Stránka 1 z 2

Rychlost pohybu

Napsal: stř 12. pro 2012 21:15:55
od Sailer
Ahoj, mam navrh aby se zavedla vetsi rychlost pohybu.
Jde o to ze dnes uz war aura nebo ninja archer nemaji zadnou vyhodu vtom ze jim kouzlo pridava rychlost...
Kdyz to jde udelat u kone (unicorn) tak si myslim ze by to slo i u postav.. jen bych dodal aby nebyla ta rychlost tak velka jak u unicorna :-D ale proste aby ta postava co ma kouzlo nebo veci na pohyb nejakou tu vyhodu mela...
Prosim aby ste pri vyberu moznosti z ankety i napsali proc ste tak zvolili.

Re: Rychlost pohybu

Napsal: čtv 13. pro 2012 20:21:07
od JustPlay
PROTI - Proč?
Uplně zbytečné, už teď jsou postavy dost rychlé a teď si to představ v PVP.
Mentál se netrefí,WP taky ne,aura taky ne,dagger taky ne. Prostě je to totální hovadina. Total by to pohřbilo PVP

Re: Rychlost pohybu

Napsal: pát 14. pro 2012 0:10:26
od BloodRayne
JustPlay píše:PROTI - Proč?
Uplně zbytečné, už teď jsou postavy dost rychlé a teď si to představ v PVP.
Mentál se netrefí,WP taky ne,aura taky ne,dagger taky ne. Prostě je to totální hovadina. Total by to pohřbilo PVP

Jenže to by tak mělo být , že je nemá trefit, už proto to kouzlo je, pač ninja dálka není postava pro boj s blíska,nemůže odhodit či šermovat s lukem, proto to kouzlo bylo uděláno tak aby se mohl hráč na dálku odpoutat od boje na blísko.

Re: Rychlost pohybu

Napsal: pát 14. pro 2012 9:56:52
od Karl
No to by to dopadlo...už takhle naháním healery po celé mapě a nejen je....to by pak si pak healeři, archeři a možná i warové dali všude jen % na útok a přiběhly sejmuli někoho na 2-4 kouzla a než by knim někdo doběhl aby je sejmul už by byli za 7 horami a 7 řekami zkrátka za věžžičkami. Prostě NE! :down:

Re: Rychlost pohybu

Napsal: pát 14. pro 2012 10:52:12
od xR3Dx
Jsem proti. Proč? No sice je pravda, že rychlost pohybu není problém dát na 200, ale i tak to má svojí výhodu. Třeba u zpomalení, díky tomu kouzlu na vás zpomalení nebude mít žádný vliv a ušetříte tím třeba elixíry, nebo jiné věci. U Nášlapka, třeba vynechat spěch v brnění, kouzlo ho i tak překoná :)
Možností je tu spousta, jen je třeba je využít ;)

Re: Rychlost pohybu

Napsal: pát 14. pro 2012 18:15:24
od Krkovička
Rusila ma pravdu i kdyz to nepotrebuji tak ja jsem pro,napriklad u lucisnika je to kouzlo takto uplne knicemu.Melo by se to opravit a ten pohyb vystupnovat jak ma bejt!!!A nejen to i ochrany jako napr.odolnost proti vetru,ohni a jine to vse by melo fungovat kdyz uz to ve hre je tak at to maka to by pak byla hra daleko zajimavejsi a kdyz to nejde nebo se nechce to zapnout tak to ze hry vykuchat a nahradit necim jinym co se alespon kapinku vyuzije !!! :up:

Re: Rychlost pohybu

Napsal: pát 14. pro 2012 18:56:03
od Nox
Tady je jasný že ti kterým by to pomohlo budou zastávat možnost pro a ti kterým by to uškodilo zase možnost proti.. :)
Rozhodně je pravda že ninja na dálku to kouzlo má proto aby se mohl vyhnout boji zblízka.. Jenže jak je rychlost omezená tak o tu výhodu přišli.. Sám si pamatuju jak sem výhody rychlosti užíval plnými doušky.. :D Jak ale víc lidí dostalo rychlost na maximum už to nebylo ono.. :D
Nadruhou stranu je pravda, že každýho v pvp naštve když před nim healer nebo archer utíká.. :D I když archer se pořád dá dohonit pořád je mezi aktivací a účinkem kouzla jistá prodleva.. :D Kterou ale zase nemá healer který by se dohnat nedal.. :D No to je jedno.. :D Sem se nějak rozkecal.. Chtěl sem jen říct že úhel pohledu záleží na tom za jakou postavu kdo hraje.. Objektivně tohle může posoudit jen náš drahý GA :)

Re: Rychlost pohybu

Napsal: pát 14. pro 2012 19:03:28
od Vr4k0uš
Sailer píše: Kdyz to jde udelat u kone (unicorn) tak si myslim ze by to slo i u postav.. jen bych dodal aby nebyla ta rychlost tak velka jak u unicorna :-D
Unicorn a Diabolos je rychlejší protože je delší mám dojem..

Re: Rychlost pohybu

Napsal: sob 15. pro 2012 11:19:26
od Electrix
Ahoj, nejsem si jistý, jak by to bylo technicky náročné, nicméně jsem pro. Na druhou stranu musím ovšem dodat, že i nyní mají healeři a dálkaři výhodu a to v podobě možnosti osadit do brnění místo spěchu jiný kámen.

Pro žádnou postavu to velkou výhodu znamenat nebude, vysokou rychlost pohybu má přeci možnost udělat každý a to včetně buffu Běžet. A zruško by se tím stalo zase o kousek užitečnějším.

:arrow: xR3Dx: Vyrušení vlivu zpomalení mi osobně připadá jako bug hry (proč by jinak existovala proti zpomalení odolnost), ale kdybys ho za každou cenu chtěl zachovat, dalo by se to řešit například tím, že by se ten limit rychlost úplně neodstranil, pouze změnil na vyšší hodnotu (např. 250? 300?).

:arrow: Edit@Ghibli: V návrhu se nejedná o plošné zvýšení rychlosti, ale o navýšení limitu 200 na vyšší číslo. To, jestli jej ta nebo ta postava dosáhne, je už jiná záležitost. Nikde není přeci dáno, že se zároveň s tím musí dodělat výbava, aby každý snadno té rychlosti dosáhl, tak jak je to dnes při pouhém osazení spěchu +6.

Re: Rychlost pohybu

Napsal: sob 15. pro 2012 16:47:10
od Zvížátko
Hoj.

Z poloviny toho co napsala Rusila bohužel musím souhlasit. Ty postavy nemají již zmiňované kouzla (běžet a našlapování polehoučku) jen tak. Ačkoliv nejsem ninja ani šaman healer což bych měl byt asi proti jelikož já je pak budu honit a nadávat u toho :-D tak jsem pro s menším omezením ne úplně "smazat" limit pohybu, ale zvýšit ho na 300. třeba? A jak už tu zaznělo nebylo by na škodu spravit bonusi jako například: "odolnost proti blesku" "odolnost proti ohni" "odolnost proti větru" a podobně, aby plnily svůj účel takže celkově jsem PRO. :-)