Navýšenie počtu metinov v cidonii

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.

Ste za navýšenie počtu?

Ano
22
56%
Nie+dovod
17
44%
 
Celkem hlasů: 39

Uživatelský avatar
LordGabriel
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 101
Registrován: pon 30. črc 2018 15:50:05
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 127 poděkování

Re: Navýšenie počtu metinov v cidonii

Příspěvek od LordGabriel » úte 09. čer 2020 17:49:56

Pajik píše: úte 09. čer 2020 11:56:32
Spoiler:
LordGabriel píše: pon 08. čer 2020 21:35:14
disaster1591 píše: pon 08. čer 2020 21:09:41
Spoiler:
Ako zvlast mapa pre skupinu ktora zabila selasa by bolo fajn riesenie, ale pochybujem ze by to preslo- moc velka robota pre Saggiho atd. Navysenie poctu mi pride ako cesta najmensieho odporu, tym by nestala moc usilia a nam co chodime na metiny by to ciastocne riesilo problem
teda nie že by som sa v tom vyznal, ale spustenie duplicitnej mapy po zabití selasa a jedno okopčené NPC na štýl průvodcu by nemuselo byt až tolko roboty :D len teda je pravda že by týmto krokom, by ten chitin fakt dosť stratil na cene ...
Nevidím důvod, proč by ztratil na ceně, kdyby byl stejný počet meteorů, jen jinde. A jinde by nebyly bossové a mobky. Zkrátka za mě stejný počet chitinů, jen méně rozprsklý. Ti, co chodí selase a baví je by neměli nervy z těch, co tam jen vyčkávají. Zabijeme selase a ve výsledku máme 28 chitinů, kdybychom šli plášťovat tak 60+. Moc význam to pro nás nemá, proč tedy plýtvat eliky, kosti, nějaký ten požeh, když ve výsledku my sami nemůžeme?
Zrovna ty asi víš, jaká je situace třeba u nás ve žluté :D My se kolikrát i domluvili, že jedni nepůjdou, aby mohli ti druzí a taky co vím, jsme vám párkrát pomohli, aniž bychom šli sekat.

Duplicitní mapa by byla si myslím adekvátní řešení, minimálně k tomu, aby ti hráči, alespoň byli motivováni k tomu pomoct nebo alespoň se chovat slušně. Byla situace, kdy jsme zabili selase a někteří jedinci vyloženě sekali do meteorů, u kterých jsme byli první (jemu samotnému se to pak nelíbilo, když přes den kluci chodili s ním sekat bosse :D ) a ještě u toho měli na nás narážky a kecy + výsměch. Proč bychom to měli ničit pro říši, pokud je taková reakce? :lol: Kolikrát od nás toho selase raději pár měsíců nechodili, protože je štval tento systém nebo spíše přístup některých jedinců, kteří se ani nezeptají (nevím, jestli bych řekl, že "ne" (rhetovi jsme to z počátku taky neřekli ten/ty se/ses ptal), ale slušnost, že :D ).

P.S. Sry, trošku jsem se zamotal v zájmenech :lol:
Tak od nás tiež už dlhšie na selasa kašleme, lebo tak ako píšeš, dohodneme sa ako cech a v konečnom dôsledku to tam s nami seká ešte jeden borec ktorému patrí celá cido a ten si zavolá aj kamoša, alebo ďalší 4 hráči :D proste naše cechy sa nemali problém dohodnúť v poslednej dobe nikdy a s Aliett sme sa tiež vedeli dohodnúť. Len tie noname cechy na nejaké dohody kašlali a proste sa spawnujú meteory tak hurá na ne. Rozhodne by to dosť zatraktívnelo tú samotnú "odmenu" v podobe spawnutých meteorov... Možno by Brahim mohol pridať túto možnosť do ankety či si pár ľudí nezmení názor v odpovedi :) :fight:
ObrázekrhetetopXObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
LosReyes
150
zruško
:heart:
P
P
P

disaster1591
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: čtv 08. bře 2018 12:28:41
Dal poděkování: 59 poděkování
Dostal poděkování: 70 poděkování

