. Ty Štolba pracně složil z nákladového prostoru lodi. Jeho koně letěli jako vítr, že i silní bojovníci měli problémy se udržet, aby nespadli z povozu.

Štolba, společně se svojí osobní stráží, naložil bedny se suvenýry a stejnou cestou se vrátili zpět za hradby města, kde je už čekal velitel, aby jim sdělil, kde mají být bedny uskladněny. Potřásl Štolbovi rukou, srdečně mu poděkoval a znavený Štolba musel být doprovázen k jeho domu, kde padl vyčerpáním do své postele a usnul.

kovardominik
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 174
Registrován: ned 28. srp 2011 10:27:21
Dal poděkování: 367 poděkování
Dostal poděkování: 89 poděkování

Re: Mapa Kazmadanu

Příspěvek od kovardominik » sob 17. čer 2023 22:20:24

Štolba se znovu pořádně rozhlédl hledajíc jakýkoliv záchytný bod, avšak kromě stromů a trávy nic neviděl. Toto místo vůbec nepoznával, navíc se mu stále trochu motala hlava. Včera to trochu (nebo spíše hodně) přehnal s pitím když oslavoval novou dodávku císařských leopardů pro oslavy výročí společně s ponocným. Proč jen musel ponocný donést lahev Wisky Spicy Mithra, teď již chápal jeho slova že zaručeně každého uzemní...

Po chvilce si všimnul stínu u svých nohou, otočil se a zjistil, že se nachází u vysoké skalní stěny. Konečně se měl čeho chytit. Vyrazil tedy na cestu podél stěny za zvukem vody. Cesta byla daleká takže měl dost času na přemýšlení. Včera to s pitím sice přehnal, ale proč se ocitl zrovna tady? Věděl že ho včera někdo žádal o pomoc, ale kdo a s čím? Přemýšlejíce a dívajíce se k nebi nedával pozor na cestu, zakopl o kořen a svalil se k zemi. Ze zadní kapsy mu vypadlo pár masek. Teď mu to došlo. Měl je rozdat mezi stromy duchů aby měli bojovníci pro lazebnici co získávat. Dělal to pro ni přece už dvanáctkrát. Stále však nevěděl kde je a tak pokračoval dál k vodě.

Po dobré půl hodině cesty dorazil na mořskou pláž. Byl velmi překvapen jelikož se musel vydat na špatnou stranu. V dálce uviděl jediný místní přístav. Pomyslel si, že jakmile se k němu dostane, musí už cestu domů najít. Do přístavu přece chodil často, dokonce přímo včera pro leopardy. Vydal se po pláži. Po cestě posbíral pár mušlí, které měl v úmyslu dát Yonahovi, aby je tajně prodal na tržnici. Bylo to sice zakázáno, ale živit 30 koní není zadarmo.

Dorazil do přístavu. Prošel hlavní molo, hledajíc někoho, kdo by ho na cestě doprovodil. Přístav byl však zrovna prázdný. No nic. Vydal se tedy po cestě směrem k domovi. Zde to již poznával. Prošel kamennou bránou a mířil si to směrem k levému mostu. Co se však nestalo. Poslední zbytky Mithry si vybrali svou daň. Zamotala se mu hlava a opět skončil na zemi. Když se znovu probral už se stmívalo. Kromě jedné maličkosti si vzpomínal na všechno. Tou maličkostí však byl směr kudy jít. A tak se stalo, již podruhé, že se vydal směrem špatným.

Slunce se blížilo k obzoru když dorazil na kraj lesíka. Nevzpomínal si, že by nějaký na cestě mezi přístavem a městem byl, ale přičítal to svému stavu a pokračoval dál po kraji lesa. Poslední sluneční paprsky ozářili stromy kolem on však stále pokračoval lesem dál. Jelikož byl červen, bojovalo světlo celkem dlouho, nakonec ho však tma přeci jen přemohla a snesla se na les. Štolba téměř neviděl na cestu a sem tam narazil do nějakého stromu či pařezu. Bylo mu jasné že se ztratil, když v tom uviděl v dálce světlo, světlo z ohně jak se správně domníval. To musí být pochodně na hradbách a zamířil k nim. Místo hradeb dorazil k obrovské hořící skále pomalované neznámými runami. Nyní si uvědomil dvě věci, dobrá zpráva byla že konečně věděl kde je. Špatná zpráva že vlezl na to jediné místo v Kazmadanu kam není radno chodit a to přímo do doupěte mága pomsty. Ač se to nemusí zdát, monstra v Kazmadanu jsou vůči jeho obyvatelům přátelské až na jedno jediné. A toto jediné monstrum stálo přímo naproti němu naštvané, že ruší jeho večerní odpočinek.

