
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obsah návodu
- 1. Mladý lovec
- 1.1. Seznam úkolů a odměn
- 1.2. Bonusová odměna
- 1.3. Všechna časová omezení
- 1.4. Orchideje a jejich potřebné množství
- 1.5. Postup při plnění úkolu
- 1.6. Kompas pro sbírání vzorek
- 1.7. Výskyt portálu na vyhlídkovou stezku
- 1.8. Co se smí/nesmí používat?
- 1.9. Seznam všech úkolů
- 2. Duch Kerindorana
- 2.1 Entariánske svatyně a jejich bonusy
- 2.2 Jak si vybrat libovolnou svatyni?
- 2.3 Postup při plnění úkolu
- 2.4 Výskyt Ducha Kerindorana
Mladý lovec

- Tento úkol se nazývá po hráčsky „ent bio“, protože je to jednoduše pokračování biologa.
- Pro zahájení tohoto úkolu nepotřebujete mít dokončený poslední Bio (úlomky Keri II).
- Před zahájením tohoto úkolu je však nutno se nejdřív stavit u Biologa.
- Těchto úkolů je dohromady 5 (Mladý lovec I, II, III, IV a V) a za každý z nich je možno získat určitou odměnu.
- Na každý úkol je také nutno dosáhnout určitého levelu.
Seznam úkolů a odměn


- Mladý lovec I: dostupný od levelu 120, zvolený bonus +

- Mladý lovec II: dostupný od levelu 130, zvolený bonus +

- Mladý lovec III: dostupný od levelu 140, zvolený bonus +

- Mladý lovec IV: dostupný od levelu 150, zvolený bonus +

- Mladý lovec V: dostupný od levelu 160, zvolený bonus +

Bonusová odměna

- Tuto bonusovou odměnu si můžete zvolit po dokončení všech 25 kol každého ůkolu Mladý lovec.
- Bonusovou a výše uvedené odměny si můžete vyzvednout až 48 hodin po dokončení úkolu Mladý lovec.
- Po dokončení všech 25 kol Mladého lovce můžete vybrat jeden z 5 bonusů pro svou postavu.
- Mladý lovec I: na výběr je 9% silný proti monstrům/válečníkům/ninjům/šamanům/surům.
- Mladý lovec II: na výběr je 7% silný proti monstrům/válečníkům/ninjům/šamanům/surům.
- Mladý lovec III: na výběr je 5% silný proti monstrům/válečníkům/ninjům/šamanům/surům.
- Mladý lovec IV: na výběr je 4% silný proti monstrům/válečníkům/ninjům/šamanům/surům.
- Mladý lovec V: na výběr je 3% silný proti monstrům/válečníkům/ninjům/šamanům/surům.

Všechna časová omezení

- Hned po odkliknutí úkolu pro hledání vzorek se spustí časovač na 24 hodin, po kterých je možno dělat další kolo.
- Po nalezení a následnému odevzdání kosterních vzorek se čeká na výrobu třaskaviny 60 minut (s VIP 15 minut).
- Pokud získáte 20 jaderitů a neodevzdáte je hned, ale až po uplynutí 24 hodin, tak čekáte dalších 15 minut (s VIP i bez) na odpověď od Biologa.
- Další kolo můžete začít vždy až po tom, co odpoví Biolog, a to bez ohledu na to, jestli byly vzorky odevzdány do nebo po 24 hodinách.
- Po dokončení všech 25 kol úkolu Mladý lovec musíte čekat 48 hodin do zahájení dalšího úkolu Mladého lovce - princip jako u karmy.
- Po dokončení všech 25 kol úkolu Mladý lovec musíte čekat 48 hodin i na odměnu, kterou si můžete vyzvednout u Mladého lovce.
Orchideje a jejich potřebné množství



