Úprava nových spellů

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 481
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 358 poděkování
Dostal poděkování: 648 poděkování

Úprava nových spellů

Příspěvek od TomasFoxx » pon 20. lis 2023 9:14:30

Abys se zbytečně nespamovalo téma s chybama, řekl jsem si, že by bylo dobrý založit nový téma s tím, že by tu každý mohl napsat svoje nápady, jak by se mohl upravit nový spell u daggera a mentála. Za mě třeba, celkově ten bonus co se přidal daggerovi a mentálovi je zbytečný, i kdyby se nerfnul a těch zb by bylo míň, pořád by se to dalo zneužívat tím, že by po každým náběhu do chumlu ten člověk dal relog a šel "napůl" nesmrtelný znovu. Proto by tam dle mého, byl zajímavější jiný bonus.

- Jakožto main daggera, si myslím, že by uplně stačilo, kdyby bonus přidával to stejné jako na archerovi, tzn 100% na kritik. S tím ale, že by se k tomuhle, ještě upravil spell bleskový útok tak, aby s ním šlo trefit i target, který běží, což je v tuto chvíli nemožný a dagger je prostě na 3/4 spellů limitovanej tím, že musí mít target zaseknutý přesně na jednom místě. (a s tím, že ty targety většinou i taháte a stejně vam skáčou z místa na místo, to je dost blbý :D)
- U mentála, který si myslím že (co se cb týče) na tom byl do teď už docela dobře, bych spell upravil třeba na 100% antistun. Tím pádem by na cbčkách zůstal stejně, jediný s čím by mu to pomohlo, by bylo trošku míň nervů když naběhne do chumlu a už kousek před ním dostane stun, ještě předtím, než vubec vycastí spell :D

Tohle jsou návrhy za mě, počítám s tím, že jelikož spelly vadí skoro celý komunitě a naběhla na fórko nadávat hned po každý válce, tak vymyslíte něco zajímavýho i z vlastní hlavy :heart:

Ještě doplním, jestli se někomu nelíbí spell na archerovi/aurákovi, můžete tu napsat nějaký nápady taky :heart:

A já sem za tým dodám, že až se opraví veškeré chyby, které jsou kritické pro chod hry, tak se budou jistě upravovat i nová kouzla. Dnes večer to budeme probírat mimo jiné také na večerní poradě.

Hezký den
Mio

PS: A já naprosto neodpočatý vyrážím do Kolbenky. :-(
Obrázek

Uživatelský avatar
MoCKeR
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 246
Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 70 poděkování
Dostal poděkování: 51 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od MoCKeR » pon 20. lis 2023 10:27:25

U daggera bych klidne zb nechal aj keď valku sem s tým ešte nehral za mna zaujimava kombinácia akurát bych dal Jen 2x víc zb anb pod. …a u mentala to zb bych dal úplne preč ten si zb nezaslúži … kdyz už tak bych mu dal neco na stun jak písal Tomáš anb neco na dmg at nebreci že se im vzalo zb
Obrázek

MichaelScott
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 93
Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
Dal poděkování: 60 poděkování
Dostal poděkování: 68 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od MichaelScott » pon 20. lis 2023 14:01:00

Za mě bych to u dagga nechal, ale třeba jen zvednout ty ZB 2x - 3x a aby se to nedalo stackovat např. relogem. U mentála je to OP, ale zas mít jako na 20 vteřin full stun oproti ostatním novým spellům mi přijde zase moc málo :D Ten skill jak u dagga, tak u mentála, byl určitě myšlenej tak, aby blízková postava měla šanci nějakým způsobem dorazit do zadních řad k archům, healerům, kteří si do té doby v klidu zezadu házeli spelly s tím, že archer má alespoň nerf za distanc, kdežto healer to hází na půl mapy a žádný nerf nemá. Takže u mentála je to otázka, za mě by to asi jakž takž šlo, kdyby se to nezneužívalo relogem, jako mít pak celou válku nesmrtelnost je blbý, no :D Na druhou stranu, kdyby šlo fakt jen o těch 20s s tím, že se mu to 4 minuty nabíjí, tak se mi to tak strašný nezdá...
MichaelScott :pm: :jinno:

Uživatelský avatar
Lejno
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
Dal poděkování: 234 poděkování
Dostal poděkování: 460 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od Lejno » pon 20. lis 2023 14:31:45

Spraviť to na spôsob kráľovského healu, ten skôr ako za 2 minúty od použitia nedáš žiadnym spôsobom a tak by malo fungovať aj toto, že sa to bude využivat v krajných situáciách, nie ako hlavný spell, bez ktorého už ani do chumlu nevkročia.

