Vytvoření složitější rokle

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Souhlasíte?

Souhlasím.
26
47%
Souhlasím, ale pozměnil bych odměnu.
7
13%
Nesouhlasím.
22
40%
 
Celkem hlasů: 55

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od MostEVILEK » úte 09. úno 2016 13:17:26

Entarian je další kerindor,s rozdílem že v entarianu jsou bossové.

Vstup pro cech který vyhraje válku cechů? Trošku blbost nemyslíš,když se to dá ,,ošulit" tím že se lidi hodnou.....

Samozřejmě Cepino,když se něco dělá,tak chce snad každý z toho mít nějaký zisk,nebo snad ne? Šel by jsi dropovat,kdyby ti nic nepadalo? Ne

Všechno jde cenově dolů,ale to není tím že by tu bylo více,nebo méně hračů,to je tím že už to má více lidí,a zato že jsou ceny věcí tam kde jsou,nemůže server,nebo jeden hráč,za to můžete vy všichni,kdybyjste se dohodli že nebudete dávat snižovat cenu,tak se klidně schopky drží 1KKK kus,jenže vy chcete mít yangy každej hned,tak to dáte o 100kk levnějc například,aby vám to někdo koupil a přesně tímle se kazí ceny,at chcete nebo ne.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Eldik » úte 09. úno 2016 13:22:00

Entarian mě neoslovil, chyba je tedy u mě, Entarian neoslovil 90% lidí na tomto serveru, asi bude také chyba u nich... . Vážně nechápu tyto absolutně nepodložené argumenty. Já beru názory všech, ale určitě názory některých lidí mají menší váhu.

8 taliků, 8 šutrů, 5 karem, bez komentáře, snad jen, nedělej z komára velblouda.

Píšeš, že je tu spousta těch, co nemají výbavu do Cido, HG, Entarianu, to tu ale bude vždycky, máme snad čekat několit let než se ostatní uráčí udělat nějakej klik navíc? Ten kdo to prostě nechce udělat, neudělá to, kdo něco chce, tak si za tím musí jít, takoví hráči se tu neztratí a oddělí se tím ti lepší od horších.

Ceny jsou opravdu na hrozné úrovni, nejsou dostupné pro většinu hráčů... pokud se chceš bavit o tomhle, tak ceny šly rapidně dolů za poslední rok, opět to samé, když jsme začínali my, stála dračí schopka 1,2kkk, to bylo přehnané, ale i tak jsme se přes to nějak překousali, PvP jsme vůbec neměli, nějakou výbavičku do hg, kdy nás zabili 4 příšerky. Dneska si uděláš výbavu do HG za desetinu ceny, co tenkrát. Nechápu na co chceš furt čekat, až se bude dračí rozdávat na potkání?

Ještě k tomu Entarianu, tato mapa by byla supr, vytvořená pro nějakou spolupráci, ale zas, a v tom má pravdu MostEvil, můžeš tam jít solo a zabiješ téměř vše. Solo, to je to slovo, které momentálně vyzdvihuje stav na ekure.

Já jen chci, aby tu zas byla nějaká spolupráce mezi několika hráči jako tomu bylo dřív, zažilo se spousta srandy a jelo se v pohodě hrou. A jak takové spolupráce docílit? Je to jednoduché, musí to být dostatečná odměna. Naposledy se spolupracovalo před dvěma roky v rokli, a proč? Šlo se pro lístky od kováře, které byly zapotřebí na dračí +6. Neříkám, že by to opět nezvládl jednotlivec, zvládl, ale v ten moment to chtělo tolik lidí, že nastala nějaká spolupráce. Proto vznikl tento návrh, už jsem několikrát psal, že odměna nemusí být čtvrtý kámen, ale aby se někam šlo, musí to stát za to, a jaká odměna bude stát za to? No zcela jistě taková odměna, která posune tyto hráče o krok dál. Proto se tu mluví o ještě větším oddělení. Navíc nikdo neříká, že tam budou moc jen topky, ať se klidně sveze nějakej malej šmudla a hodí si do barona čtvrtej kámen, není problém. Ve hře mi psal jeden spoluhráč, že odměna by mohl být i monokl, nebo psací pero, opět, nemám s tím problém, když to splní účel spolupráce.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
Spartaa16
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
Bydliště: Kroměříž
Dal poděkování: 215 poděkování
Dostal poděkování: 197 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Spartaa16 » úte 09. úno 2016 17:33:06

