Seznam a popis bonusů:

Zde je jejich seznam:
- Ř1: 1, 2, 3, 4, 5;
- Ř2: 1, 2, 3, 5, 8;
- Ř3: 1, 2, 3, 5, 10;
- Ř4: 2, 4, 6, 8, 12;
- Ř5: 2, 4, 6, 10, 15;
- Ř6: 2, 4, 6, 8, 20;
- Ř7: 2, 4, 6, 10, 20;
- Ř8: 4, 6, 10, 15, 20;
- Ř9: 4, 8, 12, 20, 30;
- Ř10: 5, 10, 15, 30, 50;
- Ř11: 500, 500, 1000, 1500, 2000;
- Ř12: 1, 2, 3, 6, 10;
- Ř13: 3, 5, 8, 13, 20.






Obsah:

Hodnota útoku je bonus, který zvyšuje fyzickou hodnotu útoku postavy. Nepřímo se tak zvyšuje síla tělesného útoku (tzv. seku) a také síla všech fyzických kouzel. V proměně je potřeba rozlišovat hodnotu útoku danou statusovými body a zbraní a poté hodnotu bonusovou. Poslední jmenovaná totiž na výpočet poškození v proměně nemá vliv. Výjimkou v tomto pravidle je skupinová vlastnost Určit útočníka, která poškození v proměně navyšuje.

Závislost hodnoty útoku na statusech postavy | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Typ postavy | Status | |||||||
Postava bez proměny | Postava v proměně | |||||||
SIL | POH | INT | SIL | POH | INT | |||
Válečník | Aura | +2,0 | - | - | +2,0 | - | - | |
Mentál | ||||||||
Ninja | Dýky | +1,333 | +0,666 | - | +2,0 | - | - | |
Luk | ||||||||
Sura | WP | +2,0 | - | - | +2,0 | - | - | |
BM | - | - | +2,0 | |||||
Šaman | Dračí | +1,333 | - | +0,666 | - | - | +2,0 | |
Healer |





Rovnocenné bonusy:
- Vrozené v následujících předmětech:
- Všechny zbraně (hodnota útoku ve zbrani se násobí dvěma);
Ametystové náušnice Lv. 50 (+10/+14);
Zdobené ametystové náušnice Lv. 110 (+25/+35);
Náušnice dračích slz Lv. 145 (+100/+140);
Dračí Přilbice Lv. 145 (+100);
Entariánské helmy (-242 až +242);
Okřídlený štít Lv. 136 (+8%).
- Součástí šípů (pouze při střelbě lukem, ne v proměně):
Dřevěný šíp Lv. 1 (+3);
Bambusový šíp Lv. 15 (+25);
Kamenný šíp Lv. 30 (+50);
Železný šíp Lv. 45 (+75);
Ocelový šíp Lv. 60 (+100);
Stříbrný šíp Lv. 75 (+125);
Ohnivý šíp Lv. 90 (+150);
Jedovatý šíp Lv. 105 (+175);
Ledový šíp Lv. 120 (+200);
Zakletý šíp Lv. 135 (+225).
Zelenkavý elixír (L+) (+275 na 60 minut);
- Další varianty:
Zelenkavý elixír (L) (+200 na 10 minut);
Zelenkavý elixír (M+) (+150 na 60 minut);
Zelenkavý elixír (M) (+100 na 10 minut);
Zelenkavý elixír (S+) (+75 na 60 minut) [Soutěž OX];
Zelenkavý elixír (S) (+50 na 10 minut);
Modrá rosa (+30-120 na 1-10 minut) [Soutěž OX];
Náušnice z tygří kosti (+200);
Náhrdelník lásky (až +200, pouze PvM);
Aura meče, schopnost tělesného válečníka (125+[LVL*3,75]+[SIL*1,25]);
Začarovaná čepel, schopnost zbraňového sury ([INT*3,75]+[LVL*2,5]);
Útok+, schopnost šamana léčitele (23,75+[INT*0,25]);
Vedení, vlastnost Určit útočníka (+85);
Talisman útoku +4 (+50);
Talisman dračího koně - speciální jezdecké zvíře (+250);
Odměna za splnění biologického úkolu Lv. 60 (+50);
Odměna za splnění biologického úkolu Lv. 80 (+10%);
Kerindorium - fal. úlomky (+150 na 15 minut);
Bonus připojitelný k účesu (+125 na 30 dní).

Korespondující PvP bonus: Hodnota útoku +75.
Jako unikátní bonus (Ř10) lze osadit do: Brnění +50.
Magická hodnota útoku je bonus, který zvyšuje status Útok magií postavy. Nepřímo se tak zvyšuje síla všech magických kouzel a také množství vyléčeného ZB u schopnosti Ošetřit (šaman léčitel).

Rovnocenné bonusy:
- Vrozené ve většině zbraní;
Entariánské helmy (-80 až +80);
Kouzelníkův štít (+10%);
Bonus připojitelný k účesu (+40 na 30 dní).
Ošetřit: +1 MHÚ = +7,5 ZB.
Poškození schopností je bonus, který zvyšuje poškození kouzlem nepříteli o přesně dané procento. Ovlivňuje poškození jak magickými, tak fyzickými kouzly. Je vždy posledním prvkem ve výpočtu. I přesto, že se u zbraní jedná o unikátní bonus, nelze jej odstranit točením, je v těchto předmětech napevno uchycen, lze pouze změnit jeho hodnotu. V případě, že se jeho hodnota rovná nule, ze zbraně zmizí a nahradí ho jiný náhodný bonus. Při novém točení se ale opět objeví. Při vysokém poškození schopností je většinou velice nízká průměrná škoda a naopak, nemusí to ale být pravidlem. Přesnější postup výpočtu lze nalézt v popisu bonusu Průměrná škoda.



Rovnocenné bonusy:
- Vrozené u následujících předmětů:
Černý elixír (L+) (30% na 60 minut);
- Další varianty:
Černý elixír (L) (25% na 10 minut);
Černý elixír (M+) (19% na 60 minut);
Černý elixír (M) (15% na 10 minut);
Černý elixír (S+) (8% na 60 minut) [Soutěž OX];
Černý elixír (S) (5% na 10 minut);
Náramek z tygří kosti (30% na 6 hodin);
Talisman schopnosti +4 (5%);
Karma - „Útok schopností“ (10%).
Jako unikátní bonus se vyskytuje u: zbraní Lv. 30, 57, 75 a 108 (-28% až +29%).
Průměrná škoda je bonus, který zvyšuje Vaše přímé tělesné poškození nepříteli o přesně dané procento. Je vždy posledním prvkem ve výpočtu. I přesto, že se u zbraní jedná o unikátní bonus, nelze jej odstranit točením, je v těchto předmětech napevno uchycen, lze pouze změnit jeho hodnotu. V případě, že se jeho hodnota rovná nule, ze zbraně zmizí a nahradí ho jiný náhodný bonus. Při novém točení se ale opět objeví. Při vysoké průměrné škodě je většinou nízké poškození schopností a naopak, nemusí to ale být pravidlem.
Postup výpočtu průměrné škody z poškození schop.:
Při točení zbraně s průměrnou škodou dochází vždy k novému losování tohoto bonusu, společně s bonusem poškození schopností. Následující odstavec přibližně popisuje, jakým způsobem ke generování dochází.
U zbraně vždy dojde nejprve k vygenerování poškození schopností, z tohoto čísla se pak podle daného vzorce vypočítá průměrná škoda. Poškození schopností je vylosováno pomopcí upravené
Gaussovy funkce:Zatím jsem nijak nezkoumal vzorec pro zpětné získání šance na určité hodnoty, ale jednoduché losování si můžete vyzkoušet
zde. To je tedy poškození schopností, teď už k samotnému výpočtu průměrné škody. Ten se liší ve tří různých intervalech:
U zbraně vždy dojde nejprve k vygenerování poškození schopností, z tohoto čísla se pak podle daného vzorce vypočítá průměrná škoda. Poškození schopností je vylosováno pomopcí upravené

Kód: Vybrat vše
//Přepis gaussovy funkce do programovacího jazyka C
int gauss_random () {
double v1;
double v2;
double s;
do {
v1 = 2.0 * random(-1, 1);
v2 = 2.0 * random(-1, 1);
s = v1 * v1 + v2 * v2;
} while (s < EPSILON && s >= 1.0);
return (5.0 * (v1 * sqrt(-2.0 * log(s) / s))) + 0.5;
}

- První dva platí pro poškození -21% a méně a také +21% a více a říká, že:
Kód: Vybrat vše
PRUMKA = - 2*POSKOZENI + NÁHODA(1,5)
- Ten druhý platí pro všechny ostatní případy (tedy poškození mezi -20 a +20%):
Kód: Vybrat vše
PRUMKA = - 2*POSKOZENI + NÁHODA(1,4) + NÁHODA(-8,8) + NÁHODA(-8,8)




Rovnocenné bonusy:
- Vrozené u všech zdobených náhrdelníků (10%/14%);
Talisman škod +4 (5%);
Karma - „Fyzický útok“ (17%).
Silný proti (ezoterikům, orkům, neusmrceným, ďáblu, zvířatům) je bonus zvyšující veškeré Vaše útoky proti jednotlivým třídám příšer.

Rovnocenné bonusy:
Talisman zvěře +4 (Silný proti zvířatům 6%);
Talisman orků +4 (Silný proti orkům 6%);
Talisman ezoteriků +4 (Silný proti ezoterikům 6%);
Talisman ďáblů +4 (Silný proti ďáblu 6%);
Talisman nemrtvých +4 (Silný proti neusmrceným 6%);
Mast z čarodějnice (Silný proti ďáblu 20% na 10 minut) [Čarodějnice 2014-16];
Bonus připojitelný k účesu (6% na 30 dní).
- Náramku 20%;
- Náušnic 20%;
- Přilby 20%;
- Štítu 20%;
- Zbraně 20%;
- Vzhledu zbraně 20%.
Silný proti ještěrům je bonus zvyšující veškeré Vaše útoky proti příšerám v Kolonii Cidonia. Bonus se kromě číselné řady nijak neliší od jiných bonusů typu „Silný proti“ (více zde).
Jako unikátní bonus (Ř13) lze osadit do:
- Náramku 20%;
- Náušnic 20%;
- Přilby 20%;
- Štítu 20%;
- Zbraně 20%;
- Vzhledu zbraně 20%.
Silný proti lidem je bonus zvyšující veškeré Vaše útoky proti všem hráčským postavám. Účinkuje také na některé druhy monster (např. Ogři, liliputé ve Swampu, Askerové v Entarianu).

