Mazlíčci

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Jste pro zavedení mazlíčků do hry?

Ano
23
68%
Ne
11
32%
 
Celkem hlasů: 34

Uživatelský avatar
Galiraveth
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 9
Registrován: pon 10. srp 2015 16:44:01
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Mazlíčci

Příspěvek od Galiraveth » pon 04. črc 2016 10:26:27

Obrázek

Jak již z obrázku vyplývá, návrh se týká mazlíčků. Tedy zavedení projektu s mazlíčky do hry.
Tento projekt by ležel na základech více faktorů a byl by propracovanější, než jenom spuštění mazlíčků jako takového.

• Jednalo by se o vytvoření nových map / dungeonů.
• Vytvořilo by se např. pět map / dungeonů – ve kterých by se muselo něco splnit (vyzabíjet monstra, metiny, atd..) a následně zabít bosse, ze kterého by padla jedna potřebná část na vytvoření mazlíčka. Po dokončení jednoho dungeonu by to hráče portlo do dalšího dungeonu, ve kterém by měl zase nějaký úkol + následné zabití bosse a z bosse další část potřebná na zhotovení mazlíčka.
• Po dokončení všech dungeonů bychom měli všechny části potřebné na vytvoření mazlíčka.
• Vytvořil by se nový NPC (možno využít již stávající NPC - nevyužitý) za kterým by hráč přišel se všemi potřebnými částmi (v našem případě tedy 5 částí) a do tabulky by se vložily předměty + 5kk yangů.

• Vstup stejně jako při krocení – oddělené CH - samostatně.
• Pro vstup by byla potřeba např. propustka mazlíčka, která by padala z metinů – buďto ze všech metinů (určitá šance na drop – ne z každého) nebo by se vytvořily nové metiny, které by se nacházely pouze v určitých nevyužitých mapách (velká poušť, ohnivá země,…), tímto by se zase mapy trochu využily. Drop těchto propustek by nebyl nikterak obtížný.
• Vstup by byl např. od 65lvl (tento lvl není fixní).
• Poplatek za vstup 5kk + propustka mazlíčka.

A teď přichází ta část, kdy se dá spekulovat o procentuální úspěšnosti zhotovení.
• Osobně bych zvolil šanci na zhotovení někde kolem 20 - 30% (popř. vyšší/ menší šance).
Tímto by mazlíčka neměl každý a bylo by pro jeho získání potřeba určitá činnost, než jenom projít 5 dungeonů a mít mazlíčka.
Než by se mazlíčci dostali do oběhu a než by je měl každý, tak by to nějakou dobu trvalo a bylo by to zase něco nového, co by hráče zabavilo.

• Mazlíček by měl určité bonusy (příšery, BZK,…)
• Základní mazlíček by měl 1lvl a maximum by byl 10lvl.
• Při 10lvl mazlíčka by to bylo 10% na daný bonus.
Např. měli bychom mazlíčka na příšery – 1lvl mazlíčka = 1% na příšery, 10lvl mazlíčka = 10% na příšery.
Tedy každým lvl mazlíčka by se procento zvedlo.

Můj návrh nespočívá v obtížnosti, nýbrž k oživení hry a zabavení hráčů.
Samozřejmě mohou navrhovat hráči, že např. 100lvl+ by to měly hotové hned (splnění úkolů na získání všech částí pro mazlíčka), proto ta menší šance na zhotovení – muselo by se to jít několikrát a vstup by nebyl finančně náročný.

Myslím si, že toto by uvítalo hodně hráčů a byla by to novinka, která by hru oživila v podobně mazlíčků, kteří ve hře chybí.
Návrh vychází z mé hlavy (nehraji jiné priváty) a jakákoli podobnost s jiným návrhem / již zavedeným systémem je čistě náhodná.

