Stránka 1 z 5

Yangy ve hře a jejich výše

Napsal: čtv 17. kvě 2012 10:20:37
od forumman
Zdravím, chtěl bych vznést námět na diskuzi, a to sice o celkovém objemu peněz v oběhu. Pokud tedy systém nedovoluje mít u sebe více jak 2kkk najednou a nejde s tím nic dělat, napadlo mě, zda-li by nebylo na čase násilným systémovým opatřením odebrat všude ve hře 3 řády, to znamená, že místo jednoho milionu by byl jeden tisíc, snad to každý pochopí. ;)

Nikdo by o nic nepřišel, pouze by došlo k nastavení rozumné měny, která je v současnosti inflací nadobro znehodnocena. Zároveň by se tím vyřešilo i to, že dražší věci nejdou prodávat přes stánek, což mě osobně vadí asi nejvíce ;)

Samozřejmě by s tím šlo ruku v ruce snížení všeho, aby někdo nenamítal, že by to někoho poškodilo (sice to snad každému dojde, ale přece jen, jsou tu různí géniové... 8-) )

Takže byl by tu někdo, komu by to vadilo?? ;)

Re: Yangy ve hře a jejich výše

Napsal: čtv 17. kvě 2012 10:27:38
od Petter
Mne ano =) Blbost , kravina jak mraky :)

Edit: Warn za posthunt.
/Script

Re: Yangy ve hře a jejich výše

Napsal: čtv 17. kvě 2012 10:32:16
od forumman
Petter píše:Mne ano =) Blbost , kravina jak mraky :)
A nechceš mi vysvětlit, co je na tom tak hloupého??? Naprosto jednoduché řešení běžně užívané v ekonomice při obrovské inflaci jako je třeba i tady. Použije se v případě, kdy objem peněz v oběhu vadí sám sobě, stejně jako zde, kde díky tomu nelze obchodovat s věcmi na trzích, jelikož to systémově nejde...

Ale to by někdo taky musel umět přemýšlet, že...

Edit: Pro ty co dávají ne, jsem zvědavý, jak budete za pár týdnů prodávat zdobené, kterých je čím dál tím víc a jejich cena přesahuje miliardu, takže nejdou dát do stánku... Moment, vím, budete neustále spamovat chat s tím, že to prodáte, jelikož jiná možnost ve hře není a asi ani nebude jak čtu reakce...

A k Denjimu: Myslím si o tobě své, ale korunu všemu si nasadil prohlášením, chtěl jsem to navrhnout sám, ale dávám NE.... :roll:

Re: Yangy ve hře a jejich výše

Napsal: čtv 17. kvě 2012 10:33:03
od D3NJIs
Tak už dost. Nedávno jsem si říkal o navýšení výdělku za rybaření a je tu návrh. Dlouho před tím jsem si říkal něco podobého jako je ten informační quest a je tu návrh. A včera před spaním jsem si řákal, že by se mohla odebrat jedna 0 z dropu a celkové částky peněz na účtu všech hráčů, aby nedocházelo k bugu a je to tu. Takže měním mozek, mám ho snad totiž sdílený.

Ale i když jsem to chtěl navrhnout, dávám ne, protože i ty 3 nuly je moc a není to zvyk. Ono by šlo nstavit více jak 2kkk yangů, ale to je na týmu.

Re: Yangy ve hře a jejich výše

Napsal: čtv 17. kvě 2012 10:46:49
od shvetseek
Zatím dávám Ano - že by mi vadilo. Ale je to zajímavý nápad. Problém je, že komunita už je navyklá na nějaké ceny a není žádná páka na hráče, kteří fórum nečtou, aby prodávali najednou věci o tři nuly levněji...
Tato "měnová reforma" by ve svém počátku hodně lidí strašlivě zmátla a vyvolala by nepochybně vlnu virtuální paniky :D Ale věřím tomu, že by se postupem času zaběhla, jako všechny změny ;)
A znamenalo by to taky pohrabat se v cenách vylepšení jednotlivých předmětů a podobně...
E: Tak nad tím přemýšlím a 3 nuly jsou fakt hooodně... Vždyť bys v podstatě musel zrušit drop zlatých prutů a i ty stříbrné by byly moc... Je to strašně obtížný přebrat si to v hlavě, protože ty yangy a jejich drop zasahujou systém celé hry... Prostě brutální zabírák na mozek.