Rovnocenné bonusy:
- Vrozené v následujících předmětech:
- Zbraně Lv. 89 (15%);
- Zbraně Lv. 95 (25%);
- Zbraně Lv. 108 (20%);
- Zbraně Lv. 145 (15%);
Čepel na pololidi Lv. 70 (15%).
Odměna za splnění biologického úkolu Lv. 90 (10%).
- Náramku 10%;
- Náušnic 10%;
- Přilby 10%;
- Štítu 10%;
- Zbraně 10% (kromě zbraní s tímto vrozeným bonusem);
- Vzhledu zbraně 5%.
Silný proti příšerám je bonus zvyšující veškeré Vaše útoky (tělesné, magické i fyzické) proti všem příšerám a meteorům.

Rovnocenné bonusy:
- Vrozené v následujících předmětech:
- Zdobené dřevěné, měděné, stříbrné a zlaté náušnice (13%/18%);
- Ostatní zdobené náušnice (8%/11%);
Všechny přilby Lv. 65 (10%);
Dračí Přilbice Lv. 145 (16%);
Helma Zuřivosti Lv. 130 (10%);
Siamský nůž Lv. 70 (25%).
- Součástí šípů (pouze při střelbě lukem, ne v proměně):
Dřevěný šíp Lv. 1 (+3%);
Bambusový šíp Lv. 15 (+6%);
Kamenný šíp Lv. 30 (+9%);
Železný šíp Lv. 45 (+12%);
Ocelový šíp Lv. 60 (+15%);
Stříbrný šíp Lv. 75 (+18%);
Ohnivý šíp Lv. 90 (+21%);
Jedovatý šíp Lv. 105 (+24%);
Ledový šíp Lv. 120 (+27%);
Zakletý šíp Lv. 135 (+30%).
Lešť. Kámen nestvůr +6 (18%);
Talisman příšer +4 (6%);
Odměna za splnění biologického úkolu Lv. 95 (10%);
Odměna za splnění sběratelského úkolu u Mladého lovce Lv. 120/130/140/150/160 (+9%/+7%/+5%/+4%/+?%);
Dýňový talisman - speciální jezdecké zvíře (15%) [Halloween];
Magická trofej (15% na 6 hodin) [Item Shop, Čarodějnice 2014-16];
Bronzový talisman soba (10% na 4 hodiny) [Vánoce 2014];
Stříbrný talisman soba (25% na 4 hodiny) [Vánoce 2014];
Zlatý talisman soba (50% na 4 hodiny) [Vánoce 2014];
Kerindorium - fal. úlomky (10% na 15 minut);
Bonus připojitelný k účesu (10% na 30 dní);
Maska lovce Yang-Shina (20% na 30 dní) [Halloween].
Silný proti válečníkům (surům, ninjům, šamanům) je bonus zvyšující veškeré Vaše útoky proti hráčům daného typu.

Rovnocenné bonusy:
Lešť. Kámen válečníků +6 (38%);
Lešť. Kámen surů +6 (38%);
Lešť. Kámen ninjů +6 (38%);
Lešť. Kámen šamanů +6 (38%);
Bonus připojitelný k účesu (10% na 30 dní);
Odměna za splnění sběratelského úkolu u Mladého lovce Lv. 120/130/140/150/160 (+9%/+7%/+5%/+4%/+?%).

Obrana je bonus, který snižuje veškeré tělesné a fyzické poškození od soupeřů v PvP a veškeré poškození od monster v PvM. Kromě bonusů ji je možné zlepšit i zvyšováním Vitality a levelu postavy (obojí v poměru 1:1).

Rovnocenné bonusy:
- Vrozené bonusy ve všech brněních, botách, přilbách a štítech;
- Dále jako vrozené bonusy v předmětech:
Boty ohnivého ptáka Lv. 59 (+10);
Boty nefritového ptáka Lv. 80 (+15);
Křišťálové náušnice Lv. 46 (+10/+14);
Zdobené křišťálové náušnice Lv. 110 (+25/+35);
- Všechna „Vodní“ brnění Lv. 89 (+20).
Lešť. Kámen ochrany +6 (+140);
Bílý elixír (L+) (+400 na 60 minut);
- Další varianty:
Bílý elixír (L) (+300 na 10 minut);
Bílý elixír (M+) (+275 na 60 minut);
Bílý elixír (M) (+200 na 10 minut);
Bílý elixír (S+) (+150 na 60 minut) [Soutěž OX];
Bílý elixír (S) (+100 na 10 minut);
Bílá rosa (+40-200 na 1-10 minut) [Soutěž OX];
Náušnice z dračí kosti (+300 na 6 hodin);
Náhrdelník harmonie (až +300, pouze PvM);
Talisman obrany +4 (+50);
Silné tělo, schopnost mentálního válečníka (250+[VIT*0,625]+[SIL*0,25]);
Začarované brnění, schopnost zbraňového sury (36,75+[INT*1,25]);
Temná Ochrana, schopnost BM sury (18+[INT*0,625]);
Vedení, vlastnost Určit obránce (+42);
Odměna za splnění biologického úkolu Lv. 50 (+60);
Všechna jezdecká zvířata počínaje SusScrofou (+20);
Kerindorium - fal. úlomky (+100 na 15 minut);
Svatá výzbroj (+10% na 3 min., pouze v cechovní válce).

Jako unikátní bonus (Ř5) lze osadit do:
- Bot +15 (kromě bot Lv. 59 a 80);
- Přilby +15;
- Zbraně +15.
Průměrná odolnost proti škodě (alias obrana útokem, fyzická odolnost) je bonus, který snižuje poškození tělesnými útoky a výstřely šípu soupeře o dané procento. Jedná se o ekvivalent průměrné škody, pouze tento bonus působí v opačném směru, takže se od soupeřovy průměrné škody odečítá.

Rovnocenné bonusy:
- Vrozené vlastnosti následujících předmětů:
Temné dračí brnění (typ 1) Lv. 145 (14%);
Rytířský štít Lv. 136 (8%).
Karma - „Fyzická obrana“ (17%);
Náhrdelník z dračí kosti (15% na 6 hodin);
Náušnice dračích slz Lv. 145 (10%/14%).
Odolnost proti dýkám je bonus, který snižuje poškození od ninji, útočícího dýkou. Jedná se jak o poškození tělesným útokem, tak kouzly léčka, bleskový útok a víření kordů.

Jako unikátní bonus (Ř5) lze osadit do:
- Brnění 15%;
- Bot 15%;
- Náhrdelníku 15%;
- Náušnic 15%.
Odolnost proti Keskirům je bonus, který snižuje poškození od všech příšer sorty „Keskirů“ v Entarianu a také poškození Démona ve sféře (úkol „Svatyně čtyř živlů“). Vztahuje se na veškeré útoky těchto monster.
Rovnocenný bonus
- Vrozený v následujících předmětech:
Helma Zuřivosti Lv. 130 (10%);
Helma Meditace Lv. 130 (10%);
Totemová Helma Lv. 130 (10%);
Helma Lehkosti Lv. 130 (10%);
Rytířský štít Lv. 136 (10%);
Tvrzený štít Lv. 136 (10%);
Okřídlený štít Lv. 136 (10%);
Kouzelníkův štít Lv. 136 (10%);
Boty hněvu Lv. 134 (10%);
Boty nirvány Lv. 134 (10%);
Boty nicoty Lv. 134 (10%);
Boty tranzu Lv. 134 (10%).
Odměna za splnění úkolu u Ducha Kerindorana (+5% na 7 dní).
Odolnost proti magii je obranný bonus, který snižuje poškození kouzly BM sury, obou typů šamanů a také Jedovatým oblakem ninji dýkaře. Snižuje také poškození některých monster, která útočí magií.

Rovnocenné bonusy:
- Jako vrozené vlastnosti předmětů:
- Všechna brnění Lv. 70 (20%);
Štít dračí krve Lv. 145 (15%).
Zelená rosa (+8-20% na 1-10 minut) [Soutěž OX].
- Brnění 15% (kromě brnění Lv. 70);
- Náramku 15%;
- Přilby 15%.
Odolnost proti mečům je bonus, který snižuje poškození od obou válečníků, pokud útočí jednoruční zbraní (jak seky, tak poškození kouzlem). Dále snižuje poškození kouzly Dračí vír a Rána prstem u zbraňového sury a tělesné poškození od obou surů, příp. ninji s mečem.


Jako unikátní bonus (Ř5) lze osadit do:
- Brnění 15%;
- Bot 15%;
- Náhrdelníku 15%;
- Náušnic 15%.
Odolnost proti monstrům je bonus, který snižuje poškození od všechy typů příšer. Snižuje tedy účinnost jak fyzických, tak magických a dálkových útoků a také všech kouzel monster.
Rovnocenný bonus je vrozený v následujících předmětech:
Totemová helma (8%);
Náramek harmonie (až 20%).
Odolnost proti obouručním je bonus, který snižuje poškození od všech válečníků, útočících obouruční zbraní. Snižuje jak poškození tělesným útokem, tak poškození kouzlem.

Jako unikátní bonus (Ř5) lze osadit do:
- Brnění 15%;
- Bot 15%;
- Náhrdelníku 15%;
- Náušnic 15%.
Odolnost proti poškození schopností je bonus, který zvyšuje Vaši odolnost proti všem kouzlům (fyzickým i magickým), jinými slovy snižuje jejich poškození o dané procento, které je rovno součtu všech těchto bonusů.

