Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Zamčeno

Líbí se vám tato novinka?

:up: Ano, líbí
142
71%
:?: Je mi to jedno
5
3%
:down: Ne, nelíbí
52
26%
 
Celkem hlasů: 199

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » pát 18. říj 2013 12:41:10

LOCO30 - tvůj nápad s PvP biologem se mi velice zamlouvá. :) :up: Popřemýšlel jsem o něm a...

1.)
určitě někdo pamatujete Esence života Obrázek. Tuším, že jsem je dropoval ve swampu o Vánocích? To je jedno. Jde o to samé, jak jsi navrhoval = že by se "dropovaly" třeba právě ty Esence života během war a padaly by padaly do inventáře a já navrhuju za každé zabití protihráče.

...dál se možná neshodneme, ale čtěte...

2.) problém je, že někdo zabije za celou Válku 8 protihráčů, někdo 80 a TOPky i víc. Pokud by platilo za každou smrt jednu esenci života, tak TOPky si nadropují za jednu Válku říší tolik Esencí života, že by se v příštích Válkách říší pak nemusely ukázat (a jen odevzdávat a odevzdávat).

...co s tím, když chceme dostal lidi do Válek a chceme je tam udržet pravidelně :?:

3.) Za Válku říší by šlo nadropovat maximálně tolik Esencí, které se rovná maximálnímu počtu, co jde odevzdat u Biologa mezi dvěma Válkami.

Příklad: nejdelší čas je mezi So a Út Válkou říší = 72 hodin. Takže při 3 dnech po osmi hodinách odevzdávání potřebuju 9 Esencí a při odevzdávání po šesti hodinách by to bylo 12 Esencí.

Stručně: nového PvP Biologa budu dělat ve Válce říší, abych zde dropoval Esence života ze zabitých nepřátel. Nadropuju jich maximálně 9-12 za jednu Válku, abych musel přijít zase příští Válku říší (dropovat).

Bonusy - nechávám na vás. Já jen připomenu, ať se s nimi pak moc nevzdálíme těm hráčům, co začali hrát a chtějí chodit Války říší. A potom, ať jich moc v Biologovi "nevyplýtváme", protože pak by nemuselo zbýt na bonusy do nových PvP předmětů (výbava pro vyšší levele). Ale jsem taky pro jako hrncekkafe, ať je ten výběr pestřejší a my specializovanější. ;)

Ještě si tady něco schovám...
Spoiler:
Jsme už za polovinou hry a je na čase vydat z tepla prvního města dál do pustiny a připravit hráče na blížící se nadvládu Temnoty... Takže Esenci života Obrázek nahradit Esencí smrti Obrázek, NPC Biologa v prvním městě nahradí NPC Smrtka v Ohnivé zemi (jak navrhoval Chyumgo). Jestli bude stát na jednom místě nebo courat po okolí, nechám na vás. A někdo by mohl vymyslet pěkný minipříběh, proč ta Smrtka přišla, co shání a na co ty esence Smrti potřebuje. Jestli ten příběh někdo dokáže zapracovat do Biologa (Smrtky), kdy by se s postupně se plnícími questy odkrýval i příběh, tak by to bylo hardcore. Hlavně hodně temnoty. :)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » pát 18. říj 2013 13:42:06

Ghibli: Do tý war bych to necpal.S tou ohnivkou je to dobrý.Míst je na to dost.
Spíš bych dal Svatou do bitevního pole,ale by tam bylo z každého respu aspon dva východy,aby se to zase nesrocovalo u toho jednoho schodu a mapu Cidonie i s moby bych využil na nového biologa.

