Piraňa obecná - možnost vidět neviditelné

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Souhlasíte s tímto návrhem?

Ano :up:
84
79%
Ne :down:
17
16%
Ano, ale něco bych změnil/a a napíšu co
5
5%
 
Celkem hlasů: 106

Uživatelský avatar
macok0072
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: sob 28. črc 2012 22:23:35
Dal poděkování: 62 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od macok0072 » sob 11. bře 2017 23:28:53

Spoiler:
Chyumgo píše:Zdravím, po dnešní válce u mě přetekl pohárek.

Nejsem hráčem, kterého by věci ve hře dokázali ukrutně naštvat a dělal bych si z nich hlavu.
Po dnešní válce se mi ale do žaludku dostaly nové způsoby vedení boje.

Část neřízených myšlenek:

Pokud chceme přinést do hry rozmanitost v možnostech boje, musíme to udělat tak, aby to jakoukoliv stranu neumístilo do pozice nejlepšího bez možnosti mu to jakkoliv překazit. Což se ale nedá říct o dnešní situaci ve válkách, kdy si šaman léčitel obstará desítky mřenek, celou svou výbavu přeorientuje z „obranářské“ na „útočnou“, postaví se před spawn nepřátelské říše a vysílá kouzla do všech, kteří ze spawnu vyběhnout. Nemluvně o tom, že si pak druhý tento healer/BM chodí po mapě a dělá prakticky úplně to samé. Možnost bránění? Neexistuje.

Pokud jsme se jakkoliv přenesli přes tyto zasloužené nositele titulů krále, postaví se nám do cesty něco takového:
Ahoj:
Obrázek
Tento...jak to říci...subjekt Vás začne pronásledovat a pokud se mu dostanete pod meč, nemáte jakoukoliv šanci cokoliv udělat. Musíte počkat, až Vám přijde na pomoc deset vašich spolubojovníků a společně ho ubijete (deset dvacet protože mu musíte zablokovat všechny únikové cesty a jelikož nevíte, kde je...). Směšný způsob možnosti bránění. Málem bych zapomněl na oblíbené ninji na blízko, kteří toto praktikují ještě častěji.

Pokud máme nervy a výbavu z pravé oceli, dostaneme se do problému číslo tři. Určitě se vám někdy stalo, že jste se ve válce ocitli na místě, kde jste jen vy a nepřítel a bijete se jen vy dva. Ve většině případů máte nad těmito individui navrch a tak se z boje stane souboj rychlosti pohybu a vaší schopnosti předpovídání. Snažíte se soupeře jakýmkoliv kouzlem nebo něčím jiným zpomalit, stunnout nebo jakkoliv jinak znehybnit, abyste se k němu přiblížili a eliminovali jej. Jenže co se nestalo, individuo začne mávat bílými prapory, zřejmě že se vzdává. Jenže on se nevzdává ale vysmívá. Vysmívá se vám, protože má těch praporů v inventáři miliony a kliká si je v naprosté pohodě co několik sekund do té doby, než doběhne na svůj spawn nebo o něj ztratíte zájem.

Možnosti řešení:

Mřenka
  • Zakázání možnosti používat ji ve válce říší
  • Možnost použít mřenku jednou za půl/hodinu
  • Nahradit efekt této ryby jiným
  • Předělat efekt této ryby následovně: Po aktivování se po dobu pěti minut vaše postava bude v náhodných a na náhodné intervaly zviditelňovat a odviditelňovat. Vy ani soupeř, nebudeme vědět, kdy se znova zneviditelníte a kdy vám neviditelnost skončí (samozřejmě by se musely nastavit nějaké maximální hranice, ty bych ale z důvodů nechal na týmu).
  • Předělat efekt této ryby následovně: Po aktivování se postava na dobu pěti minut zneviditelní a při každém seku/kouzlu se na pět sekund odviditelní.
  • Vyhodit ji z okna
Bílý prapor
  • Zakázání možnosti používat jej ve válce říší
  • Možnost použití jednou za patnáct sekund
  • Možnost použití jednou za patnáct sekund společně s 50% šancí na úspěšnost
  • Odebrání tohoto předmětu ze hry
Chyumgo
Souhlasím se vším co Chyu napsal.