Rovnocenné bonusy:
- Vrozené v následujících předmětech:
Všechna brnění Lv. 105 (8%);
Temné dračí brnění (typ 2) Lv. 145 (14%);
Náramek dračích slz Lv. 145 (10%/14%);
Tvrzený štít Lv. 136 (8%).
Náramek z dračí kosti (20% na 6 hodin);
Karma - „Obrana schopnosti“ (10%).
Odolnost proti šípům je bonus snižující poškození vystřelenými šípy a kouzly luku.
- V PvP se jedná o:
- Všechny šípy vystřelené z luku,
- Všechna kouzla dálkového ninji.
- V PvM pak o:
- Poškození od mobů, útočících lukem (např. lukostřelkyně bílé přísahy, nebeský lukostřelec Zin, atd.);
- Poškození některých dálkových mobů (např. dryáda, nebeský duchovní Zin, atd.).
Zlatý náhrdelník Lv. 22 (10%/14%);
Kožené holinky Lv. 29 (20%);
Kožené boty extáze Lv. 65 (25%).
- Brnění 15%;
- Bot 15%;
- Náhrdelníku 15%;
- Náušnic 15%.
Odolnost proti tělesnému napadení je bonus snižující procentuálně obdržené tělesné útoky (seky) a také výstřely šípů. Dokáže pokrýt jak normální, tak i kritické zásahy soupeřů v PvM i PvP. Pronikavý zásah ale tuto obranu obchází.

Rovnocenné bonusy:
Strach, schopnost zbraňového sury (30%);
Požehnání, schopnost dračího šamana ([60+INT*3,6]/11).
Odolnost proti vějířům snižuje poškození tělesným útokem od jakéhokoli šamana, útočícího vějířem.

Jako unikátní bonus (Ř5) lze osadit do:
- Brnění 15%;
- Bot 15%;
- Náhrdelníku 15%;
- Náušnic 15%.
Odolnost proti zvonům snižuje poškození tělesným útokem od jakéhokoli šamana, útočícího zvonem, nebo holí.

Jako unikátní bonus (Ř5) lze osadit do:
- Brnění 15%;
- Bot 15%;
- Náhrdelníku 15%;
- Náušnic 15%.
Odolnost proti jedu je bonus, který snižuje poškození způsobené otravou od protivníka. Poškození je pak rovno 5% z Max. ZB, sníženým procentuelně o dvojnásobek součtu všech těchto bonusů (jinými slovy má bonus dvojnásobnou účinnost). Pro příklad: Hráč má 19364 ZB, poškození jedem je 0,05 x 19364 = 968. Pokud hráč přidá bronzové boty (10%) a zlatý náramek (10%) a ZB zůstanou nezměněny, bude mu nyní jed brát 0,05 x 19364 x 0,01 x (100 - 2x[10+10]) = 580, čili o 40% méně.

Rovnocenné bonusy:
- Vrozené vlastnosti následujících předmětů:
Zlatý náramek Lv. 22 (10%/14%);
Zdobený zlatý náramek Lv. 110 (17%/23%);
Bronzové boty Lv. 39 (10%);
Bronzové fénické boty Lv. 75 (15%);
Odměna za splnění biologického úkolu Lv. 100 (10%).
Odolnost proti útokům válečníků (surů, ninjů, šamanů) je bonus snižující poškození útoky od všech hráčů daného typu. Snižuje jak tělesné poškození, tak fyzická i magická kouzla.

Rovnocenné bonusy:
Vrozené bonusy ve štítech Lv. 61 (20%);
Odměna za splnění biologického úkolu Lv. 85 (10% proti všem typům postav);
Odměna za splnění biologického úkolu Lv. 110 (12% proti všem typům postav).
Odolnost proti zapálení (dříve Odolnost proti ohni) je bonus, jenž snižuje šanci na zapálení od kouzel dračího šamana (a to o svou hodnotu navýšenou o konstantu 10). Pokud máte například „Odolnost proti zapálení 20%“ a kouzlo řev draků by mělo šanci na zapálení 50%, tato šance by se snížila na 50 - 20 - 10 = 20%.

Rovnocenné bonusy jako vrozené vlastnosti předmětů:
Bambusové boty Lv. 9 (10%);
Dřevěný náhrdelník Lv. 1 (10%/14%);
Zdobený dřevěný náhrdelník Lv. 110 (20%/28%).
- Brnění 15%;
- Náramku 15%;
- Přilby 15%.
Ochrana proti bezvědomí (alias antistun) je bonus, snižující šanci na omráčení od protivníka. Jeho účinnost je 90%, může se tedy stát, že selže. Jedná se jak o omráčení kouzlem (Pádit, Rána mečem, Dupnutí, Zaříkat blesk, Jedovatý šíp), tak o omráčení tělesným útokem, nebo výstřelem šípu (bonus v botách, náhrdelník, zbrani).


Jako unikátní bonus lze osadit do: Štítu.
Ochrana proti zpomalení (alias antislow) je bonus, snižující šanci na zpomalení od protivníka. Jeho účinnost je 90%, může se tedy stát, že selže. Jedná se jak o zpomalení kouzlem Rána ducha u BM sury, tak o zpomalení tělesným útokem, nebo výstřelem šípu (bonus v botách a zbrani).

Rovnocenné bonusy jako vrozené vlastnosti předmětů:
Boty hněvu +9 Lv. 134;
Boty nirvány +9 Lv. 134;
Boty nicoty +9 Lv. 134;
Boty tranzu +9 Lv. 134.
Šance odvrátit tělesný útok (alias šance na miss) je bonus, který zvyšuje šanci, že se do Vás protivník, útočící tělesným útokem (sekem), netrefí. V praxi je to indikováno červeným nápisem Miss namísto čísla zobrazujícího obdrženou škodu. V PvP i PvM je hojně používán proti nebezpečí pronikavých zásahů.

Rovnocenné bonusy:
- Vrozené v následujících předmětech:
Císařský štít Lv. 81 (20%);
Fénické boty Lv. 55 (10%);
Bronzové fénické boty Lv. 75 (15%);
Boty nirvány Lv. 134 (15%);
Entariánské štíty (-18% až +18%);
Všechna brnění Lv. 105 (20%).
Lešť. Kámen vyhýbání +6 (18%).
Šance vyhnout se schopnostem je bonus, který zvyšuje šanci, že se do Vás protivník, útočící kouzlem, netrefí. V praxi je to indikováno červeným nápisem Miss namísto čísla zobrazujícího obdrženou škodu. Bonus je plně funkční jak v PvP, tak i PvM.
Rovnocenné bonusy:
- Vrozené v následujících předmětech:
Helma Lehkosti Lv. 130 (7%).
Šance vyhnout se šípům (alias miss na šípy) je bonus, který zvyšuje šanci, že se do Vás protivník, útočící šípem, netrefí. Vhodný je především pro PvM na nižším levelu (do 100), kdy existuje velké množství příšer, útočících tímto způsobem. Využití najde také v lokaci Haegeron. V praxi je to indikováno červeným nápisem Miss namísto čísla zobrazujícího obdrženou škodu.


Rovnocenné bonusy:
- Vrozené bonusy následujících předmětů:
Střevíce Nimbus Lv. 51 (10%);
Zlaté boty Nimbus Lv. 70 (15%);
Boty nicoty Lv. 134 (15%);
Zdobený zlatý náhrdelník Lv. 110 (20%/28%).
Lešť. Kámen schýlení +6 (18%);
Strach, schopnost zbraňového sury (37%).
- Bot 15% (kromě bot Lv. 51 a 70);
- Přilby 15%.
Šance vyhnutí kritickému zásahu (alias odolnost proti kritiku) je bonus, snižuje šanci, že se protivníkovi podaří kriticky Vás zasáhnout. Takže pokud má soupeř například 30% šanci na kritický zásah a Vy 10% odolnost proti kritickému zásahu, výsledná šance na kritický zásah bude 30-10=20%.

Rovnocenné bonusy:
- Vrozené bonusy následujících předmětů:
Boty tranzu Lv. 134 (15%).



Rovnocenné bonusy:
- Vrozené v následujících předmětech:
Zlaté náušnice Lv. 22 (+10/+14);
Zdobené zlaté náušnice Lv. 110 (+25/+35);
Náušnice z bílého zlata Lv. 42 (+12/+16);
Zdobené náušnice z bílého zlata Lv. 110 (+20/+28);
Náušnice z nebeských slz Lv. 54 (+14/+19);
Zdobené náušnice z nebeských slz Lv. 110 (+20/+28);
Perlový náhrdelník Lv. 38 (+4/+7);
Zdobený perlový náhrdelník Lv. 110 (+10/+14);
Boty z dračí kůže Lv. 145 (+25).
Grilovaná koruška (+20 na 10 minut);
Elixír inteligence (L+) (+15 na 60 minut);
- Další varianty:
Elixír inteligence (L) (+15 na 10 minut);
Elixír inteligence (S+) (+6 na 60 minut) [Soutěž OX];
Elixír inteligence (S) (+6 na 10 minut);
Talisman inteligence +4 (+8).
Pomoc draka: +1 INT = +0,325% šance na kritický zásah;
Požehnání: +1 INT = +0,325% odolnost proti těl. napadení;
Zrcadlit: +1 INT = +0,375% šance reflektovat tělesný útok;
Útok+: +1 INT = +0,25 hodnota útoku;
Ošetřit: +1 INT = +12,5 ZB;
Začarovaná čepel: +1 INT = +3,75 hodnota útoku;
Začarované brnění: +1 INT = +1,25 obrana / +0,3125% šance reflektovat tělesný útok;
Temná ochrana: +1 INT = +0,675 obrana.
- Šaman +1 INT = +0,666 útok;
- U ostatních postav status INT hodnotu útoku neovlivňuje.
Jako unikátní bonus (Ř4) lze osadit do:
- Štítu +12;
- Zbraně +12.
Max. MB je bonus, který zvyšuje Vaší postavě maximální množství many (MB). Mana je důležitá pro sesílání kouzel a podpůrných efektů a také pro některé speciální činnosti, například manželský teleport (snubní prsten), nebo schopnosti vojenského koně. Se zvyšující se hodnotou Max. MB se také úměrně zvyšuje rychlost obnovy MB (s elixíry i bez).
Rovnocenné bonusy:
- Vrozené v následujících předmětech:
Nefritové náušnice Lv. 28 (+350/+490);
Zdobené nefritové náušnice Lv. 110 (+2500/+3500);
Měděný náramek Lv. 8 (+180/+252);
Zdobený měděný náramek Lv. 110 (+2500/+3500);
Perlový náramek Lv. 38 (+500/+700).
Odměna za splnění biologického úkolu Lv. 105 (+1000);
Grilovaný kapr hladký (+5000 na 10 minut);
Azurový elixír (L+) (základní MB +35% na 60 minut);
- Další varianty:
Azurový elixír (L) (základní MB +30% na 10 minut);
Azurový elixír (M+) (základní MB +24% na 60 minut);
Azurový elixír (M) (základní MB +20% na 10 minut);
Azurový elixír (S+) (základní MB +13% na 60 minut) [Soutěž OX];
Azurový elixír (S) (základní MB +10% na 10 minut);
Lešť. Kámen magie +6 (+2500);
Talisman many +4 (+700);
Vedení, vlastnost Určit mistra schopností (+775);
Kerindorium - fal. úlomky (+2000 na 15 minut);
Požehnání bohem draků (+20% na 5 min., pouze v cechovní válce).
Jako unikátní bonus (Ř11) lze osadit do:
- Bot +2000;
- Brnění +2000
- Náhrdelníku +2000;
- Náramku +2000 (kromě výše zmíněných s tímto vrozeným bonusem).
Max. Vytrvalost (alias Max. VB, Stamina, Výdrž) je bonus, který zvyšuje vaší postavě výdrž v běhu (žlutý ukazatel pod životy, manou a věhlasem). Každá postava má v základu 800 VB a dále ji už ovlivňuje pouze status VIT, a to 5 VB za každý bod Vitality. Vytrvalost se ztrácí vždy po dobu zhruba 20 sekund od posledního fyzického úderu, nebo animaci schopnosti (i naprázdno) a to rychlostí přibližně 25 VB/s. Pokud postavu uvedete do klidu, během pár sekund se VB doplní skokově na maximum. Také neubývá, pokud za běhu neútočíte. Jestliže se Vaše vytrvalost sníží na nulu, postava zpomalí z běhu na chůzi, dokud se její VB (asi během 5 sekund) opět nezregenerují. Při chůzi VB nikdy neubývá.