Re: Yangy ve hře a jejich výše

Napsal: čtv 17. kvě 2012 10:48:25
od Sabousek
Odebrat všude 3 nuly by nebyl problém. Ale odeber to z podvědomí všech hráčů... Byl by to hrozný šok a věřím, že by to polovina hráčů zabalila. Protože by jim nedocházelo, že mají na účtě o 3 nuly míň a že budou i nakupovat o 3 nuly míň. Nemluvě o tom chaosu, co by nastal u neinformovaných. Pro mě je to nepředstavitelné. Ale nápad je to dobrý.

Edit: A vyžadovalo by to takové zásahy do hry. Upravit drop yangů na všech mapách, hlavně ve swampu. Jak bylo řečeno před mým příspěvkem i spotřeba yangů na vylepšování šperků. No a čím věcí na předělávání, tím vzniká víc chyb ve hře. Myslí,, že to by se nikomu riskovat nechtělo. Zdá se mi to nereálné.

Re: Yangy ve hře a jejich výše

Napsal: čtv 17. kvě 2012 10:50:15
od Petter
D3NJIs píše:Tak už dost. Nedávno jsem si říkal o navýšení výdělku za rybaření a je tu návrh. Dlouho před tím jsem si říkal něco podobého jako je ten informační quest a je tu návrh. A včera před spaním jsem si řákal, že by se mohla odebrat jedna 0 z dropu a celkové částky peněz na účtu všech hráčů, aby nedocházelo k bugu a je to tu. Takže měním mozek, mám ho snad totiž sdílený.

Ale i když jsem to chtěl navrhnout, dávám ne, protože i ty 3 nuly je moc a není to zvyk. Ono by šlo nstavit více jak 2kkk yangů, ale to je na týmu.

Sagi pokud vím psal, že více jak 2KKK proste nejde a nepujde... Nesmí zasahovat do jadra hry... nevim jak to je , ale psal to

Re: Yangy ve hře a jejich výše

Napsal: čtv 17. kvě 2012 10:59:11
od Electrix
Ahoj, technicky ne zrovna dobře proveditelné, protože jsou pokud je mi známo pouze dvě možnosti:
  1. Buď ty řády pouze odebraly, což by způsobilo zmatek a spousta vychytrálků by toho jistě začala využívat k podvedení ostatních (nejmenší jednotka by byla 1 Yang)
  2. Nebo by se řády odebraly, ale opticky by se za každou částku doplnily tři nuly (takže nejmenší jednotka by byla 1000 Yang).
Tak, nebo tak, by to ale znamenalo předělat ceny u všech NPC ve městě i mimo něj, upravit spoustu skriptů (kovář, sura v údolí, bedničky, questy z knih, obchodní okénko) a taky spoustu údajů v databázi (prodejní a kupní ceny předmětů, yangy z potvor a meteorů, ...) - a byla by tam obrovská šance, že se na něco zapomene - no a znáte zdejší komunitu - první, co by je napadlo, je jak toho zneužít :roll:. (EDIT: Sabousek mě předběhla ;) )

Je pravda, že podobný krok se používá při destabilizované ekonomice, ale já si nemyslím, že by ta inflace tady byla neudržitelná. Tým má v ruce spoustu mnohem šetrnějších možností, od úpravy cen NPC/přidání předmětů do obchodu, až po úpravy dropu a itemů potřebných pro vylepšování, nebo znovuzavedení toho systému "kontroly počtu předmětů v oběhu). Tvůj návrh bych tak vzhledem k výše zmíněným problémům bral až jako poslední možnost. Přiznávám se, že se mě problém se stánkováním netýká, protože obchoduji pouze přímo, nebo na fóru, takže lze použít šeky.