Edit: Odstraněna zbytečně dlouhá citace.
/Script
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Tommo
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 99
Registrován: stř 30. bře 2011 19:29:50
Dal poděkování: 6 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Tommo » pát 18. říj 2013 14:03:52

Ahoj,

nechápu jednu větu, citace předchozího pisatele "chceme dostal lidi do Válek a chceme je tam udržet pravidelně". Proč je chcete dostat do válek? Proč je tam chcete udržet pravidelně? K čemu je to dobré? Kdo je tam chce dostat? Hrajeme hru - hra od slova hrát, hraju si když mě to baví, takhle to funguje asi u většiny lidí, pokud to berou jako hru.
Do válek už dávno nechodím, jelikož mě to nebaví nebo prostě, což je ve většině případů nemám čas. Tím, že dáte do válek biologa budu nucen tam chodit, abych toho biologa splnil. A bude to vypadat takto: Pokud nadropuji předmět v požadovaném množství např. za 30 min tak jdu z války pryč. Když biologa ukončím opět do válek nemusím, tudíž tam chodit nebudu. Takže opět krátkodobé řešení zvednutí počtu lidí ve válkách.
Jak jsem psal na začátku stále nachápu to, proč chcete lidi nutit chodit do válek. Pokud to někoho nebaví nebo na to nemá čas prostě tam chodit nebude i kdyby jste tady chrlili nápady jak na běžícím pásu. Pokud to někoho baví a má na to čas bude tam chodit vždy. Myslím, že když se člověk podívá do statistik jsou tam stále ta samá jména nebo tomu aspoň tak bylo už dlouho jsem se tam nedíval.
Pro PvP se tu v poslední době udělalo hodně věcí. Vlastně většina nových věcí je pro PvP a to např. i dračí zbraně (alespoň meče) což mě dost mrzí.
Všechno je jen a jen o lidech a jelikož je to hra lidé si vyberou co je baví na to nezapomínejte.

E:jinak pro nového biologa určitě jsem všemi deseti.
Pokud používáš PLS místo PROSÍM, protože PLS je kratší, vždy odpovídám NE, jelikož je kratší než ANO

cc,cs,caw atd... není pozdrav-tudíž na PM začínající těmito písmeny neodpovídám

terpen
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 152
Registrován: sob 19. bře 2011 17:24:27
Dal poděkování: 101 poděkování
Dostal poděkování: 53 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od terpen » pát 18. říj 2013 15:09:12

LOCO30 píše:Úkoly, navýšit počet lidí do PVP?
Udělat úkol, kdy daný předmět bude padat pouze ve war. A máte plno. Už to zde párkrát bylo, že mi předmět padl do invu ve svaté. Nvm přesně jaký. Jestli peněženka, ozdoba či co. Takže by to jít mělo ;)
Osobně by se mi líbilo, aby si po každém úkolu mohl hráč vybrat aspoň ze dvou-tří bonusů. např.
20% rychlost kouzel
...
20% vyhnutí šípů
Spoiler:
Možná bych nedal jenom jedno-možnostní výběr ale jako je u karmy, zvyšuje se bonusů více, jako: pevná odolnost na průnik nastavená saggim a výběr bych nechal na bonusech které jsou například 5% odolnost na určitou zbraň. A hlavně bych nepletl dokupy výběr mezi obranou a ůtokem. Raději volba
5 rychlost ůtoku
50 hodnota ůtoku
8 rychlost kouzel
Než tam cpát vyhnutí :) A dával důležité bonusy do volby spolu s důležitýma a méně důležité s měně důležitým, nebo bych porovnával ůčiny. Jako výběr: oheň/otrava. Ale do toho víc vidí saggi, který může testovat i nový bonus. Nicméně se k tomu s jistou mírou vrátim na konci přízpěvku, snad.
Moc různorodých postav (bonusy) nerovná se moc problémů s případným budoucním balancováním postav a vkládáním nových předmětů do hry (s bonusy)?
Takže, tobě vadí že hráč bude mít až moc velikou odolnost ohni ? Odolnost proti průnikům? Miss na šíp? odpověď je prostá: NO A CO ? I teď mám na WP suru výbavu s 100% missem na šíp. Vadí ti to ? Kolik hráčů si na to stěžuje ? Kolik hráčů o tom neví ? A už sme u otoho, proč by mělo saggiho zajímat že jeden hráč z deseti nepůjde zapálit ? Pujde zabít !!! A lehce, protože s novými předměty přichází větší ůtoky a jelikož má odolnost ohni tak jej všichni rozsekají průnikama, ukouzlí! Ať si hráči vybírají, nic se s tím skazit nedá :) a upravit to je to nejmenší, viz kosti ;-) Takže šup sem s rozhodováním !! :come:
Ghibli, PvP Hry - Joan 2013 píše:je tu možnost jít do Válek na respawn za šamana supporta a buffovat ostatní. Healer nebo Drak. Ono se to nezdá, ale ten vliv aktivních bufferů je na výsledku Války říší hodně znát. Velká škoda, že se to buffování nedá přepočítat na skore - KONEČNĚ bysme pak mohli i ty buffery mohli odměňovat. :up:
Ghibli píše:2.) problém je, že někdo zabije za celou Válku 8 protihráčů, někdo 80 a TOPky i víc. Pokud by platilo za každou smrt jednu esenci života, tak TOPky si nadropují za jednu Válku říší tolik Esencí života, že by se v příštích Válkách říší pak nemusely ukázat (a jen odevzdávat a odevzdávat).
Opravdu si myslíš že buffer si nezaslouží biologa ? :lol: Takže za zabití nepřipadá moc v ůvahu.