Rovnocenné bonusy:
- Vrozené v předmětech:
Zlaté boty Lv. 34 (+800);
Zlaté boty nimbus Lv. 70 (+1000);
Dřevěný náramek Lv. 1 (+500/+700);
Zdobený dřevěný náramek Lv. 110 (+2500/+3500).
Talisman výdrže +4 (+700).
Max. ZB je bonus, který zvyšuje Vaší postavě maximální množství životních bodů (ZB). ZB jsou důležité pro veškeré bojové činnosti ve hře, jakmile jejich hladina dosáhne nuly, postava zemře. Se zvyšující se hodnotou Max. ZB se také úměrně zvyšuje rychlost obnovy ZB (s elixíry i bez). Kromě níže popsaných bonusů lze Max. ZB nepřímo navýšit také Životní energií a levelem postavy (viz tabulka).
Postava | Základ ZB | ZB / 1 VIT | ZB / 1 Lv.* |
---|---|---|---|
Válečník | 600 | 40 | 36-44 |
Ninja | 650 | ||
Sura | 650 | ||
Šaman | 700 |

Jak je to možné:
- Základ šamana na levelu 150: ((150 - 1) * 44) + 700 = 7256
- Bonus za vitalitu:
- Status postavy: 125
- PvP bonusy: 8 * 8 = 64
- Zdobený ebenový náhrdelník: 14
- Bonus ve štítu a zbrani: 12 + 12 = 24
- Grilovaný shiri: 20
- Elixír vitality: 15
- Celkem 262 * 40 = 10480
- Bonus ZB:
- Zdobené ebenové náušnice +3500
- Náramek dračích slz +4200
- Temné dračí brnění +6000
- Bodák +1500
- Grilovaná zlatá rybka +2500
- Leštěný kámen vitality +1250
- Vedení +1862
- Talismany 9 * 700 = 6300
- Biolog rezavé čepele +1000
- Karma +2700
- Bonus v botech a náhrdelníku 2 * 2000 = 4000
- Helma Meditace +3000
- Celkem po sečtení 37812
- Bonus zákl. ZB (Náhrdelník z tygří kosti, Růžový elixír (L+) a Ent. štít +9):
- Bonus 30 + 35 + 20 = 85% základního ZB
- Základní ZB = 7256 + (125*40) = 12256
- Celkem 12256 * 0,85 = 10417
- Součet (podtržených hodnot) 65965
- Krev boha draků (ve válce cechů): 65965 * 1,2 = 79158
- Vrozené v následujících předmětech:
Ebenové náušnice Lv. 33 (+1650/+2310);
Zdobené ebenové náušnice Lv. 110 (+2500/+3500);
Stříbrný náramek Lv. 15 (+1200/+1680);
Zdobený stříbrný náramek Lv. 110 (+2500/+3500);
Náramek z bílého zlata Lv. 42 (+1800/+2520);
Náramek dračích slz Lv. 145 (+3000/+4200);
Helma Meditace Lv. 130 (+3000);
Bodák, meč od Lv. 70 (+1500);
Všechna brnění Lv. 105 (+1500);
Temné dračí brnění (oba typy) Lv. 145 (+6000);
Rytířský štít +9 Lv. 136 (základní ZB +20%);
Tvrzený štít +9 Lv. 136 (základní ZB +20%);
Okřídlený štít +9 Lv. 136 (základní ZB +20%);
Kouzelníkův štít +9 Lv. 136 (základní ZB +20%);
Grilovaná zlatá rybka (+2500 na 10 minut);
Růžový elixír (L+) (základní ZB +35% na 60 minut);
- Další varianty:
Růžový elixír (L) (základní ZB +30% na 10 minut);
Růžový elixír (M+) (základní ZB +24% na 60 minut);
Růžový elixír (M) (základní ZB +20% na 10 minut);
Růžový elixír (S+) (základní ZB +13% na 60 minut) [Soutěž OX];
Růžový elixír (S) (základní ZB +10% na 10 minut);
Lešť. Kámen vitality +6 (+1250);
Náhrdelník z tygří kosti (základní ZB +30%);
Vedení, vlastnost Určit bojovníka z blízka (+1862);
Talisman života +4 (+700);
Odměna za splnění biologického úkolu Lv. 105 (+1000);
Schopnost Karma (+2700);
Kerindorium - fal. úlomky (+2000 na 15 minut);
Krev boha draků (+20% na 5 min., pouze v cechovní válce);
Arcimágova maska (max ZB +30% ) [Halloween].
Jako unikátní bonus (Ř11) lze osadit do:
- Bot +2000;
- Brnění +2000 (kromě brnění Lv. 105 a 145);
- Náhrdelníku +2000;
- Náramku +2000 (kromě výše zmíněných s tímto vrozeným bonusem).
Obnovení MB: Každá postava v určitých časových intervalech skokově automaticky (tj. bez pití elixírů) regeneruje určité množství MB, které je přímo úměrné jejímu Max. MB. Bonus Obnovení MB zvyšuje tyto skoky o dané procento. Výchozí hodnota tohoto bonusu je pro každou postavu 100%, přičemž celková velikost bonusu je rovna součtu všech. Při boji s použitím elixírů se kombinují následující 2 obnovy:
- Automatická obnova, která je ovlivněna Max. MB a bonusem Obnovení MB:
- V klidu je to obnovované MB rovno:
- U šamanů a sury BM: (Max.MB * 0,03 + 10) * (OBNOVA / 100);
- U ostatních charů: (Max.MB * 0,01 + 9) * (OBNOVA / 100);
- U těchto pouze za předpokladu, že má hráč plné ZB, jinak je obnova rovna:
(Max.MB * 0,01 + 2) * (OBNOVA / 100);
- U těchto pouze za předpokladu, že má hráč plné ZB, jinak je obnova rovna:
- V pohybu je obnovovaná část rovna:
- U šamanů a sury BM: (Max.MB * 0,02 + 3) * (OBNOVA / 100);
- U ostatních charů: (Max.MB * 0,01 + 2) * (OBNOVA / 100);
- Pokud postava útočí, je obnovovaná část:
- U šamanů a sury BM: (Max.MB * 0,01 + 2) * (OBNOVA / 100);
- U ostatních charů: (Max.MB * 0,005 + 2) * (OBNOVA / 100);
- V klidu je to obnovované MB rovno:
- Elixírová obnova, na kterou má vliv pouze Max. MB. Je rovna jeho 7/100. Tato obnova má interval jedné sekundy.


Rovnocenné bonusy vrozené:
Ametystový náramek Lv. 50 (+56%/+78%);
Zdobený ametystový náramek Lv. 110 (+86%/+120%);
Křišťálový náhrdelník Lv. 46 (+56%/+78%);
Zdobený křišťálový náhrdelník Lv. 110 (+86%/+120%);
Perlové náušnice Lv. 38 (+28%/+39%);
Zdobené perlové náušnice Lv. 110 (+56%/+78%).
- Náhrdelníku +30% (kromě těch, které jej mají vrozený);
- Přilby +30%.
Obnovení ZB: Každá postava v určitých časových intervalech skokově automaticky (tj. bez pití elixírů) regeneruje určité množství ZB, které je přímo úměrné jejímu Max. ZB. Bonus Obnovení ZB zvyšuje tyto skoky o dané procento. Výchozí hodnota tohoto bonusu je pro každou postavu 100%, přičemž celková velikost bonusu je rovna součtu všech. Při boji s použitím elixírů se kombinují následující 2 obnovy:
- Automatická obnova, která je ovlivněna Max. ZB a bonusem Obnovení ZB, probíhá každé 3 sekundy:
- V klidu je to obnovované ZB rovno: (Max.ZB / 20 + 15) * (OBNOVA / 100);
- V pohybu, nebo boji je obnovovaná část rovna: (Max.ZB / 100 + 15) * (OBNOVA / 100).
- Elixírová obnova, na kterou má vliv pouze Max. ZB. Je rovna jeho 7/100. Tato obnova má interval jedné sekundy.



