Stránka 1 z 2

Multicechovní válka

Napsal: stř 29. srp 2012 15:19:28
od Teensaver
Zdravím!
Dostal sem nápad(ať už je dobrej nebo zlej jsem rád za to Že sem ho vůbec dostal :D) ..
Jedná se konkrétne o cechovní válku. Dosavadní války jsou cech X vs cech Y a mám takovej návrh že by šlo udělat válku cech X vs cech Y vs cech Z nebo víc cechů (cech X vs cech Y vs cech Z vs cech K). Proste by se v téhle listine(viz v obrazku) zadávali cechy napr BilaPerla by vyzvala Mystery a GOODFELLAS .. všichni by byli proti sobě - body za vítězství by se zvyšovali o každej válčící cech o 50 t.j. - ve válce dvou cechů by to bylo 100 bodů na vítězství, ve válce tří cechů by to bylo 150 bodů na vítězství atď., ) Ovšem by se adekvátne upravila mapa na 3-4 spawny.

Pro - důvod neni třeba.
Proti - důvod napsat prosím.

[Edit: Na žádost přesunuto do Návrhů/Tryphena]
(Nejsem si jistá, zda-li to jde udělat, ale jako nápad se mi to zdá dobrý :) )

Re: Multicechovní válka aneb válka vícero cechů

Napsal: stř 29. srp 2012 15:29:18
od princik
že by se udělaly spawny nad spawnama klasickejma ? jak je ten kopec hned vedle


jinak velké PRO

Re: Multicechovní válka aneb válka vícero cechů

Napsal: stř 29. srp 2012 15:35:02
od Máslo
Pro, taky bych pro to udělal arénu do typu bludiště, bylo by to zajímavé :)

Re: Multicechovní válka aneb válka vícero cechů

Napsal: stř 29. srp 2012 16:12:33
od Houbickar
Máslo píše:Pro, taky bych pro to udělal arénu do typu bludiště, bylo by to zajímavé :)
Krásný nápad bludiště a ktomu random spawn. Nebudete vědět kde kdo je a nakoho natrefíte. Rozhodně pro.

Re: Multicechovní válka aneb válka vícero cechů

Napsal: čtv 30. srp 2012 2:04:15
od altnuemer
V takom prípade inú mapu, niečo ako arénu podobnú svatej ale o veľa menšiu.

Pro

Re: Multicechovní válka aneb válka vícero cechů

Napsal: čtv 30. srp 2012 7:00:17
od despr
Nápad dobrý. Osobně bych to udělal stylem "poslední přeživší vyhrává body pro cech".

EDIT: Celkem mi to dnes vrtalo v hlavě tak zkusím něco navrhnout.
Měla by se vytovřit mapa s 8 respawny pro 4 cechy.
Každy cech by měl dva respawny a hráči by se náhodně a v náhodném počtu objevily na každem z nich. U každého reaspanu by byla obraná věž, nikoli však k obraně respawnutých hráču ale k tomu aby je vypudily a donutily k boji. Nevím, zda-li by se dalo nastavit něco jako 15 vteřinové zpoždění funkčnosti věží, kdy by se hhráč objevil a měl by 15 vteřin na to aby šel do boje, jinač ho věž zabije a cech tím ztratí hráče. Každý hráč by měl pouze jeden život ala Zemřeš máš smůlu. Poslední hráč který zůstane naživu vyhrává pro svůj cech odměny( to bych nechal na vedení) Přikládám také rychlý nákres jednoduché mapy.

Obrázek

Re: Multicechovní válka aneb válka vícero cechů

Napsal: pát 31. srp 2012 21:22:04
od Teensaver
despr píše:Nápad dobrý. Osobně bych to udělal stylem "poslední přeživší vyhrává body pro cech".

EDIT: Celkem mi to dnes vrtalo v hlavě tak zkusím něco navrhnout.
Měla by se vytovřit mapa s 8 respawny pro 4 cechy.
Každy cech by měl dva respawny a hráči by se náhodně a v náhodném počtu objevily na každem z nich. U každého reaspanu by byla obraná věž, nikoli však k obraně respawnutých hráču ale k tomu aby je vypudily a donutily k boji. Nevím, zda-li by se dalo nastavit něco jako 15 vteřinové zpoždění funkčnosti věží, kdy by se hhráč objevil a měl by 15 vteřin na to aby šel do boje, jinač ho věž zabije a cech tím ztratí hráče. Každý hráč by měl pouze jeden život ala Zemřeš máš smůlu. Poslední hráč který zůstane naživu vyhrává pro svůj cech odměny( to bych nechal na vedení) Přikládám také rychlý nákres jednoduché mapy.

Obrázek
mapa je dobrá, presne tak jsem chtel aby to vypadalo..ale posledni preživší a ty veže.. s tim bych ani tak nesouhlasil zase.. proste norm. valku ale s vicero cechama - na body normalni - ne na posledniho..

