Stránka 3 z 4

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Napsal: pát 20. črc 2018 8:59:18
od Lorianne
Pro ty, kteří nepochopili do teď pointu návrhu -

NECHCI přidávat nové bonusy typu magie, meč, atd. pouze přidávání současných bonusů (funkce zesilka), nechci ani navyšovat % současných bonusů, klidně ať jsou i poloviční.

Chci přidávání (ne tak důležité) a točení šoučasných, již zavedených bonusů i s jejich současnými nebo nižšími hodnotami.

Tento návrh není vytvořen za účelem předělání skinu na nový super pvp item, ale možnost upravit skin se složitější výrobou.

Jen pro detail - točení převleků navrhuji složitější a dražší, než je momentální výroba skinů za 1 certifikát, které dost lidí vyrábí furt dokola, což víceméně slouží jako "točení" bonusů již teď.

+ nově v návrhu přidána možnost změnit své hlasování

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Napsal: pát 20. črc 2018 12:06:59
od Creatiwe
Dobrý návrh aspoň tu nebude mať každý meče od lvl 1 kvôli bonusu. Hra bude pestrejšia. :up:

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Napsal: pát 20. črc 2018 18:41:55
od yatchman
Když se tak nad tím zamýšlím zpětně, bylo by spíš zajímavé, kdyby se dala měnit samotná hodnota bonusu. Rozhodně ne točením, spíše náročností na výrobu. Myšleno tak, že ty opravdu nejjednodušší věci by neměly bonus žádný nebo minimální, složitější by měly zase o trochu lepší a třeba 110 a dračí by měly maximální možnou hodnotu bonusu.
V praxi by to, dle mého, znamenalo to, že věci nižšího levelu by sloužily opravdu jen na odlišení, ale k ničemu jinému by nebyly dobré. Nicméně třeba skin zbraně 75 -95 lvl by mohl přidat třeba ta současná 3% na lidi, skin 110-145 zbraní by mohl dát třeba až 5% na lidi. Samotná challenge by byla v tom, že na přeměnu skinu ze zbraně vyššího levelu je třeba více certifikátů, tudíž více návštěv a splnění arény a ještě by přidání bonusu bylo náhodné. OK, sice házení zbraní od 110 na skiny, kdy šance, že vám padne třeba těch 5% na lidi je dost malá, je relativně finančně i logisticky náročné, komu ale s hotovou pvp by 5% na lidi za x návstěv a x miliard yangů nestálo?

Takže pro shrnutí - složitejší skin = silnější bonus, ale náhodný jako doposud. Pokud by někdo chtěl ten nebo onen bonus v maximální výši možné ve skinu, prostě by si musel x krát vyťapkat arénu a vylepšit x zbraní vyššího levelu na +9, čímž by se nejspíš zásadně zvedla návštěvnost arény a lukrativita skinů, přestože samotná maximální síla bonusu skinu by stále nebyla pro nějakej balanc hry až tak zásadní. Co myslíte?

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Napsal: pát 20. črc 2018 21:49:32
od JohnDoe
To jsme zase tam, kde jsme byli ječmínku...
Tohle je ještě pořád metin, "samotná challenge" spočívá v usilovném snažení a z té největší části na náhodě. Vy se tu usilovně snažíte omezit ten náhodný prvek, a to ještě ke všemu pro lidi co to nemají ani trochu zapotřebí. Pokud vám jde o bonus, točte si věci levelu 1 jako každý...
Být to na mně, tak tam ty bonusy zruším a bude klid - děkujte bohu, že není

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Napsal: pát 20. črc 2018 21:58:58
od Mithra
I po uprave navrhu se nemohu zbavit dojmu,
ze tohle vetsi rozmanitosti neprospeje. Mysleno tak, ze se nic nezmeni.
Ti co chteji bonusy budou dal delat to co vyjde nejlevneji. Tedy zbrane a brneni nizkych levelu.
Ti co jim o bonusy nejde si mohou vytvorit drazsi skin jiz za soucasneho stavu.
Takze pripadna implementace navrhu vubec nic na soucasnem stavu nezmeni.
A v takovem pripade nema smysl se ji zabyvat.