Možná by nebylo od věci to dát za CB, a dát CB za rozdání buffu, debuffu, stunu, spomalení, podpálení, otravy, healu, zisk CB za zabití jako funkce zabitých od rozdáných, obdržených škod, kde čím více ubereš a ustojíš(porovnání se smrtí) tím více CB hráč za zabití nepřátele získá. + Další poupravení, opravdu do statistiky z válek nevidím(podrobnejší statistik) což je škoda :( .

Nebo by byl zisk za odehrání války(umístnění říše). 1.říše 4ks, 2.3ks, 3.2ks, ale chtělo by to opatření aby 1 osoba dostala jenom za 1 postavu. Kolikrát se stává že tam nékdo má vlastního buffera (jenom pro sebe) a nebo by si tam prostě přivezli 10 postav a jenom shrábli odměnu, určitě to pujde :) A prosím nelekejte se, zajímalo by mě kolik lidí z vás si řeklo že dle statistik by měla červená výhodu. Neboť když chce být hráč nejlepší soupeří i s říší vlastní. A neboť konkurence je věcí iritující, dá se v metinu vyřešit přechodem mezi říšemi. Stačí pár hráčů a celá válka končí jinak :twisted: .

A tohle mě dostalo:
Saggitarius píše:Ze obcas mam pocit, ze nekteri vi vic nez by meli ? :D
A nebo nekteri premysli vcelku stejne jako ja ci tym (zalezi na tom, o kterou "novinku/update/debug" jde).
To myslíte vážně ? :o . Zase biolog ? :o Zase jenom ta "samá věc" :o . No to snad né. My tu máme krásný příklad jako je mapa pokladů která není jenom 1 kroková (drop) popřípadě s odevzdáním, ale je tu mezikrok v hledání souřadnic než hráč získá to co chce (točky). Tak proč to neudělat s dalším zbératelským qestem. Vezmu například můj návrh a použiju něco z YMIRkoveho přízpěvku.
Spoiler:
Ghibli píše:1.)[/b] určitě někdo pamatujete Esence života Obrázek

Esencí smrti Obrázek, NPC Biologa v prvním městě nahradí NPC Smrtka v Ohnivé zemi (jak navrhoval Chyumgo).
.
Takže ještě díky hráčí Chyumgo.

Náš sběratelský úkol by probíhal následovně:
1. Hráč jde Válku.
2. Hráč má za 2. místo říše 3x Esence života Obrázek
3. (Jenom když je Obrázek první v životě postavičky) zjisťuje informace, o jaký předmět jde (uriel, biolog a podobně...) zjisťuje informace o světě mrtvých a o tom že se v ohnové zemi zjevuje smrtka.
4. Hráč hledá, najde smrtku a ta mu vypráví příběh o souladu životu se smrtí a meteorech které narušují jak stranu života tak i svět mrtvých kterému chce Smrtka pomoci. Smrt jakožto bytost velice mocná a moudrá vycítí esenci života a hned na ní upozorní a poprosí hráče jestli by jí mohl pomoci.
5. Hráč odevzdává Obrázek Smrti a ta mu vypráví že tato esence života patří danému tvoru ze sveta živých a podotýká že tento tvor propadl běsnení meteorů a poškozuje svět živých. Prosí aby tohto tvora usmrtil a přinesl záporný protiklad Obrázek Neboť i duše tohto tvora je neklidná a taktéž zběsilá a poškodzuje svět mrtvých, království Smrti.
6. hráč obdrží ůkol najít a usmrtit jednoho naprosto náhodného moba ze hry, včestně bossů (kovář a temná modrá smrt ne, neboť se u nich špatně hlídá celkové poškození, i když cooperativní zabití taky zabití, že jo ;) tři krát sláva skupině a qestům)
7. Hráč obdržel Esencí Smrti Obrázek
8. Hráč se vrací za Smrtí a odevzdává Obrázek
9. Smrt mu říká že duše tohoto tvora je již klidná a děkuje mu za pomoc s pořádkem v království mrtvých a dává mu dar, posilněním postavy.
11. Odměna která je odstupňovaná jako Karma (hráč získává bonus postupně, né najednou).
12. Po dokončení prvního sběratelského ůkolu se hráč posouvá v příběhu ........