Galiraveth

Celius
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 18. led 2018 19:59:26
Dostal poděkování: 1 poděkování

Mazlíčci

Příspěvek od Celius » pát 20. dub 2018 22:25:32

Tak pokusím se to co nejvíce z úžit a udělat krátký a přehledný návrh, tak jdeme na to :).
NPC - Pacholek - Nový úkol - název nechám na vás.
Vypadalo by to následovně, úkol by měl 5 částí -

části úkolu
1. bod Po odkliknutí úkolu by vyběhla obálka ta samá jako, když se dělají lvl koně, která by přemístila herní postavu do nové mapy, která by byla vytvořená právě pro "Pet systém" - tedy k úkolu - musely by jste se vydat za Pacholkovým "bratrancem", kterého v návrhu budu oslovovat "Ben-Hur" to by bylo k 1. bodu, tato NPC by vás provázela celým úkolem pro získaní "peta".

Bod č. 2. - Na mapě by bylo 7 truhel, ale pouze 3 z truhel by obsahovali část hádanky, kterou by bylo potřeba rozluštit (pokaždé by se jednalo o hádanku jinou, aby to nebylo stereotypní ať z důvodu špatného zodpovězení a nebo získání jiného "Peta" hádanek by bylo pár...) v truhlách by se nacházeli "svitek pradávného umění poznání zvířat", které by právě obsahovali části té jedné hádanky, bylo by si nutné dělat poznámky, kvůli tomu aby jste hádanku měly celou a mohly na ni správně odpovědět - po nalezení všech 3 svitků, by jste šli k npc Ben-Hurovi, které by vám dalo na výběr 4 možnosti a vy by jste musely uhodnout tu správnou, aby jste se dostaly k bodu č.3

3. Bod - Forma 5x souřadnice na mapě, na které by pouze jedna správná souřadnice obsahovala indícii (indície by sloužila jako vodítko k nalezení klíče pro otevření "truhly s pokladem" - kterou by jste dostali za úkol najít po oznámení úspěchu nalezení indície Ben-Hurovi.

Tak a k bodu č.4 Ben-Hur - by vás poslal na cestu špatně k nalezení pouze s přibližnými souřadnicemi, kde se skrytá cesta nachází, v úkolu by šlo o nalezení "truhly s pokladem", která by se nacházela na samém vrcholku hory, na kterou by cesta nebyla nijak vyznačena ovšem, bylo by to stylem jako třeba Atlantida v červené, nebo výškový výšlap v modré myslím, že se chápeme :). Po nalezení a otevření truhly s pokladem - návrat k Ben-Hurovi (s propustkou, kterou by truhla obsahovala) a ta by právě spustila 5. bod

bod. č.5 v kterém by se jednalo o zabití příšer na mapě ( výbavy by tam nehráli vůbec žádnou roly dmg do příšer by byl takový jaký je momentálně v aréně - takže by platil bonus na příšery (ďábel, zvíře...), snižení dmg od těchto příšer by se dalo docílit Odolností proti schopnostem a magii.
Nebylo by to nijak časově omezené, sekaly by jste tak dlouho dokavaď by vám nepadl "certifikát mazlíčka".

Bonusy za mazlíky, jací mazlíci by byli, použití "certifikátu mazlíčka"
Tak a k závěru jaký mazlíčci by byli? Tak s certifikátem by jste došly za Ben-Hurem a u něj by vám vyjela tabulka všech příšer, které se na ekuře nachází pro objasnění (v tabulce by byly názvy map - vybraly by jste si mapu např. Haegeron, takže by vám to nabídnulo Osseuse, Grebeho lizardy, masožravky...) Stačilo by zvolit, jednu příšerku a ta by se stala vaším mazlíkem bonusy, které by tito mazlíci obsahovali tak 3 druhy směsky bonusů co by mohli mazlíci mít. Fungovalo by to tak, že na 1. možnost 60% šance na zisk právě nejslabších bonusů, 2. možnost 25% a 3. možnost 15%
1. 15síla, pohyblivost, inteligence + 1500ZB, silný proti příšerám 5%
2. 25 síla, pohyblivost, inteligence +2500ZB, silný proti příšerám 10%
3. 30 síla, pohyblivost, inteligence +4000ZB, silný proti příšerám 15%


Návrh je psaný z patra není nijak promyšlený pouze taková myšlenka, toho co mě napadlo, proto budu rád, když se pod téma, kromě hlasování v anketě také vyjádříte co si o tom myslíte atkp. :)

