Môj pohľad na válku

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Akemos
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 323
Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
Dal poděkování: 97 poděkování
Dostal poděkování: 141 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Akemos » sob 19. bře 2016 12:43:23

nejde o vztahovačnost:-) jen reaguji na to jak se pise archer/healer.když každý ma postavu kterou si vybral.taky mne štve když nekoho skoro zabiju a nekdo ho dodela.nejvice kdyz dotycny vyslovene ceká az mu dam par ran a on ho dorazí.
jinak se omlouvam za chyby.jsem v praci a pisi z mobilu.

jinak stejny nazor na rozdělenì bodu.

Arminius
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 216
Registrován: stř 29. zář 2010 16:10:10
Dal poděkování: 61 poděkování
Dostal poděkování: 33 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Arminius » sob 19. bře 2016 18:23:50

Janko.Tlcik, ja nehram stredoveku hru kde oblieham hrad, ale metin2. Tak neporovnavaj hru s historiou.

Chapem dialkove postavy ked sa bojuje pred ich spawnom ale problem vidim skor v mape. Kde sa da bojovat v stvrtkovej mape (pust)? V ulickach sa poriadne neda a vacsie miesto je len pred spawnami risi. Sobotnajsia mapa je podla mna super, velky priestor, 3 vychody zo spawnu.
Zisk cb...system "posledneho uderu" co je teraz mi az tak nevadi. Ale napr. lv150 musi zabit 2x viac postav ako 110 aby mali rovnaky pocet cb. Preco pri prepade rise sa davaju po 3cb a vo vojne uz je to podla levelu?
A dykar s lukom? :D Ten aj tak vacsinou vezme cb miesto hraca z vlastnej rise, tak nech si to riesia tam :D

Shinami
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 8
Registrován: sob 31. bře 2012 16:16:03
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Shinami » sob 19. bře 2016 19:55:11

Po přečtení tohoto tématu mě napadla určitá alternativa. Mám totiž pocit, že zde již dávno nejde ani tak o samotné rozdělení připsání CB, ale o poukázání na to, jaké měl kdo ve válce velké zásluhy. Sice statistiky od poslední mé aktivní války značně pokročily (poměr K/D, komba), ale stále mi zde chybí i další parametry - kolik který hráč udělal celkem DMG, kolik DMG schytal, kolik DMG se ubránil (vliv obran), kolik dotyčný hráč naléčil (healeři) a kolik času celkem dotyčný hráč strávil mimo safe zónu "ve válce". Pokud by šlo i tohle zakombinovat do statistik, tak pak by již alespoň dle mého názoru nebyla válka jen o tom, kdo "dal nejvíce posledních ran", ale skutečně o spolupráci mezi jednotlivými herními charaktery a o budování "osobní prestiže". Nebylo by nic jednodušího než si pak vyfiltrovat např. jen válečníky a posoudit, kdo vzhledem ke svým výkonům byl za říši skutečně nejužitelnější apod...
Případně pokud by se tento systém hodnocení ujal, jistě by šlo v budoucnu i vymyslet nějaké poměřování CB právě dle těchto výkonů, kde by tedy byl brán zřetel i na to, že každá postava má jiný styl boje (= nebylo by měřítkem připsaných CB pouze počet zabití či velikost DMG či lvl).

PS. Vím, že prakticky již nemám právo sem kvůli své neaktivitě psát. Ale když už jsem na tohle fórum po své poměrně dlouhodobé herní historii zabloudila, nemohla jsem odolat. Snad tedy případně tento nápad někoho inspiruje dál. V každým případě - v boji zdar!
Obrázek

Uživatelský avatar
Krkovička
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 210
Registrován: ned 05. čer 2011 11:54:05
Bydliště: Velké panství
Dal poděkování: 635 poděkování
Dostal poděkování: 210 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Krkovička » pon 21. bře 2016 6:18:11

Nazdarek :hello: nebo zacit pocitat CB jako v cidonii kdyz hrac chcipne tak se mu neco malo odecte ale to by se pak nekteri hraci dostavaly i do minusu :lol:
Kazdopadne by to zmenilo uplne styl boje :-)
TICOCHI Healer 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harafena Dýka 150
Bio 110,Karma P,Herbo P+3xP
SimiHoney WP 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harapes Drak 150
Bio 110,Karma P