Tak každýho oslovila jiná mapa, někdo rád dobrodružství a postupy: (věž,rokle)
Někdo rád aktivní boje, kde zažije trochu adrenalinu a rád se proběhne: (entarian,kerrindor)
A někdo je pohodář a rád popíjí kafe a drží jen mezerník a pak posbírá drop:(metinland,swamp)

Je to o potřebách lidí, které se liší ;) a proto se v praxi dělá tzv: průzkum trhu(aby jsme zjistili potřeby lidí a jestli by byl o výrobek/službu v tomhle případě mapu zájem)
Stačilo by vymyslet pár map, udělat hlasování a o kterou mapu by byl největší zájem, tak na tu se pak soustředit a věnovat se jí :heart:

Ekura je skvělej server, jen se divím, že za ty roky tu těch map moc nepřibylo, např. podle ofíku...

Na druhou stranu to, co tu bylo řečeno je pravda, ekonomiku si ovlivňujete sami... jednak nabídkou/poptávkou a jednak zbytečným snižováním cen...
Nikdo droperům, co dropují schopky nemůže nakázat, aby je prodávali za 400kk, kdyby se mezi sebou dohodli, tak mohla cena zůstat klidně i na 1kkk a buď by si jí hráč koupí a nebo může lítat pořát se shellkem :)

Pokud má Saggi dost práce s údržbou serverů a na vymýšlení map mu moc času nezbude, pak stačí jen udělat nějaký návrhy na mapu, najmout programátora, který jí udělá a je to..., pokud je firma v zisku, což nejspíš je, tak si myslím, že by se to majiteli oplatilo, přecejenom nové mapy/věci... nalákají zase nové hráče, přece není tak naročný udělat např. další patra rokle, HG, či nové meteory, nový druh questů...
P1P097 ©

Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí. :heart: 8-)
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816

Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 481 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Sabousek » úte 09. úno 2016 17:36:48

Já osobně nevidím problém v nedostatku lokací nebo v tom, že už není co vyrobit, co dělat. Pochybuji, že je tu někdo, kdo má všechno udělané na maximum a všechny příšerky zkosené a nyní i nové hodnosti splněné. Takový člověk tu vskutku může požadovat nové lokace a herní předměty. Tady je už problém v přístupu hráčů, ne ve hře a možnostech. Člověk, co odmítá Entarian (nebo jakoukoliv jinou lokaci) či spolupráci, protože mu to prostě není po chuti a není to zrovna pro něj výhodný a zábavný nebo se mu to rychle okoukalo a nedokáže si toho už vážit, nemá asi moc nárok požadovat nové věci. Takovým lidem se nikdy nezavděčíš. I když se přidá nová mapa, do 3 měsíců tu křik po novém od stejných hráčů bude zas.

Já osobně už teď nevím, kam dřív se vrtnout nebo na co dřív dělat výbavu.

Ano, pokud ti chybí pouze spolupráce a ne něco, čím by se už tak lidi na výši mohli povyšovat ještě více, využij své kreativity pro návrhy, co se týče cechů. Protože tam má být spolupráce, tam má být jeden za všechny, všichni za jednoho. Nové PVM lokace jsme se dočkali docela nedávno a k tomu ještě královský systém, nové hodnosti. Novinek tu není málo. Já to vidím jako ztrátu času teď věnovat snahu další PVM lokaci než jiným věcem, které tu jsou v mnohem žalostnějším stavu. A navíc budu mnohem radši k rozvíjení stávájících možností, kterých není opravdu málo než vymýšlení pořád něčeho nového, nového a nového a "starší" novinky tak nechat jen upadat, než je radši oprašovat - vylepšovat.