Rovnocenné bonusy vrozené:
Ametystový náhrdelník Lv. 50 (+56%/+78%);
Zdobený ametystový náhrdelník Lv. 110 (+86%/+120%);
Křišťálový náramek Lv. 46 (+56%/+78%);
Zdobený křišťálový náramek Lv. 110 (+86%/+120%);
Náušnice z bílého zlata Lv. 42 (+28%/+39%);
Zdobené náušnice z bílého zlata Lv. 110 (+56%/+78%).
- Náhrdelníku +30% (kromě těch, které jej mají vrozený);
- Přilby +30%.



Rovnocenné bonusy:
- Vrozené v následujících předmětech:
Dřevěné náušnice Lv. 1 (+10/+14);
Zdobené dřevěné náušnice Lv. 110 (+25/+35);
Nefritové náušnice Lv. 28 (+12/+16);
Zdobené nefritové náušnice Lv. 110 (+20/+28);
Křišťálové náušnice Lv. 46 (+14/+19);
Zdobené křišťálové náušnice Lv. 110 (+20/+28);
Nefritový náhrdelník Lv. 28 (+4/+7);
Zdobený nefritový náhrdelník Lv. 110 (+10/+14);
Boty z dračí kůže Lv. 145 (+25).
Grilovaný perlín ostrobřichý (+20 na 10 minut);
Elixír obratnosti (L+) (+15 na 60 minut);
- Další varianty:
Elixír obratnosti (L) (+15 na 10 minut);
Elixír obratnosti (S+) (+6 na 60 minut) [Soutěž OX];
Elixír obratnosti (S) (+6 na 10 minut);
Talisman obratnosti +4 (+8).
Vliv na celkovou Hodnotu útoku:
- Ninja +1 POH = +0,666 útok.
- U všech postav ovlivňuje útočnou konstantu
AR.
Jako unikátní bonus (Ř4) lze osadit do:
- Štítu +12;
- Zbraně +12.



Rovnocenné bonusy:
- Vrozené v následujících předmětech:
Helma Zuřivosti +9 Lv. 130;
Helma Meditace +9 Lv. 130;
Totemová Helma +9 Lv. 130;
Helma Lehkosti +9 Lv. 130;
Strach, schopnost zbraňového sury.
Rychlost kouzel (dříve Rychlost kouzla) je bonus, který zkracuje dobu nabíjení všech kouzel a schopností. Příklad: Doba nabíjení kouzla Tmavý kámen je 24 sekund (při rychlosti kouzel 100). Pokud osadíme do zbraně Kámen návratu +6 (+40%), rychlost nabíjení kouzla se zkrátí na necelých 18 sekund (100 / 140 * 24 = 17,86).


Rovnocenné bonusy:
- Vrozené bonusy v následujících předmětech:
Boty extáze Lv. 47 (+10);
Kožené boty extáze Lv. 65 (+15);
Entariánské boty (-32 až +32);
Vějíř extáze Lv. 70 (+25);
Náhrdelníky Lv. 1-22 (+20/+28);
Náhrdelníky Lv. 28-42 (+22/+30);
Náhrdelníky Lv. 46-54 (+24/+33);
Náhrdelníky Lv. 110 (+33/+46);
Náhrdelník dračích slz Lv. 145 (+35/+49).
Běžet, schopnost šamana léčitele (+44);
Lešť. Kámen návratu +6 (+43);
Hnědý elixír (L+) (+35 na 60 minut);
- Další varianty:
Hnědý elixír (L) (+30 na 10 minut);
Hnědý elixír (M+) (+24 na 60 minut);
Hnědý elixír (M) (+20 na 10 minut);
Hnědý elixír (S+) (+13 na 60 minut) [Soutěž OX];
Hnědý elixír (S) (+10 na 10 minut);
Kerindorium - fal. úlomky (+20 na 15 minut);
Pomoc ke kouzlu (+50 na 3 min., pouze v cechovní válce).
- Brnění +20;
- Zbraně +20.




Rovnocenné bonusy:
- Vrozené v následujících předmětech:
Boty Lv. 1 až 23 (+15);
Boty Lv. 29 až 43 (+20);
Boty Lv. 47 až 80 (+25);
Entariánské štíty (-47 až +47).
Lešť. Kámen spěchu +6 (+62);
Fialový elixír (L+) (+35 na 60 minut);
- Další varianty:
Fialový elixír (L) (+30 na 10 minut);
Fialový elixír (M+) (+24 na 60 minut);
Fialový elixír (M) (+20 na 10 minut);
Fialový elixír (S+) (+13 na 60 minut) [Soutěž OX];
Fialový elixír (S) (+10 na 10 minut);
Grilovaný kapr (+20 na 10 minut);
Běžet, schopnost šamana léčitele (+48);
Bojové zuření, schopnost tělesného válečníka (+25);
Našlapování polehoučku ninji na dálku (+75);
Silné tělo, schopnost mentálního válečníka (-12);
Odměna za splnění biologického úkolu Lv. 30 (+10);
Odměna za splnění biologického úkolu Lv. 70 (+11);
Větrné boty (+40);
Kerindorium - fal. úlomky (+25 na 15 minut);
Zrychlení (+30 na 3 min., pouze v cechovní válce).
Jako unikátní bonus (Ř7) lze osadit do:
- Náušnic +20;
- Bot z dračí kůže +20 (ostatní boty mají tento bonus vrozený).
Rychlost útoku (alias rychlost sekání) je bonus, který zvyšuje Vaši rychlost útoku, nebo, chcete-li, počet úderů za minutu. Bonus se vztahuje jak na sekání ze země, tak z koně a také na rychlost útoku v proměně, to vše bez ohledu na použitou zbraň. Základní rychlost útoku u postavy bez biologa je 100.



Rovnocenné bonusy:
- Vrozené v následujících předmětech:
Náramky Lv. 1-22 (+5/+8);
Náramky Lv. 28-42 (+7/+10);
Náramky Lv. 46-54 (+10/+14);
Náramky Lv. 110 (+16/+22);
Náramek dračích slz Lv. 145 (+20/+28);
Entariánské boty (-30 až +30).
Odměna za splnění biologického úkolu Lv. 40 (+5);
Odměna za splnění biologického úkolu Lv. 80 (+6);
- Vrozené bonusy všech zbraní (+1 až +32);
Bojové zuření, schopnost tělesného válečníka (+62);
Grilovaný amur bílý (+20 na 10 minut);
Zelený elixír (L+) (+35 na 60 minut);
- Další varianty:
Zelený elixír (L) (+30 na 10 minut);
Zelený elixír (M+) (+24 na 60 minut);
Zelený elixír (M) (+20 na 10 minut);
Zelený elixír (S+) (+13 na 60 minut) [Soutěž OX];
Zelený elixír (S) (+10 na 10 minut);
Žlutá rosa (+2-8 na 1-10 minut) [Soutěž OX];
Vedení, vlastnost Určit zuřivce (+7);
Kerindorium - fal. úlomky (+15 na 15 minut);
Zrychlení (+30 na 3 min., pouze v cechovní válce).

Korespondující PvP bonus: Rychlost útoku +5.
Jako unikátní bonus (Ř2) lze osadit do:
- Bot +8;
- Přilby +8.


Rovnocenné bonusy:
- Vrozené v následujících předmětech:
Měděné náušnice Lv. 8 (+10/+14);
Zdobené měděné náušnice Lv. 110 (+25/+35);
Ebenové náušnice Lv. 33 (+12/+16);
Zdobené ebenové náušnice Lv. 110 (+20/+28);
Náhrdelník z bílého zlata Lv. 42 (+4/+7);
Zdobený náhrdelník z bílého zlata Lv. 110 (+10/+14);
Boty z dračí kůže Lv. 145 (+25).
Grilovaný úhoř (+20 na 10 minut);
Elixír síly (L+) (+15 na 60 minut);
- Další varianty:
Elixír síly (L) (+15 na 10 minut);
Elixír síly (S+) (+6 na 60 minut) [Soutěž OX];
Elixír síly (S) (+6 na 10 minut);
Talisman síly +4 (+8).
Silné tělo: +1 SIL = +0,25 obrana;
Aura meče: +1 SIL = +1,25 hodnota útoku.
- Válečník +1 SIL = +2 útok;
- Sura +1 SIL = +2 útok;
- Ninja +1 SIL = +1,333 útok;
- Šaman +1 SIL = +1,333 útok.
Jako unikátní bonus (Ř4) lze osadit do:
- Štítu +12;
- Zbraně +12.
Spálit MB (dříve Šance převzít soupeřovy MB) je bonus, který zvyšuje šanci odebrat ze soupeřových MB 30% (maximálně se však odebere množství odpovídající 60% vašich Max. MB). Šance se týká výhradně kouzel (bonus tedy nefunguje na seky a výstřely šípu).



Rovnocenné bonusy:
- Vrozené v následujících předmětech:
Čepel démonů Lv. 70 (25%);
Bonus připojitelný k účesu (15% na 30 dní).
- Náramku 10%;
- Náušnic 10%.
Šance na bonus BZK (alias bonus EXP) je bonus, který zvyšuje šanci na zisk bonusových zkušeností z každého monstra. Jejich množství je vždy rovno 30% normálního BZK z příšery. Příklad: Postava má level 50 a zabíjí Pařezy duchů Lv. 67 (základ BZK 7227). Bez bonusu získá za každý zabitý pařez 12258 BZK. S 20% bonusem získá průměrně z každého pátého 15935 BZK, bude tedy expit asi o 6% rychleji. Pokud máte ve věcech 3 x 20%, budete pak expit průměrně o 18% rychleji.





Rovnocenný bonus je vrozený v následujících předmětech:
Nefritové boty Lv. 43 (5%);
Boty nefritového ptáka Lv. 80 (10%);
Modrý dračí luk Lv. 70 (20%);
Talisman zkušeností +4 (9%);
-
Jezdecké talismany (20/35/60%) [Item Shop]
-
Sobi a další eventová zvířata (až 50%);
Odměna za splnění úkolu u Ducha Kerindorana (+20% na 7 dní).
- Bot 20%;
- Náhrdelníku 20%;
- Štítu 20%;
- Převleku brnění 6%;
- Obarvení brnění až 15%.





Rovnocenné bonusy:
Talisman bohatství +4 (9%);
Karma - „Bohatství“ (25%);
Odměna za splnění úkolu u Ducha Kerindorana (+20% na 7 dní);
- Bot 20%;
- Náhrdelníku 20%;
- Štítu 20%;
- Převleku brnění 6%;
- Obarvení brnění až 15%.



