Úprava nových spellů

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 466
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 356 poděkování
Dostal poděkování: 641 poděkování

Úprava nových spellů

Příspěvek od TomasFoxx » pon 20. lis 2023 9:14:30

Abys se zbytečně nespamovalo téma s chybama, řekl jsem si, že by bylo dobrý založit nový téma s tím, že by tu každý mohl napsat svoje nápady, jak by se mohl upravit nový spell u daggera a mentála. Za mě třeba, celkově ten bonus co se přidal daggerovi a mentálovi je zbytečný, i kdyby se nerfnul a těch zb by bylo míň, pořád by se to dalo zneužívat tím, že by po každým náběhu do chumlu ten člověk dal relog a šel "napůl" nesmrtelný znovu. Proto by tam dle mého, byl zajímavější jiný bonus.

- Jakožto main daggera, si myslím, že by uplně stačilo, kdyby bonus přidával to stejné jako na archerovi, tzn 100% na kritik. S tím ale, že by se k tomuhle, ještě upravil spell bleskový útok tak, aby s ním šlo trefit i target, který běží, což je v tuto chvíli nemožný a dagger je prostě na 3/4 spellů limitovanej tím, že musí mít target zaseknutý přesně na jednom místě. (a s tím, že ty targety většinou i taháte a stejně vam skáčou z místa na místo, to je dost blbý :D)
- U mentála, který si myslím že (co se cb týče) na tom byl do teď už docela dobře, bych spell upravil třeba na 100% antistun. Tím pádem by na cbčkách zůstal stejně, jediný s čím by mu to pomohlo, by bylo trošku míň nervů když naběhne do chumlu a už kousek před ním dostane stun, ještě předtím, než vubec vycastí spell :D

Tohle jsou návrhy za mě, počítám s tím, že jelikož spelly vadí skoro celý komunitě a naběhla na fórko nadávat hned po každý válce, tak vymyslíte něco zajímavýho i z vlastní hlavy :heart:

Ještě doplním, jestli se někomu nelíbí spell na archerovi/aurákovi, můžete tu napsat nějaký nápady taky :heart:

A já sem za tým dodám, že až se opraví veškeré chyby, které jsou kritické pro chod hry, tak se budou jistě upravovat i nová kouzla. Dnes večer to budeme probírat mimo jiné také na večerní poradě.

Hezký den
Mio

PS: A já naprosto neodpočatý vyrážím do Kolbenky. :-(
Obrázek

Uživatelský avatar
MoCKeR
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 239
Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 70 poděkování
Dostal poděkování: 51 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od MoCKeR » pon 20. lis 2023 10:27:25

U daggera bych klidne zb nechal aj keď valku sem s tým ešte nehral za mna zaujimava kombinácia akurát bych dal Jen 2x víc zb anb pod. …a u mentala to zb bych dal úplne preč ten si zb nezaslúži … kdyz už tak bych mu dal neco na stun jak písal Tomáš anb neco na dmg at nebreci že se im vzalo zb
Obrázek

MichaelScott
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 93
Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
Dal poděkování: 60 poděkování
Dostal poděkování: 69 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od MichaelScott » pon 20. lis 2023 14:01:00

Za mě bych to u dagga nechal, ale třeba jen zvednout ty ZB 2x - 3x a aby se to nedalo stackovat např. relogem. U mentála je to OP, ale zas mít jako na 20 vteřin full stun oproti ostatním novým spellům mi přijde zase moc málo :D Ten skill jak u dagga, tak u mentála, byl určitě myšlenej tak, aby blízková postava měla šanci nějakým způsobem dorazit do zadních řad k archům, healerům, kteří si do té doby v klidu zezadu házeli spelly s tím, že archer má alespoň nerf za distanc, kdežto healer to hází na půl mapy a žádný nerf nemá. Takže u mentála je to otázka, za mě by to asi jakž takž šlo, kdyby se to nezneužívalo relogem, jako mít pak celou válku nesmrtelnost je blbý, no :D Na druhou stranu, kdyby šlo fakt jen o těch 20s s tím, že se mu to 4 minuty nabíjí, tak se mi to tak strašný nezdá...
MichaelScott :pm: :jinno:

Uživatelský avatar
Lejno
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
Dal poděkování: 229 poděkování
Dostal poděkování: 456 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od Lejno » pon 20. lis 2023 14:31:45

Spraviť to na spôsob kráľovského healu, ten skôr ako za 2 minúty od použitia nedáš žiadnym spôsobom a tak by malo fungovať aj toto, že sa to bude využivat v krajných situáciách, nie ako hlavný spell, bez ktorého už ani do chumlu nevkročia.

