Stránka 1 z 2
Stuny a Anti-stun - systém?
Napsal: úte 31. črc 2012 10:02:34
od tobartos
Může mi někdo vysvětlit, proč se údajně 90% šance na "odrazit bezvědomí" změnila snad někde na 10%? Mám ve štítěch všude anti-stun a do bezvědomí se dostávám ale opravdu pořád. Nejen od warů a pádit ale i od fyzických seků či šamanů a to i o od hodně menších úrovní.
Neustále si štíty sundávam a nasazuju nebo i celou výzbroj a štít jako poslední, jak se radí. Udělám vše co mám ale dostávám jě opravdu pořád.
Nevíte co s tím je, zda to neprochází opravou či se systém nezměnil?
Není totiž jednoduché ani levné udělat dobre štíty na pvp s dobréma bonusama a zároveň i s anti-stunem. Na co ta námaha a finance, když to ani nefunguje?
Dík za Vaše názory.
Re: Stuny a Anti-stun - systém?
Napsal: úte 31. črc 2012 10:12:46
od kado
ked nasadis stit posledny tak mas 90% sancu ale nieje to 100 takze zalezi od poctu priser ktore na teba idu ak ide 100 priser mas asi 10% sancu ze nedostanes ale to tiez zalezi kolko % na bezvedomi ta prisera ma
E: ty si to myslel v pvp tak to zalezi kolko % na bezvedomi ma ten co po tebe ide a potom by som povedal ze je to skvor o statsi a smole
Re: Stuny a Anti-stun - systém?
Napsal: úte 31. črc 2012 10:22:46
od tobartos
No není normální si to nasadit jako poslední a mít 90% sanci na odrazit a dostávat to z 10 případů 9x ..to není 90% ..ale 10%

...tak to mám teda asi sakra smůlů
Re: Stuny a Anti-stun - systém?
Napsal: úte 31. črc 2012 12:38:01
od slusnej
tobartos píše:No není normální si to nasadit jako poslední a mít 90% sanci na odrazit a dostávat to z 10 případů 9x ..to není 90% ..ale 10%

...tak to mám teda asi sakra smůlů
Neboj tohle jsem taky už řešil tady a Elektrix aji natočil video že byl tak hodnej a nedostval zázračně žádné stůně moc zvláštní já taky jsem omráčenej co každé druhé pádit takže neřeš a to dávám štít poslední...

Re: Stuny a Anti-stun - systém?
Napsal: úte 31. črc 2012 19:12:33
od nicoletta
je to samozřejmě blbost, ale poslední dobou se mi zdá, že ta šance na stun je mírně zvýšená

Re: Stuny a Anti-stun - systém?
Napsal: úte 31. črc 2012 21:10:02
od tobartos
Jako já vím, že se to neděje jenu mě ale právě mě štve že člověk si dal na tom záležet a nakonec je to asi zbytečný.
Jinak Niky máš asi pravdu, taky mi to připadá...
Re: Stuny a Anti-stun - systém?
Napsal: úte 31. črc 2012 21:35:16
od Karl
Mě to funguje celkem normálně...sice občas dostávám víc ale někdy zas vůbec.
Re: Stuny a Anti-stun - systém?
Napsal: stř 01. srp 2012 8:42:33
od JsemPesVrr
Já dostávám neustále stun od těch samejch hráčů(DatTeplice, DealerDrog a od Saga(nějaké číslo)) a od snad všech archerů
Re: Stuny a Anti-stun - systém?
Napsal: stř 01. srp 2012 9:34:18
od bysta
ja nedostanem nikdy od nikoho stun ale jak dojde DAT tak od neho na kazde padit -_-"
Re: Stuny a Anti-stun - systém?
Napsal: stř 01. srp 2012 10:08:40
od Electrix
Ahoj, stejně jako ty můžeš tvrdit, že jsi dostal 9 stunů z 10ti pokusů (šance na to je ~0,00000001%), tak já můžu s jistotou tvrdit, že dostat více než 2 stuny za sebou je naprosto výjimečná záležitost, která se ti při správném nasazení štítu stane možná tak 2x do týdne (každých 1000 "pokusů o stun").
Neber si to ve zlém, ale je to prostě tak, že ve válce a svaté těch "pokusů o stun" schytáš tolik, že se zkrátka čas od času dva po sobě musejí povést. A člověk si určitě lépe zapamatuje ty dva úspěšné pokusy, než třeba 30 po sobě jdoucích neúspěšných.
Jenom bych chtěl vypíchnout pár věcí, které je potřeba vzít úvahu. Nejspíš to sám dobře víš, ale jistota je jistota:
- Při stunu nezáleží na levelu postav. I level 15 má např. u rány mečem 100% šanci na omráčení levelu 141.
- Účinek antistunu se kvůli (prozatím neopravitelnému) bugu ruší kdykoli, když si sundáš nějaký předmět v inventáři. Tím se myslí:
- Vyměníš kteroukoli část výbavy (krom štítu) za jinou.
- Vyprší ti čas u taveniny ve šperku a tavenina zmizí.
- Dojde ti čas na některém z dočasných předmětů (kosti, expák, větrovky, ...).
- Dojdou ti šípy v zásobníku.
- Stunu od fyzických kouzel se lze bránit také šancí odvrátit tělesný útok. Máš-li 50% na odvrácení, už není soupeřova šance na stun 10%, ale jen 5%, čili poloviční.
- Stunu od vystřelených šípů se lze bránit také šancí vyhnout se šípům. Výpočet je stejný jako v minulém bodě.
Tady pár podobných témat...
http://m2.sindicate.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=81469
http://m2.sindicate.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=79564
http://m2.sindicate.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=79528
http://m2.sindicate.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=77720
http://m2.sindicate.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=72290
http://m2.sindicate.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=64243
A ještě zde padlo, že šance na stun se v poslední době zvýšila. Jak by jste chtěli zvýšit šanci na stun například u pádit, rány mečem, nebo otráveného? Tam je 100%, dále už to zvyšovat nejde - hra si to ohlídá a jakékoli číslo větší než 100 sníží na 100. Šance na stun například u zaříkat by se zvýšit dala, ale proč by to Saggi dělal? A Nevšimli by jste si náhodou, že je to číslo u kouzla jiné?
Co se potvor týče, tak tam je to klidně možné. Když vznikal Swamp, tak žádná zručnost nebyla tedy ani leštěný kámen vyhýbání. Dříve tak byla šance na omráčení (při max. vyhnutí) 0,3 x 0,1 = 3%. Nyní je ale možnost udělat si leštěný kámen, takže šance na omráčení klesá na 2,7%, tedy o celých 10% stunů méně. Takže jestli mají příšery třeba 10% šanci na omráčení, tak je docela logické jim to jedno procento přidat, aby se opět vyvážila obtížnost mapy (když žádná nová mapa zatím není). Je to ovšem jenom spekulace, je dost možné, že ta šance na stun i ve Swampu zůstala zachována, osobně jsem si žádné změny nevšiml (kámen leštěný nemám).