Při vzniku rokle tu byl poměrně negativní ohlas, co se týče časové náročnosti. Ne každý má čas trávit denně hodiny na pc. Tudíž ani nevidím jako šťastné řešení ubírat se opět směrem k PVM mapě, která bude co se týče času velmi náročná záležitost. A co si budeme povídat, spousta z nás začala hrát ekuru (např. z ofiku) pro její časovou nenáročnost, dostupnost všeho pro všechny a pro možnost solo hraní, proč se snaha poslední dobou obrací v pravý opak?
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
Spartaa16
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
Bydliště: Kroměříž
Dal poděkování: 215 poděkování
Dostal poděkování: 197 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Spartaa16 » úte 09. úno 2016 18:01:03

Sabousek- každej je jinej, jeden je student, má celý dny trávit u PC, nikdo tu nemluví o výpravě na 5 hodin. Stačilo by něco max. na 2 hoďky, jde i o tu zábavu u toho, plnění nějakých úkolů v jendotlivých patrech v časovým omezení, o nějaké spolupráci...

Jinak máš pravdu i stím, že pořád je do čeho píchnout , i PvP mapy by se mohli doladit/poměnit... třeba místo královského systému bych změnil trochu průběh válek...
např. válka o vlajky, válka, kde určitej počet hráčů by bránilo něco jako pevnost, válka, kde by se označil hráč a ostatní říše by ho měli za úkol zabít zatím co jeho říše chránit..., válka kde házíš kouzla bez smyslu zbavená jedno za druhým mi příjde strašně stereotypní
a to nejenom druh války, ale i efekty války, kamarád udělal server, kde za zabití několika hráčů a bez úmrtí to hlásí hlášky jako double kill, monster kill a další, úplně to oživí tu hru :) , jinak není potřeba vymýšlet nové mapy, jen by stačilo rozšířit ty staré... je 9 pater věže, už okoukané a prochozené, tak proč neudělat dalších 5? je sd 1,2,3 poměrně slušně využité, proč neudělat sd4? :P
P1P097 ©

Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí. :heart: 8-)
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816

Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 481 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Sabousek » úte 09. úno 2016 20:34:38

Ano, udělat těžší rokli a věž pro lvly 140 a výše není špatný nápad. Jen bych dané věci neprodlužovala, ale ve věži po prvním kováři a v patře po prvních kovářích bych vytvořila "odbočku" na daném NPC, který by dávalo na výběr jít za modrou smrtí nebo jít těžší věž, to samé i u rokle - jít standartní rokli nebo zvolit těžší verzi.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od MostEVILEK » úte 09. úno 2016 23:36:10