A akože reakcia fetky vyššie, že pridať mentalovi neco na dmg, to nás teda rozsekalo 😂😂😂
Do tretice všetko dobré...
Obrázek

suja97
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 12
Registrován: pát 21. dub 2023 22:39:42
Dal poděkování: 16 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od suja97 » pon 20. lis 2023 15:04:22

Ahoj, pokusím se konstruktivně přispět do diskuze - za mě:
Arch - OK
Dagger - zdvojnásobení ZB zní férově, ale ať je tam nějaká rozumný poměr trvání : nabíjení (ať celou válku neběhá s x2 ZB)
Mental - nesmrtelnost bych klidně nechal ale ať je to jak zamasko - nemoct pod ním útočit, jinak zmizí
Aura - ok ale zmenšit radius, nebo dmg
Díky, hezký den

Uživatelský avatar
MoCKeR
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 239
Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 70 poděkování
Dostal poděkování: 51 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od MoCKeR » pon 20. lis 2023 16:39:34

suja97 píše: pon 20. lis 2023 15:04:22 Ahoj, pokusím se konstruktivně přispět do diskuze - za mě:
Arch - OK
Dagger - zdvojnásobení ZB zní férově, ale ať je tam nějaká rozumný poměr trvání : nabíjení (ať celou válku neběhá s x2 ZB)
Mental - nesmrtelnost bych klidně nechal ale ať je to jak zamasko - nemoct pod ním útočit, jinak zmizí
Aura - ok ale zmenšit radius, nebo dmg
Díky, hezký den
k tomu bezmozgu nepotrebuju delat frajera na internetu a hrat se na nemce ve 45. :come:

ta nesmrtelnost je :-: ...myslim že je to nastavene na generace... generace X s kozlama bude brat beztak 30k na spell :D proto sme dostali 500kHP a tu nesmrtelnost pak taky pochopime :lol:
Obrázek

suja97
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 12
Registrován: pát 21. dub 2023 22:39:42
Dal poděkování: 16 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od suja97 » pon 20. lis 2023 16:52:12

k tomu bezmozgu nepotrebuju delat frajera na internetu a hrat se na nemce ve 45. :come:

co tím básník chtěl říci? 🤔

ta nesmrtelnost je :-: ...myslim že je to nastavene na generace... generace X s kozlama bude brat beztak 30k na spell :D proto sme dostali 500kHP a tu nesmrtelnost pak taky pochopime :lol:
[/quote]
No, doufejme že ne 😁

Uživatelský avatar
MoCKeR
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 239
Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 70 poděkování
Dostal poděkování: 51 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od MoCKeR » pon 20. lis 2023 17:28:38

suja97 píše: pon 20. lis 2023 16:52:12
co tím básník chtěl říci? 🤔
To si nevšímaj on se spozná
Obrázek

Hruska
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 1
Registrován: pát 17. lis 2023 16:24:58
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od Hruska » pon 20. lis 2023 17:36:05

Nebo ty nové spelly prostě zrušit vždyť nikdo se před updatem nedožadoval nových spellů a od doby co jste je přidali tak je v tom akorát bordel.

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 466
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 356 poděkování
Dostal poděkování: 641 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od TomasFoxx » pon 20. lis 2023 18:47:47

MoCKeR píše: pon 20. lis 2023 16:39:34
suja97 píše: pon 20. lis 2023 15:04:22 Ahoj, pokusím se konstruktivně přispět do diskuze - za mě:
Arch - OK
Dagger - zdvojnásobení ZB zní férově, ale ať je tam nějaká rozumný poměr trvání : nabíjení (ať celou válku neběhá s x2 ZB)
Mental - nesmrtelnost bych klidně nechal ale ať je to jak zamasko - nemoct pod ním útočit, jinak zmizí
Aura - ok ale zmenšit radius, nebo dmg
Díky, hezký den
k tomu bezmozgu nepotrebuju delat frajera na internetu a hrat se na nemce ve 45. :come:

ta nesmrtelnost je :-: ...myslim že je to nastavene na generace... generace X s kozlama bude brat beztak 30k na spell :D proto sme dostali 500kHP a tu nesmrtelnost pak taky pochopime :lol:
Si nemyslim, kdyby to tak bylo, tak se tu nepíše, že se to bude upravovat, ale rovnou se to vysvětlí
Obrázek

