Poslušný kůň

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Jsem pro poslušného Koně

Anketa končí za úte 07. kvě 2019 20:55:46

Jsem pro bod č.1
33
56%
Jsem pro bod č.2
11
19%
Jsem proti
11
19%
Musel jsem si kliknout, protože tlačítko
4
7%
 
Celkem hlasů: 59

Uživatelský avatar
JoMay
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 24
Registrován: pát 04. led 2019 7:52:24
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Poslušný kůň

Příspěvek od JoMay » sob 27. dub 2019 20:55:46

Ahoj,
Myslím, že nejsem jediný komu pomůže tato malá úprava ohledně pohybu/doprovázení koně.

O co přesněji jde: Během bojování/poflakování na mapách a přivolaném jízdním zvířeti, se můžete lehce stát, že se o něj seknete. [Vy,nebo ostatní hráči]

(např. Sesednutí v HG/Cido/Klasická mapa a běžení k cíli/nepříteli + během soubojů/pohybu ve městě/mapách)

Co přesně by se upravilo:

Bod č.
1) Kůň by byl nehmotný objekt (V praxi znamená: dalo by se jím procházet,pokud by na něm daný hráč neseděl)

Bod č. 2) Kůň by se od Vaší postavy držel v dostatečné vzdálenosti (např. 10m, nebo by si volně pobíhal v dostatečné vzdálenosti od Vás)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Myslím, že to většině lidí přispěje v PvM i PvP, či ve volném pohybu okolo skladu atd. (Přeci jen ve většině případů je to magické zvíře, tak proč by se jím nedalo projít :) )

Pokud nesouhlasíte, prosím uveďte důvod s dostatečným vysvětlením. Děkuji JoMay :heart:

disaster1591
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: čtv 08. bře 2018 12:28:41
Dal poděkování: 59 poděkování
Dostal poděkování: 70 poděkování

Re: Poslušný kůň

Příspěvek od disaster1591 » ned 28. dub 2019 14:48:53

Velmi dobry navrh, kolkokrat sa stane ze kon napr v hg zavadza a tym padom sa hrac nedostane k mobom a umrie, bol by som za bod c.1 len nvm ci by neboli problemy s priehladnostou,muselo by sa to niak doriesot

Uživatelský avatar
MagSham
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 152
Registrován: čtv 02. úno 2017 6:56:35
Dal poděkování: 417 poděkování
Dostal poděkování: 126 poděkování

Re: Poslušný kůň

Příspěvek od MagSham » ned 28. dub 2019 16:03:07

Jsem jednoznačně pro, kolikrát i u kopání si nechají zavolaného koně a leze do žíly, ale strašně moc si chci kliknout na tu poslední volbu protože to prostě svádí :help:
:pm:

Uživatelský avatar
JoMay
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 24
Registrován: pát 04. led 2019 7:52:24
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Poslušný kůň

Příspěvek od JoMay » ned 28. dub 2019 17:23:28

disaster1591 píše: ned 28. dub 2019 14:48:53 Velmi dobry navrh, kolkokrat sa stane ze kon napr v hg zavadza a tym padom sa hrac nedostane k mobom a umrie, bol by som za bod c.1 len nvm ci by neboli problemy s priehladnostou,muselo by sa to niak doriesot
Myslím, že nějaké grafické odlišení od ochočeného/zkroceného/vycvičeného koně by asi nebyl problém, aby si hráči nemysleli, že je to Mob např. když ochočuji to samé zvíře, které zrovna vlastním. (k tomu slouží daný popisek koně)
MagSham píše: ned 28. dub 2019 16:03:07 Jsem jednoznačně pro, kolikrát i u kopání si nechají zavolaného koně a leze do žíly, ale strašně moc si chci kliknout na tu poslední volbu protože to prostě svádí :help:
Jsem rád, že se ti návrh líbí. Při kopání rudy před skladem a přivolaném jízdním zvířeti (cizí zvíře), se vždy někdo sekne :)
Chápu, že tě svádí to tlačítko :D Proto jsem ho tam dal :twisted: :twisted: :twisted:


Pro všechny ostatní: Prosím, když hlasujete pro volbu PROTI. Napište důvod :) Jsme na fóru. Když napíšete důvod, předejdeme v budoucnu omylům.