A teď k slibovanému navratu (spoiler). Velice by mě zajímalo proč se upravoval reset schopností. Tak, že si už nezruším zrcadlit když mám všechny schopnosti P(M+). Proč teď? Máme se těšit na využití bodů schopností? Bude to mít něco s nadcházející změnou? Budeme je používat ve vylepšování postavy z hlediska přidávání bonusů které již zmiňoval LOCO30 nebo já? Nebo to je jenom náhodná ůprava? To si nemyslím, reset nikomu nevadil. Takže se nám tu otevírá další možnost 8-) .

Uvidíme :)
P.S. Clon je TOP ma BAN =)

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » sob 19. říj 2013 1:28:09

Tommo - zdravím tě a je škoda, že nemáš víc času na hru a válčení.
Spoiler:
Když se budeme bavit jen o PvP, tak se tady pořád něco děje. Vedení hry chystá velké PvP novinky do hry (Král a jeho schopnosti, žold, rozšířené hodnosti atd. atd.), právě teď běží PvP soutěž (PvP Hry - Joan 2013) a samotné Války jsou často díky hráčům napínavé až do konce. Tohle všechno je jen malý kousek z toho, co by tady mohlo být - kdyby - kdyby do Válek chodilo víc hráčů a bylo by tak pro koho přidávat ty novinky navíc. Války říší mají pro mě osobně úžasný rozměr i v tom, že je to vlastně společenská akce. Většina z vás, co hraje denně sama nebo s 1-2 kamarády, tak najednou má šanci být pohromadě s dalšími 60-80-100 hráči se stejným zájmem. To je o hodně víc šancí najít ve hře nového kamaráda nebo i rovnou celý cech kamarádů a trochu si povyrazit. ;)

Proč hráče udržet ve Válkách? Tady spíš šlo o to získat pozornost PvP hráčů (aktivních, pasivních i budoucích) a dál ji udržet pomocí zajímavých PvP vychytávek (ve Válkách). Když se nám ti hráči chytí a nebrání jim v hraní čas ani možnosti, tak se snadno můžou stát pravidelnými návštěvníky Válek. To je plus pro to, že se pak velikost PvP komunity může víc stabilizovat, dál rozšiřovat a tím i získá větší pozornost od Vedení hry (viz. předchozí odstavec).

A teď konkrétně. Nový PvP Biolog určitě nemá nikoho do nic nutit. Tím, jak by byl zaměřený bonus z nového Biologa (PvP bonus), tak osloví nejspíš jen část herní komunity (PvP hráče) a zároveň to získávání se bude dít jen na PvP mapách (Války říší). Tady si PvM hráči určitě oddychnou a celé to splní svůj účel.

Nový PvP Biolog nemá v úmyslu k ničemu nutit ani PvP hráče. Proto jsem třeba v mém návrhu místo X % šance na drop Esence smrti dal rovnou Zisk Esence smrti za každé zabití protihráče. Ano, určitě přijdou TOPky, co spěchají a tak dají do prvního davu protihráčů Pádit, Smršť a Troják a můžou jít z Válek, protože "splnili normu" Esencí smrti za Válku. Pokud pospíchají a nebo je ve Válkách nic neudrží (kolektiv, vlastní ambice), tak PvP Biolog nesmí být "brzdou". To bysme si ještě víc ublížili - tím že bychom těm pospíchajícím TOPkám to PvP ještě víc znechutili.