Zavedením mřenek ztratily Války říší smysl co se týče fair play.
Jaký má význam to, že jste neviditelný, a jen klikáte spell za spellem bez nutnosti se umět i bránit? A zároveň znemožňovat obranu svým oponentům?

Dříve byly války o tom kdo měl jakou výbavu a kdo jak ovládal postavu za kterou hrál...
Teď jsou války jen o tom kdo našetří víc yangů na mřenky, nebo kdo si jich víc uloví.
Všichni dobře víme, že i prapory jsou dost velkou přítěží ve válce. Ale místo řešení toho, že prapory jsou zlo, tak se přidá zlo ještě větší?

A upřímně řečeno, dle mého názoru tomu nepomohl ani královský systém.
Být králem je tak výdělečná pozice, při které si král říše denně může vydělat nespočet miliard jen díky tomu, že je král... nemůžeme se pak divit, že ti, co už krále měli, o něj znova usilují a to i za pomoci mřenek.. Protože pro krále je cena 10-ti mřenek pouhým malým zlomkem toho co si pak na sloupech vydělá.

A tak jak Chyu psal.
Je opravdu příjemné být táhán přes celou mapu nějakým dýkařem / aurákem, když ho nevidíte a nemůžete se nijak bránit. Nebo schytávat od neviditelného healera 3x větší dmg než dostáváte od healerů normálně...

Podle mě by se s tímto problémem mělo něco dělat. Do válek chodí čím dál tím míń lidí .. A čím dál více lidí to přestává bavit. Myslím, že by už bylo na čase se nad tím pozastavit.

Jak psal kolega ondra852
(Hlavne je to super pro nove hrace, kteri chteji v metinu nejake pvp a kdyz si udelaji nejakou pvp vybavu treba na lvl 110 a nemaji jeste draci veci a full bio, tak je takovy mrenkar sestreli na 2 hity a oni Ekuru proste vymazou a uz se tu vic neukazou)
Zajímalo by mě, kolik nově příchozích hráčů přetrvá na ekuře déle než 2 měsíce. Opravdu by mě ten počet zajímal... Ale to jen tak btw.

Gorgy
ObrázekxElGorgyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
archerBornToFight1104xxxprůběh
________________________________________________________________
Do sekce obchody budu někdy vkládat příspěvky/předměty i jménem kamaráda:
WEExMAN - Theopizit - Bufinabejka

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od MostEVILEK » ned 12. bře 2017 0:18:45

Upřímně všichni tu nadáváte na to jak vám vadí že králové jsou ti co používají mřenky nebo prapory... ale když máte možnost překazit dropovaní na sloupu těm králům co je použivají,tak tam prostě nejdete z bůhvíjakéhodůvodu ale jdete si stěžovat sem na forko. Mřenky jsou chyba,většina to ví a pro ponechaní mřenek budou jenom ti co je používají a mají díky nim krále aby mohli vydělavat na sloupech. Jako že jich tu pár je ...

Nicméně by to vyřešil pouhý zákaz mřenek do válek,pochybuju že to bude těžké na stavit,když je tam zakazaný použít pergamen naávratu na místo tak si myslím že pro to bude podobný příkaz.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Dell
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 241
Registrován: pon 31. říj 2011 18:02:36
Bydliště: SVK
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 216 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Dell » ned 12. bře 2017 3:35:55

