Multipack Požehnaný pergamen
-
- Lv. 11
- Příspěvky: 70
- Registrován: sob 31. říj 2020 13:22:21
- Dal poděkování: 9 poděkování
- Dostal poděkování: 9 poděkování
Multipack Požehnaný pergamen
Zdar lidi co by jste řekli na takové multipacky 10/50/200ks Požehnaný pergamen u obchodnice celkem dost mě zdržuje proklikávat se 700ks pergamenů na vylepšování dračích věci a dost při tom trpí i myšák.
Stejně tak by se hodilo 200ks balení pergamenů návratu na místo přidat k tem 10ks i balení 50/200ks
Myslím že by to dost usnadnilo zbytečnou práci a zržovaní s klikáním 700x+ na jedno místo
Stejně tak by se hodilo 200ks balení pergamenů návratu na místo přidat k tem 10ks i balení 50/200ks
Myslím že by to dost usnadnilo zbytečnou práci a zržovaní s klikáním 700x+ na jedno místo
Naposledy upravil(a) Loki97 dne úte 26. dub 2022 20:12:35, celkem upraveno 1 x.
-
- Lv.15
- Příspěvky: 128
- Registrován: ned 17. úno 2013 11:02:09
- Dal poděkování: 43 poděkování
- Dostal poděkování: 9 poděkování
Re: Multipack Požehnaný pergamen
Jsem jedině pro.
Když můžou být po 10/50/200ks některé předměty u skladníka, proč ne pergameny u obchodnice? Klikat pergáče po jednom, když jich je potřeba i několik set, je někdy k zbláznění.
Netrpí přitom jenom myšítko, ale po chvíli protestují i prstíky
Když můžou být po 10/50/200ks některé předměty u skladníka, proč ne pergameny u obchodnice? Klikat pergáče po jednom, když jich je potřeba i několik set, je někdy k zbláznění.
Netrpí přitom jenom myšítko, ale po chvíli protestují i prstíky
JIGsaw1 | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
162k min | Jinno | 145 | Full | P | P (y/ú) | P | 6P | 0 |
- schvarz
- Lv.26
- Příspěvky: 651
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 386 poděkování
Re: Multipack Požehnaný pergamen
Jsem pro, ale v minulosti byl návrh odmítán s argumentem, že kdo je línej si naklikat, tak si má nakoupit v IS, kde jich je víc nastackovaných.
Každopádně bych byl rád.
Každopádně bych byl rád.
NÁSTROJ NA KOPÁNÍ MAP POKLADU
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
-
- Lv.14
- Příspěvky: 115
- Registrován: čtv 18. pro 2014 14:57:22
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 15 poděkování
Re: Multipack Požehnaný pergamen
Mohlo by to tak byť ale verte ohľad na dropov. Ja sám nastackovane predávam po 250-270kk/200ks a len sa zapráši. K obchodnici by som ich dal za pol miliardy a viac.
Podpis smazán administrátorem fóra pro porušení pravidel.
- schvarz
- Lv.26
- Příspěvky: 651
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 386 poděkování
Re: Multipack Požehnaný pergamen
Já bych tady jen rád dodal, že za mě je kompletně absurdní zvyšovat obtížnost hry přes uživatelské rozhraní. Celej ten koncept je absolutně šílenej.
Pokud lze u NPC koupit předmět (pergamen) za fixní cenu a není limit, kolikrát jej lze koupit, tak dává smysl, aby si jej hráč mohl koupit ve větším množství snadnějším způsobem, než X-krát kliknout na tlačítko koupit (resp. kliknout pravým tlačítkem).
Tímhle je hráč automaticky veden k tomu, aby použil software, který bude násobit jeho klikání nebo klikat za něj. Protože si přeci neoddělá svojí myš za 15 stovek na klikání nějakých pergamenů. Tenhle software je dnes běžně dostupný a existuje ho milion druhů, takže se poměrně blbě detekuje. Kór když podobný featury má každá druhá myš.
No a když už hráč bude mít nainstalovanej tenhle software, tak proč by si neulehčil práci i jinde ne? A co na tom, že to už je daleko za hranicí toho, co je v pořádku a tolerované.
Takovéto "ztěžování" hry se na Ekuře vyskytuje docela dost a co hůř, v nových rozhodnutích týmu pořád vidíme sklony se k tomuto uchylovat.
Argumentovat tady tím, že dropové si vydělají na nastackovaných pergáčích 30-40% navíc mi přijde taky irrelevantní, protože těch hodin, než drop nahromadí 200 pergů, bude víc než pár. A skutečnost, že by nějak významná část výdělku dropů měla stát na tom, že UI Ekury chybí core funkcionality, to je vyloženě absurdní.
Pokud lze u NPC koupit předmět (pergamen) za fixní cenu a není limit, kolikrát jej lze koupit, tak dává smysl, aby si jej hráč mohl koupit ve větším množství snadnějším způsobem, než X-krát kliknout na tlačítko koupit (resp. kliknout pravým tlačítkem).