Vedle nic je ale spousta dalších typů PvP hráčů - třeba těch pasivních (PvP mají, ale nechodí) nebo těch budoucích (PvP nemají, ale pracují na něm). Tyhle typy můžeme tím novým PvP Biologem probudit nebo motivovat k větší odvaze to přijít zkusit. Samozřejmě že dost z nich může chodit Války jen, aby splnili "normu Esencí smrti", ale dost pravděpodobně se tam objeví i ti, co je to chytí nad rámec PvP Biologa.

A nemusí to být Války říší. Klidně se s novým PvP Biologem sejdeme třeba ve Svaté. S tím, že základ bude stejný - motivovat PvP komunitu k PvP hraní. Kdo chce, bude bojovat a je už na něm, jak dlouho (nad počet dropnutých Esencí smrti).
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Uživatelský avatar
hrncekkafe
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 100
Registrován: čtv 08. lis 2012 19:34:39
Dal poděkování: 52 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od hrncekkafe » úte 22. říj 2013 12:05:55

je tu aspon nejaky priblizny termin alebo je to fatk len vo hviezdach?
Uvedte nič.

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Cepino » úte 22. říj 2013 12:22:34

No přiznávám se že mně osobně se myšlenka spojení PVP a dělání biologa moc nezamlouvá. Jak všichni jistě víte, tak je tu velké % lídí co hru hrají jen jako PVM. Proč je něčím nutit dělat za prvné PVP výbavu a za druhé se účastnit válek. To by mělo být dobrovolné a zvýšení účasti lidí ve válkách by chtělo docílit spíše něčím jiným.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Chyu » úte 22. říj 2013 16:28:20

A co třeba ten návrh od Justice?
Který zasílala na ticket..

Uživatelský avatar
Zaknafeine
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 15
Registrován: úte 12. bře 2013 19:10:59
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Zaknafeine » úte 22. říj 2013 17:09:50

Můžu se teda zeptat? Válečníci a ninjové na průniky jsou ve válce odepsaný po novém bonusu?
Nevěřit Shurikami (hra) a fórum DropiikLP

Uživatelský avatar
DeeDee
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 257
Registrován: ned 15. zář 2013 12:28:53
Dal poděkování: 97 poděkování
Dostal poděkování: 176 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od DeeDee » úte 22. říj 2013 18:22:13

Zaknafeine píše:Můžu se teda zeptat? Válečníci a ninjové na průniky jsou ve válce odepsaný po novém bonusu?
Ježiš dej si facku...Ten bonus ještě ve hře ani neni.A i kdyby tak řikat že jsou odepsaný to fakt nemyslíš vážně?