Proč se začali používat prapory ve válkach?
Proto aby se bábovky mohli schovávat. Ale budiž, použitím útoku se zviditelní.
Pak je začali využívat bábovky čistě jen na neviditelné priblížení následnej útok a zase zmizení. Co už nebylo cílem jen uniknout smrti ale cílem bylo dosáhnout zisk CB.
A pak slavné mřenky :up:
Byl jsem se podívat ve válce a mě osobně vubec praporkáři a mřenkaři nevadili, spíš mě překáželo, že jsem se zasekával při pohybu (a že to bylo docela často) o nějaké neviditelné překážky na mapě co by se mělo hlásit na supportu jako chyba no ne? :lol: Ale je pravda, jakožto char na blízko a docela blízko jako je dagger nemá s kým v dnešních válkach bojovat, jelikož když už nekoho má uvidí maximálne tak praporek.
Při porovnání jmén z války říší a jmén ve statistikách z oné války človek ví kdo nebyl za celou válku vidět a když jo, tak právě jen pri ukončení účinku mřenky, ale to jen na nepatrnej okamih protože to končí pár vteřinovou smrtí (Předpokládam, že lepší umřít dát buff a pak mřenku, jako ji nakliknout v boji a přijít tak o buff).

Když jsem si ty jména, tak nějak rozdelil, vyšlo mě jediné.
Mřeňky používají hráči co jim to nikdy nijak extra ve válkach nešlo a teď mají šanci. A dokonce šanci na hodnost krále.
Bezpochyb asi každej normální hráč ví, že o nic jiného než nahrabat co nejvíc CB a díky tomu získat velkej podíl na šanci stát se králem nejde.
Bohužel z válek jste si udělali to co z nich je sami už hodně dávno, když velké množství hráču vyměnilo telesné bojovníky za dálkové (přesněji Heal a Archer, ostatní nejsou tak top na CB), pak přišel královskej systém a zjistili jste využitelnost hodnosti "krále" byla jen otázka času, kdy se objeví u pár jedincu tá chamtivost a pojem "války říši" zcela ztratí svuj význam.
Královskej systém a hlavně hodnost "král" to dohnali k dokonalé dokonalosti.
No a řešení?
Podle mého prapory i mřenky mají své využití nastaveno už dávno. To jen "vy" "hráči" využívate tyhle věci k neprospěchu většiny. Samotné prapory a mřenky za to nemužou. Jsou to jen itemy ve hře.
Jediná věc, která by se měla upravit je:
...hráč, který použil v daný válečný týden ve válce říší prapor nebo mřenku automaticky ztratil nárok být zařazen do systému losování hodnosti "KRÁL" a pro daný týden prichází o možnost stát se králem...u hráče s aktivovanou mřenkou dochází jen k polovičnímu zisku CB za zabití nepřítele a polovičnímu zisku bodu pro říši za zabití t.j. počíta se každé druhé zabití a třeba u praporu jen ten poloviční zisk bodu pro říši...
osobně bych k tomu pridal i houby :twisted:
To bych chtěl pak vidět ty "krále".
A hlavně jak by se k tomu postavili aktivní mřenkaři, jelikož když teď hlásají, že tím pomáhají říši a vubec tam nejde o hodnost "král", tak by nejspíš pomáhali tímhle zpusobem i nadále říši kdyby věděli, že ztratí nárok na hodnost krále.
Dle mého názoru vytvoření dalšího předmětu "pirana obecna" je zas krok zpátky v tom směru, že se udelali elíky na hodinu aby se nemuseli pořád vyklikávat po 10 minutách co dalo prostor pro vetší koncentraci na konkrétni mapy kde je hráč využíva.
Navíc jak rozezná piranak pak kdo ma mrenku a kdo ne?
Jak bude vědet, že ho nemlátí mřenkař a bude se divit, že mu spoluhráči nepomužou jelikož mřenkaře nevidí, protože si nebudou moci dovolit koupit nebo chytnout nějakou piranu. A nebo právě naopak, že bude mřenkar mlátit piranakovho kamoše a piranak prijde na pomoc ale kamos mu nepomuze jelikoz nema na pirane.