Tímhle je hráč automaticky veden k tomu, aby použil software, který bude násobit jeho klikání nebo klikat za něj. Protože si přeci neoddělá svojí myš za 15 stovek na klikání nějakých pergamenů. Tenhle software je dnes běžně dostupný a existuje ho milion druhů, takže se poměrně blbě detekuje. Kór když podobný featury má každá druhá myš.
No a když už hráč bude mít nainstalovanej tenhle software, tak proč by si neulehčil práci i jinde ne? A co na tom, že to už je daleko za hranicí toho, co je v pořádku a tolerované.
Takovéto "ztěžování" hry se na Ekuře vyskytuje docela dost a co hůř, v nových rozhodnutích týmu pořád vidíme sklony se k tomuto uchylovat.
Argumentovat tady tím, že dropové si vydělají na nastackovaných pergáčích 30-40% navíc mi přijde taky irrelevantní, protože těch hodin, než drop nahromadí 200 pergů, bude víc než pár. A skutečnost, že by nějak významná část výdělku dropů měla stát na tom, že UI Ekury chybí core funkcionality, to je vyloženě absurdní.
NÁSTROJ NA KOPÁNÍ MAP POKLADU
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
-
- Lv.14
- Příspěvky: 115
- Registrován: čtv 18. pro 2014 14:57:22
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 15 poděkování
Re: Multipack Požehnaný pergamen
Asi 800 kusov sa dá nazbierať za 3 hodinyschvarz píše: ↑čtv 28. dub 2022 21:14:01 Já bych tady jen rád dodal, že za mě je kompletně absurdní zvyšovat obtížnost hry přes uživatelské rozhraní. Celej ten koncept je absolutně šílenej.
Pokud lze u NPC koupit předmět (pergamen) za fixní cenu a není limit, kolikrát jej lze koupit, tak dává smysl, aby si jej hráč mohl koupit ve větším množství snadnějším způsobem, než X-krát kliknout na tlačítko koupit (resp. kliknout pravým tlačítkem).
Tímhle je hráč automaticky veden k tomu, aby použil software, který bude násobit jeho klikání nebo klikat za něj. Protože si přeci neoddělá svojí myš za 15 stovek na klikání nějakých pergamenů. Tenhle software je dnes běžně dostupný a existuje ho milion druhů, takže se poměrně blbě detekuje. Kór když podobný featury má každá druhá myš.
No a když už hráč bude mít nainstalovanej tenhle software, tak proč by si neulehčil práci i jinde ne? A co na tom, že to už je daleko za hranicí toho, co je v pořádku a tolerované.
Takovéto "ztěžování" hry se na Ekuře vyskytuje docela dost a co hůř, v nových rozhodnutích týmu pořád vidíme sklony se k tomuto uchylovat.
Argumentovat tady tím, že dropové si vydělají na nastackovaných pergáčích 30-40% navíc mi přijde taky irrelevantní, protože těch hodin, než drop nahromadí 200 pergů, bude víc než pár. A skutečnost, že by nějak významná část výdělku dropů měla stát na tom, že UI Ekury chybí core funkcionality, to je vyloženě absurdní.
Podpis smazán administrátorem fóra pro porušení pravidel.
-
- Lv.13
- Příspěvky: 99
- Registrován: úte 14. zář 2021 3:54:51
- Dal poděkování: 182 poděkování
- Dostal poděkování: 29 poděkování
Re: Multipack Požehnaný pergamen
Ahoj,
Za mě ne
Vysvětlení:
Nápad to je dobrý - ale ne formě packu.
Navrhované řešení:
Posuvný jezdec - který zohlední vaše yangy. Tzn. Kliknu na nějaký předmět např. U obchodnice - a pod předmětem se mi objeví lišta a pak na liště posuvný jezdec, kde si zvolím množství onoho předmětu.
Proč?
U packu je opět omezení - max 200 na štos. Takto uvolním místo v okně NPC. Pro třeba nové předměty, a pro hráče to bude také příjemnější.
Takže za nápad palec nahoru, za řešení ... ne.
Medvídek.
Za mě ne
Vysvětlení:
Nápad to je dobrý - ale ne formě packu.
Navrhované řešení:
Posuvný jezdec - který zohlední vaše yangy. Tzn. Kliknu na nějaký předmět např. U obchodnice - a pod předmětem se mi objeví lišta a pak na liště posuvný jezdec, kde si zvolím množství onoho předmětu.
Proč?
U packu je opět omezení - max 200 na štos. Takto uvolním místo v okně NPC. Pro třeba nové předměty, a pro hráče to bude také příjemnější.
Takže za nápad palec nahoru, za řešení ... ne.
Medvídek.
Největším nepřítelem člověka je on sám sobě. Mít srdce, lidskost a projevovat lásku neznamená že je život nulou - i když vše je relativní Hledat nepřátele znamená být sám/a.