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Napsal: pát 20. črc 2018 22:11:59
od ddavidd
nuž, tak do prevlekov za 1 certifikát nemožnosť točiť a pridávať (sú lacné, tak ak chcú si ich môžu robiť stále nanovo a raz možno motyka vystrelí), za 2 certifikáty možnosť točiť (sa prejdú viackrát arénu, aby mali viac bonusov) a za 3 certifikáty točiť aj pridávať

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Napsal: pát 20. črc 2018 22:41:27
od Achras
A což takhle sjednotit počet těch certifikátu pro každou věc? Ať už lv 1 nebo 120 ... Dejme tomu na 5-6 kusů

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Napsal: pát 20. črc 2018 23:52:55
od Mithra
Achras píše: pát 20. črc 2018 22:41:27 A což takhle sjednotit počet těch certifikátu pro každou věc? Ať už lv 1 nebo 120 ... Dejme tomu na 5-6 kusů
Timhle nicemu nepomuzes. Pouze zvednes narocnost a tedy i cenu vyroby ( do ceny pocitam tentokrat i cas nutny k ziskani potrebnych komodit pro vyrobu prevleku).
Pokud bys opravdu chtel zpristupnit i prevleky vyssich levelu, musis snizit hodnotu zakladniho materialu pro vyrobu. Opravte me jestli se mylim, ale predpokladam, ze zakladni material je predmet +9 a k nemu prislusny pocet certifikatu.
Tedy zalezi spis na cene vyroby zakladniho materialu. Chapu, ze tomu kdo chce bonus se nevyplati delat draci veci +9 za 20 kkk vyrobni ceny. Ovsem kdyby napr. draci stacilo k vyrobe nikoliv +9 ale jen +2 (+3), uz by to bylo daleko zajimavejsi. Navic by to nebylo v protikladu puvodni myslenky, ze bonus v prevleku je jen pridana hodnota.
Takze pokud vidim cestu, tak spis v uprave zakladniho materialu.

PS: je klidne mozne, ze to je s tou vyrobou prevleku jinak. Arenu jsem netvoril a pri sve vytizenosti ani nijak podrobne nestudoval.

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Napsal: sob 21. črc 2018 0:23:12
od Lorianne
Mithra píše: pát 20. črc 2018 21:58:58 I po uprave navrhu se nemohu zbavit dojmu,
ze tohle vetsi rozmanitosti neprospeje. Mysleno tak, ze se nic nezmeni.
Ti co chteji bonusy budou dal delat to co vyjde nejlevneji. Tedy zbrane a brneni nizkych levelu.
Ti co jim o bonusy nejde si mohou vytvorit drazsi skin jiz za soucasneho stavu.
Takze pripadna implementace navrhu vubec nic na soucasnem stavu nezmeni.
A v takovem pripade nema smysl se ji zabyvat.

A jaký by při schválení mého návrhu byl důvod točit věci za jeden certifikát, kdyby na jednu točku bylo potřeba třeba 3 certifikáty? Jaká by v tom byla výhoda oproti dražším převlekům? Ta 1-2 točky, které by měl navíc díky ušetření při výrobě? Točení itemu za 1 nebo 6 certifikátů by bylo stejně nákladné.

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Napsal: sob 21. črc 2018 6:11:01
od Mithra
Lorianne píše: sob 21. črc 2018 0:23:12
Mithra píše: pát 20. črc 2018 21:58:58 I po uprave navrhu se nemohu zbavit dojmu,
ze tohle vetsi rozmanitosti neprospeje. Mysleno tak, ze se nic nezmeni.
Ti co chteji bonusy budou dal delat to co vyjde nejlevneji. Tedy zbrane a brneni nizkych levelu.
Ti co jim o bonusy nejde si mohou vytvorit drazsi skin jiz za soucasneho stavu.
Takze pripadna implementace navrhu vubec nic na soucasnem stavu nezmeni.
A v takovem pripade nema smysl se ji zabyvat.

A jaký by při schválení mého návrhu byl důvod točit věci za jeden certifikát, kdyby na jednu točku bylo potřeba třeba 3 certifikáty? Jaká by v tom byla výhoda oproti dražším převlekům? Ta 1-2 točky, které by měl navíc díky ušetření při výrobě? Točení itemu za 1 nebo 6 certifikátů by bylo stejně nákladné.
Jednoduchy Cena a narocnost.
zbran level 1: cena 1 certifikat tedy jedna sance na bonus za 1 certifikat. Tocit za 3? Proc? Kdyz za 3 budu mit 3 pokusy.
Zbran level 110 ? Proc ji vvubec vyrabet, kdyz jen vyroba me bude stat 3 certifikaty a jedine protoceni dalsi 3?
To uz je 6 pokusu se zbrani od levelu 1.
A nechtej mi namluvit, ze komunita Ekury bude delat neco, co vyjde draz, kdyz to jde levneji a jednoduseji.

A navic se stale snazis zmenit tu prvomyslenku bonusu jako pridane hodnoty.
Abych ti to problizil ber to treba tak, ze bonus ve skinech je zamyslen jako bonus napevno prirazeny, stejne jako treba ebenky maji silu a medenky prisery. Akorat zde je ten bonus urcen nahodne. Tot cele.