- Pokud máte šanci na kritický zásah (k) menší, nebo rovnu 9%, máte na kritik kouzlem (K) přesně poloviční šanci:
K = k * 0,5
; - Pokud máte šanci na kritický zásah vyšší, než 9%, počítá se kritik kouzlem podle vzorce:
K = ([k - 10] * 0,25) + 5
; - K výsledku se následně ještě přičte vaše hodnota bonusu Šance na kritický zásah schopností a naopak odečte hodnota soupeřova bonusu Šance vyhnutí kritickému zásahu.
- Nejvyšší dosažitelná šance na kritik kouzlem v PvP je v současné době 99% (při použití bot hněvu). V PvM, nebo válce cechů lze dosáhnout i šance přes 100%, ať už s použitím náušnic lásky, nebo hněvu boha draků. Tato maxima jsou ale spíše teoretická a váží na nutnost mít ve speciálních bonusech 8x8% na kritik, což pro většinu použití nebude příliš praktické.

Rovnocenné bonusy:
- Vrozené bonusy následujících předmětů:
Náramek z nebeských slz Lv. 54 (10%/14%);
Zdobený náramek z nebeských slz (16%/22%);
Náušnice z nebeských slz Lv. 54 (5%/8%);
Zdobené náušnice z nebeských slz Lv. 110 (10%/14%).
Pomoc draka, schopnost dračího šamana (5,5+[INT*0,3273]);
Kritický útok (+20% na 10 minut);
Náušnice lásky (až +50%, pouze PvM);
Oranžový elixír (L+) (+25% na 60 minut);
- Další varianty:
Oranžový elixír (L) (+20% na 10 minut);
Oranžový elixír (M+) (+14% na 60 minut);
Oranžový elixír (M) (+10% na 10 minut);
Oranžový elixír (S+) (+8% na 60 minut) [Soutěž OX];
Oranžový elixír (S) (+5% na 10 minut);
Červená rosa (+8-20% na 1-10 minut) [Soutěž OX];
Lešť. Kámen smrt. rány +6 (18%);
Kerindorium - fal. úlomky (15% na 15 minut);
Hněv boha draků (50% na 3 min., pouze v cechovní válce).

Korespondující PvP bonus: 8% šance na kritický zásah.
Jako unikátní bonus (Ř3) lze osadit do:
- Bot 10%;
- Náhrdelníku 10%;
- Zbraně 10%.
Šance na kritický zásah schopností (alias kritik kouzlem) je bonus, zvyšující šanci na udělení kritického zásahu schopností. Výše tohoto bonusu se přičte k celkové šanci na kritický zásah kouzlem (viz Šance na kritický zásah). Pokud tedy máme například 50% šanci na kritický zásah a 10% šanci na kritický zásah schopností, celková šance na kritický zásah kouzlem bude 15+10=25%.
Rovnocenné bonusy:
- Vrozené bonusy následujících předmětů:
Boty hněvu Lv. 134 (15%).

- Jako bonus ve zbrani, botách a náhrdelníku zvyšující Vaši šanci omráčit protivníka (tělesným útokem, nebo výstřelem šípu). Omráčený protivník nemůže po dobu 2 sekund doplňovat životy elixíry, kouzlit, sekat, ani provádět jakoukoliv další činnost. U příšer trvá stun 4 sekundy, během kterých se však nezastaví jejich regenerace života.
- Jako vrozená vlastnost některých kouzel, čili šance protivníka, kromě poškození ZB, ještě omráčit:
Pádit (100%, 4 sekundy);
Rána mečem (100%, 4 sekundy);
Otrávený šíp (100%, 4 sekundy);
Dupnutí (30%, 2 sekundy);
Zaříkat blesk (25%, 5 sekund).






Rovnocenný bonus se nachází v předmětu

Jako unikátní bonus (Ř2) lze osadit do:
- Bot 8%;
- Náhrdelníku 8%;
- Zbraně 8%.

- Jako bonus ve zbrani a přilbě zvyšující Vaši šanci otrávit protivníka tělesným útokem, nebo výstřelem šípu;
- Jako vrozená vlastnost následujících kouzel:
Otrávený šíp (100%);
Jedovatý oblak (50%);
Víření kordů (51%).
Změna šance na otrávení podle levelu | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Rozdíl levelů | 0 a méně | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 a více |
Šance na otrávení | 100% | 90% | 80% | 70% | 50% | 30% | 10% | 5% | 0% |

Jako unikátní bonus (Ř2) lze osadit do:
- Přilby 8%;
- Zbraně 8%.

Obrana proti průniku:
- Bonus Šance odvrátit tělesný útok (pouze pokud se jedná o útok tělesný);
- Bonus Šance vyhnout se šípům (pouze pokud se jedná o útok šípem);
Náhrdelník z dračí kosti (snížení průměrné škody o 15%);
Temná Ochrana, schopnost BM sury (snížení průniků o <33,3% v závislosti na obraně).


- Pokud máte šanci na pronikavý zásah (p) menší, nebo rovnu 9%, máte na průnik kouzlem (P) přesně poloviční šanci:
P = p * 0,5
; - Pokud máte šanci na pronikavý zásah vyšší, než 9%, počítá se průnik kouzlem podle vzorce:
P = ([p - 10] * 0,25) + 5
.

Rovnocenné bonusy:
- Vrozené bonusy následujících předmětů:
Náhrdelník z nebeských slz Lv. 54 (20%/28%);
Zdobený náhrdelník z nebeských slz Lv. 110 (26%/36%);
Pronikavý útok (+20% na 10 minut);
Náušnice harmonie (až +50%, pouze PvM);
Žlutý elixír (L+) (+25% na 60 minut);
- Další varianty:
Žlutý elixír (L) (+20% na 10 minut);
Žlutý elixír (M+) (+14% na 60 minut);
Žlutý elixír (M) (+10% na 10 minut);
Žlutý elixír (S+) (+8% na 60 minut) [Soutěž OX];
Žlutý elixír (S) (+5% na 10 minut);
Oranžová rosa (+8-20% na 1-10 minut) [Soutěž OX];
Lešť. Kámen průniku +6 (18%);
Kerindorium - fal. úlomky (15% na 15 minut).

Korespondující PvP bonus: 8% šance na pronikavý zásah.
Jako unikátní bonus (Ř3) lze osadit do:
- Náhrdelníku 10% (kromě těch, které jej mají vrozený);
- Náramku 10%;
- Zbraně 10%.

- Jako bonus ve zbrani a botách zvyšující Vaši šanci zpomalit protivníka tělesným útokem, nebo výstřelem šípu,
- Jako vrozená vlastnost kouzla
Rána ducha (70,8%; 22s).
- Zde je možno využít skupinového bonusu
Vedení, konkrétně vlastnosti Určit blokátora (trvání kouzel). Tím bude dosaženo, že zpomalení bude trvat o 61 sekund déle.
- Zde je možno využít skupinového bonusu



- Meteory Lv. 5 až 80, 95 až 100 a Sentinel při zpomalení nesesílají žádné vlny nepřátel.
- Meteory Lv. 85 a 90 při zpomalení mohou seslat bosse Obrovský strom duchů.
- Meteory Lv. 105 (15.p. Rokle) při zpomalení sesílají monstra z nižších pater rokle (správné z 8. a špatné ze 7. patra).
- Meteory Lv. 110 až 130 (Swamp) při zpomalení sesílají slabší druhy nestvůr (např. meteor Zmutovaných trpasličí orky, meteor Vlkodlaka divoké psy, a tak dále).
- Bot 8%;
- Zbraně 8%.
Šance ukořistit předměty (alias drop bonus) je bonus, který zvyšuje šanci na vypadnutí předmětů ze zabitých monster. Jeho skutečná hodnota je pouze třetinová, takže pokud například Zlodějské rukavice šanci zvýší o 100%, tento bonus v hodnotě 30% ji zvýší o 10%. Bonus platí na veškeré předměty vypadlé z příšery.

Rovnocenné bonusy:
Talisman štěstí +4 (9%);
Karma - „Štěstí“ (25%);
Odměna za splnění úkolu u Ducha Kerindorana (+20% na 7 dní).
- Náramku 20%;
- Náušnic 20%;
- Převleku brnění 6%;
- Obarvení brnění až 15%.
Šance obnovit MB je bonus, který představuje 10% šanci na okamžité zvýšení MB o dané procento Max. MB za každého zabitého soupeře. Funguje pouze v PvM a nezáleží na tom, jestli cíl zabijete tělesným útokem, šípem, nebo kouzlem. Při větším počtu útočníků dostane bonus ten, který monstru udělil nejvyšší poškození. Příklad: Máte Zdobený nefritový náramek+9 a Max. MB 5000, za každého zabitého soupeře je šance 10% na obnovení 800 MB.

Bonus vrozený v:
Nefritový náramek Lv. 28 (5%/8%);
Zdobený nefritový náramek Lv. 110 (16%/22%);
Náhrdelník dračích slz Lv. 145 (18%/25%).
Šance obnovit ZB je bonus, který představuje 10% šanci na okamžité zvýšení ZB o dané procento Max. ZB za každého zabitého soupeře. Funguje pouze v PvM a nezáleží na tom, jestli cíl zabijete tělesným útokem, šípem, nebo kouzlem. Při větším počtu útočníků dostane bonus ten, který monstru udělil nejvyšší poškození. Příklad: Máte Zdobený ebenový náramek+9 (16%) a Max. ZB 15000, za každého zabitého soupeře je šance 10% na obnovení 2400 ZB.