Za mě tedy pirana ani zadnej ANTIMŘENKOPRAPOROVEJ ITEM situaci nevyřeší. Jelikož ten co si valí v mřenkách si koupí nebo nachytá i pirane a bude mít ještě větší nadvládu. Dle mého názoru se to zmení jedině omezením přístupu ke královske pokladnici a omezením zisku CB při použivaní daných předmětu.
S pozdravem Váš král Delian...

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 253
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 40 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Pajik » ned 12. bře 2017 4:04:15

Spoiler:
Dell píše:
Proč se začali používat prapory ve válkach?
Proto aby se bábovky mohli schovávat. Ale budiž, použitím útoku se zviditelní.
Pak je začali využívat bábovky čistě jen na neviditelné priblížení následnej útok a zase zmizení. Co už nebylo cílem jen uniknout smrti ale cílem bylo dosáhnout zisk CB.
A pak slavné mřenky :up:
Byl jsem se podívat ve válce a mě osobně vubec praporkáři a mřenkaři nevadili, spíš mě překáželo, že jsem se zasekával při pohybu (a že to bylo docela často) o nějaké neviditelné překážky na mapě co by se mělo hlásit na supportu jako chyba no ne? :lol: Ale je pravda, jakožto char na blízko a docela blízko jako je dagger nemá s kým v dnešních válkach bojovat, jelikož když už nekoho má uvidí maximálne tak praporek.
Při porovnání jmén z války říší a jmén ve statistikách z oné války človek ví kdo nebyl za celou válku vidět a když jo, tak právě jen pri ukončení účinku mřenky, ale to jen na nepatrnej okamih protože to končí pár vteřinovou smrtí (Předpokládam, že lepší umřít dát buff a pak mřenku, jako ji nakliknout v boji a přijít tak o buff).

Když jsem si ty jména, tak nějak rozdelil, vyšlo mě jediné.
Mřeňky používají hráči co jim to nikdy nijak extra ve válkach nešlo a teď mají šanci. A dokonce šanci na hodnost krále.
Bezpochyb asi každej normální hráč ví, že o nic jiného než nahrabat co nejvíc CB a díky tomu získat velkej podíl na šanci stát se králem nejde.
Bohužel z válek jste si udělali to co z nich je sami už hodně dávno, když velké množství hráču vyměnilo telesné bojovníky za dálkové (přesněji Heal a Archer, ostatní nejsou tak top na CB), pak přišel královskej systém a zjistili jste využitelnost hodnosti "krále" byla jen otázka času, kdy se objeví u pár jedincu tá chamtivost a pojem "války říši" zcela ztratí svuj význam.
Královskej systém a hlavně hodnost "král" to dohnali k dokonalé dokonalosti.
No a řešení?
Podle mého prapory i mřenky mají své využití nastaveno už dávno. To jen "vy" "hráči" využívate tyhle věci k neprospěchu většiny. Samotné prapory a mřenky za to nemužou. Jsou to jen itemy ve hře.
Jediná věc, která by se měla upravit je:
...hráč, který použil v daný válečný týden ve válce říší prapor nebo mřenku automaticky ztratil nárok být zařazen do systému losování hodnosti "KRÁL" a pro daný týden prichází o možnost stát se králem...u hráče s aktivovanou mřenkou dochází jen k polovičnímu zisku CB za zabití nepřítele a polovičnímu zisku bodu pro říši za zabití t.j. počíta se každé druhé zabití a třeba u praporu jen ten poloviční zisk bodu pro říši...
osobně bych k tomu pridal i houby :twisted:
To bych chtěl pak vidět ty "krále".
A hlavně jak by se k tomu postavili aktivní mřenkaři, jelikož když teď hlásají, že tím pomáhají říši a vubec tam nejde o hodnost "král", tak by nejspíš pomáhali tímhle zpusobem i nadále říši kdyby věděli, že ztratí nárok na hodnost krále.
Dle mého názoru vytvoření dalšího předmětu "pirana obecna" je zas krok zpátky v tom směru, že se udelali elíky na hodinu aby se nemuseli pořád vyklikávat po 10 minutách co dalo prostor pro vetší koncentraci na konkrétni mapy kde je hráč využíva.
Navíc jak rozezná piranak pak kdo ma mrenku a kdo ne?
Jak bude vědet, že ho nemlátí mřenkař a bude se divit, že mu spoluhráči nepomužou jelikož mřenkaře nevidí, protože si nebudou moci dovolit koupit nebo chytnout nějakou piranu. A nebo právě naopak, že bude mřenkar mlátit piranakovho kamoše a piranak prijde na pomoc ale kamos mu nepomuze jelikoz nema na pirane.