-
- Lv. 11
- Příspěvky: 72
- Registrován: pon 04. úno 2019 8:29:50
- Dal poděkování: 43 poděkování
- Dostal poděkování: 59 poděkování
Re: Multipack Požehnaný pergamen
Já jsem to řešil tak, že když jsem to potřeboval naklikat tak jsem napsal menším lvl jestli si nechtějí přivydělat, takže mi naklikali 200 x požeh za 250kk aspoň jsem tím někomu pomohl do začátku.
-
- Lv. 11
- Příspěvky: 70
- Registrován: sob 31. říj 2020 13:22:21
- Dal poděkování: 9 poděkování
- Dostal poděkování: 9 poděkování
Re: Multipack Požehnaný pergamen
ano jenže ted máme problém s tím že tu moc nových hračů není lidi spíše začínají nové postavy nebo alespon na červené
-
- Lv.14
- Příspěvky: 102
- Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
- Dal poděkování: 34 poděkování
- Dostal poděkování: 23 poděkování
Re: Multipack Požehnaný pergamen
A co třeba, kdyby to bylo jako okýnko při předání yangů? Že člověk napíše kolik toho chce a podle počtu se mu odečne daná částka?Medvidek píše: ↑sob 30. dub 2022 14:36:08 Ahoj,
Za mě ne
Vysvětlení:
Nápad to je dobrý - ale ne formě packu.
Navrhované řešení:
Posuvný jezdec - který zohlední vaše yangy. Tzn. Kliknu na nějaký předmět např. U obchodnice - a pod předmětem se mi objeví lišta a pak na liště posuvný jezdec, kde si zvolím množství onoho předmětu.
Proč?
U packu je opět omezení - max 200 na štos. Takto uvolním místo v okně NPC. Pro třeba nové předměty, a pro hráče to bude také příjemnější.
Takže za nápad palec nahoru, za řešení ... ne.
Medvídek.
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
KynutaBuchta « ned 11:17 pm »
@
ShienZhao « ned 10:52 pm »
@
kovardominik « ned 10:51 pm »
@
Hakan « ned 10:51 pm »
@
Saggitarius « ned 10:48 pm »
@
TheDobbyk « sob 9:22 pm »
@
cleo « sob 8:38 pm »
@
TheDobbyk « sob 8:07 pm »
@
TheDobbyk « sob 8:07 pm »
@
Saggitarius « sob 4:51 pm »
@
KerkyzAfterky « pát 3:43 pm »
@
Ponycious « čtv 11:05 pm »
@
Saggitarius « čtv 10:56 pm »
@
TomasFoxx « čtv 9:12 pm »
@
Mionix « čtv 7:42 pm »
@
Mionix « čtv 7:29 pm »
@
gagefranjo « čtv 2:18 pm »
@
Mionix « čtv 11:30 am »
@
Hakan « čtv 10:15 am »
@
Elear « čtv 10:01 am »
@
KerkyzAfterky « stř 2:34 pm »
@
KerkyzAfterky « stř 2:26 pm »
@
TomasFoxx « stř 2:18 pm »
@
TomasFoxx « stř 2:17 pm »
@
Pajik « pon 7:53 pm »
@
Trubice « pon 7:08 pm »
@
TomasFoxx « ned 10:58 pm »
@
Pajik « ned 10:45 pm »
@
kovardominik « ned 10:01 pm »
@
Ezzo95 « ned 9:22 pm »
@
Ezzo95 « ned 9:22 pm »
@
Medvidek « ned 2:11 pm »
@
Mionix « ned 10:34 am »
@
TomasFoxx « sob 6:53 pm »
@
Mionix « sob 6:28 pm »
@
slang « sob 2:54 pm »
@
Annatar « sob 1:04 pm »
@
Mionix « pát 12:29 pm »
@
MoCKeR « čtv 10:20 pm »
@
cleo « čtv 7:54 pm »
@
Mionix « čtv 6:43 pm »
@
TomasFoxx « čtv 3:54 pm »
@
Mionix « čtv 11:36 am »
@
ShienZhao « čtv 10:44 am »
@
Mionix « čtv 10:37 am »
@
Hugolaus22 « čtv 10:33 am »
@
NOACH « čtv 10:32 am »
@
Mionix « čtv 10:28 am »
@
Mionix « čtv 10:27 am »
@
NOACH « čtv 10:09 am »
@
Lejno « čtv 9:36 am »
@
RAMHH « stř 11:45 pm »
@
Pajik « stř 5:12 pm »
@
Mionix « stř 4:54 pm »
@
gagefranjo « pon 7:42 pm »
@
ddavidd « sob 10:27 pm »
@
Suko201 « sob 3:39 pm »
@
Suko201 « sob 3:39 pm »
@
Sirrey « pát 9:44 pm »
@
TomasFoxx « pát 6:30 pm »