- Jejich potřebný počet závisí od pořadí kola daného úkolu a úkolu samotného.
- Mladý lovec I: počet orchidejí závisí vždy od pořadí kola (10. kolo = 10 modrých i růžových orchidejí)
- Mladý lovec II: dvojnásobný počet potřebných orchidejí (10. kolo = 20 modrých i růžových orchidejí)
- Mladý lovec III: trojnásobný počet potřebných orchidejí (10. kolo = 30 modrých i růžových orchidejí)
- Mladý lovec IV: čtyřnásobný počet potřebných orchidejí (10. kolo = 40 modrých i růžových orchidejí)
- Mladý lovec V: pětinásobný počet potřebných orchidejí (10. kolo = 50 modrých i růžových orchidejí)
- Tabulka pro počet potřebných orchidejí:
Počet potřebných modrých a růžových orchidejí | |||||
---|---|---|---|---|---|
Kolo | Mladý lovec I | Mladý lovec II | Mladý lovec III | Mladý lovec IV | Mladý lovec V |
1. kolo | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
2. kolo | 2 | 4 | 6 | 8 | 10 |
3. kolo | 3 | 6 | 9 | 12 | 15 |
4. kolo | 4 | 8 | 12 | 16 | 20 |
5. kolo | 5 | 10 | 15 | 20 | 25 |
6. kolo | 6 | 12 | 18 | 24 | 30 |
7. kolo | 7 | 14 | 21 | 28 | 35 |
8. kolo | 8 | 16 | 24 | 32 | 40 |
9. kolo | 9 | 18 | 27 | 36 | 45 |
10. kolo | 10 | 20 | 30 | 40 | 50 |
11. kolo | 11 | 22 | 33 | 44 | 55 |
12. kolo | 12 | 24 | 36 | 48 | 60 |
13. kolo | 13 | 26 | 39 | 52 | 65 |
14. kolo | 14 | 28 | 42 | 56 | 70 |
15. kolo | 15 | 30 | 45 | 60 | 75 |
16. kolo | 16 | 32 | 48 | 64 | 80 |
17. kolo | 17 | 34 | 51 | 68 | 85 |
18. kolo | 18 | 36 | 54 | 72 | 90 |
19. kolo | 19 | 38 | 57 | 76 | 95 |
20. kolo | 20 | 40 | 60 | 80 | 100 |
21. kolo | 21 | 42 | 63 | 84 | 105 |
22. kolo | 22 | 44 | 66 | 88 | 110 |
23. kolo | 23 | 46 | 69 | 92 | 115 |
24. kolo | 24 | 58 | 72 | 96 | 120 |
25. kolo | 25 | 50 | 75 | 100 | 125 |
Celkem: | 325 | 650 | 975 | 1300 | 1625 |
Postup při plnění úkolu



- Videoukázka z Mladého lovce:
Ukázka postupu 24. a 25. kola

- U Mladého lovce zahájíte úkol pro hledání kosterních vzorek.

- Mladý lovec vás následně pošle najít potřebné kosterní vzorky.
- Kosterních vzorek je v Entarianu spousta (zobraz mapu) a je zapotřebí najít ty správné.
- Pokud se vám je hledat nechce, protože nemáte čas, nebo jinou výmluvu, můžete použít

- Pokud jdete vzorky hledat, tak po zahájení úkolu najděte nejbližší kosterní vzorky a seberte je - jsou za budovou Mladého lovce.
- V chatu se vám formou oznámení zobrazí dvě zprávy, které je nutno si všimnout - níže uvedu příklad.
- Příklad první zprávy: „Tenhle vzorek by byl moc tvrdý. Chce to najít nějaký měkčí.“
- Příklad druhé zprávy: „A je moc vyschlý. Chce to najít místo, kde je více vláhy.“
- Slova tvrdý/měkký a vyschlý/porostlý mechem jsou klíčová slova pro orientaci k nalezení správné vzorky.
- Zhotovila jsem pro vás „entariánský kompas“, který vám pomůže se lépe orientovat v Entarianu při hledání správných vzorek.
- Entariánský kompas:
Entariánský kompas:

Všechny varianty oznámení:
1. variant - směr dolů a doleva
„Tenhle vzorek by byl moc tvrdý. Chce to najít nějaký měkčí.“
„A je moc vyschlý. Chce to najít místo, kde je více vláhy.“
2. variant - směr dolů a doprava
„Tenhle vzorek by byl moc tvrdý. Chce to najít nějaký měkčí.“
„A je moc porostlý mechem. Chce to najít místo, kde je méně vláhy.“
3. variant - směr nahoru a doleva
„Tenhle vzorek by byl moc měkký. Chce to najít nějaký tvrdší.“
„A je moc vyschlý. Chce to najít místo, kde je více vláhy.“
4. variant - směr nahoru a doprava
„Tenhle vzorek by byl moc měkký. Chce to najít nějaký tvrdší.“
„A je moc porostlý mechem. Chce to najít místo, kde je méně vláhy.“

