Stránka 1 z 1
Dryada a plaminky
Napsal: úte 08. led 2013 3:21:12
od Wolfikk
Co plati na dryady a plaminky magie nebo sipy???
Re: Dryada a plaminky
Napsal: úte 08. led 2013 5:46:08
od Krkovička
Vyhnuti sipu aspon co si pamatuju ptal jsem se nato nedavno : ElectriXe
Re: Dryada a plaminky
Napsal: úte 08. led 2013 6:25:15
od slusnej
Ano šípy platí na plamínky a dryády.
Re: Dryada a plaminky
Napsal: úte 08. led 2013 14:39:00
od Denny
ak máš dosť pohybu tak by som do brnenia dal kamene:
ochrana
schyleni
vyhybko
alebo
ochrana
vitalita
schyleni

Re: Dryada a plaminky
Napsal: úte 08. led 2013 16:08:45
od Electrix
Co se základních potvor týče, tak ty dálkové se dělí asi do dvou skupin:
1) Platí odolnost proti šípům a vyhnutí šípům- Lukostřelkyně bílé přísahy
- Lukostřelci černého větru
- Divocí a brutální lukostřelci
- Démonní lukostřelci a hnusní lukostřelci (vč. duchů)
- Štíří lukostřelci (poušť i C2)
- Hadí lukostřelci (poušť i C2)
- Vrhači v dungeonu
- Lukostřelkyně útrapy
- Dryády a Červené dryády
- Lukostřelci a duchovní Zin
2) Platí odolnost proti magii- Začarovaná ledoviště
- Nebeská ledoviště
- Duchové plamenů
- Démonní šamani a další dálková verbež z DT (kromě lukostřelců)
Pokud na jeden útok moba platí šípy, neplatí na ně samozřejmě magie, stejné pravidlo je i v opačném směru. Trošku komplikovanější je to v Rokli a Haegeronu, to si každý může vyzkoušet sám. Toliko stav ke dni 8.1.2013, test dokončen 16:00

.
Re: Dryada a plaminky
Napsal: úte 08. led 2013 17:09:17
od Wolfikk
ElectriX - dekuji pekne zpracovane