Multicechovní válka

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Váš názor?

Pro.
75
88%
Proti.
10
12%
 
Celkem hlasů: 85

Uživatelský avatar
Teensaver
Lv.28
Lv.28
Příspěvky: 882
Registrován: ned 28. srp 2011 12:30:58
Bydliště: Slovensko, Šurany
Dal poděkování: 265 poděkování
Dostal poděkování: 149 poděkování

Multicechovní válka

Příspěvek od Teensaver » stř 29. srp 2012 15:19:28

Zdravím!
Dostal sem nápad(ať už je dobrej nebo zlej jsem rád za to Že sem ho vůbec dostal :D) ..
Jedná se konkrétne o cechovní válku. Dosavadní války jsou cech X vs cech Y a mám takovej návrh že by šlo udělat válku cech X vs cech Y vs cech Z nebo víc cechů (cech X vs cech Y vs cech Z vs cech K). Proste by se v téhle listine(viz v obrazku) zadávali cechy napr BilaPerla by vyzvala Mystery a GOODFELLAS .. všichni by byli proti sobě - body za vítězství by se zvyšovali o každej válčící cech o 50 t.j. - ve válce dvou cechů by to bylo 100 bodů na vítězství, ve válce tří cechů by to bylo 150 bodů na vítězství atď., ) Ovšem by se adekvátne upravila mapa na 3-4 spawny.

Pro - důvod neni třeba.
Proti - důvod napsat prosím.

[Edit: Na žádost přesunuto do Návrhů/Tryphena]
(Nejsem si jistá, zda-li to jde udělat, ale jako nápad se mi to zdá dobrý :) )
Přílohy
sindi.jpg
sindi.jpg (6.24 KiB) Zobrazeno 3838 x
Naposledy upravil(a) Teensaver dne pon 17. zář 2012 23:18:56, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
princik
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 684
Registrován: ned 11. črc 2010 11:25:36
Bydliště: je místo kde bydlíte :D
Dal poděkování: 61 poděkování
Dostal poděkování: 18 poděkování

Re: Multicechovní válka aneb válka vícero cechů

Příspěvek od princik » stř 29. srp 2012 15:29:18

že by se udělaly spawny nad spawnama klasickejma ? jak je ten kopec hned vedle


jinak velké PRO
PrincBenHur 110 war

Máslo
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 107
Registrován: sob 24. pro 2011 19:56:53
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 23 poděkování

Re: Multicechovní válka aneb válka vícero cechů

Příspěvek od Máslo » stř 29. srp 2012 15:35:02

Pro, taky bych pro to udělal arénu do typu bludiště, bylo by to zajímavé :)
DartSidirius
:lol: :lol: -------->
Till the roof comes off, till the lights go out
Till my legs give out, can’t shut my mouth.

Spoiler:
Obrázek

Uživatelský avatar
Houbickar
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 185
Registrován: sob 15. říj 2011 12:15:33
Bydliště: Zaniklá 1401/778
Dal poděkování: 32 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: Multicechovní válka aneb válka vícero cechů

Příspěvek od Houbickar » stř 29. srp 2012 16:12:33

Máslo píše:Pro, taky bych pro to udělal arénu do typu bludiště, bylo by to zajímavé :)
Krásný nápad bludiště a ktomu random spawn. Nebudete vědět kde kdo je a nakoho natrefíte. Rozhodně pro.
Hledám českou gildu na Dragonest Sea pm
Hledám českou gildu na Dragonnest Evropa pm


Houbickar na prodej pm

altnuemer
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 153
Registrován: úte 15. úno 2011 15:08:16
Bydliště: Slovensko
Dal poděkování: 18 poděkování
Dostal poděkování: 44 poděkování

Re: Multicechovní válka aneb válka vícero cechů

Příspěvek od altnuemer » čtv 30. srp 2012 2:04:15

V takom prípade inú mapu, niečo ako arénu podobnú svatej ale o veľa menšiu.

Pro
"Scio me nihil scire" (Sokrates)
Spoiler:
DroperkaLB (lvl121)
GreenFire (lvl132)

Uživatelský avatar
despr
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 293
Registrován: ned 11. črc 2010 8:10:30
Bydliště: KA4
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 121 poděkování

Re: Multicechovní válka aneb válka vícero cechů

Příspěvek od despr » čtv 30. srp 2012 7:00:17

Nápad dobrý. Osobně bych to udělal stylem "poslední přeživší vyhrává body pro cech".