A akože reakcia fetky vyššie, že pridať mentalovi neco na dmg, to nás teda rozsekalo 😂😂😂
Do tretice všetko dobré...
Obrázek

suja97
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 15
Registrován: pát 21. dub 2023 22:39:42
Dal poděkování: 25 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od suja97 » pon 20. lis 2023 15:04:22

Ahoj, pokusím se konstruktivně přispět do diskuze - za mě:
Arch - OK
Dagger - zdvojnásobení ZB zní férově, ale ať je tam nějaká rozumný poměr trvání : nabíjení (ať celou válku neběhá s x2 ZB)
Mental - nesmrtelnost bych klidně nechal ale ať je to jak zamasko - nemoct pod ním útočit, jinak zmizí
Aura - ok ale zmenšit radius, nebo dmg
Díky, hezký den

Uživatelský avatar
MoCKeR
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 246
Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 70 poděkování
Dostal poděkování: 51 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od MoCKeR » pon 20. lis 2023 16:39:34

suja97 píše: pon 20. lis 2023 15:04:22 Ahoj, pokusím se konstruktivně přispět do diskuze - za mě:
Arch - OK
Dagger - zdvojnásobení ZB zní férově, ale ať je tam nějaká rozumný poměr trvání : nabíjení (ať celou válku neběhá s x2 ZB)
Mental - nesmrtelnost bych klidně nechal ale ať je to jak zamasko - nemoct pod ním útočit, jinak zmizí
Aura - ok ale zmenšit radius, nebo dmg
Díky, hezký den
k tomu bezmozgu nepotrebuju delat frajera na internetu a hrat se na nemce ve 45. :come:

ta nesmrtelnost je :-: ...myslim že je to nastavene na generace... generace X s kozlama bude brat beztak 30k na spell :D proto sme dostali 500kHP a tu nesmrtelnost pak taky pochopime :lol:
Obrázek

suja97
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 15
Registrován: pát 21. dub 2023 22:39:42
Dal poděkování: 25 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od suja97 » pon 20. lis 2023 16:52:12

k tomu bezmozgu nepotrebuju delat frajera na internetu a hrat se na nemce ve 45. :come:

co tím básník chtěl říci? 🤔

ta nesmrtelnost je :-: ...myslim že je to nastavene na generace... generace X s kozlama bude brat beztak 30k na spell :D proto sme dostali 500kHP a tu nesmrtelnost pak taky pochopime :lol:
[/quote]
No, doufejme že ne 😁

Uživatelský avatar
MoCKeR
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 246
Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 70 poděkování
Dostal poděkování: 51 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od MoCKeR » pon 20. lis 2023 17:28:38

suja97 píše: pon 20. lis 2023 16:52:12
co tím básník chtěl říci? 🤔
To si nevšímaj on se spozná
Obrázek

Hruska
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 1
Registrován: pát 17. lis 2023 16:24:58
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od Hruska » pon 20. lis 2023 17:36:05

Nebo ty nové spelly prostě zrušit vždyť nikdo se před updatem nedožadoval nových spellů a od doby co jste je přidali tak je v tom akorát bordel.

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 481
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 358 poděkování
Dostal poděkování: 648 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od TomasFoxx » pon 20. lis 2023 18:47:47

MoCKeR píše: pon 20. lis 2023 16:39:34
suja97 píše: pon 20. lis 2023 15:04:22 Ahoj, pokusím se konstruktivně přispět do diskuze - za mě:
Arch - OK
Dagger - zdvojnásobení ZB zní férově, ale ať je tam nějaká rozumný poměr trvání : nabíjení (ať celou válku neběhá s x2 ZB)
Mental - nesmrtelnost bych klidně nechal ale ať je to jak zamasko - nemoct pod ním útočit, jinak zmizí
Aura - ok ale zmenšit radius, nebo dmg
Díky, hezký den
k tomu bezmozgu nepotrebuju delat frajera na internetu a hrat se na nemce ve 45. :come:

ta nesmrtelnost je :-: ...myslim že je to nastavene na generace... generace X s kozlama bude brat beztak 30k na spell :D proto sme dostali 500kHP a tu nesmrtelnost pak taky pochopime :lol:
Si nemyslim, kdyby to tak bylo, tak se tu nepíše, že se to bude upravovat, ale rovnou se to vysvětlí
Obrázek

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.

Who is chatting