Úprava nových spellů

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 471
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 356 poděkování
Dostal poděkování: 641 poděkování

Úprava nových spellů

Příspěvek od TomasFoxx » pon 20. lis 2023 9:14:30

Abys se zbytečně nespamovalo téma s chybama, řekl jsem si, že by bylo dobrý založit nový téma s tím, že by tu každý mohl napsat svoje nápady, jak by se mohl upravit nový spell u daggera a mentála. Za mě třeba, celkově ten bonus co se přidal daggerovi a mentálovi je zbytečný, i kdyby se nerfnul a těch zb by bylo míň, pořád by se to dalo zneužívat tím, že by po každým náběhu do chumlu ten člověk dal relog a šel "napůl" nesmrtelný znovu. Proto by tam dle mého, byl zajímavější jiný bonus.

- Jakožto main daggera, si myslím, že by uplně stačilo, kdyby bonus přidával to stejné jako na archerovi, tzn 100% na kritik. S tím ale, že by se k tomuhle, ještě upravil spell bleskový útok tak, aby s ním šlo trefit i target, který běží, což je v tuto chvíli nemožný a dagger je prostě na 3/4 spellů limitovanej tím, že musí mít target zaseknutý přesně na jednom místě. (a s tím, že ty targety většinou i taháte a stejně vam skáčou z místa na místo, to je dost blbý :D)
- U mentála, který si myslím že (co se cb týče) na tom byl do teď už docela dobře, bych spell upravil třeba na 100% antistun. Tím pádem by na cbčkách zůstal stejně, jediný s čím by mu to pomohlo, by bylo trošku míň nervů když naběhne do chumlu a už kousek před ním dostane stun, ještě předtím, než vubec vycastí spell :D

Tohle jsou návrhy za mě, počítám s tím, že jelikož spelly vadí skoro celý komunitě a naběhla na fórko nadávat hned po každý válce, tak vymyslíte něco zajímavýho i z vlastní hlavy :heart:

Ještě doplním, jestli se někomu nelíbí spell na archerovi/aurákovi, můžete tu napsat nějaký nápady taky :heart:

A já sem za tým dodám, že až se opraví veškeré chyby, které jsou kritické pro chod hry, tak se budou jistě upravovat i nová kouzla. Dnes večer to budeme probírat mimo jiné také na večerní poradě.

Hezký den
Mio

PS: A já naprosto neodpočatý vyrážím do Kolbenky. :-(
Obrázek

Uživatelský avatar
MoCKeR
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 246
Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 70 poděkování
Dostal poděkování: 51 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od MoCKeR » pon 20. lis 2023 10:27:25

U daggera bych klidne zb nechal aj keď valku sem s tým ešte nehral za mna zaujimava kombinácia akurát bych dal Jen 2x víc zb anb pod. …a u mentala to zb bych dal úplne preč ten si zb nezaslúži … kdyz už tak bych mu dal neco na stun jak písal Tomáš anb neco na dmg at nebreci že se im vzalo zb
Obrázek

MichaelScott
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 93
Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
Dal poděkování: 60 poděkování
Dostal poděkování: 67 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od MichaelScott » pon 20. lis 2023 14:01:00

Za mě bych to u dagga nechal, ale třeba jen zvednout ty ZB 2x - 3x a aby se to nedalo stackovat např. relogem. U mentála je to OP, ale zas mít jako na 20 vteřin full stun oproti ostatním novým spellům mi přijde zase moc málo :D Ten skill jak u dagga, tak u mentála, byl určitě myšlenej tak, aby blízková postava měla šanci nějakým způsobem dorazit do zadních řad k archům, healerům, kteří si do té doby v klidu zezadu házeli spelly s tím, že archer má alespoň nerf za distanc, kdežto healer to hází na půl mapy a žádný nerf nemá. Takže u mentála je to otázka, za mě by to asi jakž takž šlo, kdyby se to nezneužívalo relogem, jako mít pak celou válku nesmrtelnost je blbý, no :D Na druhou stranu, kdyby šlo fakt jen o těch 20s s tím, že se mu to 4 minuty nabíjí, tak se mi to tak strašný nezdá...
MichaelScott :pm: :jinno:

Uživatelský avatar
Lejno
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 316
Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
Dal poděkování: 229 poděkování
Dostal poděkování: 456 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od Lejno » pon 20. lis 2023 14:31:45

Spraviť to na spôsob kráľovského healu, ten skôr ako za 2 minúty od použitia nedáš žiadnym spôsobom a tak by malo fungovať aj toto, že sa to bude využivat v krajných situáciách, nie ako hlavný spell, bez ktorého už ani do chumlu nevkročia.