Štolba rázem vystřízlivěl. Bez přemýšlení zahnul doprava běžel co mu síly stačili. Mag jej chvíli pronásledoval, ale pak jej setřásl. Když se celý udýchaný zastavil, zjistil že opustil les a stojí uprostřed nějaké pěšiny. V dálce znovu uviděl malá světýlka a dal se směrem k nim. Tentokrát to přece musejí být hradby. A naštěstí byly.

Došel k pravému městskému mostu kde potkal strážného Bonifáce a Cyrila. Ti ho nadšeně uvítali. Všichni ve městě si o něj dělali obavy. Vylíčil jim svůj příběh a vydal se směrem k domovu. Byl totiž velmi unaven a těšil se do postele. Bonifác se vydal sdělit novinu veliteli a Cyril zůstal střežit bránu. Štolba došel domů kde dostal vynadáno od ženy, ale jen trochu, byla nakonec ráda že se jí vrátil živý a zdraví. První paprsky slunce probleskovali na východě když ulehal do postele. Něco ho však tlačilo v kapse. Z hrůzou zjistil že zapomněl rozdat masky a první bojovníci tu budou již za pár hodin....
kazmadan.png
Poznámka k mapě: kruh označuje místo probuzení. červeněn je označena jeho cesta ve dne, modře v noci.
Od začátku věrný shinsoo :shinsoo: Jsemsura9 (156)

Můžete mě zničit, ale nikdy mě nezlomíte !!! já půjdu pořád dál..... :fight:
Spoiler:
Jediný bojovník za Shinsoo v olympíjském víceboji (dělené 1. místo) :fight:
1. místo - 8x
2. místo - 4x
3. místo - 4x

Uživatelský avatar
Sirrey
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 49
Registrován: stř 27. úno 2019 11:39:46
Dal poděkování: 65 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Mapa Kazmadanu

Příspěvek od Sirrey » ned 18. čer 2023 18:48:11

ZTRACENÝ POKLAD


Vyděšený Štolba si rozčíleně prohrábl vlasyObrázek a pokračoval ve svém hledání mapy.Obrázek Vzpomněl si, že ji naposledy měl ve svém oblíbeném úkrytu, kterým byla stará, opuštěná jeskyně nedaleko Kazmadanu. Odebral se tedy na cestu ke svému úkrytu, přičemž se snažil vyhnout nestvůrám, které v okolí hradu žily. Cestou k jeskyni se setkal s několika místními obyvateli, kteří ho varovali před nebezpečím.Obrázek Vyprávěli mu hrůzné historky o Kmenu pomsty, který svou sílu čerpá z hněvu mrtvých, o Stromu pomsty, jehož větve jsou zahaleny temnotou a způsobují nešťastnou smrt každému, kdo se jich dotkne a o Pařezu pomsty, který se dokáže proměnit v smrtící past.Obrázek Avšak nejvíce se všichni báli Mága pomsty. Legenda pravila, že tento magický tvor vznikl spojením kostí zemřelých bojovníků a železného brnění.ObrázekObrázek Byl znám svou nekompromisní odplatou a využíval temnou magii k trestání každého, kdo se mu postavil do cesty.

Štolba se zatvářil ještě více vyděšeně, ale přes svůj strach si uvědomil, že mapa je nezbytná pro úspěšné nalezení cesty zpět do Kazmadanu. Rychle zamířil ke svému úkrytu, kde doufal, že mapu najde.Obrázek Když konečně dorazil ke vchodu do jeskyně, zděsil se. Vstup byl zavalen obrovskými balvany, což naznačovalo, že se někdo pokoušel překazit jeho plány. Přesto se nevzdal a s veškerou silou začal odklízet kameny, aby se dostal dovnitř.ObrázekObrázek Po dlouhém a vyčerpávajícím úsilí se mu nakonec podařilo vstoupit do jeskyně. Když Štolba rozsvítil svíčkuObrázek, spatřil něco, co ho zcela šokovalo. Jeho úkryt byl zcela vypleněn, všechny jeho poklady a mapy byly odcizeny.ObrázekObrázek

