Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Dobrý den vespolek!
Poslední dny, co jsem hru opět po pěti letech hrál, jsem se potýkal s nepohodlnostmi a byl bych rád, kdyby byly napraveny. Ve hře ale už jsou dlouhou dobu a tak nevím, zdali vůbec opraveny být mohou. Kvůli všem zakládat nový návrh mi přijde poněkud zbytečné.
Uvádím zde jejich seznam, který chci průběžně aktualizovat (svými i vašimi návrhy) a případně barevně odlišovat věci, které je příliš těžké, nemožné či nevhodné implementovat a také ty, které by implementovány být mohly. Edit 16.8.2017: Přidány 2 položky do seznamu - přidané položky jsou zvýrazněny touto barvou Edit 23.8.2017: Přidány 2 položky do seznamu - přidané položky jsou zvýrazněny touto barvou
Edit 27.11.2021: Odškrtány implementované a opravené věci
Předměty a manipulace s nimi
Stohování předmětů po obchodování - po přijetí předmětů z obchodování se stohovatelné předměty automaticky nesloží dohromady/nepřidají do stacku. V případě, kdy v inventáři máte 20 kakikvětů, žádné volné místo a někdo vám bude dávat další kakikvěty, nebudete schopni je přijmout, ač na ně vlastně "máte místo".
Rozdělování předmětů ve skladu - předměty jdou ve skladu skládat na sebe, rozdělit je už ve skladu ale nedokážete. Implementováno
Neexistující možnost rychlého přesouvání předmětů mezi skladem a inventářem - Občas chci jen přijít do skladu, pravým tlačítkem (či prostě nějakou zkratkou, kombinací klávesy + kliknutím) poklikat všech 10 koňskejch medajlí, propustek, bylinek, run, atp. a zkrátka je rychle přesunout do skladu. Přesouvání je zdlouhavý a ubíjející. Implementováno, ale šlo by to vylepšit
Stacky perg. návratu na místo - Občas se nechtějí pergameny se stejnými cílovými souřadnicemi stackovat. Měl jsem 19 pergamenů do yonganu na souřadnice xxx yyy, stackovalo se jich ale jen 15 a zbylé 4 se kamarádily pouze mezi sebou. Je možné, že jsem se při vytváření lehce pohnul, souřadnice ale byly stejné. Opraveno
Nemožnost přebindování kláves - postačilo by mi vyměnit jen klávesy pro schopnosti, v lepším případě pak ale i pro okna hry, tedy inventář, status, schopnosti, atp. Tuším, že je to nejspíš "hardcoded" v jádru hry a nemám zdání, jak náročná by předělávka byla, avšak předělání by mě zbavilo křečí v levé ruce.
Zadání auto. útoku - při použití schopnosti "Boj ze hřbetu koně" (MH skill) nebere hra v potaz zadání automatického útoku kliknutím levého myšítka (když na něm mám nastavený automatický útok). Postava se po dokonání schopnosti zkrátka zastaví, ať jsem na něco klikal nebo ne. Přišlo by mi fajn mít možnost útok nastavit i za jízdy. >>DEMONSTRAČNÍ VIDEO<<(rozlišení je děsný, já vím)
Postava
Vykliknutí buffu - V současné době nelze odstranit z postavy určité buffy (Požehnání, běžet, pomoc draka, atp.) Navrhoval bych možnost vykliknutí toho buffu pravým tlačítkem myši. Často se mi stává, že mě šaman na konci opičáku buffne a já pak musím čekat, než mi požehnání spadne, abych se mohl zabít. Případně musím běžet zpátky na začátek. A to není samozřejmě jediný případ, kdy bych tuhle funkci využil.
Seznam přátel
Přítele lze přidat jen, pokud jste na stejném channelu.
