Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Zamčeno

Líbí se vám tato novinka?

:up: Ano, líbí
142
71%
:?: Je mi to jedno
5
3%
:down: Ne, nelíbí
52
26%
 
Celkem hlasů: 199

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » pát 18. říj 2013 12:41:10

LOCO30 - tvůj nápad s PvP biologem se mi velice zamlouvá. :) :up: Popřemýšlel jsem o něm a...

1.)
určitě někdo pamatujete Esence života Obrázek. Tuším, že jsem je dropoval ve swampu o Vánocích? To je jedno. Jde o to samé, jak jsi navrhoval = že by se "dropovaly" třeba právě ty Esence života během war a padaly by padaly do inventáře a já navrhuju za každé zabití protihráče.

...dál se možná neshodneme, ale čtěte...

2.) problém je, že někdo zabije za celou Válku 8 protihráčů, někdo 80 a TOPky i víc. Pokud by platilo za každou smrt jednu esenci života, tak TOPky si nadropují za jednu Válku říší tolik Esencí života, že by se v příštích Válkách říší pak nemusely ukázat (a jen odevzdávat a odevzdávat).

...co s tím, když chceme dostal lidi do Válek a chceme je tam udržet pravidelně :?:

3.) Za Válku říší by šlo nadropovat maximálně tolik Esencí, které se rovná maximálnímu počtu, co jde odevzdat u Biologa mezi dvěma Válkami.

Příklad: nejdelší čas je mezi So a Út Válkou říší = 72 hodin. Takže při 3 dnech po osmi hodinách odevzdávání potřebuju 9 Esencí a při odevzdávání po šesti hodinách by to bylo 12 Esencí.

Stručně: nového PvP Biologa budu dělat ve Válce říší, abych zde dropoval Esence života ze zabitých nepřátel. Nadropuju jich maximálně 9-12 za jednu Válku, abych musel přijít zase příští Válku říší (dropovat).

Bonusy - nechávám na vás. Já jen připomenu, ať se s nimi pak moc nevzdálíme těm hráčům, co začali hrát a chtějí chodit Války říší. A potom, ať jich moc v Biologovi "nevyplýtváme", protože pak by nemuselo zbýt na bonusy do nových PvP předmětů (výbava pro vyšší levele). Ale jsem taky pro jako hrncekkafe, ať je ten výběr pestřejší a my specializovanější. ;)

Ještě si tady něco schovám...
Spoiler:
Jsme už za polovinou hry a je na čase vydat z tepla prvního města dál do pustiny a připravit hráče na blížící se nadvládu Temnoty... Takže Esenci života Obrázek nahradit Esencí smrti Obrázek, NPC Biologa v prvním městě nahradí NPC Smrtka v Ohnivé zemi (jak navrhoval Chyumgo). Jestli bude stát na jednom místě nebo courat po okolí, nechám na vás. A někdo by mohl vymyslet pěkný minipříběh, proč ta Smrtka přišla, co shání a na co ty esence Smrti potřebuje. Jestli ten příběh někdo dokáže zapracovat do Biologa (Smrtky), kdy by se s postupně se plnícími questy odkrýval i příběh, tak by to bylo hardcore. Hlavně hodně temnoty. :)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » pát 18. říj 2013 13:42:06

Ghibli: Do tý war bych to necpal.S tou ohnivkou je to dobrý.Míst je na to dost.
Spíš bych dal Svatou do bitevního pole,ale by tam bylo z každého respu aspon dva východy,aby se to zase nesrocovalo u toho jednoho schodu a mapu Cidonie i s moby bych využil na nového biologa.

Edit: Odstraněna zbytečně dlouhá citace.
/Script
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Tommo
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 99
Registrován: stř 30. bře 2011 19:29:50
Dal poděkování: 6 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Tommo » pát 18. říj 2013 14:03:52