A akože reakcia fetky vyššie, že pridať mentalovi neco na dmg, to nás teda rozsekalo 😂😂😂
Do tretice všetko dobré...
Obrázek

suja97
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 12
Registrován: pát 21. dub 2023 22:39:42
Dal poděkování: 16 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od suja97 » pon 20. lis 2023 15:04:22

Ahoj, pokusím se konstruktivně přispět do diskuze - za mě:
Arch - OK
Dagger - zdvojnásobení ZB zní férově, ale ať je tam nějaká rozumný poměr trvání : nabíjení (ať celou válku neběhá s x2 ZB)
Mental - nesmrtelnost bych klidně nechal ale ať je to jak zamasko - nemoct pod ním útočit, jinak zmizí
Aura - ok ale zmenšit radius, nebo dmg
Díky, hezký den

Uživatelský avatar
MoCKeR
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 246
Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 70 poděkování
Dostal poděkování: 51 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od MoCKeR » pon 20. lis 2023 16:39:34

suja97 píše: pon 20. lis 2023 15:04:22 Ahoj, pokusím se konstruktivně přispět do diskuze - za mě:
Arch - OK
Dagger - zdvojnásobení ZB zní férově, ale ať je tam nějaká rozumný poměr trvání : nabíjení (ať celou válku neběhá s x2 ZB)
Mental - nesmrtelnost bych klidně nechal ale ať je to jak zamasko - nemoct pod ním útočit, jinak zmizí
Aura - ok ale zmenšit radius, nebo dmg
Díky, hezký den
k tomu bezmozgu nepotrebuju delat frajera na internetu a hrat se na nemce ve 45. :come:

ta nesmrtelnost je :-: ...myslim že je to nastavene na generace... generace X s kozlama bude brat beztak 30k na spell :D proto sme dostali 500kHP a tu nesmrtelnost pak taky pochopime :lol:
Obrázek

suja97
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 12
Registrován: pát 21. dub 2023 22:39:42
Dal poděkování: 16 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od suja97 » pon 20. lis 2023 16:52:12

k tomu bezmozgu nepotrebuju delat frajera na internetu a hrat se na nemce ve 45. :come:

co tím básník chtěl říci? 🤔

ta nesmrtelnost je :-: ...myslim že je to nastavene na generace... generace X s kozlama bude brat beztak 30k na spell :D proto sme dostali 500kHP a tu nesmrtelnost pak taky pochopime :lol:
[/quote]
No, doufejme že ne 😁

Uživatelský avatar
MoCKeR
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 246
Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 70 poděkování
Dostal poděkování: 51 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od MoCKeR » pon 20. lis 2023 17:28:38

suja97 píše: pon 20. lis 2023 16:52:12
co tím básník chtěl říci? 🤔
To si nevšímaj on se spozná
Obrázek

Hruska
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 1
Registrován: pát 17. lis 2023 16:24:58
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od Hruska » pon 20. lis 2023 17:36:05

Nebo ty nové spelly prostě zrušit vždyť nikdo se před updatem nedožadoval nových spellů a od doby co jste je přidali tak je v tom akorát bordel.