Nelze pozvat přítele do skupiny na dálku (např. právě přes seznam přátel)
Nelze pozvat přítele do cechu na dálku (např. právě přes seznam přátel)
Cech
Nelze pozvat hráče do cechu pomocí zadání jména - lze jen osobně, když jsem na dosah hráče. Stačilo by implementovat možnost přes seznam přátel, přítele lze zadáním jména přidat.
Úkoly
Neustálé zobrazování úkolů - po každé načítací obrazovce dochází ke znovuzobrazení pergamenů s úkoly. Ty je nutno buď odklikat nebo skrýt klávesovou zkratkou Ctrl+Q (což je snad nejhorší klávesová zkratka na stisknutí ve hře). Navrhoval bych ukázání questů pouze po prvním načtení do hry, nikoliv po každé teleportaci.
Opraveno Nápověda (vím, že v současnosti probíhá předělávka nápovědy, tohle jsou akorát tipy k ní)
Info o skupinách - Na můj vkus je ve hře málo informací ohledně skupin. Dnes jsem po hodinovém expení buffa zjistil, že mi hra dává "odměnu v podobě BZK bonusu za dobrou spolupráci" a ve skupině byl (namísto klasického 30% bonusu při rovnoměrném rozložení) 70% bonus.
Cílím především na zkušené, znalé hráče + ekura team, ale vyjádřit se může každý, vítám jakékoliv ohlasy, názory, kritiku, nařčení ze spamování atp.
Naopak, u jiných her jsou tyhle věci naprostou samozřejmostí. Všechny tyhle změny až na jedinou mi přijdou jako proveditelné (otázka ovšem je, jakou prioritu by měly u týmu). Co se týče bindů, tak to dřív Evil udělá krále, než se něco takového dostane do hry.
A nechceš třeba ještě, aby počítač ovládal za tebe automaticky postavu?
Myslím, že to trochu přeháníš Můžu se sebrat a jít hrát další z milionu MMORPGček, jenže ekura je srdcovka. Ale kdrobné bugy, které hru "znepříjemňují", se na list důvodů "Proč hraju Ekuru" opravdu nezařadí . Tyhle věci se mi zdají jako samozřejmé a považuji je za běžnou funkčnost. Nepovažuji skutečnost, že itemy se stackují jen někdy, za úmyslnou Ta hra je prostě stará a tým měl příliš starostí s velkými chybami a tvorbou nového obsahu, takže na takové maličkosti není čas. Ale určitě by bodly.
A nechceš třeba ještě, aby počítač ovládal za tebe automaticky postavu?
To vôbec nie je náročnosť, ale skôr normálna vec ktorá funguje v hocijakých iných hrách.. Takže tvoj príspevok mi príde úplne zbytočne arogantný..
Ja osobne by som to uvítal, je to príjemnejšie (hlavne teda ten sklad, že by len človek nejakou napr shift+ lavé kliknutie, alebo čisto len pravé kliknutie a prenieslo by sa to na najbližšie voľné miesto v sklade, potom by si to už človek podla vlastného uváženia poskladal tak jak mu treba)
schvarz píše:Dobrý den vespolek!
Poslední dny, co jsem hru opět po pěti letech hrál, jsem se potýkal s nepohodlnostmi a byl bych rád, kdyby byly napraveny. Ve hře ale už jsou dlouhou dobu a tak nevím, zdali vůbec opraveny být mohou. Kvůli všem zakládat nový návrh mi přijde poněkud zbytečné.
Uvádím zde jejich seznam, který chci průběžně aktualizovat (svými i vašimi návrhy) a případně barevně odlišovat věci, které je příliš těžké, nemožné či nevhodné implementovat a také ty, které by implementovány být mohly.
Předměty a manipulace s nimi
Stohování předmětů po obchodování - po přijetí předmětů z obchodování se stohovatelné předměty automaticky nesloží dohromady/nepřidají do stacku. V případě, kdy v inventáři máte 20 kakikvětů, žádné volné místo a někdo vám bude dávat další kakikvěty, nebudete schopni je přijmout, ač na ně vlastně "máte místo".