Děkuji JoMay

CrazyBull
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 40
Registrován: úte 29. zář 2015 18:34:21
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Poslušný kůň

Příspěvek od CrazyBull » ned 28. dub 2019 20:34:15

Myslím že se to tu už něco takového řešilo 20.března 2017
Jezdecká zvířata - překážení v pohybu

CrazyBull
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 40
Registrován: úte 29. zář 2015 18:34:21
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Poslušný kůň

Příspěvek od CrazyBull » ned 28. dub 2019 21:27:37

Dal jsem bod č.1 protože projít skrz koně je výhodnější varianta :up:

Uživatelský avatar
JoMay
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 24
Registrován: pát 04. led 2019 7:52:24
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Poslušný kůň

Příspěvek od JoMay » ned 28. dub 2019 21:54:21

CrazyBull píše: ned 28. dub 2019 20:34:15 Myslím že se to tu už něco takového řešilo 20.března 2017
Jezdecká zvířata - překážení v pohybu
Ahoj, tak tohoto tématu jsem si vůbec nevšiml a zapadl v zapomnění. To nemění nic na tom, že se kůň totálně plete. Nejvíce v HG a CiDo. Podle tehdejšího hlasováni (výsledku), by měl být problém opraven :) Ale furt není :(
Celé tehdejší téma jsem pročetl (děkuji, že jsi to našel) ... Furt nevím, proč to není tedy opravené.

Dodatek (pro ty co použijí koně jednou za 100let):

Ono projít HG 10x je celkem v pohodě, ale jít HG 1000x a co kytka to kůň v cestě. To ti znepříjemní hru, že to raději vypneš. + nespočet smrtí díky kopytu [Určitě potvrdí většina hráčů]
Odpověď typu: koně odvoláš pomocí klávesové zkratky Ctrl+B je to jednoduché přeci. :ouch: :ouch: :ouch:
Takový typ lidí koně používá zřídka a nechodí lokace kde ho opravdu potřebují a zapnou to jen o Vánoce :heart: :heart:

Krudan
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 167
Registrován: stř 15. črc 2015 10:37:01
Bydliště: Doma
Dal poděkování: 88 poděkování
Dostal poděkování: 71 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Poslušný kůň

Příspěvek od Krudan » pon 29. dub 2019 9:01:30

Uplna hlupost.. NIE, za prve znova ide o zvyhodnovanie blizkarov v world mapach pri pvp, za druhe v zivote sa mi to nestalo za 13 rokov co hram a hral som uz vsetky postavy. Proste ho odvolaj, vies ho privolat za stotinu do slova a do pismena. Tak isto ako ho vies odvolat. Ze ho tam niekto proti tebe necha naschval je skôr taktika aby sa tebe prave tazsie sekalo.

Pre tych pomalejsich:

ctrl + b odvola kona

A keby uz fakt chceme nieco take riesit, tak ti na BETON nepomoze ze budes schopny prejst cez kona lebo metin je urobeny tak ze ked sekas, narazis na neho tak ci tak. To by tam proste ten kon nemohol byt. Aj ak by sa cez neho dalo prechadzat, nijak by to nezabralo pocas boja. Ked uz fakt chcete nieco take riesit tak urobte rovno aby sa kon nepohyboval okolo hraca ale sa rovno odvolaval. Co je zas hlupost lebo ja napriklad chcem mat kona pri sebe.. preco nie? sa mi paci jak to beha okolo. Alebo este dalsia moznost, nech ten kon.. neze drzi sa 10m daleko, ale nech sa proste nastavi aby sam hracom automaticky uhybal.
Krudan / Akiel

Leader of NeverRun

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 738
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 435 poděkování
Dostal poděkování: 326 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Poslušný kůň

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pon 29. dub 2019 15:12:37

Byl bych PRO, ale líbilo by se mi spíš, že pokud sedím na koni a dám ctrl + b, tak sesednu a odvolá to koně ihned. Možná nejelegatnější řešení. A naopak to samé, pokud nemám přivolaného koně, tak pomocí ctrl + b ( musím mi volaní na 10) mi to přivolá koně a automaticky to na něj nasedne. :)
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Beer98
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 115
Registrován: čtv 18. pro 2014 14:57:22
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Poslušný kůň