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 471
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 356 poděkování
Dostal poděkování: 641 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od TomasFoxx » pon 20. lis 2023 18:47:47

MoCKeR píše: pon 20. lis 2023 16:39:34
suja97 píše: pon 20. lis 2023 15:04:22 Ahoj, pokusím se konstruktivně přispět do diskuze - za mě:
Arch - OK
Dagger - zdvojnásobení ZB zní férově, ale ať je tam nějaká rozumný poměr trvání : nabíjení (ať celou válku neběhá s x2 ZB)
Mental - nesmrtelnost bych klidně nechal ale ať je to jak zamasko - nemoct pod ním útočit, jinak zmizí
Aura - ok ale zmenšit radius, nebo dmg
Díky, hezký den
k tomu bezmozgu nepotrebuju delat frajera na internetu a hrat se na nemce ve 45. :come:

ta nesmrtelnost je :-: ...myslim že je to nastavene na generace... generace X s kozlama bude brat beztak 30k na spell :D proto sme dostali 500kHP a tu nesmrtelnost pak taky pochopime :lol:
Si nemyslim, kdyby to tak bylo, tak se tu nepíše, že se to bude upravovat, ale rovnou se to vysvětlí
Obrázek

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ TheDobbyk « sob 9:22 pm »
jo helma by byla :D ale lvl asi neni
@ cleo « sob 8:38 pm »
@TheDobbyk,  musíš mít entariánskou helmu +9 a mít lv vyšší než moby
@ TheDobbyk « sob 8:07 pm »
Nevim kde je problem
@ TheDobbyk « sob 8:07 pm »
Jak funguje to potlaceni agresivity monster? V cido po mne jedou :D
@ Saggitarius « sob 4:51 pm »
Samozřejmě, to bylo semifinale #pijtesrozumem: https://www.ekura.cz/herni_ucet/voucher ... -do-finale
@ KerkyzAfterky « pát 3:43 pm »
@ Ponycious « čtv 11:05 pm »
ale my přece postupujeme do semifinále :(
@ TomasFoxx « čtv 9:12 pm »
@Mionix,  taky upravit minimapu v tý nový mapě na války
@ Mionix « čtv 7:42 pm »
@gagefranjo,  Mělo by být přegenerováno. Pokud se zobrazuje stará mapa, F5 by mělo pomoci.
@ Mionix « čtv 7:29 pm »
@gagefranjo,  co konkrétně? Změnil se snad jen hrad.
@ gagefranjo « čtv 2:18 pm »
Kdy bude hotový nový atlas pro entarian už se vi?
@ Mionix « čtv 11:30 am »
@Elear,  víme. :-D @Hakan,  prověříme. Případně na příště upravíme.
@ Hakan « čtv 10:15 am »
A sice jste oddělali plto u veteše ale zapomněli jste na jeho místě neviditelnou zeď :think:
@ Elear « čtv 10:01 am »
Zabudli ste pridaŤ brany do hradu :)
@ KerkyzAfterky « stř 2:34 pm »
už to jde, díky
@ KerkyzAfterky « stř 2:26 pm »
díky bohu, už sem myslel, že sem jediný :D
@ TomasFoxx « stř 2:18 pm »
https://ctrlv.link/pMrm hazi to toto a prej nejsem jediny
@ TomasFoxx « stř 2:17 pm »
nejdou logovat postavy, help
@ Pajik « pon 7:53 pm »
jojo, přesně ten ;)
@ Trubice « pon 7:08 pm »
@Pajik,  Myslíš tenhle ? Smluvní strany se dohodly, že ozbrojený útok proti jedné nebo více z nich v Evropě nebo Severní Americe bude považován za útok proti všem
@ TomasFoxx « ned 10:58 pm »
@Mionix,  to já nepoznám, nevim kolik jsem jich měl :D
@ Pajik « ned 10:45 pm »
@Ezzo95, v 99,9% půjde o článek 5
@ kovardominik « ned 10:01 pm »
je jich hodně no
@ Ezzo95 « ned 9:22 pm »
co si predstavit pod porusenim podminek pouziti. za co ti lidi dostavaj bany? :D