Zoufalý Štolba si uvědomil, že je zde někdo, kdo mu chce zamezit v plnění jeho povinností. Bylo jasné, že je zapotřebí porazit ty, kdo mu chtějí znemožnit nalézt mapu a co nejdříve připravit Kazmadan a jeho dvůr na příchod turistů.ObrázekObrázekObrázek Přísahal, že najde pachatele, který se pokusil odcizit jeho cenné věci a odčiní všechnu ztrátu, kterou utrpěl. Štolba zůstal ve vypleněné jeskyni, sevřen pocitem zklamání a vzteku. Věděl, že musí jednat rychle. Bez mapy nebyl schopen najít hrad Kazmadan. Rozhodl se vydat na nebezpečnou cestu. Přemohl svůj strach a vydal se do temných lesů, kde se měla skrývat temná síla.Obrázek Na své cestě potkal mnoho nebezpečí a nestvůr, které se mu snažily zabránit v pokračování. Ale Štolba neuhnul ani o krok. Připomněl si rady místních obyvatelů a snažil se vyhnout Kmenu pomsty, Stromu pomsty a Pařezu pomsty.Obrázek Štolba se dostal do nitra lesa. Tam spatřil temný záblesk magie, který ho vyděsil i přesto, že byl již zocelen mnoha hrůzami. Byl to Mág pomsty, tvor plný zlosti a moci, který se zjevil před Štolbou. Mág pomsty: "Měl by ses bát, malý Štolbo," zahřímal Mág s chladným smíchem. Mág pomsty: „Tvá snaha je marná. Tvé poklady jsou mé a mapa, kterou tak toužíš nalézt, je ztracena navždy"ObrázekObrázek. Štolba se nelekavě postavil proti Mágovi. Jeho odhodlání bylo silnější než strach, který ho na chvíli zamrazil. Štolba: „Poklady a mapa jsou možná momentálně tvé, ale vím, že tvá moc je pouze dočasná," prohlásil Štolba s pevným hlasem. "Ty můžeš ukrást fyzické věci, ale nemůžeš ukrást mou odhodlanost a vůli.“
Mág pomsty se zasmál, jeho hlas byl plný zloby a pohrdání. "Ty si myslíš, že se dokážeš postavit mně, mocnému Mágovi? Jsem strážcem tohoto lesa a tvůj osud je zde zemřít."ObrázekObrázek
Ale Štolba neztratil svou odhodlanost. Sáhl do svého vnitřního nitra a vytáhl sílu, která ho poháněla.Obrázek Vytvořil si v hlavě plán a pochopil, že k porážce Mága pomsty bude potřebovat něco více než fyzickou sílu.ObrázekObrázek

Štolba: "Možná jsi mocný, ale jsi také odkázán na svou temnou magii," odpověděl Štolba klidně. "Tvá moc pochází z hněvu a nenávisti. Ale já věřím, že spravedlnost a síla dobra jsou mnohem silnější. A já jsem zde, abych tě přemohl."
Slova Štolby Mágovi pomsty vadila a rozzlobila ho ještě více. Roztříštil vzduchObrázek temným zaklínadlem směrem ke Štolbovi. Štolba byl připravený a provedl úskok stranou. Dostal se blíže k Mágovi a v jediném okamžiku se dotkl jeho ruky.Obrázek
Magický impulz proběhl skrz tělo Štolby a Mág pomsty ucítil sílu dobra pronikající jeho tělem. Jeho temná magie začala slábnout a jeho zlost a nenávist byly nahrazeny pochybností.
"Příště si dvakrát rozmysli, s kým se snažíš střetnout," řekl Štolba s klidem. "Nyní mi dej zpět co mi patří."
Mág pomsty, oslabený Štolbovým dotykem, vzdoroval. Ale Štolba byl neoblomný. Využil zbývající zbytky své síly a svedl s Mágem poslední souboj. Jeho síla dobra byla silnější než síla temnoty, a tak Štolba pokořil Mága pomsty, který padl k zemi.
Štolba se rychle přikrčil u Mágova těla a prohledal jeho brnění.Obrázek Tam nalezl ztracenou mapuObrázek, kterou toužil získat. Pocítil vlnu radosti a úlevy, ale také věděl, že jeho úkol ještě neskončil.

Štolba posbíral své poslední síly, a opět se dostavil do Kazmadanu. Lidé se na něj dívali s úžasem, když dorazil zpět. Okamžitě se pustil do práce a začal připravovat svůj dvůr s koňmiObrázek na oslavy KazmadanuObrázek a pro příchozí návštěvníky.ObrázekObrázekObrázek
Během několika hodin byl dvůr plný života, lidé přicházeli ze všech stran, aby oslavili společně slavnosti v Kazmadanu a obdivovali Štolbovu odvahu.
Štolba se stal hrdinou a jeho příběh se šířil po celém kraji.ObrázekObrázek


mapka.png

Děkuji za pozornost. :heart: :inlove:

Uživatelský avatar
Bisky
Board Administrator
Board Administrator
Příspěvky: 232
Registrován: stř 22. zář 2021 21:06:30
Dal poděkování: 100 poděkování
Dostal poděkování: 328 poděkování

Re: Mapa Kazmadanu

Příspěvek od Bisky » úte 27. čer 2023 20:19:47

Drazí hráči,

máme tady vyhlášení soutěže, která se konala u příležitosti 13. výročí Ekury! :)

Gratulujeme výhercům:

1. Sirrey
2. NikolAstrid
3. kovardominik

Výherce prosím, aby mi do zprávy zaslali jméno postavy, kam si přejí předat odměny. :hello:
Gratulujeme a těšíme se na Vaši účast v dalších soutěžích zde na fóru hry. :heart:

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting

offline Clusive 
offline DarkB 
offline Mionix 
offline Russian 
offline Yuminka 
offline hern123 
offline nobody1