Abych jen nekritizoval, tady je můj návrh, jak vyřešit ty stánky: Taky by to vyžadovalo trošku programování, ale myslím, že by to stálo za to. Návrh spočívá v tom, že do stánku by šly dát předměty za libovolnou cenu, ale pokud by si jakýkoli předmět někdo koupil, nedošlo by k přičtení částky na účet, ale na místě, kde ten předmět v inventáři byl, by se objevil šek s danou hodnotou (mohlo by to být od určité ceny, ať tam nejsou šeky na 10k). A u šeků by se zároveň vytvořil jakýsi "blok", aby nemohla být překročena ta částka 2kkk, systém by to prostě nepovolil (možná už to tam je). Co vy na to? :)

D3NJIs: Jestli jsi přišel na něco převratného, tak myslím že je pravý čas to uveřejnit. Saggi tu několikrát psal, že 2kk změnit nejde, protože nejvyšší možné posílané číslo je 2^32 (což je 2kkk + i -). Takže jediná možná úprava by byla asi v síťovém kódu, nebo tu jednu operaci rozdělit na víc. Ale pochybuji, že do téhle části serveru má přístup někdo jiný krom Ymiru.

EDIT: V anketě jsem hlasoval NEvadilo, k návrhu PROTI.

Re: Yangy ve hře a jejich výše

Napsal: čtv 17. kvě 2012 11:00:03
od forumman
Sabousek píše:Odebrat všude 3 nuly by nebyl problém. Ale odeber to z podvědomí všech hráčů... Byl by to hrozný šok a věřím, že by to polovina hráčů zabalila. Protože by jim nedocházelo, že mají na účtě o 3 nuly míň a že budou i nakupovat o 3 nuly míň. Nemluvě o tom chaosu, co by nastal u neinformovaných. Pro mě je to nepředstavitelné. Ale nápad je to dobrý.

Edit: A vyžadovalo by to takové zásahy do hry. Upravit drop yangů na všech mapách, hlavně ve swampu. Jak bylo řečeno před mým příspěvkem i spotřeba yangů na vylepšování šperků. No a čím věcí na předělávání, tím vzniká víc chyb ve hře. Myslí,, že to by se nikomu riskovat nechtělo. Zdá se mi to nereálné.
Podvědomí a informovanost hráčů by se dala jednodušše vyřešit velkým oznámením na foru a hlavně v launcheru, myslím, že v tom by problém nebyl.

A k tomu editu, samozřejmě jsem hned v prvním příspěvku psal že upravení by bylo celoplošné. Nevím jak složité by bylo nastavit jen hodnota co padá a co to chce na vylepšení, ale myslím si, že to by takový problém nebyl. Pokud ano, někdo z vedení mě opravte 8-)

A stále čekám na vysvětlení od těch co jsou proti, jak tedy jinak řešit problém tento, když budu brát že 2kkk je strop a věci už dnes běžně stojí 3-4kkk. Prostě trh je jedním ze základů této hry a díky sumě peněz co tu je pomalu postrádá smysl...

Edit: Potom co dopsal kolega ElectriX jsem klidně pro jeho návrh, pokud je v provedení jednodušší, myslel jsem si, že odebrání řádů by byla nejjednodušší možnost, pokud ne, beru jeho, prostě cokoliv co zase navrátí stánkům jejich funkci ;) Takže nelpím na svém návrhu, a hlasuju za ElectriXův :D

Re: Yangy ve hře a jejich výše

Napsal: čtv 17. kvě 2012 11:10:25
od MadaraPL
Dobrej nápad ale to už je detail spíš do stánku ať jdou 2KKK než ty yangy