@ Ezzo95 « ned 9:22 pm »
ahoj
@ Medvidek « ned 2:11 pm »
Ahoj, slang - u každého vlákna pod jeho nadpisem je ikonka odpovědet. Klikněte na ní a zjeví se textové okno, kam můžete psát. :-)
@ Mionix « ned 10:34 am »
@TomasFoxx,  Ale huš. Radši si zkontroluj, zda máš bod do hodnosti na foru. ;-)
@ TomasFoxx « sob 6:53 pm »
@Mionix,  na forum přeci
@ Mionix « sob 6:28 pm »
@slang,  To záleží, kam ho chcete vložit? :-)
@ slang « sob 2:54 pm »
potřebuji poradit jak napíšu přispěvek na forum děkuji
@ Annatar « sob 1:04 pm »
A kdy zase zprovozníte arénu? Protože při téhle obtížnosti tam nikdo nebude chodit dalšího pul roku
@ Mionix « pát 12:29 pm »
@cleo,  Mělo by být opraveno při dnešní ranní údržbě.
@ MoCKeR « čtv 10:20 pm »
😎
@ cleo « čtv 7:54 pm »
@Mionix,  nefunguje ducha plamene
@ Mionix « čtv 6:43 pm »
:lol: tak kdo tipoval vítězství Rakouska nad Finskem 3:2? Koukám, že Loupežník byl kousíček. :up:
@ TomasFoxx « čtv 3:54 pm »
@Mionix,  vpohode, ja vam to pro tentokrat odpustim
@ Mionix « čtv 11:36 am »
Tak snad opraveno. Omlouváme se.
@ ShienZhao « čtv 10:44 am »
Děkujeme
@ Mionix « čtv 10:37 am »
Jasné. Děkuji všem. Naháním GA. - dohnal. GA už na tom pracuje.
@ Hugolaus22 « čtv 10:33 am »
Nefunguje vôbec sekanie, tak ako noach napísal žiadne DMG
@ NOACH « čtv 10:32 am »
Fyzické seky nefungujú, ani promena nefunguje. Nedá sa sekať. Len kúzliť
@ Mionix « čtv 10:28 am »
@NOACH,  Můžete to nějak rozvést?
@ Mionix « čtv 10:27 am »
@ NOACH « čtv 10:09 am »
Mobky sa nedaju sekať
@ Lejno « čtv 9:36 am »
Za mňa veľmi slušne nájdená alternatíva pre spawny vo war, good job
@ RAMHH « stř 11:45 pm »
Kdy půjde kupovat karmy za CB na úrovni P1 a dále? V návrhu úprav karem to bylo slíbeno..
@ Pajik « stř 5:12 pm »
@ddavidd,  jono, zrušil bych to
@ Mionix « stř 4:54 pm »
Hrozný ten hokej naši. :-(
@ gagefranjo « pon 7:42 pm »
Klobouky v IS budou do dnešní, nebo zítřejší pulnoci?
@ ddavidd « sob 10:27 pm »
Teoreticky tu offline stánky sú... Za SDčka. :)
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Kdybyste ještě přidali offline stánky, tak by to bylo top, ale chápu, že nemůžeme být nenažraní 😆
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Díky za update těch karem. Je to opravdu skvělá věc pro lidi, co si nemohou dovolit klikat každých 6h. Za to obrovské díky.
@ Sirrey « pát 9:44 pm »
@Mionix,  nedá se nic dělat, tak zase za rok 😇
@ TomasFoxx « pát 6:30 pm »
@Mionix,  tak nám domluv zapnutí eventu ještě na den <3
@ Mionix « pát 4:45 pm »
@Sirrey,  i pro nás to bylo překvápko, také jsme včetně našeho cechu počítali, že ještě dnes budeme do půlnoci dělat vagtru.
@ Sirrey « pát 8:45 am »
Zdravíčko :D , pokud to dobře chápeme, tak event měl skončit s dnešní půlnocí, ,,Ty potrvají až do 10. května." ale asi to každý chápeme jinak. :D hezký den přeji
@ Sirrey « pon 3:41 pm »
@NikolAstrid,  Ano nelze, jak píše @Narumikazuchi,  postavu lze zabít přímo ve městě, pro splnění úkolu. Děkuji za radu. ♥
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)

Who is chatting

offline Mionix 
offline tasik1