Za mě tedy pirana ani zadnej ANTIMŘENKOPRAPOROVEJ ITEM situaci nevyřeší. Jelikož ten co si valí v mřenkách si koupí nebo nachytá i pirane a bude mít ještě větší nadvládu. Dle mého názoru se to zmení jedině omezením přístupu ke královske pokladnici a omezením zisku CB při použivaní daných předmětu.
S pozdravem Váš král Delian...
Nápad s korunou zní zajímavě a mohlo by to fungovat. Nicméně, pokud by ryba měla šanci jako např. perlín (na výlov), poté by tím mohlo být vybaveno více hráčů než mřenkami (ne příliš nákladná ryba). Byla by to ryba, kterou by si mohli přivydělat nováčci. Výhodou by bylo, že i ti s natočenými obranami čistě do war, by těmto hráčům (meřnkařům s útoky) brali vesměs tolik, jako oni jim, možná o něco více. Krok zpět to je, bohužel si myslím, že pokud se s mřenkama nic neudělá, tak odejdou další hráči. Zase na druhou stranu doslova "zničit" cenu mřenek by byla škoda, byť jich mřenkaři nakoupili/nachytali mraky a zničeho nic by přišli třeba o 20kkk, které mají v mřenkách v inventáři. Buď bych jim dal nějakou dobu čas, než je vypotřebují (upozornil bych na to, že v ten den se zruší mřenky, když už) a nebo právě nějak omezil. Pokud zrušíš šanci na krále, je jasné, že cenu mřenek doslova "zničíš", ať už si říká, kdo chce, co chce, je jasný, že jde o krále (kdo by jim to měl za zlé, nějak si hráči vydělávat musí, pokud je to jedna z nejvýdělečnějších věcí, proč ne).

Rozlišení mřenka/nemřenka bych viděl třeba v lehce jiné barvě postavy, myslím, že piraňu by stejně používal každý v případě, že by ho mřenkař začal tahat/napadl, aby se mohl bránit (když dotyčný nemá obrany, pak je boj opět víceméně vyrovnaný, pokud se vidí).

Edit: Citace vložena do spoileru.
/Avery
Obrázek

emloy
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 39
Registrován: pon 22. úno 2016 20:39:19
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Úprava mřenek

Příspěvek od emloy » ned 12. bře 2017 12:03:03

Ahoj,
ty mřenkařské války už mi lezou krkem, a proto jsem se rozhodl, založit toto téma a nějakým způsobem vyvolat diskuzi.
Navrhuji, aby GM tým přemýšlel o úpravě mřenek.
Můj návrh: ponechala by se neviditelnost hráčů, i to, že nejsou vidět na minimapě, ale při kliknutí na ně, i když by byli v mřence by se objevilo "červené kolečko" tak, aby se do nich dalo kouzlit.
Názory lidí na vymazání mřenek by bylo příliš razantní, proto si myslím, že mnou navrhovaná změna by byla přijatelná.