Re: Navýšenie počtu metinov v cidonii

Příspěvek od disaster1591 » úte 09. čer 2020 18:39:39

LordGabriel píše: úte 09. čer 2020 17:49:56
Pajik píše: úte 09. čer 2020 11:56:32
Spoiler:
LordGabriel píše: pon 08. čer 2020 21:35:14

teda nie že by som sa v tom vyznal, ale spustenie duplicitnej mapy po zabití selasa a jedno okopčené NPC na štýl průvodcu by nemuselo byt až tolko roboty :D len teda je pravda že by týmto krokom, by ten chitin fakt dosť stratil na cene ...
Nevidím důvod, proč by ztratil na ceně, kdyby byl stejný počet meteorů, jen jinde. A jinde by nebyly bossové a mobky. Zkrátka za mě stejný počet chitinů, jen méně rozprsklý. Ti, co chodí selase a baví je by neměli nervy z těch, co tam jen vyčkávají. Zabijeme selase a ve výsledku máme 28 chitinů, kdybychom šli plášťovat tak 60+. Moc význam to pro nás nemá, proč tedy plýtvat eliky, kosti, nějaký ten požeh, když ve výsledku my sami nemůžeme?
Zrovna ty asi víš, jaká je situace třeba u nás ve žluté :D My se kolikrát i domluvili, že jedni nepůjdou, aby mohli ti druzí a taky co vím, jsme vám párkrát pomohli, aniž bychom šli sekat.

Duplicitní mapa by byla si myslím adekvátní řešení, minimálně k tomu, aby ti hráči, alespoň byli motivováni k tomu pomoct nebo alespoň se chovat slušně. Byla situace, kdy jsme zabili selase a někteří jedinci vyloženě sekali do meteorů, u kterých jsme byli první (jemu samotnému se to pak nelíbilo, když přes den kluci chodili s ním sekat bosse :D ) a ještě u toho měli na nás narážky a kecy + výsměch. Proč bychom to měli ničit pro říši, pokud je taková reakce? :lol: Kolikrát od nás toho selase raději pár měsíců nechodili, protože je štval tento systém nebo spíše přístup některých jedinců, kteří se ani nezeptají (nevím, jestli bych řekl, že "ne" (rhetovi jsme to z počátku taky neřekli ten/ty se/ses ptal), ale slušnost, že :D ).

P.S. Sry, trošku jsem se zamotal v zájmenech :lol:
Tak od nás tiež už dlhšie na selasa kašleme, lebo tak ako píšeš, dohodneme sa ako cech a v konečnom dôsledku to tam s nami seká ešte jeden borec ktorému patrí celá cido a ten si zavolá aj kamoša, alebo ďalší 4 hráči :D proste naše cechy sa nemali problém dohodnúť v poslednej dobe nikdy a s Aliett sme sa tiež vedeli dohodnúť. Len tie noname cechy na nejaké dohody kašlali a proste sa spawnujú meteory tak hurá na ne. Rozhodne by to dosť zatraktívnelo tú samotnú "odmenu" v podobe spawnutých meteorov... Možno by Brahim mohol pridať túto možnosť do ankety či si pár ľudí nezmení názor v odpovedi :) :fight:
Neboj sa, my resp. ja, kedze ako jediny z partie chodim pravidelne metiny, mam ten isty problem akurat u nas to je Fuerza a Thunder. O tej zvlast mape na metiny som uvazoval, par napadov ako to zrealizovat aby to fungovalo uz je ale najskor napisem tiket nakolko sa nikto z clenov tymu nevyjadril. Ak to prejde spravim novy navrh aby bola separatna mapa na metiny a dostali sa do nej len ludia ktory sa podielali na zabiti selasa

Uživatelský avatar
Lacius
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: pon 17. zář 2018 9:47:45
Dal poděkování: 50 poděkování
Dostal poděkování: 40 poděkování

Re: Navýšenie počtu metinov v cidonii

Příspěvek od Lacius » stř 10. čer 2020 1:49:43

Spoiler:
disaster1591 píše: úte 09. čer 2020 18:39:39
LordGabriel píše: úte 09. čer 2020 17:49:56
Pajik píše: úte 09. čer 2020 11:56:32
Spoiler:
Nevidím důvod, proč by ztratil na ceně, kdyby byl stejný počet meteorů, jen jinde. A jinde by nebyly bossové a mobky. Zkrátka za mě stejný počet chitinů, jen méně rozprsklý. Ti, co chodí selase a baví je by neměli nervy z těch, co tam jen vyčkávají. Zabijeme selase a ve výsledku máme 28 chitinů, kdybychom šli plášťovat tak 60+. Moc význam to pro nás nemá, proč tedy plýtvat eliky, kosti, nějaký ten požeh, když ve výsledku my sami nemůžeme?
Zrovna ty asi víš, jaká je situace třeba u nás ve žluté :D My se kolikrát i domluvili, že jedni nepůjdou, aby mohli ti druzí a taky co vím, jsme vám párkrát pomohli, aniž bychom šli sekat.

