Stránka 1 z 1

Dryada a plaminky

Napsal: úte 08. led 2013 3:21:12
od Wolfikk
Co plati na dryady a plaminky magie nebo sipy???

Re: Dryada a plaminky

Napsal: úte 08. led 2013 5:46:08
od Krkovička
Vyhnuti sipu aspon co si pamatuju ptal jsem se nato nedavno : ElectriXe

Re: Dryada a plaminky

Napsal: úte 08. led 2013 6:25:15
od slusnej
Ano šípy platí na plamínky a dryády.

Re: Dryada a plaminky

Napsal: úte 08. led 2013 14:39:00
od Denny
ak máš dosť pohybu tak by som do brnenia dal kamene:

ochrana
schyleni
vyhybko

alebo

ochrana
vitalita
schyleni :up:

Re: Dryada a plaminky

Napsal: úte 08. led 2013 16:08:45
od Electrix
Co se základních potvor týče, tak ty dálkové se dělí asi do dvou skupin:

1) Platí odolnost proti šípům a vyhnutí šípům
  • Lukostřelkyně bílé přísahy
  • Lukostřelci černého větru
  • Divocí a brutální lukostřelci
  • Démonní lukostřelci a hnusní lukostřelci (vč. duchů)
  • Štíří lukostřelci (poušť i C2)
  • Hadí lukostřelci (poušť i C2)
  • Vrhači v dungeonu
  • Lukostřelkyně útrapy
  • Dryády a Červené dryády
  • Lukostřelci a duchovní Zin
2) Platí odolnost proti magii
  • Začarovaná ledoviště
  • Nebeská ledoviště
  • Duchové plamenů
  • Démonní šamani a další dálková verbež z DT (kromě lukostřelců)
Pokud na jeden útok moba platí šípy, neplatí na ně samozřejmě magie, stejné pravidlo je i v opačném směru. Trošku komplikovanější je to v Rokli a Haegeronu, to si každý může vyzkoušet sám. Toliko stav ke dni 8.1.2013, test dokončen 16:00 ;).

Re: Dryada a plaminky

Napsal: úte 08. led 2013 17:09:17
od Wolfikk
ElectriX - dekuji pekne zpracovane