Uživatelský avatar
Akemos
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 323
Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
Dal poděkování: 97 poděkování
Dostal poděkování: 141 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Akemos » pon 21. bře 2016 7:39:19

Krkovička píše:Nazdarek :hello: nebo zacit pocitat CB jako v cidonii kdyz hrac chcipne tak se mu neco malo odecte ale to by se pak nekteri hraci dostavaly i do minusu :lol:
Kazdopadne by to zmenilo uplne styl boje :-)
Hej tak to by bylo brutální pro ty co maj KD 0,20% :lol:

Uživatelský avatar
neznam
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: úte 23. srp 2011 12:32:23
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 50 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od neznam » pon 21. bře 2016 8:22:13

Takhle to bylo na začátku ekury když války začínali. Myslim ze 3 CB za zabití a -2CB za umrti. Jenže to by byli zase nadávky na dalkare ze umírají méně než lidi v chumlu a bylo by tu breceni zas :)

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Eldik » pon 21. bře 2016 11:30:53

Nápad sice hezký, ale jako na míru šitý pro ty, jemž se tak líbí.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1256 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Cepino » úte 22. bře 2016 9:23:35

Mám pár dotazů, nebudu říkat, zda jsem pro nové rozdělení CB nebo nejsem, ale některé věci jsem nevyčetl a napíši pár otázek k zamyšlení, možná to pak někomu, kdo třeba vymyslí návrh, bude prospěšné.
1.) Proč by měly postavy s dálkovými kouzly chodit se mlátit do chumlů? Mě to přijde, že někteří zde berou, že jediné správné mlácení je se v chumlu 50 lidí najednou a ty co mají kouzla na dálku považují za nějaké prašivé. Tak je hra vymyšlena a) chary na tělo b) chary na dálku. A kdo komu brání ty ostřelující chumel vzít ve 3 lidech útokem a zabít?
2.) Mohl by mi někdo vysvětlit "vyžírání CB". To si opravdu myslíte, že vy nikdy nezasadíte poslední ránu, aniž by jste sebrali nějakému soupeři před tím nějaké ZB? Prostě všichni mlátí do všech a někdo zasadí poslední ránu, tak jaké vyžírání? A to někteří mají ty kouzla plošná, to jsou chudáci dle vás asi největší vyžírky, když vy útočíte na jeden cíl a on na 10 najednou?
3.) Při přepočtu udělených CB za součet útoku si nějak nedovedu představit, jak někteří téměř nesmrtelní, kdy by jim byl třeba udělen útok 1.200.000. To by asi hra docela kolabovala, když by databáze zaznamenávala udělený útok od všech postav všem postavám, dokavad dotyčný nezemře. Možná se pletu, ale možná by to byl neskutečný nápor. Dále by se tu možná hodně lidí divilo, proč, když někoho zabijí, proč mu to nedalo CB, protože někdo do dotyčného 10 minut před tím nasázel postupně DMG 50.000, ale nezabil ho.
4.) Dále jak tu již někdo psal, by každý asi začal tunit věci na maximální útok a na obrany by se vykašlal a to pobíhání po mapách by bylo v ještě větším měřítku, než se tomu děje nyní a prapory by frčely neskutečně. Každý by se snažil někam přiběhnout, nasázet do někoho kouzla a rychle přes prapory utéct. A pobíhání spawn - chumel - spawn by bylo možná maximálně oblíbené.
5.) To udělení 3 CB za zabití a 2 odečet za úmrtí mi při dnešním stavu nepřijde moc schůdné, to by z dnešních dejme tomu 90 bojujících mělo možná 20 kladné CB a zbytek 70 by byl v záporu a někteří v masivním.
6.) V neposlední řadě nemají všichni stejný počet kouzle útočných ani stejné hodnoty útoku, tak že by byli někteří znevýhodněni a nakonec by ve válce mohlo pobíhat jen třeba 100 BMek.