Edit: Sloučeno s podobným tématem.
/Script

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Sirrey « pon 3:41 pm »
@NikolAstrid,  Ano nelze, jak píše @Narumikazuchi,  postavu lze zabít přímo ve městě, pro splnění úkolu. Děkuji za radu. ♥
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě
@ Obter!vr « čtv 8:37 pm »
změna charakteru je ...
@ noxforko « čtv 8:33 pm »
ne jako vážně,změna jména tu nejde, změna charakteru není, a smazat postavu jde jen do nízkého lv vzhledem k pokroku co se týče úrovní postav kdy to jde mnohem lépe naexpit by se měla posunout i hranice, server běží už prostě moc dlouho a výběr jmen postav je omezený, třeba s tím něco dělat ... když už se rozhodnu ztratit několikaletý progres a začít nanovo jen kvůli toho abych měl jinou postavu se stejným jménem ... umožněte alespon něco z toho ...
@ noxforko « čtv 8:28 pm »
možnost mazaní postav do lv 110 včetně, kdo je pro?
@ gagefranjo « čtv 8:12 pm »
Jak je to s bonusem z vatry? Na vatře to píše, že bonus bude aktivní do 10.května, ale bonus aktivní není na úrovni 8. To se musí vatra pořád vylepšovat, aby ten bonus byl aktivní ?
@ Mionix « čtv 3:08 pm »
@TheDobbyk,  údržba byla. Je vždy pokud to GA neposune nebo nezruší.
@ TheDobbyk « stř 11:51 pm »
Ahoj, bude zítra údržba?
@ cleo « stř 9:16 pm »
mě to teď hodilo meteor lv 30 i po relogu, z koně taky nesesedám
@ gagefranjo « stř 8:22 pm »
Osobně mně to začalo házet meteory levelu 30-40 i po tom, co jsem sesedl z koně. Což mi přijde absurdní, aby se tohle vůnec mohlo stát, ale je to tak :D
@ gagefranjo « stř 8:21 pm »
Kdo chce používat těžké meteory, tak musí sám vždy po relogu házet ony těžké meteory a sám po 5s házet další, ne instantně spamovat ty meteory a už vůbec ne v blízkosti spawnutých meteorů. Pokud se vám ukáže meteor menšího levelu třeba 30-40, tak dejte relog. Já tohle psal RAMHH, který tuto informaci vynechal.
@ Mionix « stř 8:03 pm »
@cleo,  On to Saggi nechápe. Použil něco kvůli májkám. A ono to kraví v meteorech. Bohužel se to spraví až po ukončení eventu, kdy se vše vrátí na původní hodnoty. Ono s tím teď moc dělat nejde. Jak jsem psal, mě pomáhá změna postavy a zpět.
@ cleo « stř 7:26 pm »
@Mionix,  a bude se s tím něco dělat? mě to hodilo 6 těžkých a pak 4 normální a pak jsem to vzdala
@ Mionix « stř 5:48 pm »
Ha, něco jsem objevil. Hážu si meteory těžké. 20 kusů +- ok. Pak to začalo kravit a padaly normální a lehké. Dal jsem relog a už to zase padá správně.
@ noxforko « stř 2:40 pm »
jen říkám že mě tenhle event baví, možná se budeš divit ale za těch 12 roků co hraju na tomhle serveru sem už pár eventů zkusil, a pochválit něco není od věci, lepší než jen na vše nadávat vid @Suko201
@ Suko201 « stř 10:04 am »
*Ztížili sorrka :D
@ Suko201 « stř 10:03 am »
Však ten event je úplně stejnej, akorát ho stížili, tak co ti je? 😆
@ Suko201 « stř 10:02 am »
noxforko píše: @Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
😆😆😆😆😆😆😆😆😆
@ noxforko « stř 6:51 am »
@Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
@ Suko201 « úte 10:33 pm »
RendyO8 píše: Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
aréna je oka, akorát tam chodí trosky
@ RendyO8 « úte 6:12 pm »
Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
@ Suko201 « úte 5:56 pm »
noxforko píše: Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