Duplicitní mapa by byla si myslím adekvátní řešení, minimálně k tomu, aby ti hráči, alespoň byli motivováni k tomu pomoct nebo alespoň se chovat slušně. Byla situace, kdy jsme zabili selase a někteří jedinci vyloženě sekali do meteorů, u kterých jsme byli první (jemu samotnému se to pak nelíbilo, když přes den kluci chodili s ním sekat bosse :D ) a ještě u toho měli na nás narážky a kecy + výsměch. Proč bychom to měli ničit pro říši, pokud je taková reakce? :lol: Kolikrát od nás toho selase raději pár měsíců nechodili, protože je štval tento systém nebo spíše přístup některých jedinců, kteří se ani nezeptají (nevím, jestli bych řekl, že "ne" (rhetovi jsme to z počátku taky neřekli ten/ty se/ses ptal), ale slušnost, že :D ).

P.S. Sry, trošku jsem se zamotal v zájmenech :lol:
Tak od nás tiež už dlhšie na selasa kašleme, lebo tak ako píšeš, dohodneme sa ako cech a v konečnom dôsledku to tam s nami seká ešte jeden borec ktorému patrí celá cido a ten si zavolá aj kamoša, alebo ďalší 4 hráči :D proste naše cechy sa nemali problém dohodnúť v poslednej dobe nikdy a s Aliett sme sa tiež vedeli dohodnúť. Len tie noname cechy na nejaké dohody kašlali a proste sa spawnujú meteory tak hurá na ne. Rozhodne by to dosť zatraktívnelo tú samotnú "odmenu" v podobe spawnutých meteorov... Možno by Brahim mohol pridať túto možnosť do ankety či si pár ľudí nezmení názor v odpovedi :) :fight:
Neboj sa, my resp. ja, kedze ako jediny z partie chodim pravidelne metiny, mam ten isty problem akurat u nas to je Fuerza a Thunder. O tej zvlast mape na metiny som uvazoval, par napadov ako to zrealizovat aby to fungovalo uz je ale najskor napisem tiket nakolko sa nikto z clenov tymu nevyjadril. Ak to prejde spravim novy navrh aby bola separatna mapa na metiny a dostali sa do nej len ludia ktory sa podielali na zabiti selasa
Tiket netřeba psát. ;) Vlákno samozřejmě sledujeme. Návrh inspirovaný tím, co zde padlo jsme vytvořili, v blízké době by mělo být nasazeno jeho řešení. Přesný termín nelze určit, nemělo by to však trvat dlouho.

Uživatelský avatar
Mionix
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 629
Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
Dal poděkování: 602 poděkování
Dostal poděkování: 683 poděkování

Re: Navýšenie počtu metinov v cidonii

Příspěvek od Mionix » úte 04. srp 2020 10:57:59

Vyřešeno přidáním stínové Cidonie.