Celkově si myslím, že je to nedomyšlené, za prvé by někteří nezískali CB žádné, to by je brzo odradilo do chození do nějaké války, nikdy nemůžou mít všichni stejné výbavy a kdyby měli, tak nás to nebude bavit, nebylo by co poměřovat, za druhé by jste se možná divili, ale někteří jedinci dnes patřící k TOP desítkám by najednou v těchto desítkách nebyli a divili by jste se jsou to i waři a jiní. Prostě hrají systém ne mlácení se chumlu, kdy ti v chumlu mají top obrany a max ZB, ale hrají styl vysázet kouzla a utéct, dohýlovat a znova. Dále by asi dnešní výbavy 3xZB a podobně byly na vyhození, nikdo by je nechtěl. To jsem zase u toho, proč se odsuzuje jiný styl boje. Někdo si tu možná myslí, že je lepší než jiný, že je správné se mlátit jen v chumlu, že on nikdy nic nevyžral (dle některých) a že by měl mít více CB, no tak když je tak silný, proč nezasadí i tu poslední ránu? Přijde mi to jako kdyby si myslel, že on vždy hráči s 30.000 ZB zasadí 29.000 a nějaký jiný hráč mu ho vybere posledním úderem za 1.000, jako kdyby přesně ten "vyžírač" věděl, kdy tu ránu zasadit a tak je to celou válku. Pak se ptám, když zasadí 29.000 proč nezasadí ten směšný poslední 1.000?

Zopakuji, vůbec nejsem ani zastáncem ani odpůrcem, jak se co udělá, s tím budu hrát, ale jen jsem napsal příspěvek, aby se třeba vylepšil nějaký návrh, který by možná přispěl ke spravedlivějšímu rozdělení CB, i když mně třeba dnešní stav nevadí.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Eldik » úte 22. bře 2016 20:14:52

Tobě to nepřijde jako nejspravedlivější dělení CB jaké tu kdy bylo?

Píšeš, že by si někdo udělal samé útoky a jen praporkoval, jako fajn, to sice může být, ale čemu to vadí? Za prvé má někdo svoji hrdost a nesnížil by se k tomu a za druhé by měli daggeři a auráci možné cíle, chytnou si je pod dýky nebo meč a jelikož mají převážně utoky, tak to prostě neudrží. Dále jsem tam něco četl o hráčích co si udělají 3x zb a nedostanou žádné CB, to není tak úplně pravda, WP LOJZA stojí v davu, má 58k zb, stojí tam 2 min a pořád drží, každému dá za 2k, z toho plyne že dostane z každé postavy, která u něj umřela nějaké % CB, takže i kdyby dostával stále jen 2 a 3 CB (podíl z dmg), tak i po té chvilce, kdy by u něj umíral jeden hráč na druhém by dosáhl pěkného výsledku. Navíc co bys chtěl, když si uděláš 3x zb, to není logické aby dával tolik CB jako ten s 3x schop.


Mně osobně to přijde jako nejmoudřejší nápad, který má hlavu a patu, ale návrh psát nehodlám. Takže pokud se toho někdo chce ujmout, může. Já už svůj zápal pro hru ztratil, může za to jen a pouze směr, jakým se to tu vyvíjí.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1256 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Cepino » stř 23. bře 2016 7:45:50