Re: Multicechovní válka

Napsal: pát 31. srp 2012 22:22:53
od Giant
Dobry napad, byl by to větší mazec, ale nedělal bych žadný bludiště, někde honit hrače a těch buggu by bylo víc než dost.

Ještě by to chtělo něco přínést, co by hrače motivovalo dávat víc válek :)

Re: Multicechovní válka

Napsal: pát 31. srp 2012 23:23:24
od Ghibli
Zajímavé zajímavé. :)

Pro mě osobně jsou multicechovními válkami právě Války říší, kde vyjma stejné barvy tluču do hráče z jakéhokoliv cechu z druhé a nebo z třetí říše. Tady by to fungovalo obdobně a dost možná narazíme při Válce cechů na tu samou akci, ale v malém = náš žlutý cech proti jednomu cechu z červené a druhému z modré.

Také tři, čtyři cechy v akci - to je málo.

Jako oživení Cechovních Bitev se mi tento nápad i tak líbí :up: , jen si ho trošku poladím...
Spoiler:
...a přenesu do Svaté:

Co zkusit tu myšlenku posunout dál = zkuste té předponě ve slově MULTIcechovní dát její přesný význam a představte si místo, kde se řeže mezi sebou MNOHOcechů.

Kdysi mě při "oživování" Svaté napadlo, že by se tam bojovalo formou DeathMatche (že by mohl každý na každého) s náhodným respawnem bojovníků, aby se zabránilo kooperaci hráčů a kempování některých říší.

Bohužel, zažité "bojové praktiky" některých z nás ve spojení s mizivým herním vyhodnocováním (statistiky) a odměňováním (jakákoliv alternativa k Hodnostem) udělali Svatou, jaká je. Ale to není nic nového, tak k věci.

Svatá by byla dál bojová aréna, ale s tím, že by se boje odehrávali na úrovni cechů = v rámci PvP řežby bych mohl na kohokoliv ze tří říší kromě spoluhráčů z vlastního cechu.

Hráči z jednoho cechu (spolucecháčci) by se před vstupem nabufovali, pak by se náhodně teleportovali na vybrané místa v Aréně, kde by se buď zapojili do boje a nebo se shromáždili k týmové podpoře.

Samotný boj konkrétního cechu by byl buď do Posledního cechovního spoluhráče v Aréně a pak společným cechovním respawnem zpět do bojů nebo s možností se po oživení kdykoliv individuálně zapojit.

Získané CB za zabití protihráče by se počítala konkrétnímu cechu.

Vyhodnocování by už NEPROBÍHALO na úrovni říše, ale PROBÍHALO na úrovni cechů, kdy by se seřadili cechy podle zisku CB za určitou dobu a byl by vyhodnocen absolutně nejlepší cech a pak 3-5 cechů z každé říše.

Vyhodnocování by mohlo probíhat každé pondělí, středu a pátek ve 20:00 = ve dny, kdy nejsou Války říši. Jednak proto, že se v těchto dnech nic zajímavého ohledně PvP neděje (Války říší) a hráči by se měli možnost zabavit a jednak proto, když by se odměňovalo formou bonusu, aby byl "využitelný" a aby spolucecháčkům se ten případný bonus nepřemazal bonusem z Válek.

ODMĚNY SAMOZŘEJMĚ JEN PRO HRÁČE Z VÍTĚZNÝCH CECHŮ podle uvážení vedení hry. Ideálně kombinace nehmotné viditelné odměny (jiná barva názvu cechu apod.) a hmotné odměny (yangy do invu vůdce cechu) a nebo bonusu (yang, expy, předměty)

Kooperace hráčů by probíhala dál, ale jen na cechovní úrovni. Plus pro cechy s vlastním Skypem, TS apod.

Kempování jedné řiše by nebylo tak časté, protože na cechovní úrovni jsou šance, že jeden cech vytlačí z bojiště druhý cech větší, než když jeden cech vytlačuje z bojiště celou říši (součastnost).

Odpadlo by složité shánění cechů do cechovních bojů, což je dneska pro silnější nebo časově omezenější cechy problém a odpadla by nutná účast vůdce, aby přijal výzvu.

Šlo by hrát jak týmově se spolucecháčky, tak sólo podle klasických pravidel součastné Svaté. Jedinou podmínkou by byla příslušnost k jakémukoliv cechu.

Zbytek ještě domyslím.... :)
...a děkuji za inspiraci. ;)

Re: Multicechovní válka

Napsal: pon 10. zář 2012 21:28:03
od Chyu
Super za mě pro, jen by to chtělo vymyslet odměny, třeba že se vítěznému cechu spawne nějaký boss, a ostatní cechy to portne pryč :).