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « pát 10:09 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Za mě, by lidi s gen více jak 1 stejně neměli mít možnost vůbec být ve středních.
@ Vydesenej « pát 8:01 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Je to přesně tak jak říkáš :D
@ LittleNessa « pát 7:58 pm »
Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
@ Vydesenej « pát 7:48 pm »
O tu velkou válku je nějak moc velký zájem mi příjde alespoň v dnešním testování
@ Mionix « pát 7:17 pm »
@Revus,  Budou, chodím na ně s level 160
@ asdis « pát 2:04 pm »
V pohode aj na 120.Akurat ten bordel okolo bude pomenej
@ Revus « pát 1:55 pm »
ty jsi vtipnej, wow...
@ Suko201 « pát 1:53 pm »
Revus píše: Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
ne, musíš mít max 99lv :(
@ Revus « pát 12:17 pm »
Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
@ Tomori « čtv 9:36 pm »
Akemos píše: Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
Anoo, je to schválně.
@ Akemos « čtv 9:35 pm »
Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
@ Tomori « čtv 9:15 pm »
SiriusA píše: Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
Dobrý den, otázky byly dočasně odstraněny z důvodu nižší účasti v aréně, abychom hráčům usnadnili vstup a naplnila se. Věříme, že tento krok pomůže, a budeme sledovat zpětnou vazbu od hráčů.
@ SiriusA « čtv 9:03 pm »
Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
@ Tomori « čtv 6:12 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník č.2 na téma : směřování PvP na Ekuře. :hello: https://www.click4survey.cz/s4/66638/3c378898
@ Tomori « čtv 5:48 pm »
Shelby2022 píše: nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
Dobrý den, pro výměnu části amuletu z pumy (ať už univerzálního nebo běžného) stačí kliknout pravým tlačítkem na příslušnou část.
@ Shelby2022 « čtv 12:26 pm »
nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
@ Vydesenej « čtv 12:03 pm »
Suko201 píše:
Vydesenej píše:
Tomori píše: Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
Ale já vůbec neměl namysli ihned implementování do hry :D mě spíš zajímalo jestli dostaneme nějakou zpětnou vazbu z těch dotazníků jako takových
@ Suko201 « čtv 11:49 am »
Vydesenej píše:
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
@ Relly « čtv 11:24 am »
Tak tohle pobavilo, ngl.
@ Tomori « čtv 10:54 am »
Určitě, nebojte se. Testovací válka se upravuje podle z5 vazby hráčů. Postupně se vždy něco přidá/doladí, aby to odpovídalo Vaší . Při poslední testovací válce se doladily asistence a znemožnilo se prodloužení efektu “zruška” viz Vývojový deník #17.
@ Vydesenej « čtv 10:33 am »
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
@ Tomori « čtv 10:25 am »
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
@ Relly « čtv 10:12 am »
@Mionix,  jojo, proto tam mám aktivní ticket z 27.6 bez odpovědi. Kazdy asi tu aktivitu vidí jinak.
@ Vydesenej « čtv 9:37 am »
Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
@ angrylunaxx « stř 8:33 pm »
jo a teď to jede ve velkém
@ Akemos « stř 7:39 pm »
on někdo opravdu prodává/kupuje za real? :-D
@ Mionix « stř 6:04 pm »
@Relly,  Tickety, co vidím, se pravidelně řeší. ;-)
@ Relly « stř 5:54 pm »
@Mionix,  To by musel v prvé řadě někdo vůbec reagovat.
@ Mionix « stř 3:53 pm »
Pokud má kdokoliv podezření u nějakého hráče na real, tak ho poprosím aby se obrátil na support hry. Sem takové věci nepatří.
@ Tomori « stř 3:42 pm »
Dobrý den, dnes od 20:10 proběhne soutěž ve sběru bylin, a po ní bude následovat rybářská soutěž.
@ Grout « pon 2:00 am »
Díky za OX Tomori <3 Příště rybářská soutěž?
@ Tomori « ned 2:48 pm »
Dobrý den, dnes ve 20:10 si dáme OX :hello:
@ Vydesenej « ned 10:15 am »
LittleNessa píše: Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
To není jedno :D takhle máš alespoň naději.
@ LittleNessa « sob 7:50 pm »
Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
@ Vydesenej « sob 3:12 pm »
LittleNessa píše: Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
Zrušit arenku. Mrk Mrk
@ OrangEE « sob 2:49 pm »