Uděleno varování za umístění příspěvku do nesprávné sekce.
Taktéž téma sloučeno s již podobným.
/Torque

Uživatelský avatar
CiD
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 17. úno 2011 16:07:38
Bydliště: brdské lesy
Dal poděkování: 181 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Re: Úprava mřenek

Příspěvek od CiD » ned 12. bře 2017 12:08:53

:think: Jak na ně chceš kliknout když jsou neviditelní? ani ten hráč co si vezme mřenku nevidí svoji postavu takže sám na sebe nemuže kliknout ;)
ObrázekCiDObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Černá magieChunjo146PPPHotovoRavens

emloy
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 39
Registrován: pon 22. úno 2016 20:39:19
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: Úprava mřenek

Příspěvek od emloy » ned 12. bře 2017 12:11:14

Sice není vidět, ale hra ví, že na té pozici kam klikáš je nějaká postava, jinak by jsi neviděl ani animaci kouzel z té pozice... :) Pokud by jsi klikl na pozici, kde je hráč v mřence, objevilo by se červené kolečko pod ním, jako když klasicky označíš postavu. :) Jen teorie, jsem rád, že jsi se zapojil, a myslím si, že takováto změna je lehce proveditelná. :)

L3XOUN
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: stř 21. zář 2016 0:03:22
Dal poděkování: 64 poděkování
Dostal poděkování: 87 poděkování

Re: Úprava mřenek

Příspěvek od L3XOUN » ned 12. bře 2017 12:18:53

Jednou už jsem to někam psal, kdyby se to omezilo na 1 mřenku a 20 praporů na válku bylo by to lepší. Bylo by o to strategii, ne o tupém nonstop naklikavání během celé války. A nebo za mřenku dávat půlku CB, to by bylo taky zajímavé.

Vr4ker
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: ned 01. led 2017 19:46:03
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 13 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Vr4ker » pon 13. bře 2017 22:57:54

Zdravím všechny,
přítel mě přesvědčil že tady se hraje dobře,že tady je ta hra pod dobrým vedením a proto jsme tu začali hrát.Dropovali,prodávali a makali na výbavě pvp,máme rádi války,souboje.Tajemnou rybičku ,,mřenku,, znám už i já,bohužel.No a ted zvažuju,jestli hrát vůbec dál.Mlátit se s někým,koho nejde nakliknout a když se vám to vůbec podaří,je to jak máchat do vzduchu....nic jsem mu nebrala,samé miss,miss (nejde ho ani otrávit ani podpálit )
..... a na jednu jeho ránu jsem ležela (zrejme full utoky misto obran, i když je ani vlastně nepotřebuje) .Nedá se bojovat s někým nesmrtelným .Je opravdu smutné co jsem tu vše četla o válkách....nechce se věřit že tohle je dovoleno ve válkách říší. Nezávidím ty mřenky,není tak moc problém,aby si všichni načetli rybaření,nalovili mřenky a hurá do války . Jenže ouha,aréna prázdná....postavy žádné....body žádné....hmmm,to bude válka. :help: Ta ryba není vůbec k ničemu prospěšná,jen to hodně lidí odradí ... od hraní a znám jich už několik desítek.Tenhle server kdysi byl (prý )jedinečný svojí férovostí(prý).Dnes tomu tak ale určitě není a to vím z vlastních zkušeností ve hře.Tím co jsem napsala,nechci nikoho inzultovat svým názorem,ale jen právě zdělit svůj názor a pocity z hry.
Prostě mřenky a prapory do válek říší a pvp soubojů nepatří(pvp souboj s někým kdo je nesmrtelný a neviditelný postrádá status PVP),to je náš názor.

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Script » pát 06. črc 2018 18:51:10

Jak si vede piraňa po úpravě funkce mřenky z 11.1.2018? Stále je o něco podobného zájem?