Bonus vrozený v:
Ebenový náramek Lv. 33 (5%/8%);
Zdobený ebenový náramek Lv. 110 (16%/22%);
Náhrdelník dračích slz Lv. 145 (18%/25%).
Šance převzít MB (dříve Poškození je absorbováno MB, alias absorpce MB) je bonus, který způsobí, že část přímého tělesného poškození (většinou meteoru, nebo mobovi) doplní vaše MB. O tuto hodnotu je také sníženo protivníkovo MB (v případě, že se nejedná o moba). Uvedeme si příklad: Vaše poškození nestvůře je 1000, Vaše Šance převzít MB je 15% (bonusy se sčítají). Každou ranou máte 10% šanci (toto je konstanta), že se Vám obnoví (přibude) 150 MB. Jinými slovy, např. „Šance převzít MB 5%“ znamená, že máte 10% šanci na absorpci 5% zranění do MB. Z výše popsaného je patrné, že tento bonus se hodí hlavně do situací, kdy je kolem vás mnoho příšer, MB se pak doplňuje rychleji. V praxi je tak při vysoké absorpci možné bojovat zcela bez použití modrých elixírů (PvM).

Rovnocenný bonus je součástí předmětu

Jako unikátní bonus (Ř3) lze osadit do:
- Brnění 10%;
- Náhrdelníku 10%;
- Přilby 10%.
Šance převzít ZB (dříve Poškození je absorbováno ZB, alias absorpce ZB) je bonus, který způsobí, že část přímého tělesného poškození (většinou meteoru, nebo mobovi) doplní vaše ZB. O tuto hodnotu je také sníženo protivníkovo ZB. Uvedeme si příklad: Vaše poškození mobovi je 1000, Vaše Šance převzít ZB je 20% (bonusy se sčítají). Každou ranou máte 10% šanci (toto je konstanta), že se Vám obnoví (přibude) 200 ZB a zároveň soupeři dalších 200 ZB ubude (pozn.: nezobrazí se jako vylétávající číslo). Jinými slovy, např. „Šance převzít ZB 5%“ znamená, že máte 10% šanci na absorpci 5% zranění do ZB. Z výše popsaného je patrné, že tento bonus se hodí hlavně do situací, kdy je kolem Vás hodně cílů, takže se ZB doplňuje velice rychle. V praxi je tak možné získat převahu nad hordami monster, která by Vás jinak za pár sekund zabila.



Rovnocenný bonus je součástí předmětu

Jako unikátní bonus (Ř3) lze osadit do:
- Brnění 10%;
- Náramku 10%.




Rovnocenné bonusy:
- Vrozené bonusy následujících předmětů:
Císařský štít Lv. 81 (20%);
Štít dračí krve Lv. 145 (45%).
Zrcadlit, schopnost dračího šamana (11,3+[INT*0,375]);
Začarované brnění, schopnost zbraňového sury (12+[INT*0,3125]).
- Brnění 10%;
- Štítu 10% (kromě Císařského štítu Lv. 81).
Zvýšení zákl. vlastností těla je bonus, který zvyšuje Vaší postavě o dané procento základní hodnotu všech statusů - VIT, SIL, INT a POH. Základní hodnotou je myšlena hodnota statusu na holé postavě bez jakýchkoli podpůrných prostředků. Takže pokud má postava například základní inteligenci 125 a přidá bonus 20%, bude mít základní inteligenci 150.
Rovnocenný bonus je v předmětu



Rovnocenné bonusy:
- Vrozené v následujících předmětech:
Stříbrné náušnice Lv. 15 (+10/+14);
Zdobené stříbrné náušnice Lv. 110 (+25/+35);
Perlové náušnice Lv. 38 (+12/+16);
Zdobené perlové náušnice Lv. 110 (+20/+28);
Ametystové náušnice Lv. 50 (+14/+19);
Zdobené ametystové náušnice Lv. 110 (+20/+28);
Ebenový náhrdelník Lv. 33 (+4/+7);
Zdobený ebenový náhrdelník Lv. 110 (+10/+14).
Elixír vitality (L+) (+15 na 60 minut);
- Další varianty:
Elixír vitality (L) (+15 na 10 minut);
Elixír vitality (S+) (+6 na 60 minut) [Soutěž OX];
Elixír vitality (S) (+6 na 10 minut);
Grilovaný shiri (+20 na 10 minut);
Talisman vitality +4 (+8).
Silné tělo: +1 VIT = +0,625 obrana.
Jako unikátní bonus (Ř4) lze osadit do:
- Štítu +12;
- Zbraně +12.
Použité termíny:
PvP = Hráč proti hráči (příp. hráčům);
PvM = Hráč proti příšerám;
Charakter (zkráceně Char) = Jeden ze čtyř základních typů postav ve hře (válečník, sura, ninja, nebo šaman);
Mob (1.p. mn.č. Mobi) = Nepřítel (většinou příšera), kontrolovaný počítačem. Jedná se o souhrnné označení všech nehráčských protivníků.
Stav postavy ve hře může mít 3 různé podoby:
- Postava je v boji, pokud v časovém úseku do 3 sekund na někoho zaútočila.
- Postava je v pohybu, pokud se v časovém úseku do 3 sekund pohnula z místa na místo.
- Postava je v klidu, pokud více než 3 sekundy nebyla v boji, ani v pohybu.
Základní MB postavy jsou ZB dána inteligencí (bez věcí) a levelem postavy. Každý bod inteligence navyšuje MB o 20, každý level o 18 až 22, poté je k jejich součtu přičtena ještě konstanta 200. Nepočítají se sem žádné další odměny (např. biolog). Tyto základní MB slouží k výpočtu některých bonusů (například azurový elixír).
Útočná konstanta (Attack Rating, nebo zkráceně AR) je speciální číslo, které má výrazný vliv na velikost celkového poškození cíli. Vypočítává se vzorcem na základě levelu a pohyblivosti obou soupeřů. Velikost AR si můžete spočítat