Takže za prvé se vyjadřím k poslední věci co zde byla napsana,jak jinak prostě MostEvil....nicméně,pordloužit rokly,je nemysl z důvodu toho že 90% lidí co tu hraje si stěžuje že je vše dlouhé,jistě je tu možnost dát relog zastavit se,ale co si budeme povídat,90% lidí dělá ještě karmu,a pokud né karmu tak herbaření a chce si udržet další věhlas,takže to nepřipada v uvahu,co se týče rokle přímo jako takové,tak si myslím že když jde dát solo za 5hodin na sinfortii viz.Ess,tak tady na jak bych to napsal,více aktivnějším serveru,co si budeme povídat na sinfortii byl aktivní jen ess hlavně,ale myslím si že za 4hodiny celá rokle solo by tu šla,ale opravdu kdo jí chce jít ? Co dnes rokle nabízí? Shell tu má už každý druhý, a malo kdo ho kove z +0 na +9 na tom se asi všichni schodneme že....nicméně,shell je relativně ted k ničemu přes 101% buffy,co se týče swampu,do HG už si každej koupí schopku ačkoliv není o tolik lepší,ale my tu neřešíme shell ani schopku,ale novou lokaci či prodloužení lokace,na nejmenovaném serveru přidali věc,pro kterou aby jsi získal musíš projít každou mapu a něco tam dropnout, padá to na každém levelu ( pokud ta mapa není nějakým levelem oemezena) jde to od prvních měst přes orky,poušt,sohan,ohnivou zemi,cave2,cave1,opičí dung,dračím sluj,watery,červený,zelený les a mapy co jsou přímo na tom serveru,a stou věcí se nedá obchodovat,takže musí každý sám,něco jako tu je urielův ukol,akorát že tam to není v IS,jako tu to si myslím že byla chyba,ale to si myslím já.Nicméně jako věc to je podlemě super,projdeš si všechny lokace na serveru,něco se přiuříš a jako odměna je super věc která posouvá pvm a pvp uplně na jinou uroven,ale to jsme odbočily. Dále tu někdo psal proč neudělat třeba cave 4,myslím si že pavouci už jsou ohraní,ale co třeaba prodloužení vězení? Upřímně jako nejefektivnější zvíře diablos ? Jak dlouho to je,to už bylo myslím i před HG ne? Což už je tedy minimalně 3 roky,pokud se nepletu.Dále proč dost lidí neoslovil Entarian? Jak psala Sabča či kdo každému vyhovuje něco jiného,ale co si budeme nalhvat 50% lidí jestli né více na metinu směřuje PVM ---) PVP,a co přinaší Entarian pro pvp? mluvíme o mobech,né biologu,nepřinaší nic ( nevím jaká je odměna za nějaké ty listy či co se musejí dropovat) ale u biologa se nic nezabíjí takže to neberu v potaz. Meditaci +9 má každej 2. behěm pár minut nehledě na to že se jich nespočteně prodava +9 za pár kaček,tak proč by si někdo měl dělat vybavu na další a mnohem těžší kerindor,když chce v podstatě jen pvp? Nezkoušel jsem expit v entarianu,ale myslím si že furt expit v HG vychazí lepe,co se tyče cena/vykon ( tu samozřejmě bzk/drop) Kovaní dračích věcí bylo namahavé na material,až na pár vyjímek si to kovaní ldi nemohli dovolit aby vše kupovali,já osobně mám dost miliard na to abych si postavu vybavil dračíma +9,ale na co by mi to bylo? Koupit si to umí každej druhej,ale kdo může říct že si aspon přes 50% vybavy na dropoval,samozřejmě zase až na pár vyjímek,poměr kovaní dračích věcí vs entarianských se nedá srovnat,kdyby ent.věci byli na stejný způsob kovaní jako dračí,nikdo je dělat nebude to mi můžete věřit,krom meditace asi.
Pokud se nepletu tak GA je i ted Script,takže na to budou 2 lidi tak snad se to pohrne dopředu rychleji,omlouvám se za sloh.

Krasný a plnohodnotný den přeje MostEVILEK.!!! :)
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1256 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Cepino » stř 10. úno 2016 9:46:13

Možná jste mě někteří špatně pochopili, ale já vůbec nebrojím proti nějaké nové mapě. Naopak jsem člověk, kterého nebaví neustále stejná věc a proto se snažím pokaždé, když zapnu hru, jít dělat něco jiného, než jsem dělal naposledy. Pro mě samotného by nová lokace byla zas zpestřením a jen bych ji uvítal. Pokud se ovšem nepletu, tak poslední dvě mapy (HG a Entarián) byly vymyšleny týmem právě pro to skupinové hraní, po kterém tu vy voláte. To že někoho mapy neoslovily nebo že hráči dovedly své výbavy téměř k dokonalosti a dávají mapy samotní, to není chybou týmu, ale vypočítavostí a nebo šikovností hráčů. Kdyby v Entariánu padaly +7 kameny, tak kovou všichni jak diví a je tam natřískáno od rána do večera. Na druhou stranu nemohou udělat mapu tak maximálně složitou, že si tam jednotlivec ani neškrtne. V dnešní hektické době moc toho času na skupinové hraní není a já sám jsem rád, když se sejdeme v cechu a jdeme se na pár hodin třeba o víkendu pobavit do Entariánu. Třeba tato mapa mě baví maximálně ve skupině více hráčů, než jako jednotlivce a i mi přijde pak zábava daleko větší. Jen člověk nesmí přepočítávat čas tam strávený na počet yangů, které získá. To nebudete mít ani výdělek ani zábavu. K těm cenám, píšete tu, že někdo někomu neustále kazí cenu. To je holý nesmysl. Cenu tvoří nějaké náklady a pak nabídka a poptávka, ochota za nějakou cenu prodat a ochota za nějakou cenu koupit. Kdo někde napsal nebo řekl že třeba schopka má stát 400kk, dle mého je to stále i tak drahé, když na vykování +9 potřebujete mraky elementů, pirátek, pergamenů, zlepšovadel a pak 359 milionů schopek, kdo kde určuje, že něco má stát tolik a tolik, vždyť je to totální hloupost? Jak jsem řekl, nové mapě se nebráním, odměnám v podobě monoklů, peříček také ne, jen se maličko bráním x hodinové skupinové výpravě, na kterou není moc času a na kterou se třeba my musíme měsíc dopředu domluvit a hlavně se bráním odměnám typu masivního zvýhodnění jedné postavy na úkor druhých, což by třeba čtvrtý kámen určitě byl. Další věcí, která není nezanedbatelná je neustálé kování a točení další a další výbavy na další mapu. Již takhle máme nějaké výbavy jen někteří a navzájem si je půjčujeme, protože není v lidských silách získat a hlavně vydělat na výbavy na každou mapu, na kterou bychom chtěli jít. Jen můj osobní názor na věc.