Předem díky za reakce.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Sirrey « pon 3:41 pm »
@NikolAstrid,  Ano nelze, jak píše @Narumikazuchi,  postavu lze zabít přímo ve městě, pro splnění úkolu. Děkuji za radu. ♥
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě
@ Obter!vr « čtv 8:37 pm »
změna charakteru je ...
@ noxforko « čtv 8:33 pm »
ne jako vážně,změna jména tu nejde, změna charakteru není, a smazat postavu jde jen do nízkého lv vzhledem k pokroku co se týče úrovní postav kdy to jde mnohem lépe naexpit by se měla posunout i hranice, server běží už prostě moc dlouho a výběr jmen postav je omezený, třeba s tím něco dělat ... když už se rozhodnu ztratit několikaletý progres a začít nanovo jen kvůli toho abych měl jinou postavu se stejným jménem ... umožněte alespon něco z toho ...
@ noxforko « čtv 8:28 pm »
možnost mazaní postav do lv 110 včetně, kdo je pro?
@ gagefranjo « čtv 8:12 pm »
Jak je to s bonusem z vatry? Na vatře to píše, že bonus bude aktivní do 10.května, ale bonus aktivní není na úrovni 8. To se musí vatra pořád vylepšovat, aby ten bonus byl aktivní ?
@ Mionix « čtv 3:08 pm »
@TheDobbyk,  údržba byla. Je vždy pokud to GA neposune nebo nezruší.
@ TheDobbyk « stř 11:51 pm »
Ahoj, bude zítra údržba?
@ cleo « stř 9:16 pm »
mě to teď hodilo meteor lv 30 i po relogu, z koně taky nesesedám
@ gagefranjo « stř 8:22 pm »
Osobně mně to začalo házet meteory levelu 30-40 i po tom, co jsem sesedl z koně. Což mi přijde absurdní, aby se tohle vůnec mohlo stát, ale je to tak :D
@ gagefranjo « stř 8:21 pm »
Kdo chce používat těžké meteory, tak musí sám vždy po relogu házet ony těžké meteory a sám po 5s házet další, ne instantně spamovat ty meteory a už vůbec ne v blízkosti spawnutých meteorů. Pokud se vám ukáže meteor menšího levelu třeba 30-40, tak dejte relog. Já tohle psal RAMHH, který tuto informaci vynechal.
@ Mionix « stř 8:03 pm »
@cleo,  On to Saggi nechápe. Použil něco kvůli májkám. A ono to kraví v meteorech. Bohužel se to spraví až po ukončení eventu, kdy se vše vrátí na původní hodnoty. Ono s tím teď moc dělat nejde. Jak jsem psal, mě pomáhá změna postavy a zpět.
@ cleo « stř 7:26 pm »
@Mionix,  a bude se s tím něco dělat? mě to hodilo 6 těžkých a pak 4 normální a pak jsem to vzdala
@ Mionix « stř 5:48 pm »
Ha, něco jsem objevil. Hážu si meteory těžké. 20 kusů +- ok. Pak to začalo kravit a padaly normální a lehké. Dal jsem relog a už to zase padá správně.
@ noxforko « stř 2:40 pm »
jen říkám že mě tenhle event baví, možná se budeš divit ale za těch 12 roků co hraju na tomhle serveru sem už pár eventů zkusil, a pochválit něco není od věci, lepší než jen na vše nadávat vid @Suko201
@ Suko201 « stř 10:04 am »
*Ztížili sorrka :D
@ Suko201 « stř 10:03 am »
Však ten event je úplně stejnej, akorát ho stížili, tak co ti je? 😆
@ Suko201 « stř 10:02 am »
noxforko píše: @Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
😆😆😆😆😆😆😆😆😆
@ noxforko « stř 6:51 am »
@Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
@ Suko201 « úte 10:33 pm »
RendyO8 píše: Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
aréna je oka, akorát tam chodí trosky
@ RendyO8 « úte 6:12 pm »
Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
@ Suko201 « úte 5:56 pm »
noxforko píše: Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
