Stránka 1 z 1

Specializace (zaměření)

Napsal: pon 24. pro 2012 14:01:46
od kakashi-sempai
Zdravím,
Dnes přicházím s návrhem, který mě náhodou napadl. :D
Takže navrhuji zavést novou schopnost, která by se jmenovala např. specializace, nebo zaměření (na názvu nezáleží). Také mě napadlo, že by to i mohlo nahradit současné hodnosti, ale není to nutné.

No šlo by o to, že každý by si mohl zvolit svou specializaci např. Zabiják orků, díky ní by hráč získal větší sílu proti orkům, tzn. jakoby další procenta do útoku vůči orkům, případně i odolnost vůči ním. Tato schopnost by se dala vylepšovat a s ní by vzrůstala síla proti orkům.

Nejdříve by se to trénovalo třeba knihami, na M - P např. zabíjením daného typu monstra (postav).
To vylepšování by se taky muselo ještě trochu promyslet.

Nejspíš by bylo dobré zavést na to npc, kteří by vypadali jako učitelé v 1. městech, nebo zavést pouze jednoho nového npc pro tohle.


Příklady specializací:
Spoiler:
- Zabiják orků ( % na orky)
- Zabiják příšer (% na příšery, u dalších to už nebudu psát, snad jste to pochopili)
- Zabiják válečníků (% na válečníky + % odolnost vůči válečníkům)
- Zabiják surů
- Zabiják šamanů
- Zabiják ninjů
- Zabiják ezoteriků
- Zabiják zvířat
- Zabiják nemrtvých
- Zabiják ďáblů
- Zabiják lidí
Pak by se mohly ještě přidat specializace typu např. zloděj (% na drop), Útočník (hodnota útoku), Mistr kritických zásahů (% na kritický zásah)...

Proč sem dávám takový návrh ?
Spoiler:
Myslím, že by to zase trochu přidalo na originalitě tohoto serveru, jelikož jsem něco podobného na žádném jiném neviděl.
Poznámka - Není to úplně promyšlené, takže by to chtělo ještě domyslet.
Omlouvám se za případné pravopisné chyby, neměl jsem čas si to po sobě číst.

Re: Specializace (zaměření)

Napsal: pon 24. pro 2012 16:44:35
od 0razzor0
Jsem proti podle mě zbytečné těch procent je tu až dost netřeba dalších. :)

Re: Specializace (zaměření)

Napsal: pon 24. pro 2012 23:03:24
od HonzaM
Jak píše kolega nademnou.... úplně zbytečná další věc, navíc to nebude mít nějak extra vysoký přínos pro hratelnost a co se týče originality, tej má sindicate taky dost :)

Re: Specializace (zaměření)

Napsal: úte 25. pro 2012 16:41:37
od Nox
Musí se nechat že nápad je to opravdu dobrej.. Na druhou stranu procenta jsou nastavený tak aby bylo maximum někde okolo 100 a toho když se dosáhne tak to funguje brilantně.. Tohle by mi přiznám se přišlo už trochu přehnaný a neslo by to sebou i tu část realizace která by nebyla nejjednodušší..
:) Za sebe ale můžu říct že sem pro.. Bylo by to zajmavý oživení a případně i uvolnění místa na jiný bonusy než silný proti...... :)

Re: Specializace (zaměření)

Napsal: čtv 27. pro 2012 23:20:57
od Dominick
Promiň ale :down: když si to vezmeš tak už teď máš vysoké % jak do PvM tak i do PvP.Jen talismany ti přidávaj nějaké ty procenta v PvP a do PvP by to už bylo moc vysoké % na obrany -.-" .Takže za mě ne =)

Re: Specializace (zaměření)

Napsal: ned 06. led 2013 14:37:35
od Malchus
V jiných hrách bývá u podobných specializací obvyklé, že když někde něco získáš, na druhé straně ti je ubráno.

Jednoduchý příklad: Máš posílený útok, ale na úkor obrany.
Nebo: postavy se schopností léčit ostatní mají posílený heal, ale na úkor útoku apod.

Ale v ostatních hrách si takhle vyladí postavu pro skupinové hraní. Ve víceméně sólovém metinu by to lidé nevyužívali. Navíc těch věcí jak vyladit postavu je dost - bonusy, talismany, účes proti charakterům, karma...

Edit: Návrh zamítnout anketou. Lock.
/Script