Hezký den
Cepino
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Spartaa16
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
Bydliště: Kroměříž
Dal poděkování: 215 poděkování
Dostal poděkování: 197 poděkování

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Spartaa16 » stř 10. úno 2016 12:59:37

Teď mě napadlo co takhle udělat mapu něco jako je sd3, s určitým účelem a spojit to s questy. Nějakej příběh k tomu...
P1P097 ©

Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí. :heart: 8-)
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816

Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 481 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Vytvoření složitější rokle

Příspěvek od Sabousek » pát 12. úno 2016 11:54:30

Abych tu nefigurovala pouze se zamítavým postojem, jsem pro vznik odměn v podobě třeba možnosti 4tého kamene nebo bonusu navíc, který půjde vkládat do časově omezených převleků (jako např.u vánočních převleků, kdy se nasazením aktivoval odečet času). Myslím, že časové omezení je výborné řešení, jak přidat dané věci na unikátnosti, cennosti a opakovatelné potřebnosti. Stav, kdy jednou něco vylepšíme a zůstane nám to napořád nás právě dovádí k touze po stále nových a nových věcech, jelikož už nemáme co vylepšovat. Proč zrovna převlek? Je to novinka, o které bylo řečeno, že rozšíření využití se plánuje do budoucna.

Takže dodatečně dávám ano pro odměny v těžší rokli nebo věži pro vyšší lvly (viz předchozí můj příspěvek) v podobě 4tého kamene nebo tradičních bonusů (sílný proti, odolnosti proti atd.) navíc v převlecích, které budou časově limitovány.

V případě zavedení 4tého kamene bych udělala potřebnost vkládat do převleku kameny klasicky jako je to v nynějších brněních nebo zbraních (takže několikrát i rupne), ovšem s tím, že převlek bude dodávat pouze polovinu(čtvrtinu?) síly vloženého kamene (místo 30% v převleku přidá jen 15%). No kovadlinách budeme leštit jak blázni a tuny kusů látek tak budou mizet z našich skladů :twisted: :lol:

V případě zavedení bonusů by se jejich hodnota pohybovala dle mého dojmu příměřený od 3%-10% a v předmětu by se dropoval rovnou náhodný bonus.