Neexistující možnost rychlého přesouvání předmětů mezi skladem a inventářem - Občas chci jen přijít do skladu, pravým tlačítkem (či prostě nějakou zkratkou, kombinací klávesy + kliknutím) poklikat všech 10 koňskejch medajlí, propustek, bylinek, run, atp. a zkrátka je rychle přesunout do skladu. Přesouvání je zdlouhavý a ubíjející.
Stacky perg. návratu na místo - Občas se nechtějí pergameny se stejnými cílovými souřadnicemi stackovat. Měl jsem 19 pergamenů do yonganu na souřadnice xxx yyy, stackovalo se jich ale jen 15 a zbylé 4 se kamarádily pouze mezi sebou. Je možné, že jsem se při vytváření lehce pohnul, souřadnice ale byly stejné.
Ovládání
Nemožnost přebindování kláves - postačilo by mi vyměnit jen klávesy pro schopnosti, v lepším případě pak ale i pro okna hry, tedy inventář, status, schopnosti, atp. Tuším, že je to nejspíš "hardcoded" v jádru hry a nemám zdání, jak náročná by předělávka byla, avšak předělání by mě zbavilo křečí v levé ruce.
Seznam přátel
Přítele lze přidat jen, pokud jste na stejném channelu.
Nelze pozvat přítele do skupiny na dálku (např. právě přes seznam přátel)
Nelze pozvat přítele do cechu na dálku (např. právě přes seznam přátel)
Cech
Nelze pozvat hráče do cechu pomocí zadání jména - lze jen osobně, když jsem na dosah hráče. Stačilo by implementovat možnost přes seznam přátel, přítele lze zadáním jména přidat.
Úkoly
Neustálé zobrazování úkolů - po každé načítací obrazovce dochází ke znovuzobrazení pergamenů s úkoly. Ty je nutno buď odklikat nebo skrýt klávesovou zkratkou Ctrl+Q (což je snad nejhorší klávesová zkratka na stisknutí ve hře). Navrhoval bych ukázání questů pouze po prvním načtení do hry, nikoliv po každé teleportaci.
Cílím především na zkušené, znalé hráče + ekura team, ale vyjádřit se může každý, vítám jakékoliv ohlasy, názory, kritiku, nařčení ze spamování atp.
Velmi chválím autora. Krásně a pečlivě sepsáno. Návrhy ač jde o drobnosti, tak by velmi ulehčili hru. Na druhou stranu, celá hra od počátku jak psalo spousta lidí je naprosto zprasená, tak že je otázkou, jak náročné by tyto úpravy byly a jaké jsou na to časové možnosti a priority.
Podle mě bych sem zařadil i to, že například ve válce říší po někom hodíte Kámen, nebo i jiné kouzla, tak kouzlo se vykouzlí, ale nedá demage. To i platí u monster, pokud od vás utikaj, tak po nich hodite kámen, ale už nedá příslušný demage.
Obchodnik799 píše:Podle mě bych sem zařadil i to, že například ve válce říší po někom hodíte Kámen, nebo i jiné kouzla, tak kouzlo se vykouzlí, ale nedá demage. To i platí u monster, pokud od vás utikaj, tak po nich hodite kámen, ale už nedá příslušný demage.
Jakože když potvora/hráč během cast time spellu uteče z dosahu, spell se vycastí ale nedá dmg?
Dobrý den, dáme opět soutěž MS v ledním hokeji 2024-Maraton? Poslední tato soutěž byla v roce 2019. Navrhuji, každý co zápas z CZ/SK to otázka. MS trvá od 10.-26.5.2024
Tabule se asi neopravila? Po relogu se znovu ukáže čas, který se odečítá ale před relogem či třeba portem už to psalo že se muže jít hledat Případně stačí odjet a už je tam zase najednou čas
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@Ezzo95, pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@TheDobbyk, Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.