Podíl v % na CB souhlasím je zatím asi nejspravedlivější nápad jaký tu byl. Moje reakce byly spíše na nápady dávat CB podle uděleného max poškození. I když v těch chumlech, kde mraky hráčů dá poškození zas hromadě jiných a naopak, by celkový počet CB za zabití jednotlivce musel rapidně stoupnout, neb při současném počtu CB za jednotlivce by se o CB moc hráčů nepodělilo a v důsledku by ti slabší opět nedostávali CB žádná. Pak je tu ještě otázka, zda zachovat něco ze současného systému % výhody pro menší levely, či tuto výhodu v novém neposkytovat. A opět netuším, jak složité by to bylo na naprogramování a jakou zátěž by to neslo pro hru, aby válka nebyla ještě zalagovanější jak nyní. Třeba včera jsem se chvilkama dostával do několikasekundových záseků, pak čekám po odlagu, zda jsem mrtvý či ne.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Sirrey « pon 3:41 pm »
@NikolAstrid,  Ano nelze, jak píše @Narumikazuchi,  postavu lze zabít přímo ve městě, pro splnění úkolu. Děkuji za radu. ♥
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě
@ Obter!vr « čtv 8:37 pm »
změna charakteru je ...
@ noxforko « čtv 8:33 pm »
ne jako vážně,změna jména tu nejde, změna charakteru není, a smazat postavu jde jen do nízkého lv vzhledem k pokroku co se týče úrovní postav kdy to jde mnohem lépe naexpit by se měla posunout i hranice, server běží už prostě moc dlouho a výběr jmen postav je omezený, třeba s tím něco dělat ... když už se rozhodnu ztratit několikaletý progres a začít nanovo jen kvůli toho abych měl jinou postavu se stejným jménem ... umožněte alespon něco z toho ...
@ noxforko « čtv 8:28 pm »
možnost mazaní postav do lv 110 včetně, kdo je pro?
@ gagefranjo « čtv 8:12 pm »
Jak je to s bonusem z vatry? Na vatře to píše, že bonus bude aktivní do 10.května, ale bonus aktivní není na úrovni 8. To se musí vatra pořád vylepšovat, aby ten bonus byl aktivní ?
@ Mionix « čtv 3:08 pm »
@TheDobbyk,  údržba byla. Je vždy pokud to GA neposune nebo nezruší.
@ TheDobbyk « stř 11:51 pm »
Ahoj, bude zítra údržba?
@ cleo « stř 9:16 pm »
mě to teď hodilo meteor lv 30 i po relogu, z koně taky nesesedám
@ gagefranjo « stř 8:22 pm »
Osobně mně to začalo házet meteory levelu 30-40 i po tom, co jsem sesedl z koně. Což mi přijde absurdní, aby se tohle vůnec mohlo stát, ale je to tak :D
@ gagefranjo « stř 8:21 pm »
Kdo chce používat těžké meteory, tak musí sám vždy po relogu házet ony těžké meteory a sám po 5s házet další, ne instantně spamovat ty meteory a už vůbec ne v blízkosti spawnutých meteorů. Pokud se vám ukáže meteor menšího levelu třeba 30-40, tak dejte relog. Já tohle psal RAMHH, který tuto informaci vynechal.
@ Mionix « stř 8:03 pm »
@cleo,  On to Saggi nechápe. Použil něco kvůli májkám. A ono to kraví v meteorech. Bohužel se to spraví až po ukončení eventu, kdy se vše vrátí na původní hodnoty. Ono s tím teď moc dělat nejde. Jak jsem psal, mě pomáhá změna postavy a zpět.
@ cleo « stř 7:26 pm »
@Mionix,  a bude se s tím něco dělat? mě to hodilo 6 těžkých a pak 4 normální a pak jsem to vzdala
@ Mionix « stř 5:48 pm »
Ha, něco jsem objevil. Hážu si meteory těžké. 20 kusů +- ok. Pak to začalo kravit a padaly normální a lehké. Dal jsem relog a už to zase padá správně.
@ noxforko « stř 2:40 pm »
jen říkám že mě tenhle event baví, možná se budeš divit ale za těch 12 roků co hraju na tomhle serveru sem už pár eventů zkusil, a pochválit něco není od věci, lepší než jen na vše nadávat vid @Suko201
@ Suko201 « stř 10:04 am »
*Ztížili sorrka :D
@ Suko201 « stř 10:03 am »
Však ten event je úplně stejnej, akorát ho stížili, tak co ti je? 😆
@ Suko201 « stř 10:02 am »
noxforko píše: @Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
😆😆😆😆😆😆😆😆😆
@ noxforko « stř 6:51 am »
@Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
@ Suko201 « úte 10:33 pm »
RendyO8 píše: Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
aréna je oka, akorát tam chodí trosky
@ RendyO8 « úte 6:12 pm »
Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
@ Suko201 « úte 5:56 pm »
noxforko píše: Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
tak to je schválně Kamo, jinak by to bylo moc jednoduché. Je sice pravda, že o minulých letech byly ty čarodějnice slabší, takže si jich stihl sejmout víc, no..
@ Suko201 « úte 5:55 pm »
Mionix píše: @noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
že mu děkujeme, ale příště by už na to mohl myslet hned :) :)
@ Mionix « úte 4:35 pm »
@noxforko,  Tak už je tam. :-)
@ Mionix « úte 4:34 pm »
@noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
@ noxforko « úte 1:25 pm »
Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
@ noxforko « úte 1:21 pm »
Díky, pane
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Z čeho taháte prachy, když jste laxní dát event věci na IS?
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Takové věci mají snad být automaticky. Každý event se tu někdo ptá, jestli se konečně dodají ty věci do IS
@ Mionix « úte 7:58 am »
@noxforko,  zeptám se.
@ noxforko « pon 8:19 pm »
Půjde koupit klobouk v IS?
@ RAMHH « pon 5:15 pm »
Ale abych jen nerypal, kdyz se to rozbije, tak v chatu se pise "To je podivne". A zda se, ze v ten moment nefunguji ty omezeni spawnuti metinu kdyz je v blizkosti dalsi a ten timeout. Skoro jako by to propadlo nejakym switchem/ifem na nejaky fallback, se kterym se uz ale ani realne nepocita :D
@ RAMHH « pon 1:47 pm »
@qSTRoNgMANp,  Atomicky as in muze nahodne vybouchnout po random updatu ohledne eventu? :D
@ qSTRoNgMANp « pon 8:53 am »
Jak se toto může rozbít? :D Vše to musí být napsaný atomicky správně ne? :D
@ Akyl26 « ned 10:14 pm »
@Mionix,  Bažiny byli teďka bez problémů, ale ďábelský 2/6 zbytek Lv 20-40 nechápem..
@ cleo « ned 7:19 pm »
@Mionix,  v poušti z těžkých meteorů se spawnuly meteor duše a meteor tmy....
@ Mionix « ned 3:41 pm »
@Akyl26,  Ještě je tu jedna možnost, že to dělá zákaz spawnu meteorů u spawnou daných říší. Zkuste raději popojet dále od spawnů. Každopádně zatím tomu nemůžeme přijít na kloub.
@ Mionix « ned 3:36 pm »
@Akyl26,  Tak zakopaný pes je asi jen v CH1. Vyzkoušejte CH2 nebo 3 nebo 4. Tam by to zlobit nemělo.
@ Mionix « ned 3:34 pm »
@Akyl26,  děkuji
@ Akyl26 « ned 3:05 pm »
@Mionix,  Poblíž portálu ve Velké poušti a poblíž nikde nic. A dělalo to víc lidem, co jsem potkal. I ďábelský házel občas lehký nebo střední.
@ Mionix « ned 3:03 pm »
@Elear@Akyl26,  nebyli jste poblíž májky? Tam to zlobí, jinak by nemělo. @cleo,  pravděpodobně se vám postava neodhlásila ze hry a po vypršení času vám ji to hodilo do chrámu.
@ cleo « ned 12:11 pm »
a není vůbec vtipné, když nechám postavu ve swampu a druhý den jí najdru v chrámu útrapy
@ Akyl26 « ned 12:06 pm »
Je vcelku vtipné házet bažiny a objevují se tmy, žárlivosti apod.. :D
@ Elear « ned 12:03 pm »
A z ťažkých padajú normálne a ľahké meteory
@ TomasFoxx « ned 10:24 am »
prej někdo přivolává meteory bažin a padaj mu z toho těžký a lehký, asi to ještě není uplně opraveny :D
@ Lejno « ned 9:58 am »
to, že je rýchlo nabitá neznamená, že sa jej menila doba pôsobenia, takže nerozumiem kde by mal byť problem
@ Mionix « ned 9:26 am »
@ O3VRS « ned 9:24 am »
Ahoj proč je u auráka tak rychlé nabíjení aury? :(
@ Mionix « ned 7:55 am »
@cleo,  Možná dnes ráno. Měla by být mimořádná krátká údržba.
@ Lampiiik « ned 2:04 am »
@cleo ani v kerindore a swampe?

Who is chatting

offline Clusive 
offline Elear 
offline Mionix 
offline WopeArch 
offline noxforko