No a co mě ještě tak k tomu napadá jako alternativa čokolád od zakladatele, převlek nemusíme dostat hotový, ale můžeme dropovat potřebné věci právě v težších verzích rokle a věže a na vrcholu dostat šanci si převlek z dropnutých předmětů vyrobit (jako u vánočního eventu). Čím větší počet odevzdaných předmětů, tím větší % šance na vytvoření převleku. Při takové náročnosti a časové omezenosti si myslím, že daná věc by byla vskutku unikátní jako doplněk, dlouhodobě:)
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Sirrey « pon 3:41 pm »
@NikolAstrid,  Ano nelze, jak píše @Narumikazuchi,  postavu lze zabít přímo ve městě, pro splnění úkolu. Děkuji za radu. ♥
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě
@ Obter!vr « čtv 8:37 pm »
změna charakteru je ...
@ noxforko « čtv 8:33 pm »
ne jako vážně,změna jména tu nejde, změna charakteru není, a smazat postavu jde jen do nízkého lv vzhledem k pokroku co se týče úrovní postav kdy to jde mnohem lépe naexpit by se měla posunout i hranice, server běží už prostě moc dlouho a výběr jmen postav je omezený, třeba s tím něco dělat ... když už se rozhodnu ztratit několikaletý progres a začít nanovo jen kvůli toho abych měl jinou postavu se stejným jménem ... umožněte alespon něco z toho ...
@ noxforko « čtv 8:28 pm »
možnost mazaní postav do lv 110 včetně, kdo je pro?
@ gagefranjo « čtv 8:12 pm »
Jak je to s bonusem z vatry? Na vatře to píše, že bonus bude aktivní do 10.května, ale bonus aktivní není na úrovni 8. To se musí vatra pořád vylepšovat, aby ten bonus byl aktivní ?
@ Mionix « čtv 3:08 pm »
@TheDobbyk,  údržba byla. Je vždy pokud to GA neposune nebo nezruší.
@ TheDobbyk « stř 11:51 pm »
Ahoj, bude zítra údržba?
@ cleo « stř 9:16 pm »
mě to teď hodilo meteor lv 30 i po relogu, z koně taky nesesedám
@ gagefranjo « stř 8:22 pm »
Osobně mně to začalo házet meteory levelu 30-40 i po tom, co jsem sesedl z koně. Což mi přijde absurdní, aby se tohle vůnec mohlo stát, ale je to tak :D
@ gagefranjo « stř 8:21 pm »
Kdo chce používat těžké meteory, tak musí sám vždy po relogu házet ony těžké meteory a sám po 5s házet další, ne instantně spamovat ty meteory a už vůbec ne v blízkosti spawnutých meteorů. Pokud se vám ukáže meteor menšího levelu třeba 30-40, tak dejte relog. Já tohle psal RAMHH, který tuto informaci vynechal.
@ Mionix « stř 8:03 pm »
@cleo,  On to Saggi nechápe. Použil něco kvůli májkám. A ono to kraví v meteorech. Bohužel se to spraví až po ukončení eventu, kdy se vše vrátí na původní hodnoty. Ono s tím teď moc dělat nejde. Jak jsem psal, mě pomáhá změna postavy a zpět.
@ cleo « stř 7:26 pm »
@Mionix,  a bude se s tím něco dělat? mě to hodilo 6 těžkých a pak 4 normální a pak jsem to vzdala
@ Mionix « stř 5:48 pm »
Ha, něco jsem objevil. Hážu si meteory těžké. 20 kusů +- ok. Pak to začalo kravit a padaly normální a lehké. Dal jsem relog a už to zase padá správně.
@ noxforko « stř 2:40 pm »
jen říkám že mě tenhle event baví, možná se budeš divit ale za těch 12 roků co hraju na tomhle serveru sem už pár eventů zkusil, a pochválit něco není od věci, lepší než jen na vše nadávat vid @Suko201
@ Suko201 « stř 10:04 am »
*Ztížili sorrka :D
@ Suko201 « stř 10:03 am »
Však ten event je úplně stejnej, akorát ho stížili, tak co ti je? 😆
@ Suko201 « stř 10:02 am »
noxforko píše: @Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
😆😆😆😆😆😆😆😆😆
@ noxforko « stř 6:51 am »
@Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
@ Suko201 « úte 10:33 pm »
RendyO8 píše: Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