Mionix

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Ponycious « čtv 11:05 pm »
ale my přece postupujeme do semifinále :(
@ TomasFoxx « čtv 9:12 pm »
@Mionix,  taky upravit minimapu v tý nový mapě na války
@ Mionix « čtv 7:42 pm »
@gagefranjo,  Mělo by být přegenerováno. Pokud se zobrazuje stará mapa, F5 by mělo pomoci.
@ Mionix « čtv 7:29 pm »
@gagefranjo,  co konkrétně? Změnil se snad jen hrad.
@ gagefranjo « čtv 2:18 pm »
Kdy bude hotový nový atlas pro entarian už se vi?
@ Mionix « čtv 11:30 am »
@Elear,  víme. :-D @Hakan,  prověříme. Případně na příště upravíme.
@ Hakan « čtv 10:15 am »
A sice jste oddělali plto u veteše ale zapomněli jste na jeho místě neviditelnou zeď :think:
@ Elear « čtv 10:01 am »
Zabudli ste pridaŤ brany do hradu :)
@ KerkyzAfterky « stř 2:34 pm »
už to jde, díky
@ KerkyzAfterky « stř 2:26 pm »
díky bohu, už sem myslel, že sem jediný :D
@ TomasFoxx « stř 2:18 pm »
https://ctrlv.link/pMrm hazi to toto a prej nejsem jediny
@ TomasFoxx « stř 2:17 pm »
nejdou logovat postavy, help
@ Pajik « pon 7:53 pm »
jojo, přesně ten ;)
@ Trubice « pon 7:08 pm »
@Pajik,  Myslíš tenhle ? Smluvní strany se dohodly, že ozbrojený útok proti jedné nebo více z nich v Evropě nebo Severní Americe bude považován za útok proti všem
@ TomasFoxx « ned 10:58 pm »
@Mionix,  to já nepoznám, nevim kolik jsem jich měl :D
@ Pajik « ned 10:45 pm »
@Ezzo95, v 99,9% půjde o článek 5
@ kovardominik « ned 10:01 pm »
je jich hodně no
@ Ezzo95 « ned 9:22 pm »
co si predstavit pod porusenim podminek pouziti. za co ti lidi dostavaj bany? :D
@ Ezzo95 « ned 9:22 pm »
ahoj
@ Medvidek « ned 2:11 pm »
Ahoj, slang - u každého vlákna pod jeho nadpisem je ikonka odpovědet. Klikněte na ní a zjeví se textové okno, kam můžete psát. :-)
@ Mionix « ned 10:34 am »
@TomasFoxx,  Ale huš. Radši si zkontroluj, zda máš bod do hodnosti na foru. ;-)
@ TomasFoxx « sob 6:53 pm »
@Mionix,  na forum přeci
@ Mionix « sob 6:28 pm »
@slang,  To záleží, kam ho chcete vložit? :-)
@ slang « sob 2:54 pm »
potřebuji poradit jak napíšu přispěvek na forum děkuji
@ Annatar « sob 1:04 pm »
A kdy zase zprovozníte arénu? Protože při téhle obtížnosti tam nikdo nebude chodit dalšího pul roku
@ Mionix « pát 12:29 pm »
@cleo,  Mělo by být opraveno při dnešní ranní údržbě.
@ MoCKeR « čtv 10:20 pm »
😎
@ cleo « čtv 7:54 pm »
@Mionix,  nefunguje ducha plamene
@ Mionix « čtv 6:43 pm »
:lol: tak kdo tipoval vítězství Rakouska nad Finskem 3:2? Koukám, že Loupežník byl kousíček. :up:
@ TomasFoxx « čtv 3:54 pm »
@Mionix,  vpohode, ja vam to pro tentokrat odpustim
@ Mionix « čtv 11:36 am »
Tak snad opraveno. Omlouváme se.
@ ShienZhao « čtv 10:44 am »
Děkujeme
@ Mionix « čtv 10:37 am »
Jasné. Děkuji všem. Naháním GA. - dohnal. GA už na tom pracuje.
@ Hugolaus22 « čtv 10:33 am »
Nefunguje vôbec sekanie, tak ako noach napísal žiadne DMG
@ NOACH « čtv 10:32 am »
Fyzické seky nefungujú, ani promena nefunguje. Nedá sa sekať. Len kúzliť
@ Mionix « čtv 10:28 am »
@NOACH,  Můžete to nějak rozvést?
@ Mionix « čtv 10:27 am »
@ NOACH « čtv 10:09 am »
Mobky sa nedaju sekať
@ Lejno « čtv 9:36 am »
Za mňa veľmi slušne nájdená alternatíva pre spawny vo war, good job
@ RAMHH « stř 11:45 pm »
Kdy půjde kupovat karmy za CB na úrovni P1 a dále? V návrhu úprav karem to bylo slíbeno..
@ Pajik « stř 5:12 pm »
@ddavidd,  jono, zrušil bych to
@ Mionix « stř 4:54 pm »
Hrozný ten hokej naši. :-(
@ gagefranjo « pon 7:42 pm »
Klobouky v IS budou do dnešní, nebo zítřejší pulnoci?
@ ddavidd « sob 10:27 pm »
Teoreticky tu offline stánky sú... Za SDčka. :)
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Kdybyste ještě přidali offline stánky, tak by to bylo top, ale chápu, že nemůžeme být nenažraní 😆
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Díky za update těch karem. Je to opravdu skvělá věc pro lidi, co si nemohou dovolit klikat každých 6h. Za to obrovské díky.
@ Sirrey « pát 9:44 pm »
@Mionix,  nedá se nic dělat, tak zase za rok 😇
@ TomasFoxx « pát 6:30 pm »
@Mionix,  tak nám domluv zapnutí eventu ještě na den <3
@ Mionix « pát 4:45 pm »
@Sirrey,  i pro nás to bylo překvápko, také jsme včetně našeho cechu počítali, že ještě dnes budeme do půlnoci dělat vagtru.
@ Sirrey « pát 8:45 am »
Zdravíčko :D , pokud to dobře chápeme, tak event měl skončit s dnešní půlnocí, ,,Ty potrvají až do 10. května." ale asi to každý chápeme jinak. :D hezký den přeji
@ Sirrey « pon 3:41 pm »
@NikolAstrid,  Ano nelze, jak píše @Narumikazuchi,  postavu lze zabít přímo ve městě, pro splnění úkolu. Děkuji za radu. ♥
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.

Who is chatting

offline Akemos 
offline Akyl26 
offline Mionix