@LittleNessa,  urobiť sólo arény s tým, aby človek nezískal o nič viac ako keby sa chodilo pravidelne v plnom počte ludí
@ LittleNessa « sob 1:49 pm »
Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
@ asdis « sob 11:02 am »
len taky navth.nedalo by sa pridat nejake denne ukoly ako tu to bolo u pinati priklad
@ Relly « pát 9:38 pm »
@TomasFoxx,  Můžeš se naklonovat a do žluté a modré přidat po 5-10 hráčích.
@ TomasFoxx « pát 8:10 pm »
testovaci valky hrozne sexy, uz jen vymyslet neco s tim rozdelenim risi (to byl asi jeden z hlavnich problemu co tu lidi meli) a rychle nam to hodit do normalnich valek
@ TomasFoxx « pát 7:57 pm »
@ Revus « pát 5:05 pm »
Nemá někdo koženy extaze na točku? plus 0, random talíky. Nebo aspon extáze +0 bez talismanů že si je tam hodím. Není nikdy nic.
@ Mionix « pát 4:09 pm »
Jen si dovolím Tomori doplnit o odkaz, kde je i dotazník. https://www.ekura.cz/vyvojovy_denik/1460
@ Tomori « pát 1:33 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník k časům jejich konání. :hello:
@ Nonepovideeej « pát 12:57 pm »
I se zručkou P to jde myslím dolů, ale jistý si nejsem
@ Revus « čtv 8:42 pm »
Ale se zručností P mam dojem že to dolů nešlo, ne?
@ Grout « čtv 8:17 pm »
Kvalita se může zhoršit. Asi tam bude nějaké %. Párkrát jsem točil a třeba to padlo až někdy u páté točky. Když se zhorší tak jeden o jeden stupeň.
@ Mionix « čtv 7:24 pm »
@Revus,  Dle mého by měly padat níže. Proto se vždy zlepšují na +4 jen ty, co chcete. Když tak mě někdo opravte.
@ Revus « čtv 7:14 pm »
Zdravím, když změním pomocí ukouzla v inventáři talismany +4 , taky se zhorší kvalita jako kdysi když se ještě měnily u výhně? Mam pocit že to bylo kdysi ovlivněno zručností,stále to platí? nebo mužu točit s zručností 5 a budou furt + 4? DÍky
@ Suko201 « čtv 1:26 pm »
při vstupu přes yonaha je furt na výběr vstup do djongi :-)
@ Suko201 « stř 7:58 pm »
Takže to je novinka? Po minulém roce taky nešly po eventu frkačky, měl sem jich tuny a nešlo to a teď se to mění?
@ cleo « stř 7:45 pm »
@Mionix,  děkuji za informaci :)
@ Mionix « stř 7:41 pm »
@cleo,  Dobrý den Cleo, měly by jít použít po údržbě ve čtvrtek.
@ cleo « stř 7:20 pm »
frkačky už nejdou použít po eventu? píše mi to, že ještě nenastal čas na frkačky, že se peče dort :)
@ ChunjoKing « pon 10:42 pm »
@redBull21,  zdravím. Za pečenie torty už nemožno získať časť amuletu. Za OX by už,podľa všetkého, nemalo byť možné získať časť talizmanu tak isto. Vlastne, pokiaľ nemáte všetky 4 časti talizmanu, tak už pumu neskompletizujete. Pečenie torty prebiehalo len do polčasu eventu. Potom začali oslavy, kde už časť talizmanu za pečenie nebolo možné získať. Počas pečenia sa dala každý deň upiecť iba jedna časť torty(poleva,korpus,ozdoba atď.). Na získanie amuletu bolo potrebné upiecť každú časť jedenkrát a zároveň na každú časť doniesť väčšie množstvo surovín, než len na splnenie úlohy. Informovala o tom starenka hláškou, že ste doniesli to, čo chcela, ale na bájnu pumu to ešte nestačí. Čiže ste museli doniesť znova to isté, až pokým vám táto hláška o bájnej pume nezmizlia.
@ redBull21 « pon 5:30 pm »
Zdravím, když mám levý horní i dolní amulet + univerzální, bude možnost ještě nějak získat poslední kus ? Nepřišel jsem na to jak získat za pečení dortu když jsem udělal asi jen 16questů tak nejspíše už část pečeti nedostanu že ?
@ Uncut69 « pon 12:04 pm »
chci se zeptat, když mám tu duši na černou pumu, budu si to moc proměnit za jak dlouho budu chtít nebo to časem nepůjde? děkují.
@ Tomori « pon 10:22 am »
inddi píše: ve hře v oznámeni jste psaly, že jste přidělily kousek amuletu za účast na fóru u postavy Purpura jsem bohužel nic nenašla
Dobrý den, je to z toho důvodu, že u Vás vyskočil duplicitní účet vytvořen zde na fóru. Poprosím Vás abyste se na mne obrátila do sz kde to dovyřešíme.
@ ChunjoKing « pon 9:59 am »
@inddi,  netreba si z toho robiť hlavu. Samotná strakatá a aj čierna puma sa dajú zložiť kedykoľvek. Určite dôjde k náprave zo strany tímu a vy svoju časť amuletu dostanete.
@ inddi « pon 5:52 am »
Ano koukala jsem i do IS skladu není nikde.

Who is chatting

offline Dayyo 
offline Mionix 
offline RoxBorn 
offline noxforko