Všechny varianty oznámení:
1. variant - směr dolů a doleva
„Tenhle vzorek by byl moc tvrdý. Chce to najít nějaký měkčí.“
„A je moc vyschlý. Chce to najít místo, kde je více vláhy.“
2. variant - směr dolů a doprava
„Tenhle vzorek by byl moc tvrdý. Chce to najít nějaký měkčí.“
„A je moc porostlý mechem. Chce to najít místo, kde je méně vláhy.“
3. variant - směr nahoru a doleva
„Tenhle vzorek by byl moc měkký. Chce to najít nějaký tvrdší.“
„A je moc vyschlý. Chce to najít místo, kde je více vláhy.“
4. variant - směr nahoru a doprava
„Tenhle vzorek by byl moc měkký. Chce to najít nějaký tvrdší.“
„A je moc porostlý mechem. Chce to najít místo, kde je méně vláhy.“
- Pokud se stane, že vás to bude tahat do Kouzelného sady a nemáte u sebe klíč od Entariánske brány, musíte najít portál na vyhlídkovou stezku.
- Tento portál vás přesune na vyhlídkovou stezku, ze které snadno zjedete do kouzelného sadu.
- Zde přikládam mapu Entarianu s místy, kde se vyskytuje portál na vyhlídkovou stezku.


- Po nalezení a odevzdání správných kosterních vzorek musíte počkat na výrobu

- Čekací doba na výrobu


- Po tom, co vám Mladý lovec vyrobí a předá Třaskavinu, vás následně pošle pomocí ní zničit meteor.

- Pokud máte partnera, jednoduše s ním vysekejte meteor na minimum HP, portněte se na něj a třaskavinou zničte meteor.
- Pokud partnera nemáte, je nutno mít co nejlepší PVM hodnost, kvůli portování do různých častí daných map.
- Po převzetí třaskaviny se teda přes teleportéra portněte na místo na mapě, ve kterého okolí se může nacházet potřebný meteor.
- Meteor vysekejte na minimum HP a následně přesunte třaskavinu na daný meteor a posbírejte jaderity.

- Meteor se vysekáva na minimum HP kvůli délce „životnosti“ jaderitů, které z něj vypadnou.
- To znamená, že když zničíte třaskavinou meteor s plným HP, tak se může stát, že nestihnete sebrat všechny jaderity.
- Po zničení meteoru třaskavinou s plným HP zmizí jaderity mnohem rychleji, než u meteoru s minimálním HP.
- Pokud se vám povede získat všech 20 potřebných jaderitů, stačí je už jenom odnést Mladému lovci.
- Pokud se vám nepovede získat 20 jaderitů, musíte dané kolo opakovat znovu následující den.

- Po získání všech 20 jaderitů máte čas 24 hodin od zahájení daného kola na to, aby jste tyto jaderity donesli Mladému lovci.
- Pokud donesete jaderity Mladému lovci do 24 hodin od zahájení questu, tak po jejich uplynutí můžete dělat rovnou další kolo.
- Pokud donesete jaderity Mladému lovci po 24 hodinách od zahájení questu, musíte čekat dalších 15 minut (s VIP i bez) na zahájení dalšího kola.
Co se smí/nesmí používat?
- U plnění těchto kol se nesmí používat

- Co však povoleno je, je

- V IS se dá koupit

- Funguje na tom samém principu jako

- Tento kompas však díky tomuto návodu potřebovat vůbec nebudete a celkově ho hráči ani moc nevyužívají.
Seznam všech úkolů