tak to je schválně Kamo, jinak by to bylo moc jednoduché. Je sice pravda, že o minulých letech byly ty čarodějnice slabší, takže si jich stihl sejmout víc, no..
@ Suko201 « úte 5:55 pm »
Mionix píše: @noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
že mu děkujeme, ale příště by už na to mohl myslet hned :) :)
@ Mionix « úte 4:35 pm »
@noxforko,  Tak už je tam. :-)
@ Mionix « úte 4:34 pm »
@noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
@ noxforko « úte 1:25 pm »
Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
@ noxforko « úte 1:21 pm »
Díky, pane
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Z čeho taháte prachy, když jste laxní dát event věci na IS?
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Takové věci mají snad být automaticky. Každý event se tu někdo ptá, jestli se konečně dodají ty věci do IS
@ Mionix « úte 7:58 am »
@noxforko,  zeptám se.
@ noxforko « pon 8:19 pm »
Půjde koupit klobouk v IS?
@ RAMHH « pon 5:15 pm »
Ale abych jen nerypal, kdyz se to rozbije, tak v chatu se pise "To je podivne". A zda se, ze v ten moment nefunguji ty omezeni spawnuti metinu kdyz je v blizkosti dalsi a ten timeout. Skoro jako by to propadlo nejakym switchem/ifem na nejaky fallback, se kterym se uz ale ani realne nepocita :D
@ RAMHH « pon 1:47 pm »
@qSTRoNgMANp,  Atomicky as in muze nahodne vybouchnout po random updatu ohledne eventu? :D
@ qSTRoNgMANp « pon 8:53 am »
Jak se toto může rozbít? :D Vše to musí být napsaný atomicky správně ne? :D
@ Akyl26 « ned 10:14 pm »
@Mionix,  Bažiny byli teďka bez problémů, ale ďábelský 2/6 zbytek Lv 20-40 nechápem..
@ cleo « ned 7:19 pm »
@Mionix,  v poušti z těžkých meteorů se spawnuly meteor duše a meteor tmy....
@ Mionix « ned 3:41 pm »
@Akyl26,  Ještě je tu jedna možnost, že to dělá zákaz spawnu meteorů u spawnou daných říší. Zkuste raději popojet dále od spawnů. Každopádně zatím tomu nemůžeme přijít na kloub.
@ Mionix « ned 3:36 pm »
@Akyl26,  Tak zakopaný pes je asi jen v CH1. Vyzkoušejte CH2 nebo 3 nebo 4. Tam by to zlobit nemělo.
@ Mionix « ned 3:34 pm »
@Akyl26,  děkuji
@ Akyl26 « ned 3:05 pm »
@Mionix,  Poblíž portálu ve Velké poušti a poblíž nikde nic. A dělalo to víc lidem, co jsem potkal. I ďábelský házel občas lehký nebo střední.
@ Mionix « ned 3:03 pm »
@Elear@Akyl26,  nebyli jste poblíž májky? Tam to zlobí, jinak by nemělo. @cleo,  pravděpodobně se vám postava neodhlásila ze hry a po vypršení času vám ji to hodilo do chrámu.
@ cleo « ned 12:11 pm »
a není vůbec vtipné, když nechám postavu ve swampu a druhý den jí najdru v chrámu útrapy
@ Akyl26 « ned 12:06 pm »
Je vcelku vtipné házet bažiny a objevují se tmy, žárlivosti apod.. :D
@ Elear « ned 12:03 pm »
A z ťažkých padajú normálne a ľahké meteory
@ TomasFoxx « ned 10:24 am »
prej někdo přivolává meteory bažin a padaj mu z toho těžký a lehký, asi to ještě není uplně opraveny :D
@ Lejno « ned 9:58 am »
to, že je rýchlo nabitá neznamená, že sa jej menila doba pôsobenia, takže nerozumiem kde by mal byť problem
@ Mionix « ned 9:26 am »
@ O3VRS « ned 9:24 am »
Ahoj proč je u auráka tak rychlé nabíjení aury? :(
@ Mionix « ned 7:55 am »
@cleo,  Možná dnes ráno. Měla by být mimořádná krátká údržba.
@ Lampiiik « ned 2:04 am »
@cleo ani v kerindore a swampe?

Who is chatting

offline Mionix