zdar co je lepší na sílu kouzel 75/10 nebo 10/8 tak něak sem to zkoušel a jednou bylo lepší to a někdy ono a někdo tvrdí 75/10 někdo 10/8... ???
mam všude 75/10 a beru na pruraz v keri 25k budu z 10/8 brat víc ? dík
Edit: Upřesněn název tématu.
/Script
Re: 75/10 10/8
Napsal: ned 13. kvě 2012 21:42:57
od Houbickar
s 10/8 síla určitě
Re: 75/10 10/8
Napsal: ned 13. kvě 2012 21:49:13
od shvetseek
Na psané hodnotě průrazu ti přidá +8 síly kolem 180. Hodnota útoku nepřidá nic. I jsem do odzkoušel... Síla je lepší
Mentál do Keri?? To jde?? Nekamenujte mě, ale snad jsem o tom ještě neslyšel, že by někdo chodil s mentálem. Jinak k tématu jak už bylo psáno 10/8 Síla přidá do průrazu.
Re: 75/10 10/8
Napsal: ned 13. kvě 2012 22:11:48
od koutpe
to je pravě ono každej piše něco ineho sice mam full 75/10 ale zase nemam moc yangu na full 10/8 na pořadné odskoušení inak to video pokud měl fakt 75/10 tak dobrý
Re: 75/10 10/8
Napsal: ned 13. kvě 2012 22:27:16
od Taznovejsi
koutpe píše:to je pravě ono každej piše něco ineho sice mam full 75/10 ale zase nemam moc yangu na full 10/8 na pořadné odskoušení inak to video pokud měl fakt 75/10 tak dobrý
Ano mel 75/10 to ti garantujem .. Sám som sním skladal PVP aj PVM výbavy na vysoké crity s malým lvlom ...
Re: 75/10 10/8
Napsal: ned 13. kvě 2012 22:47:16
od Electrix
Ahoj, s kombinací 10/75 dosáhneš zaručeně lepších výsledků, než s 10/8. Bonus 75 se na psané hodnotě neprojevuje kvůli bugu v klientovi, ve skutečnosti ale vliv má. Kdo tvrdí opak, tak to buď nikdy nezkoušel, nebo lže (nebo to vyzkoušet neumí).
Základní hodnota útoku průrazu na P se počítá podle vzorce: 2,3*ATK + 1,25*(4*ATK + 4*SIL + VIT)
Legenda:
____Kde ATK je hodnota útoku postavy (ATK = 2*LV+BONATK+(2*WP + 2*SIL)*AR), ________BONATK je součet bonusů hodnota útoku ve věcech a elixírech, ________WP je hodnota útoku zbraně, ________AR je přesnost postavy, ____SIL je síla postavy, ____VIT je životní energie postavy.
Z toho je po roznásobení a zkrácení patrné, že 1 bod síly se na útoku průrazu projeví stejně, jako +/- 2,69 bodu hodnoty útoku, tj. 8 síly odpovídá zhruba hodnotě útoku +22. Vzorečky pro prudkou ránu, dupnutí a ránu mečem jsou obdobné.
V praxi to tedy znamená, že bonus Útok+75 ti přinese více než třikrát větší zesílení kouzla, než bonus Síla +8. Pokud by sis to chtěl vyzkoušet sám, doporučuji použít Skillculator (Útok+75 se doplňuje do políčka „Bonusová HÚ“).
Závěr: Do dolních (PvP) bonusů Síla+8 rozhodně nepatří .
Re: Průraz v Kerindoru - 10/75, nebo 10/8?
Napsal: pon 14. kvě 2012 8:03:06
od shvetseek
ElectriXovi věřím, že to neumím vyzkoušet, a chci se zeptat:
Kam do toho vzorečku mám připočíst Poškození schopností a Silný proti x y%?
Re: 75/10 10/8
Napsal: pon 14. kvě 2012 9:36:05
od Fenrir99
ElectriX píše:Ahoj, s kombinací 10/75 dosáhneš zaručeně lepších výsledků, než s 10/8. Bonus 75 se na psané hodnotě neprojevuje kvůli bugu v klientovi, ve skutečnosti ale vliv má. Kdo tvrdí opak, tak to buď nikdy nezkoušel, nebo lže (nebo to vyzkoušet neumí).
Základní hodnota útoku průrazu na P se počítá podle vzorce: 2,3*ATK + 1,25*(4*ATK + 4*SIL + VIT)
Legenda:
____Kde ATK je hodnota útoku postavy (ATK = 2*LV+BONATK+(2*WP + 2*SIL)*AR), ________BONATK je součet bonusů hodnota útoku ve věcech a elixírech, ________WP je hodnota útoku zbraně, ________AR je přesnost postavy, ____SIL je síla postavy, ____VIT je životní energie postavy.
Z toho je po roznásobení a zkrácení patrné, že 1 bod síly se na útoku průrazu projeví stejně, jako +/- 2,69 bodu hodnoty útoku, tj. 8 síly odpovídá zhruba hodnotě útoku +22. Vzorečky pro prudkou ránu, dupnutí a ránu mečem jsou obdobné.
V praxi to tedy znamená, že bonus Útok+75 ti přinese více než třikrát větší zesílení kouzla, než bonus Síla +8. Pokud by sis to chtěl vyzkoušet sám, doporučuji použít Skillculator (Útok+75 se doplňuje do políčka „Bonusová HÚ“).
Závěr: Do dolních (PvP) bonusů Síla+8 rozhodně nepatří .
Móóc složité na mě. A zvítězila lenost Potom se omlouvám, ale myslel jsem si, že je lepší na průraz síla.. S mentálem jsem nikdy nehrál. Ale díky, teď v tom mám ještě větší guláš než předtím xD