tak to je schválně Kamo, jinak by to bylo moc jednoduché. Je sice pravda, že o minulých letech byly ty čarodějnice slabší, takže si jich stihl sejmout víc, no..
@ Suko201 « úte 5:55 pm »
Mionix píše: @noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
že mu děkujeme, ale příště by už na to mohl myslet hned :) :)
@ Mionix « úte 4:35 pm »
@noxforko,  Tak už je tam. :-)
@ Mionix « úte 4:34 pm »
@noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
@ noxforko « úte 1:25 pm »
Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
@ noxforko « úte 1:21 pm »
Díky, pane
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Z čeho taháte prachy, když jste laxní dát event věci na IS?
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Takové věci mají snad být automaticky. Každý event se tu někdo ptá, jestli se konečně dodají ty věci do IS
@ Mionix « úte 7:58 am »
@noxforko,  zeptám se.
@ noxforko « pon 8:19 pm »
Půjde koupit klobouk v IS?
@ RAMHH « pon 5:15 pm »
Ale abych jen nerypal, kdyz se to rozbije, tak v chatu se pise "To je podivne". A zda se, ze v ten moment nefunguji ty omezeni spawnuti metinu kdyz je v blizkosti dalsi a ten timeout. Skoro jako by to propadlo nejakym switchem/ifem na nejaky fallback, se kterym se uz ale ani realne nepocita :D
@ RAMHH « pon 1:47 pm »
@qSTRoNgMANp,  Atomicky as in muze nahodne vybouchnout po random updatu ohledne eventu? :D
@ qSTRoNgMANp « pon 8:53 am »
Jak se toto může rozbít? :D Vše to musí být napsaný atomicky správně ne? :D
@ Akyl26 « ned 10:14 pm »
@Mionix,  Bažiny byli teďka bez problémů, ale ďábelský 2/6 zbytek Lv 20-40 nechápem..
@ cleo « ned 7:19 pm »
@Mionix,  v poušti z těžkých meteorů se spawnuly meteor duše a meteor tmy....
@ Mionix « ned 3:41 pm »
@Akyl26,  Ještě je tu jedna možnost, že to dělá zákaz spawnu meteorů u spawnou daných říší. Zkuste raději popojet dále od spawnů. Každopádně zatím tomu nemůžeme přijít na kloub.
@ Mionix « ned 3:36 pm »
@Akyl26,  Tak zakopaný pes je asi jen v CH1. Vyzkoušejte CH2 nebo 3 nebo 4. Tam by to zlobit nemělo.
@ Mionix « ned 3:34 pm »
@Akyl26,  děkuji
@ Akyl26 « ned 3:05 pm »
@Mionix,  Poblíž portálu ve Velké poušti a poblíž nikde nic. A dělalo to víc lidem, co jsem potkal. I ďábelský házel občas lehký nebo střední.
@ Mionix « ned 3:03 pm »
@Elear@Akyl26,  nebyli jste poblíž májky? Tam to zlobí, jinak by nemělo. @cleo,  pravděpodobně se vám postava neodhlásila ze hry a po vypršení času vám ji to hodilo do chrámu.
@ cleo « ned 12:11 pm »
a není vůbec vtipné, když nechám postavu ve swampu a druhý den jí najdru v chrámu útrapy
@ Akyl26 « ned 12:06 pm »
Je vcelku vtipné házet bažiny a objevují se tmy, žárlivosti apod.. :D
@ Elear « ned 12:03 pm »
A z ťažkých padajú normálne a ľahké meteory
@ TomasFoxx « ned 10:24 am »
prej někdo přivolává meteory bažin a padaj mu z toho těžký a lehký, asi to ještě není uplně opraveny :D
@ Lejno « ned 9:58 am »
to, že je rýchlo nabitá neznamená, že sa jej menila doba pôsobenia, takže nerozumiem kde by mal byť problem
@ Mionix « ned 9:26 am »
@ O3VRS « ned 9:24 am »
Ahoj proč je u auráka tak rychlé nabíjení aury? :(
@ Mionix « ned 7:55 am »
@cleo,  Možná dnes ráno. Měla by být mimořádná krátká údržba.
@ Lampiiik « ned 2:04 am »
@cleo ani v kerindore a swampe?

Who is chatting

offline Fozzy 
offline Mionix 
offline WopeArch