

to je pravda... veď toto je tá krehká rovnováha, prečo nemôže mať war 6 skillov..ElectriX píše:Přesně jak napsal Gwynbleidd, křehká rovnováha ve hře by mohla být každým takovým zásahem narušena. Ohněm přeci útočí i BM surové, ti by se mohli dožadovat podobného. A healeří by pak třeba chtěli další negativní efekt "blesk" a kdo ví, kam by ta hra dospěla. Rozhodně proti.
Nicméně si myslím, že pokud jsi o tom přesvědčen, nic ti nebrání napsat tento návrh na ticket. Tam se dočkáš alespoň oficiálního odmítnutí a uzavření od GA.
To o čem mluvíš, je rovnováha stylem "všichni mají všechno stejné". Tak to ale nefunguje, věř mi, že team věnoval spoustu času testování všech postav a předmětů, které přidával do hry, včetně biologických úkolů a všeho, co k tomu patří. Jen díky nim máme teď relativně vyvážené PvP u všech postav (jasně, má to své mouchy). Prostě to nejde, aby si každý s prominutím trouba přidal sem nové kouzlo, sem nějaký negativní efekt, tady přidám dmg, tady tomuhle zkrátím načítání. Věř mi, že i v takových věcech musí být řád a rozmyslStanley123 píše:to je pravda... veď toto je tá krehká rovnováha, prečo nemôže mať war 6 skillov..alebo prečo nemôže byť kameň na rýchlosť...
PS: healeri majú blesk nie?
Ahoj, s lukostřelcem velké zkušenosti nemám, ale vím, že i mnohem slabší jedinci dokáží udělat pořádnou paseku, když se k tomu dostanou. Co se týče naší lukostřelkyně, nemyslím, že by na luk úplně zanevřela (zrovna dnes jsme kolem něj něco řešili) a už vůbec si nemyslím, že by teď používala více dýky, než luk. Ale budiž, zase tolik času ve svaté netrávím. Jen mám dojem, že tenhle stav je způsobený právě tou malou skulinkou v rovnováze, kterou je přehnaná síla medůz v kombinaci s průnikem (obzvlášť pak u soupeřů s vysokou obranou). Za druhou skulinku považuji trošku přehnanou sílu zrušit kouzla, respektive nemožnost se mu jakkoli bránit. Tyhle úvahy bych ale přenechal týmuKapkaRosy píše:Zdravím Tě brachu, ale dovolím si nesouhlasit. Zrovna v případě lukostřelce se mi to příliš vyvážený nezdá. Kdyby totiž bylo, pak by těžko nejlepší lukostřelec, tedy lukostřelkyně, běhala po svaté zemi s dýkama v ruce, ale používala by svou primární zbraň a skilly.
Nevidím žádný problém v tom abysis to zkusil za lukostřelce. Stačí si lognout Kapkouna. údaje dodám přes San a zkus si vzít to naše slavný "heblo do proměny" a jít s ním něco zabít:) . Jestli skolíš jiného bosse než orka tak smeknu klobouk i s vlasama. Troufnu si tvrdit že i v reálu dokážu vystřelit za minutu víc šípů než naše slavná zbraň od levelu 100ElectriX píše:Ahoj, s lukostřelcem velké zkušenosti nemám, ale vím, že i mnohem slabší jedinci dokáží udělat pořádnou paseku, když se k tomu dostanou. Co se týče naší lukostřelkyně, nemyslím, že by na luk úplně zanevřela (zrovna dnes jsme kolem něj něco řešili) a už vůbec si nemyslím, že by teď používala více dýky, než luk. Ale budiž, zase tolik času ve svaté netrávím. Jen mám dojem, že tenhle stav je způsobený právě tou malou skulinkou v rovnováze, kterou je přehnaná síla medůz v kombinaci s průnikem (obzvlášť pak u soupeřů s vysokou obranou). Za druhou skulinku považuji trošku přehnanou sílu zrušit kouzla, respektive nemožnost se mu jakkoli bránit. Tyhle úvahy bych ale přenechal týmuKapkaRosy píše:Zdravím Tě brachu, ale dovolím si nesouhlasit. Zrovna v případě lukostřelce se mi to příliš vyvážený nezdá. Kdyby totiž bylo, pak by těžko nejlepší lukostřelec, tedy lukostřelkyně, běhala po svaté zemi s dýkama v ruce, ale používala by svou primární zbraň a skilly..
P.S.: On jistý stupeň rovnováhy je zajištěn pouhým faktem, že na lučištníka musíš mít ve věcech odolnosti proti šípům.