- 1. kolo: meteor Smutku (lv. 5) v prvním městě dané říše a donést

- 2. kolo: meteor Boje (lv. 10) v prvním městě dané říše a donést

- 3. kolo: meteor Bitvy (lv. 15) v prvním městě dané říše a donést

- 4. kolo: meteor Lačnosti (lv. 20) v prvním městě dané říše a donést

- 5. kolo: meteor Černoty (lv. 25) v prvním nebo druhém městě dané říše a donést

- 6. kolo: meteor Tmy (lv. 30) v druhém městě dané říše a donést

- 7. kolo: meteor Žárlivosti (lv. 35) v druhém městě dané říše a donést

- 8. kolo: meteor Duše (lv. 40) ve Velké poušti a donést

- 9. kolo: meteor Stínu (lv. 45) ve Velké poušti a donést

- 10. kolo: meteor Tvrdosti (lv. 50) ve Velké poušti a donést

- 11. kolo: meteor Ďábla (lv. 55) v Ledové zemi a donést

- 12. kolo: meteor Pádu (lv. 60) v Temným chrámu a donést

- 13. kolo: meteor Smrti (lv. 65) v Ledové zemi a donést

- 14. kolo: meteor Vraždy (lv. 70) v Ohnivé zemi a donést

- 15. kolo: meteor Drzosti (lv. 75) v Zeleném lese a donést

- 16. kolo: meteor Lží (lv. 80) v Zeleném lese a donést

- 17. kolo: meteor Zášti (lv. 85) v Červeném lese a donést

- 18. kolo: meteor Chamtivosti (lv. 90) v Červeném lese a donést

- 19. kolo: meteor Zin (lv. 95) v Zaniklé říši a donést

- 20. kolo: meteor Vlkodlaka (lv. 110) ve Swampu a donést

- 21. kolo: meteor Liliputa (lv. 115) ve Swampu a donést

- 22. kolo: meteor Trpasličího orka (lv. 120) ve Swampu a donést

- 23. kolo: meteor Zmutovaných (lv. 125) ve Swampu a donést

- 24. kolo: meteor Bažin (lv. 130) ve Swampu a donést

- 25. kolo: meteor Prokletých (lv. 145) v Entariánu a donést

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Duch Kerindorana

- Hned, jak poprvé vstoupíte do Entarianu si vás zavolá Duch Kerindorana, kterej vám zadá úkol.
- Těchto úkolů je dohromady 13 a po dokončení jednoho z nich je čekací doba na ten další 7 dní.
- Odměnou za splnění těchto úkolů je možnost se teleportovat v kerindoru do vzdálených oblastí.
- Ukázka odměn za všechny splněný úkoly:
Nová možnost teleportování u portálu:


Možnosti portování do oblastí v Kerindoru:


Odemčena možnost portnout se přes teleportéra:

Tato možnost se u teleportéra objeví pouze:
- po dokončení všech 13 úkolů od Ducha Kerindorana,
- po získání maximální PVM hodnosti

Tato možnost se u teleportéra objeví pouze:
- po dokončení všech 13 úkolů od Ducha Kerindorana,
- po získání maximální PVM hodnosti

- Teleportace probíhá přes Teleportační porál, který je v cechovních mapách každé říše.
- Teleportovat se dá přes něj jenom tehdy, když je otevřený vstup do Kerindoru.
- Pokud vstup do Kerindoru není otevřený, je nutno zničit Sentinel.
Entariánske svatyně a jejich bonusy

-

- Lokace ducha Kerindorana v Ohnivé zemi:

-

- Lokace ducha Kerindorana ve Velké poušti:

-

- Lokace ducha Kerindorana v Ledové zemi:

-

- Lokace ducha Kerindorana v Údolí orků:

Jak si vybrat libovolnou svatyni?

- Volba svatyně nefunguje na náhodném vybrání jedné z nich, vždy záleží od toho, kde stojí vaše herní postava od Ducha.
- Postup volby vlastní svatyně není složitý, jen to chce trochu cviku, no samozřejmě si pozorně přečtěte postup.





- Je to z toho dúvodu, protože tyto myšlené čáry jsou vytvořeny na základě těchto světových stran.
- Pokud se tedy chcete držet například v levé dolní části od Ducha, sledujte pozorně i minimapu, jestli se v ní opravdu nacházíte.
- Pokud si například chcete zvolit svatyni větru pro yang bonus, držte se v levé spodní části od Ducha Kerindorana.

- Po tom, co kliknete na Ducha by vaše postava měla udělat pár kroků a až potom se vám objeví zpráva od Ducha se svatyní, za kterou vás pošle.

- Pokud jste tohle vše zvládli, tak s nejvyšší pravděpodobností dostanete svatyni podle vašeho výběru (samozrějmě to chce trochu cviku).
Postup při plnění úkolu

- Duch Kerindorana vás na zahájení tohoto úkolu nevolá, proto ani nebliká na minimapě a musíte ho najít.
- Duch Kerindorana také není pořád na tom samém místě, ale nachází se vždy jinde.
- Zde přikládam mapu Entarianu s místy, kde se Duch Kerindorana vyskytuje.