Příspěvek od Beer98 » úte 30. dub 2019 16:44:07

Prečo to sťažovať. Urobil by som to tak, ako je to zo zvieratami z eventov. Kôň bude po celú dobu odvolaný. Písmenom H zosadneš a kôň zmizne a zasa po nasadnutí sa objaví. Ak bude niekto chcieť aby kôň chodil vedľa neho privolá si ho pomocou Knihy.
A pri realizovaní tejto možnosti by som pre všetkých dal šancu na privolanie koňa 100%. Aj tak v takto pokročilom stave hry už by to bolo jedno :).
Podpis smazán administrátorem fóra pro porušení pravidel.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě
@ Obter!vr « čtv 8:37 pm »
změna charakteru je ...
@ noxforko « čtv 8:33 pm »
ne jako vážně,změna jména tu nejde, změna charakteru není, a smazat postavu jde jen do nízkého lv vzhledem k pokroku co se týče úrovní postav kdy to jde mnohem lépe naexpit by se měla posunout i hranice, server běží už prostě moc dlouho a výběr jmen postav je omezený, třeba s tím něco dělat ... když už se rozhodnu ztratit několikaletý progres a začít nanovo jen kvůli toho abych měl jinou postavu se stejným jménem ... umožněte alespon něco z toho ...
@ noxforko « čtv 8:28 pm »
možnost mazaní postav do lv 110 včetně, kdo je pro?
@ gagefranjo « čtv 8:12 pm »
Jak je to s bonusem z vatry? Na vatře to píše, že bonus bude aktivní do 10.května, ale bonus aktivní není na úrovni 8. To se musí vatra pořád vylepšovat, aby ten bonus byl aktivní ?
@ Mionix « čtv 3:08 pm »
@TheDobbyk,  údržba byla. Je vždy pokud to GA neposune nebo nezruší.
@ TheDobbyk « stř 11:51 pm »
Ahoj, bude zítra údržba?
@ cleo « stř 9:16 pm »
mě to teď hodilo meteor lv 30 i po relogu, z koně taky nesesedám
@ gagefranjo « stř 8:22 pm »
Osobně mně to začalo házet meteory levelu 30-40 i po tom, co jsem sesedl z koně. Což mi přijde absurdní, aby se tohle vůnec mohlo stát, ale je to tak :D
@ gagefranjo « stř 8:21 pm »
Kdo chce používat těžké meteory, tak musí sám vždy po relogu házet ony těžké meteory a sám po 5s házet další, ne instantně spamovat ty meteory a už vůbec ne v blízkosti spawnutých meteorů. Pokud se vám ukáže meteor menšího levelu třeba 30-40, tak dejte relog. Já tohle psal RAMHH, který tuto informaci vynechal.
@ Mionix « stř 8:03 pm »
@cleo,  On to Saggi nechápe. Použil něco kvůli májkám. A ono to kraví v meteorech. Bohužel se to spraví až po ukončení eventu, kdy se vše vrátí na původní hodnoty. Ono s tím teď moc dělat nejde. Jak jsem psal, mě pomáhá změna postavy a zpět.
@ cleo « stř 7:26 pm »
@Mionix,  a bude se s tím něco dělat? mě to hodilo 6 těžkých a pak 4 normální a pak jsem to vzdala
@ Mionix « stř 5:48 pm »
Ha, něco jsem objevil. Hážu si meteory těžké. 20 kusů +- ok. Pak to začalo kravit a padaly normální a lehké. Dal jsem relog a už to zase padá správně.
@ noxforko « stř 2:40 pm »
jen říkám že mě tenhle event baví, možná se budeš divit ale za těch 12 roků co hraju na tomhle serveru sem už pár eventů zkusil, a pochválit něco není od věci, lepší než jen na vše nadávat vid @Suko201
@ Suko201 « stř 10:04 am »
*Ztížili sorrka :D
@ Suko201 « stř 10:03 am »
Však ten event je úplně stejnej, akorát ho stížili, tak co ti je? 😆
@ Suko201 « stř 10:02 am »
noxforko píše: @Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
😆😆😆😆😆😆😆😆😆
@ noxforko « stř 6:51 am »
@Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
@ Suko201 « úte 10:33 pm »
RendyO8 píše: Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
aréna je oka, akorát tam chodí trosky
@ RendyO8 « úte 6:12 pm »
Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