aréna je oka, akorát tam chodí trosky
@ RendyO8 « úte 6:12 pm »
Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
@ Suko201 « úte 5:56 pm »
noxforko píše: Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
tak to je schválně Kamo, jinak by to bylo moc jednoduché. Je sice pravda, že o minulých letech byly ty čarodějnice slabší, takže si jich stihl sejmout víc, no..
@ Suko201 « úte 5:55 pm »
Mionix píše: @noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
že mu děkujeme, ale příště by už na to mohl myslet hned :) :)
@ Mionix « úte 4:35 pm »
@noxforko,  Tak už je tam. :-)
@ Mionix « úte 4:34 pm »
@noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
@ noxforko « úte 1:25 pm »
Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
@ noxforko « úte 1:21 pm »
Díky, pane
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Z čeho taháte prachy, když jste laxní dát event věci na IS?
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Takové věci mají snad být automaticky. Každý event se tu někdo ptá, jestli se konečně dodají ty věci do IS
@ Mionix « úte 7:58 am »
@noxforko,  zeptám se.
@ noxforko « pon 8:19 pm »
Půjde koupit klobouk v IS?
@ RAMHH « pon 5:15 pm »
Ale abych jen nerypal, kdyz se to rozbije, tak v chatu se pise "To je podivne". A zda se, ze v ten moment nefunguji ty omezeni spawnuti metinu kdyz je v blizkosti dalsi a ten timeout. Skoro jako by to propadlo nejakym switchem/ifem na nejaky fallback, se kterym se uz ale ani realne nepocita :D
@ RAMHH « pon 1:47 pm »
@qSTRoNgMANp,  Atomicky as in muze nahodne vybouchnout po random updatu ohledne eventu? :D
@ qSTRoNgMANp « pon 8:53 am »
Jak se toto může rozbít? :D Vše to musí být napsaný atomicky správně ne? :D
@ Akyl26 « ned 10:14 pm »
@Mionix,  Bažiny byli teďka bez problémů, ale ďábelský 2/6 zbytek Lv 20-40 nechápem..
@ cleo « ned 7:19 pm »
@Mionix,  v poušti z těžkých meteorů se spawnuly meteor duše a meteor tmy....
@ Mionix « ned 3:41 pm »
@Akyl26,  Ještě je tu jedna možnost, že to dělá zákaz spawnu meteorů u spawnou daných říší. Zkuste raději popojet dále od spawnů. Každopádně zatím tomu nemůžeme přijít na kloub.
@ Mionix « ned 3:36 pm »
@Akyl26,  Tak zakopaný pes je asi jen v CH1. Vyzkoušejte CH2 nebo 3 nebo 4. Tam by to zlobit nemělo.
@ Mionix « ned 3:34 pm »
@Akyl26,  děkuji
@ Akyl26 « ned 3:05 pm »
@Mionix,  Poblíž portálu ve Velké poušti a poblíž nikde nic. A dělalo to víc lidem, co jsem potkal. I ďábelský házel občas lehký nebo střední.
@ Mionix « ned 3:03 pm »
@Elear@Akyl26,  nebyli jste poblíž májky? Tam to zlobí, jinak by nemělo. @cleo,  pravděpodobně se vám postava neodhlásila ze hry a po vypršení času vám ji to hodilo do chrámu.
@ cleo « ned 12:11 pm »
a není vůbec vtipné, když nechám postavu ve swampu a druhý den jí najdru v chrámu útrapy
@ Akyl26 « ned 12:06 pm »
Je vcelku vtipné házet bažiny a objevují se tmy, žárlivosti apod.. :D
@ Elear « ned 12:03 pm »
A z ťažkých padajú normálne a ľahké meteory
@ TomasFoxx « ned 10:24 am »
prej někdo přivolává meteory bažin a padaj mu z toho těžký a lehký, asi to ještě není uplně opraveny :D
@ Lejno « ned 9:58 am »
to, že je rýchlo nabitá neznamená, že sa jej menila doba pôsobenia, takže nerozumiem kde by mal byť problem
@ Mionix « ned 9:26 am »
@ O3VRS « ned 9:24 am »
Ahoj proč je u auráka tak rychlé nabíjení aury? :(
@ Mionix « ned 7:55 am »
@cleo,  Možná dnes ráno. Měla by být mimořádná krátká údržba.
@ Lampiiik « ned 2:04 am »
@cleo ani v kerindore a swampe?

Who is chatting

offline Fozzy 
offline Mionix 
offline WopeArch