Stránka 1 z 2

War aura utok PVP

Napsal: úte 05. čer 2012 2:58:50
od tom97897
Zdravim chtěl bych se zeptat jak muzu zvednout dmg warovi (jen zkouším maximalku kritik) bez talismanu jsem dal max 96k s kostima na smršt diky za rady

Re: War aura utok PVP

Napsal: úte 05. čer 2012 3:12:24
od zeeuuss
ahoj...dej si vsude kam to jde sil 12, pak eliky - cerny, sil 15, poh 15, grilovaneho uhore sil 2o, hodnoty utoku - vedeni P, elik.. nic vic me nenapada

Re: War aura utok PVP

Napsal: úte 05. čer 2012 7:33:49
od shvetseek
Pohyblivost vůbec nemusí pomoci... To záleží na jeho levelu a na výši pohyblivosti ;) nedávno se mi dostalo vysvětlení od ElectriXe. Nicméně, síla vymaxovat a do PvP bonusů útok na char, na kterém zkoušíš kritiky a 75 hodnota útoku.

Re: War aura utok PVP

Napsal: úte 05. čer 2012 9:17:14
od slusnej
Jen sílů a PvP bony na char jaký chceš a 75hodnotu útoku pvp
takže 10útok na char / 75hodnota útoku

Re: War aura utok PVP

Napsal: úte 05. čer 2012 10:20:19
od BlackWave
shvetseek píše:Pohyblivost vůbec nemusí pomoci... To záleží na jeho levelu a na výši pohyblivosti ;) nedávno se mi dostalo vysvětlení od ElectriXe. Nicméně, síla vymaxovat a do PvP bonusů útok na char, na kterém zkoušíš kritiky a 75 hodnota útoku.
Můžeš prosím upřesnit to s tou pohyblivostí?:D

Re: War aura utok PVP

Napsal: úte 05. čer 2012 10:43:18
od shvetseek
ElectriX píše: Zjednodušeně řečeno existují kouzla:
  1. Přímo závislá na pohyblivosti, ta stoupnou s každým bodem POH bez ohledu na to, jestli ji máš 10, 90, nebo 200.
    • Příklad: Léčka, jedovatý oblak, ohnivý šíp, tmavý kámen, ...
    • Příklad výpočtu:

      Kód: Vybrat vše

      // Vzorec pro tmavý kámen:
      dmg = 120 + 6*lv + (5*vit + 5*poh + 29*int + 9*mwp)*ar*k
  2. Nepřímo závislá na pohyblivosti, to jsou kouzla, jejichž hodnota útoku je ovlivněna tzv. přesností postavy. Přesnost je číslo v rozsahu 0,7 až 1, kterým se násobí celková hodnota útoku kouzla. Závisí na levelu a pohyblivosti a můžeš si ji vypočítat zde.
    • Příklad: Smršť meče, průraz, temná rána, zrušit kouzlo, ...
    • Příklad výpočtu:

      Kód: Vybrat vše

      // Vzorec pro smršť meče:
      atk = (lv*2)+(wp*2 + sil*2)*ar
      dmg = 3*atk + (0.8*atk + 5*sil + 3*poh +vit)*k
  3. Nezávislá na pohyblivosti. To jsou magická kouzla, která nejsou ovlivněna přesností, ani nemají bonus za pohyblivost.
    • Příklad: Rána plameny
    • Příklad výpočtu:

      Kód: Vybrat vše

      // Vzorec pro ránu plameny:
      dmg = 5*lv + 2*int + (10*int + 6*mwp + 4*sil + 2*vit + rnd(180,200) )*k
Vysvětlivky:
vit = vitalita
sil = síla
int = inteligence
poh = pohyblivost
wp = hodnota útoku zbraně
mwp = mag. hodnota útoku zbraně
atk = hodnota útoku postavy
ar = přesnost postavy
k = koeficient úrovně kouzla (pro úroveň P je roven 1,25)
rnd(100,200) = náhodné číslo v intervalu <100;200>
Přesnost jako taková se vyznačuje tím, že od určité úrovně už se nezvyšuje (třeba na Lv. 90 je to 90 POH), postava dosáhne přesnosti maximální (=1,00). Proto už pak některá kouzla (ta nepřímo ovlivněná) nestoupají. A podobné je to i u hodnoty útoku postavy, tak je bez ohledu na char ovlivněna přesností, ale stálý bonus za POH má pouze ninja. Mám o těchto záležitostech rozdělaný návod, ale stále není ani z poloviny tak dobrý, jak bych chtěl.
Tohle je zjednodušené vysvětlení pohyblivosti a jejího vlivu na sílu kouzel, které mi El poslal do PM, jako odpověď na můj dotaz. Díky mu za to a doufám, že se neurazí, když to budu sdílet s vámi fórkaři ;)

Re: War aura utok PVP

Napsal: úte 05. čer 2012 13:03:43
od tom97897
Akdyz dam taliskamy na poškození schopnosti 36% zvíší to nějak rapidně DMG??

Re: War aura utok PVP

Napsal: úte 05. čer 2012 15:09:44
od tom97897
??? prosím poradte poškození schoplosti zvišuje dmg jen kouzlama ne ?

Re: War aura utok PVP

Napsal: úte 05. čer 2012 15:54:51
od kado
tom97897 píše:??? prosím poradte poškození schoplosti zvišuje dmg jen kouzlama ne ?
iba kuzla a ak by sa ti podarilo tych 36% tak by si bral o velmi vela viac

Re: War aura utok PVP

Napsal: úte 05. čer 2012 16:23:34
od tom97897
No podle mě by to problem neměl byt natočiz 36% 1 talisman dava 6% no a do 1 věci natočit 2x poškození problem nebude :-)