- Po úspěšném nalezení Ducha Kerindorana a následném zahájení úkolu vás Duch pošle najít správnou svatyni.
- Svatyně jsou v Entariánu čtyři, a to svatyně ohně, vody, země a větru.
- Každá z těchtu svatyň obsahuje jiné bonusy, které jsou vypsané výš.
- V tomto kroku je teda úkolem najít správnou svatyni a následně na ní kliknout.
- Svatyně vás následně odhodí a vezme vám přibližně 75% života se zprávou, kterou půjdete zanést Duchovi.
- Tentokrát už Ducha nebudete muset hledat, protože bude jeho poloha blikat na minimapě.

- Po nalezení správne svatyni a odevzdání zprávy Duchovi vás Duch následně pošle do oblasti mimo Entarianu.
- Duch vás pošle do určité oblasti podle toho, kterou svatyni vám duch pro tento úkol vybral.
- Takže když jste dostali třeba svatyni ohně, tak vás pošle do Ohnivé země - všechny svatyně, místa a lokace NPC jsou vypsaná výše.
- Když dorazíte na dané místo, uvidíte dalšího Ducha Kerindorana, který vám položí 3 otázky.
- Tyto otázky jsou typu: „Jaký level má Meteor drzosti?“ + ke každé otázce máte na výběr 4 možnosti, ze kterých je jedna správná.

- Pokud odpovíte co i jen na jednu otázku špatně, úkol selže a vy musíte čekat týden, než úkol budete moci opakovat.
- Pokud ovšem odpovíte na vše správně, Duch vám předá


- Po úspěšném získání Sféry s Démonem najděte Ducha Kerindorana v Entarianu - bliká na mapě.
- Duchovi předáte informace ohledně Sféry s Démonem a vás pošle zničit Démona.
- To znamená, že musíte přijít znovu ke svatyni, kterou vám dal na začátku úkolu.
- Až ke svatyni dorazíte, přetáhněte na ní Sféru s Démonem a následně vám vyskočí zpráva.
- Svatyně vám napoví, že máte zabít Démona, který je ve Sféře uvězněn.
- Pravým tlačidlem následně kliknete na Sféru s Démonem a ta vás teleportuje do malé místnosti, kde je Démon.
- Na zabití démona máte 30 minut a platí na něj výbava na ďábly.

- Po úspěšném zabití Démona nesmíte zapomenout očistit svatyni - jednoduše na ní kliknete levým tlačidlem.
- Následně vám vyběhne zpráva, kterou pak zanesete Duchovi Kerindorana, který opět bliká na minimapě.
- Po odevzdání zprávy Duchovi vám duch za odměnu dá bonus podle svatyně, kterou ste očistili - bonus trvá 7 dní.
- Kromě bonusu jste také splnili jeden z 13 úkolů a to znamená, že se můžete v Kerindoru portnout na další lokaci a nemusíte tak jít pěšky.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Poděkování:
Ahoj všichni,
Ano, je možná pravdou, že jsem si s tímhle celým dala možná i zbytečnou námahu, ale myslím si, že takovéto návody jsou jedna z mnoha věcí, které potřebuje Ekura vylepšit. Doufám, že se vám tento návod hodí, páč sem si kvůli tomu zapla i diakritiku.
Dělala jsem to i z toho důvodu, že mě překvapilo, kolik lidí na vysokém levelu nemá šajnu, jak dělat ducha nebo ent bio.
A samozřejmě bych na závěr moc ráda poděkovala hráčům BABELI, 77beniamino, HardstyleMan, DrDick, Flath, Sien, HybridTheory a Dux02 za vysvětlení nejasností a poskytnutí návrhů.
PS: Sorry za gramatiku a případné chyby... Kdyby někdo měl nervy a chuť, tak budu ráda za opravy.
Faya
Ano, je možná pravdou, že jsem si s tímhle celým dala možná i zbytečnou námahu, ale myslím si, že takovéto návody jsou jedna z mnoha věcí, které potřebuje Ekura vylepšit. Doufám, že se vám tento návod hodí, páč sem si kvůli tomu zapla i diakritiku.

Dělala jsem to i z toho důvodu, že mě překvapilo, kolik lidí na vysokém levelu nemá šajnu, jak dělat ducha nebo ent bio.
A samozřejmě bych na závěr moc ráda poděkovala hráčům BABELI, 77beniamino, HardstyleMan, DrDick, Flath, Sien, HybridTheory a Dux02 za vysvětlení nejasností a poskytnutí návrhů.

PS: Sorry za gramatiku a případné chyby... Kdyby někdo měl nervy a chuť, tak budu ráda za opravy.
Faya