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « úte 1:25 pm »
Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
@ noxforko « úte 1:21 pm »
Díky, pane
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Z čeho taháte prachy, když jste laxní dát event věci na IS?
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Takové věci mají snad být automaticky. Každý event se tu někdo ptá, jestli se konečně dodají ty věci do IS
@ Mionix « úte 7:58 am »
@noxforko,  zeptám se.
@ noxforko « pon 8:19 pm »
Půjde koupit klobouk v IS?
@ RAMHH « pon 5:15 pm »
Ale abych jen nerypal, kdyz se to rozbije, tak v chatu se pise "To je podivne". A zda se, ze v ten moment nefunguji ty omezeni spawnuti metinu kdyz je v blizkosti dalsi a ten timeout. Skoro jako by to propadlo nejakym switchem/ifem na nejaky fallback, se kterym se uz ale ani realne nepocita :D
@ RAMHH « pon 1:47 pm »
@qSTRoNgMANp,  Atomicky as in muze nahodne vybouchnout po random updatu ohledne eventu? :D
@ qSTRoNgMANp « pon 8:53 am »
Jak se toto může rozbít? :D Vše to musí být napsaný atomicky správně ne? :D
@ Akyl26 « ned 10:14 pm »
@Mionix,  Bažiny byli teďka bez problémů, ale ďábelský 2/6 zbytek Lv 20-40 nechápem..
@ cleo « ned 7:19 pm »
@Mionix,  v poušti z těžkých meteorů se spawnuly meteor duše a meteor tmy....
@ Mionix « ned 3:41 pm »
@Akyl26,  Ještě je tu jedna možnost, že to dělá zákaz spawnu meteorů u spawnou daných říší. Zkuste raději popojet dále od spawnů. Každopádně zatím tomu nemůžeme přijít na kloub.
@ Mionix « ned 3:36 pm »
@Akyl26,  Tak zakopaný pes je asi jen v CH1. Vyzkoušejte CH2 nebo 3 nebo 4. Tam by to zlobit nemělo.
@ Mionix « ned 3:34 pm »
@Akyl26,  děkuji
@ Akyl26 « ned 3:05 pm »
@Mionix,  Poblíž portálu ve Velké poušti a poblíž nikde nic. A dělalo to víc lidem, co jsem potkal. I ďábelský házel občas lehký nebo střední.
@ Mionix « ned 3:03 pm »
@Elear@Akyl26,  nebyli jste poblíž májky? Tam to zlobí, jinak by nemělo. @cleo,  pravděpodobně se vám postava neodhlásila ze hry a po vypršení času vám ji to hodilo do chrámu.
@ cleo « ned 12:11 pm »
a není vůbec vtipné, když nechám postavu ve swampu a druhý den jí najdru v chrámu útrapy
@ Akyl26 « ned 12:06 pm »
Je vcelku vtipné házet bažiny a objevují se tmy, žárlivosti apod.. :D
@ Elear « ned 12:03 pm »
A z ťažkých padajú normálne a ľahké meteory
@ TomasFoxx « ned 10:24 am »
prej někdo přivolává meteory bažin a padaj mu z toho těžký a lehký, asi to ještě není uplně opraveny :D
@ Lejno « ned 9:58 am »
to, že je rýchlo nabitá neznamená, že sa jej menila doba pôsobenia, takže nerozumiem kde by mal byť problem
@ Mionix « ned 9:26 am »
@ O3VRS « ned 9:24 am »
Ahoj proč je u auráka tak rychlé nabíjení aury? :(
@ Mionix « ned 7:55 am »
@cleo,  Možná dnes ráno. Měla by být mimořádná krátká údržba.
@ Lampiiik « ned 2:04 am »
@cleo ani v kerindore a swampe?
@ cleo « sob 10:43 pm »
@Mionix,  kdy půjdou házet meteory prosím, nejdou vůbec nikde
@ KynutaBuchta « sob 5:46 pm »
Dobrý den, dáme opět soutěž MS v ledním hokeji 2024-Maraton? Poslední tato soutěž byla v roce 2019. Navrhuji, každý co zápas z CZ/SK to otázka. 🏒🙋🏼‍♀️ MS trvá od 10.-26.5.2024 ❤️
@ Betty « sob 9:13 am »
Tabule se asi neopravila? Po relogu se znovu ukáže čas, který se odečítá ale před relogem či třeba portem už to psalo že se muže jít hledat :D Případně stačí odjet a už je tam zase najednou čas :D
@ schvarz « pát 9:46 pm »
8mi, 2ěma, 1ednou a já nevim co ještě
@ schvarz « pát 9:46 pm »
čekám na den, kdy se lidi naučí psát číslovky
@ Takashiro « pát 8:13 am »
MoCKeR píše: Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
tak to hop stop, su tu aj novacikovia plny energie, chutou hrat a investovat nech to frči jak ma
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny

Who is chatting

offline Clusive 
offline Mionix 
offline MoCKeR 
offline Obter!vr 
offline fyxicek