EDIT: Celkem mi to dnes vrtalo v hlavě tak zkusím něco navrhnout.
Měla by se vytovřit mapa s 8 respawny pro 4 cechy.
Každy cech by měl dva respawny a hráči by se náhodně a v náhodném počtu objevily na každem z nich. U každého reaspanu by byla obraná věž, nikoli však k obraně respawnutých hráču ale k tomu aby je vypudily a donutily k boji. Nevím, zda-li by se dalo nastavit něco jako 15 vteřinové zpoždění funkčnosti věží, kdy by se hhráč objevil a měl by 15 vteřin na to aby šel do boje, jinač ho věž zabije a cech tím ztratí hráče. Každý hráč by měl pouze jeden život ala Zemřeš máš smůlu. Poslední hráč který zůstane naživu vyhrává pro svůj cech odměny( to bych nechal na vedení) Přikládám také rychlý nákres jednoduché mapy.

Obrázek

Uživatelský avatar
Teensaver
Lv.28
Lv.28
Příspěvky: 882
Registrován: ned 28. srp 2011 12:30:58
Bydliště: Slovensko, Šurany
Dal poděkování: 265 poděkování
Dostal poděkování: 149 poděkování

Re: Multicechovní válka aneb válka vícero cechů

Příspěvek od Teensaver » pát 31. srp 2012 21:22:04

despr píše:Nápad dobrý. Osobně bych to udělal stylem "poslední přeživší vyhrává body pro cech".

EDIT: Celkem mi to dnes vrtalo v hlavě tak zkusím něco navrhnout.
Měla by se vytovřit mapa s 8 respawny pro 4 cechy.
Každy cech by měl dva respawny a hráči by se náhodně a v náhodném počtu objevily na každem z nich. U každého reaspanu by byla obraná věž, nikoli však k obraně respawnutých hráču ale k tomu aby je vypudily a donutily k boji. Nevím, zda-li by se dalo nastavit něco jako 15 vteřinové zpoždění funkčnosti věží, kdy by se hhráč objevil a měl by 15 vteřin na to aby šel do boje, jinač ho věž zabije a cech tím ztratí hráče. Každý hráč by měl pouze jeden život ala Zemřeš máš smůlu. Poslední hráč který zůstane naživu vyhrává pro svůj cech odměny( to bych nechal na vedení) Přikládám také rychlý nákres jednoduché mapy.

Obrázek
mapa je dobrá, presne tak jsem chtel aby to vypadalo..ale posledni preživší a ty veže.. s tim bych ani tak nesouhlasil zase.. proste norm. valku ale s vicero cechama - na body normalni - ne na posledniho..

Uživatelský avatar
Giant
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 754
Registrován: stř 29. čer 2011 0:47:09
Bydliště: Holice
Dal poděkování: 133 poděkování
Dostal poděkování: 114 poděkování

Re: Multicechovní válka

Příspěvek od Giant » pát 31. srp 2012 22:22:53

Dobry napad, byl by to větší mazec, ale nedělal bych žadný bludiště, někde honit hrače a těch buggu by bylo víc než dost.

Ještě by to chtělo něco přínést, co by hrače motivovalo dávat víc válek :)
ObrázekGiantObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Lv.148.Aura__P__P__P__37k+

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Multicechovní válka

Příspěvek od Ghibli » pát 31. srp 2012 23:23:24

Zajímavé zajímavé. :)

Pro mě osobně jsou multicechovními válkami právě Války říší, kde vyjma stejné barvy tluču do hráče z jakéhokoliv cechu z druhé a nebo z třetí říše. Tady by to fungovalo obdobně a dost možná narazíme při Válce cechů na tu samou akci, ale v malém = náš žlutý cech proti jednomu cechu z červené a druhému z modré.

Také tři, čtyři cechy v akci - to je málo.

Jako oživení Cechovních Bitev se mi tento nápad i tak líbí :up: , jen si ho trošku poladím...
Spoiler:
...a přenesu do Svaté:

Co zkusit tu myšlenku posunout dál = zkuste té předponě ve slově MULTIcechovní dát její přesný význam a představte si místo, kde se řeže mezi sebou MNOHOcechů.

Kdysi mě při "oživování" Svaté napadlo, že by se tam bojovalo formou DeathMatche (že by mohl každý na každého) s náhodným respawnem bojovníků, aby se zabránilo kooperaci hráčů a kempování některých říší.