Typy útoků:
Přímé útoky:
- Tělesný útok = Sečný útok zbraní, tzv. „Sek“. Tělesným útokem je seknutí od jakékoli postavy, bez ohledu na to, jestli má zapnutá podpůrná kouzla. Obranou proti nim je Šance odvrátit tělesný útok a také Odolnost proti zbrani;
- Výstřel šípu = Samotný titulek myslím mluví za vše. Jedná se o jednoduchý výstřel šípu tak, jak to dělá spousta příšer v druhé vesnici, lukostřelci v Jeskyni vyhnanství i mnoho dalších. Do této kategorie se samozřejmě řadí i šípy vystřelené z luků ninjů (nikoli kouzla). Obranou proti tomuto útoku jsou bonusy Šance vyhnout se šípům a Odolnost proti šípům.
- Výstřel magie = Útok, který používají některá monstra (např. Bílá přísaha, Haegeron, ...). Na tento útok platí obrana magií a také obrana schopností.
- Fyzická kouzla = Všechna útočná kouzla obou válečníků, dále Rána prstem a Dračí vír u zbraňového sury a také všechna kouzla ninjů s výjimkou Jedovatého oblaku. Obranou proti nim jsou odolnosti proti jednotlivým zbraním, odolnosti proti jednotlivým charům a Odolnost proti poškození schopností;
- Magická kouzla = Všechna útočná kouzla BM sury a obou šamanů a také Jedovatý oblak ninji na blízko. Obranou proti nim jsou bonusy Odolnost proti magii, odolnosti proti jednotlivým charům a Odolnost proti poškození schopností;
- Nezařazená kouzla = Útočná kouzla bez přiřazené odolnosti. V současné době takové kouzlo ve hře není, dříve jím bylo Zrušit kouzlo zbraňového sury (nyní magické). Platí na ně Odolnost proti poškození schopností;
- Podpůrné schopnosti (zkráceně Schopnosti) = Všechna podpůrná kouzla hráče, která neslouží k útoku, ale k získání nějaké výhody. Dále se dělí na:
- Samobuffy, to jsou schopnosti nepřenositelné - Silné tělo, Aura meče, Bojové zuření, Začarovaná čepel, Začarované brnění, Strach, Temná ochrana, Zamaskování a Našlapování polehoučku;
- Buffy, které kromě hráče samotného mohou být přeneseny i na jeho spolubojovníky. Jedná se o: Pomoc draka, Požehnání, Zrcadlit, Běžet, Útok+ a Ošetřit.
Zdroje: http://ekura.cz/, http://ekura.cz/forum/, http://paris.wobo.cz/, vlastní zkušenost a testy.
Seznam změn:
03.02.2019 Zahrnutí všech variant barevných elixírů (L+, L, M+, M, S+, S) ve výčtech rovnocenných bonusů.
06.01.2019 Přejmenování bonusu Šance na bezvědomí na Šance na omráčení.
05.10.2018 Zpřesnění hodnot uváděných u bonusů Průměrná škoda a Poškození schopností.
16.09.2018 Rozšíření popisu u bonusu Max. VB.
02.09.2018 Oprava přiřazení bot nicoty a tranzu k příslušným bonusům, oprava výpočtu maximálních ZB.
17.07.2018 Opravy layoutu návodu (neukončené BBkódy), přidání vzhledů zbraní a převleků brnění k příslušným bonusům.
03.05.2018 Oprava nepřesného popisu u bonusů „Šance obnovit ZB“ a „Šance obnovit MB“.
21.11.2016 Opraveny mezní hodnoty výbavy z Entarianu. Opraveny drobné chybky (poděkování patří: Chyumgovi a Janko.Tlcikovi).
18.10.2015 Přidána Entariánská výbava, přidány odměny z Entariánských úkolů.
17.10.2015 Upraveny detaily bonusu „Silný proti lidem“, přidán Zakletý šíp, přidány elixíry L+.
28.10.2014 Aktualizovány seznamy o nové účesy a jezdecká zvířata, bonusy šípů + celková aktualizace.
27.5.2014_ Změněn popis bonusu Spálit MB podle aktuálních úprav na VTS.
19.5.2014_ Neleštěné kameny přesunuty do odkazu, přidány eventové předměty.
6.3.2014__ Přidány barevné rosy do přehledu.
30.1.2014_ Opravena hodnota u náramku z dračí kosti (děkuji BuffDesann za upozornění)
20.1.2014_ Přidán vliv faktorů na kouzlo Ošetřit (Inteligence a Magická hodnota útoku).
10.1.2014_ Přidána nejvyšší možná hodnota Max. ZB.
15.10.2013 Upraveny popisky u bonusů „Odolnost proti zapálení“ a „Šance na dvojité spadnutí předmětů“ dle aktuálních informací. Odstraněny smazané bonusy.
4.10.2013_ U všech šperků doplněny hodnoty s taveninami (číslo za lomítkem).
30.9.2013_ Doplněn seznam předmětů, do kterých lze osadit bonus Rychlost pohybu (děkuji uživateli Mesik).
12.8.2013_ Přidání shell do seznamu předmetů přidávajících ZB (děkuji uživateli PanInyx).
1.7.2013__ Doplněna první hodnota v Ř13, za screen děkuji uživateli Janko.Tlcik.
19.6.2013_ Přidání bonusu „Silný proti ještěrům“, oprava možnosti natočení některých bonusů.
30.5.2013_ Přidán obsah, relinkování obrázků na WWW stránky Ekury, oprava u bonusu na double drop.
17.5.2013_ Přidání nových bonusů, odebrání nefunkčních bonusů (viz patchlog).
11.4.2013_ Korekce u obnovy ZB/MB, přidání terminologie (snad naposledy).
2.4.2013__ Přidán předmět Talisman dračího koně.
27.3.2013_ Úpravy u bonusů průměrná škoda a poškození schopností.
8.3.2013__ Opraveny a doplněny číselné řady bonusů.
7.3.2013__ Drobné opravy a upřesnění u popisu bonusů (reflektace, obnova ZB).
6.2.2013__ Oprava obrázků a odkazů na doménu Ekura.cz (m2.sindicate.cz již nefunkční).
1.2.2013__ Přidána funkce sobích talismanů.
29.12.2012 Opraven popisek u bonusů „Šance obnovit ZB“ a „Šance obnovit MB“.
7.11.2012_ Opraveny hodnoty zbraní z dračího setu (novinka), úprava max. statusů.
30.10.2012 Přidány všechny zatím dostupné informace o dračím setu.
22.10.2012 Drobné korekce textových chybek.
17.10.2012 Přidána zlatá rybka do přehledu.
11.9.2012_ Přidány cechovní schopnosti do přehledu bonusů, doplnění bio odměn.
6.8.2012__ Upřesněny informace o zpomalení a omráčení meteorů, děkuji uživateli rumplex.
4.8.2012__ Upravena nejvyšší známá průměrná škoda (link).
26.7.2012_ Upřesněny hodnoty u Obnovy ZB/MB, upřesněna šance na otravu, doplněno Max. ZB.
1.7.2012__ Přidána vlastnost ryby „Grilovaný kapr hladký“.
11.6.2012_ Upraveny názvy bonusů na aktuální (téma).
8.6.2012__ Přidána vlastnost ryby „Grilovaný shiri“.
29.5.2012_ Upraveny názvy a jednotky bonusů na aktuální, přidána odolnost proti těl. napadení, několik oprav.
27.5.2012_ Upřesněn způsob výpočtu kritiku a průniku u kouzel.
8.5.2012 __Menší korekce textů a doplnění hodnot, přidání Obrany útokem.
3.5.2012 __Přidány hodnoty leštěných kamenů a talismanů.
4.4.2012 __Opraveny hodnoty u ryb, přidány odkazy na návod o rybách. Děkuji uživateli Janko.Tlcik.
31.3.2012_ Upraveny popisky některých předmětů, oprava prolinkování.
31.1.2012_ Upraveny popisky u Obnovení ZB/MB pro větší srozumitelnost.
29.1.2012_ Přidáno několik poznámek k rychlosti kouzla a výdrži; doplněny vztahy status-schopnost.
27.1.2012_ Přidání vlivu jednotlivých statusů VIT/INT/SIL/POH na podpůrná kouzla (beta verze, můžete se
zúčastnit testování)
26.1.2012_ Doplnění u bonusu odolnost proti magii (za upozornění děkuji Kelshakovi); oprava u bonusu odolnost
proti šípům;
24.1.2012_ Přidání příkladů výpočtu; křížových odkazů; doplněna podrobná vysvětlení; úprava grafiky; ...;
23.1.2012_ Úpravy u bonusů obnova ZB/MB a šance obnovit ZB/MB podle nejnovějších testů; úprava u bonusu
odolnost proti jedu;
22.1.2012_ Velké rozšíření návodu - za odemknutí dlouhých příspěvků děkuji Mekhbetovi;
06.01.2019 Přejmenování bonusu Šance na bezvědomí na Šance na omráčení.
05.10.2018 Zpřesnění hodnot uváděných u bonusů Průměrná škoda a Poškození schopností.
16.09.2018 Rozšíření popisu u bonusu Max. VB.
02.09.2018 Oprava přiřazení bot nicoty a tranzu k příslušným bonusům, oprava výpočtu maximálních ZB.
17.07.2018 Opravy layoutu návodu (neukončené BBkódy), přidání vzhledů zbraní a převleků brnění k příslušným bonusům.
03.05.2018 Oprava nepřesného popisu u bonusů „Šance obnovit ZB“ a „Šance obnovit MB“.
21.11.2016 Opraveny mezní hodnoty výbavy z Entarianu. Opraveny drobné chybky (poděkování patří: Chyumgovi a Janko.Tlcikovi).
18.10.2015 Přidána Entariánská výbava, přidány odměny z Entariánských úkolů.
17.10.2015 Upraveny detaily bonusu „Silný proti lidem“, přidán Zakletý šíp, přidány elixíry L+.
28.10.2014 Aktualizovány seznamy o nové účesy a jezdecká zvířata, bonusy šípů + celková aktualizace.
27.5.2014_ Změněn popis bonusu Spálit MB podle aktuálních úprav na VTS.
19.5.2014_ Neleštěné kameny přesunuty do odkazu, přidány eventové předměty.
6.3.2014__ Přidány barevné rosy do přehledu.
30.1.2014_ Opravena hodnota u náramku z dračí kosti (děkuji BuffDesann za upozornění)
20.1.2014_ Přidán vliv faktorů na kouzlo Ošetřit (Inteligence a Magická hodnota útoku).
10.1.2014_ Přidána nejvyšší možná hodnota Max. ZB.
15.10.2013 Upraveny popisky u bonusů „Odolnost proti zapálení“ a „Šance na dvojité spadnutí předmětů“ dle aktuálních informací. Odstraněny smazané bonusy.
4.10.2013_ U všech šperků doplněny hodnoty s taveninami (číslo za lomítkem).
30.9.2013_ Doplněn seznam předmětů, do kterých lze osadit bonus Rychlost pohybu (děkuji uživateli Mesik).
12.8.2013_ Přidání shell do seznamu předmetů přidávajících ZB (děkuji uživateli PanInyx).
1.7.2013__ Doplněna první hodnota v Ř13, za screen děkuji uživateli Janko.Tlcik.
19.6.2013_ Přidání bonusu „Silný proti ještěrům“, oprava možnosti natočení některých bonusů.
30.5.2013_ Přidán obsah, relinkování obrázků na WWW stránky Ekury, oprava u bonusu na double drop.
17.5.2013_ Přidání nových bonusů, odebrání nefunkčních bonusů (viz patchlog).
11.4.2013_ Korekce u obnovy ZB/MB, přidání terminologie (snad naposledy).
2.4.2013__ Přidán předmět Talisman dračího koně.
27.3.2013_ Úpravy u bonusů průměrná škoda a poškození schopností.
8.3.2013__ Opraveny a doplněny číselné řady bonusů.
7.3.2013__ Drobné opravy a upřesnění u popisu bonusů (reflektace, obnova ZB).
6.2.2013__ Oprava obrázků a odkazů na doménu Ekura.cz (m2.sindicate.cz již nefunkční).
1.2.2013__ Přidána funkce sobích talismanů.
29.12.2012 Opraven popisek u bonusů „Šance obnovit ZB“ a „Šance obnovit MB“.
7.11.2012_ Opraveny hodnoty zbraní z dračího setu (novinka), úprava max. statusů.
30.10.2012 Přidány všechny zatím dostupné informace o dračím setu.
22.10.2012 Drobné korekce textových chybek.
17.10.2012 Přidána zlatá rybka do přehledu.
11.9.2012_ Přidány cechovní schopnosti do přehledu bonusů, doplnění bio odměn.
6.8.2012__ Upřesněny informace o zpomalení a omráčení meteorů, děkuji uživateli rumplex.
4.8.2012__ Upravena nejvyšší známá průměrná škoda (link).
26.7.2012_ Upřesněny hodnoty u Obnovy ZB/MB, upřesněna šance na otravu, doplněno Max. ZB.
1.7.2012__ Přidána vlastnost ryby „Grilovaný kapr hladký“.
11.6.2012_ Upraveny názvy bonusů na aktuální (téma).
8.6.2012__ Přidána vlastnost ryby „Grilovaný shiri“.
29.5.2012_ Upraveny názvy a jednotky bonusů na aktuální, přidána odolnost proti těl. napadení, několik oprav.
27.5.2012_ Upřesněn způsob výpočtu kritiku a průniku u kouzel.
8.5.2012 __Menší korekce textů a doplnění hodnot, přidání Obrany útokem.
3.5.2012 __Přidány hodnoty leštěných kamenů a talismanů.
4.4.2012 __Opraveny hodnoty u ryb, přidány odkazy na návod o rybách. Děkuji uživateli Janko.Tlcik.
31.3.2012_ Upraveny popisky některých předmětů, oprava prolinkování.
31.1.2012_ Upraveny popisky u Obnovení ZB/MB pro větší srozumitelnost.
29.1.2012_ Přidáno několik poznámek k rychlosti kouzla a výdrži; doplněny vztahy status-schopnost.
27.1.2012_ Přidání vlivu jednotlivých statusů VIT/INT/SIL/POH na podpůrná kouzla (beta verze, můžete se

26.1.2012_ Doplnění u bonusu odolnost proti magii (za upozornění děkuji Kelshakovi); oprava u bonusu odolnost

24.1.2012_ Přidání příkladů výpočtu; křížových odkazů; doplněna podrobná vysvětlení; úprava grafiky; ...;
23.1.2012_ Úpravy u bonusů obnova ZB/MB a šance obnovit ZB/MB podle nejnovějších testů; úprava u bonusu

22.1.2012_ Velké rozšíření návodu - za odemknutí dlouhých příspěvků děkuji Mekhbetovi;
Pokud byste našli jakoukoliv chybu, nedostatek, nebo chtěli cokoliv doplnit, prosím napište mi