@ Suko201 « úte 5:56 pm »
noxforko píše: Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
tak to je schválně Kamo, jinak by to bylo moc jednoduché. Je sice pravda, že o minulých letech byly ty čarodějnice slabší, takže si jich stihl sejmout víc, no..
@ Suko201 « úte 5:55 pm »
Mionix píše: @noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
že mu děkujeme, ale příště by už na to mohl myslet hned :) :)
@ Mionix « úte 4:35 pm »
@noxforko,  Tak už je tam. :-)
@ Mionix « úte 4:34 pm »
@noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
@ noxforko « úte 1:25 pm »
Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
@ noxforko « úte 1:21 pm »
Díky, pane
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Z čeho taháte prachy, když jste laxní dát event věci na IS?
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Takové věci mají snad být automaticky. Každý event se tu někdo ptá, jestli se konečně dodají ty věci do IS
@ Mionix « úte 7:58 am »
@noxforko,  zeptám se.
@ noxforko « pon 8:19 pm »
Půjde koupit klobouk v IS?
@ RAMHH « pon 5:15 pm »
Ale abych jen nerypal, kdyz se to rozbije, tak v chatu se pise "To je podivne". A zda se, ze v ten moment nefunguji ty omezeni spawnuti metinu kdyz je v blizkosti dalsi a ten timeout. Skoro jako by to propadlo nejakym switchem/ifem na nejaky fallback, se kterym se uz ale ani realne nepocita :D
@ RAMHH « pon 1:47 pm »
@qSTRoNgMANp,  Atomicky as in muze nahodne vybouchnout po random updatu ohledne eventu? :D
@ qSTRoNgMANp « pon 8:53 am »
Jak se toto může rozbít? :D Vše to musí být napsaný atomicky správně ne? :D
@ Akyl26 « ned 10:14 pm »
@Mionix,  Bažiny byli teďka bez problémů, ale ďábelský 2/6 zbytek Lv 20-40 nechápem..
@ cleo « ned 7:19 pm »
@Mionix,  v poušti z těžkých meteorů se spawnuly meteor duše a meteor tmy....
@ Mionix « ned 3:41 pm »
@Akyl26,  Ještě je tu jedna možnost, že to dělá zákaz spawnu meteorů u spawnou daných říší. Zkuste raději popojet dále od spawnů. Každopádně zatím tomu nemůžeme přijít na kloub.
@ Mionix « ned 3:36 pm »
@Akyl26,  Tak zakopaný pes je asi jen v CH1. Vyzkoušejte CH2 nebo 3 nebo 4. Tam by to zlobit nemělo.
@ Mionix « ned 3:34 pm »
@Akyl26,  děkuji
@ Akyl26 « ned 3:05 pm »
@Mionix,  Poblíž portálu ve Velké poušti a poblíž nikde nic. A dělalo to víc lidem, co jsem potkal. I ďábelský házel občas lehký nebo střední.
@ Mionix « ned 3:03 pm »
@Elear@Akyl26,  nebyli jste poblíž májky? Tam to zlobí, jinak by nemělo. @cleo,  pravděpodobně se vám postava neodhlásila ze hry a po vypršení času vám ji to hodilo do chrámu.
@ cleo « ned 12:11 pm »
a není vůbec vtipné, když nechám postavu ve swampu a druhý den jí najdru v chrámu útrapy
@ Akyl26 « ned 12:06 pm »
Je vcelku vtipné házet bažiny a objevují se tmy, žárlivosti apod.. :D
@ Elear « ned 12:03 pm »
A z ťažkých padajú normálne a ľahké meteory
@ TomasFoxx « ned 10:24 am »
prej někdo přivolává meteory bažin a padaj mu z toho těžký a lehký, asi to ještě není uplně opraveny :D
@ Lejno « ned 9:58 am »
to, že je rýchlo nabitá neznamená, že sa jej menila doba pôsobenia, takže nerozumiem kde by mal byť problem
@ Mionix « ned 9:26 am »
@ O3VRS « ned 9:24 am »
Ahoj proč je u auráka tak rychlé nabíjení aury? :(
@ Mionix « ned 7:55 am »
@cleo,  Možná dnes ráno. Měla by být mimořádná krátká údržba.
@ Lampiiik « ned 2:04 am »
@cleo ani v kerindore a swampe?
@ cleo « sob 10:43 pm »
@Mionix,  kdy půjdou házet meteory prosím, nejdou vůbec nikde

Who is chatting

offline Fozzy 
offline Hakan 
offline Mionix 
offline RendyO8