Bohužel, zažité "bojové praktiky" některých z nás ve spojení s mizivým herním vyhodnocováním (statistiky) a odměňováním (jakákoliv alternativa k Hodnostem) udělali Svatou, jaká je. Ale to není nic nového, tak k věci.

Svatá by byla dál bojová aréna, ale s tím, že by se boje odehrávali na úrovni cechů = v rámci PvP řežby bych mohl na kohokoliv ze tří říší kromě spoluhráčů z vlastního cechu.

Hráči z jednoho cechu (spolucecháčci) by se před vstupem nabufovali, pak by se náhodně teleportovali na vybrané místa v Aréně, kde by se buď zapojili do boje a nebo se shromáždili k týmové podpoře.

Samotný boj konkrétního cechu by byl buď do Posledního cechovního spoluhráče v Aréně a pak společným cechovním respawnem zpět do bojů nebo s možností se po oživení kdykoliv individuálně zapojit.

Získané CB za zabití protihráče by se počítala konkrétnímu cechu.

Vyhodnocování by už NEPROBÍHALO na úrovni říše, ale PROBÍHALO na úrovni cechů, kdy by se seřadili cechy podle zisku CB za určitou dobu a byl by vyhodnocen absolutně nejlepší cech a pak 3-5 cechů z každé říše.

Vyhodnocování by mohlo probíhat každé pondělí, středu a pátek ve 20:00 = ve dny, kdy nejsou Války říši. Jednak proto, že se v těchto dnech nic zajímavého ohledně PvP neděje (Války říší) a hráči by se měli možnost zabavit a jednak proto, když by se odměňovalo formou bonusu, aby byl "využitelný" a aby spolucecháčkům se ten případný bonus nepřemazal bonusem z Válek.

ODMĚNY SAMOZŘEJMĚ JEN PRO HRÁČE Z VÍTĚZNÝCH CECHŮ podle uvážení vedení hry. Ideálně kombinace nehmotné viditelné odměny (jiná barva názvu cechu apod.) a hmotné odměny (yangy do invu vůdce cechu) a nebo bonusu (yang, expy, předměty)

Kooperace hráčů by probíhala dál, ale jen na cechovní úrovni. Plus pro cechy s vlastním Skypem, TS apod.

Kempování jedné řiše by nebylo tak časté, protože na cechovní úrovni jsou šance, že jeden cech vytlačí z bojiště druhý cech větší, než když jeden cech vytlačuje z bojiště celou říši (součastnost).

Odpadlo by složité shánění cechů do cechovních bojů, což je dneska pro silnější nebo časově omezenější cechy problém a odpadla by nutná účast vůdce, aby přijal výzvu.

Šlo by hrát jak týmově se spolucecháčky, tak sólo podle klasických pravidel součastné Svaté. Jedinou podmínkou by byla příslušnost k jakémukoliv cechu.

Zbytek ještě domyslím.... :)
...a děkuji za inspiraci. ;)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Multicechovní válka

Příspěvek od Chyu » pon 10. zář 2012 21:28:03

Super za mě pro, jen by to chtělo vymyslet odměny, třeba že se vítěznému cechu spawne nějaký boss, a ostatní cechy to portne pryč :).

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Lampiiik « ned 2:04 am »
@cleo ani v kerindore a swampe?
@ cleo « sob 10:43 pm »
@Mionix,  kdy půjdou házet meteory prosím, nejdou vůbec nikde
@ KynutaBuchta « sob 5:46 pm »
Dobrý den, dáme opět soutěž MS v ledním hokeji 2024-Maraton? Poslední tato soutěž byla v roce 2019. Navrhuji, každý co zápas z CZ/SK to otázka. 🏒🙋🏼‍♀️ MS trvá od 10.-26.5.2024 ❤️
@ Betty « sob 9:13 am »
Tabule se asi neopravila? Po relogu se znovu ukáže čas, který se odečítá ale před relogem či třeba portem už to psalo že se muže jít hledat :D Případně stačí odjet a už je tam zase najednou čas :D
@ schvarz « pát 9:46 pm »
8mi, 2ěma, 1ednou a já nevim co ještě
@ schvarz « pát 9:46 pm »
čekám na den, kdy se lidi naučí psát číslovky
@ Takashiro « pát 8:13 am »
MoCKeR píše: Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
tak to hop stop, su tu aj novacikovia plny energie, chutou hrat a investovat nech to frči jak ma
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3

Who is chatting

offline Mionix