Ahoj,

nechápu jednu větu, citace předchozího pisatele "chceme dostal lidi do Válek a chceme je tam udržet pravidelně". Proč je chcete dostat do válek? Proč je tam chcete udržet pravidelně? K čemu je to dobré? Kdo je tam chce dostat? Hrajeme hru - hra od slova hrát, hraju si když mě to baví, takhle to funguje asi u většiny lidí, pokud to berou jako hru.
Do válek už dávno nechodím, jelikož mě to nebaví nebo prostě, což je ve většině případů nemám čas. Tím, že dáte do válek biologa budu nucen tam chodit, abych toho biologa splnil. A bude to vypadat takto: Pokud nadropuji předmět v požadovaném množství např. za 30 min tak jdu z války pryč. Když biologa ukončím opět do válek nemusím, tudíž tam chodit nebudu. Takže opět krátkodobé řešení zvednutí počtu lidí ve válkách.
Jak jsem psal na začátku stále nachápu to, proč chcete lidi nutit chodit do válek. Pokud to někoho nebaví nebo na to nemá čas prostě tam chodit nebude i kdyby jste tady chrlili nápady jak na běžícím pásu. Pokud to někoho baví a má na to čas bude tam chodit vždy. Myslím, že když se člověk podívá do statistik jsou tam stále ta samá jména nebo tomu aspoň tak bylo už dlouho jsem se tam nedíval.
Pro PvP se tu v poslední době udělalo hodně věcí. Vlastně většina nových věcí je pro PvP a to např. i dračí zbraně (alespoň meče) což mě dost mrzí.
Všechno je jen a jen o lidech a jelikož je to hra lidé si vyberou co je baví na to nezapomínejte.

E:jinak pro nového biologa určitě jsem všemi deseti.
Pokud používáš PLS místo PROSÍM, protože PLS je kratší, vždy odpovídám NE, jelikož je kratší než ANO

cc,cs,caw atd... není pozdrav-tudíž na PM začínající těmito písmeny neodpovídám

terpen
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 152
Registrován: sob 19. bře 2011 17:24:27
Dal poděkování: 101 poděkování
Dostal poděkování: 53 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od terpen » pát 18. říj 2013 15:09:12

LOCO30 píše:Úkoly, navýšit počet lidí do PVP?
Udělat úkol, kdy daný předmět bude padat pouze ve war. A máte plno. Už to zde párkrát bylo, že mi předmět padl do invu ve svaté. Nvm přesně jaký. Jestli peněženka, ozdoba či co. Takže by to jít mělo ;)
Osobně by se mi líbilo, aby si po každém úkolu mohl hráč vybrat aspoň ze dvou-tří bonusů. např.
20% rychlost kouzel
...
20% vyhnutí šípů
Spoiler:
Možná bych nedal jenom jedno-možnostní výběr ale jako je u karmy, zvyšuje se bonusů více, jako: pevná odolnost na průnik nastavená saggim a výběr bych nechal na bonusech které jsou například 5% odolnost na určitou zbraň. A hlavně bych nepletl dokupy výběr mezi obranou a ůtokem. Raději volba
5 rychlost ůtoku
50 hodnota ůtoku
8 rychlost kouzel
Než tam cpát vyhnutí :) A dával důležité bonusy do volby spolu s důležitýma a méně důležité s měně důležitým, nebo bych porovnával ůčiny. Jako výběr: oheň/otrava. Ale do toho víc vidí saggi, který může testovat i nový bonus. Nicméně se k tomu s jistou mírou vrátim na konci přízpěvku, snad.
Moc různorodých postav (bonusy) nerovná se moc problémů s případným budoucním balancováním postav a vkládáním nových předmětů do hry (s bonusy)?
Takže, tobě vadí že hráč bude mít až moc velikou odolnost ohni ? Odolnost proti průnikům? Miss na šíp? odpověď je prostá: NO A CO ? I teď mám na WP suru výbavu s 100% missem na šíp. Vadí ti to ? Kolik hráčů si na to stěžuje ? Kolik hráčů o tom neví ? A už sme u otoho, proč by mělo saggiho zajímat že jeden hráč z deseti nepůjde zapálit ? Pujde zabít !!! A lehce, protože s novými předměty přichází větší ůtoky a jelikož má odolnost ohni tak jej všichni rozsekají průnikama, ukouzlí! Ať si hráči vybírají, nic se s tím skazit nedá :) a upravit to je to nejmenší, viz kosti ;-) Takže šup sem s rozhodováním !! :come:
Ghibli, PvP Hry - Joan 2013 píše:je tu možnost jít do Válek na respawn za šamana supporta a buffovat ostatní. Healer nebo Drak. Ono se to nezdá, ale ten vliv aktivních bufferů je na výsledku Války říší hodně znát. Velká škoda, že se to buffování nedá přepočítat na skore - KONEČNĚ bysme pak mohli i ty buffery mohli odměňovat. :up:
Ghibli píše:2.) problém je, že někdo zabije za celou Válku 8 protihráčů, někdo 80 a TOPky i víc. Pokud by platilo za každou smrt jednu esenci života, tak TOPky si nadropují za jednu Válku říší tolik Esencí života, že by se v příštích Válkách říší pak nemusely ukázat (a jen odevzdávat a odevzdávat).
Opravdu si myslíš že buffer si nezaslouží biologa ? :lol: Takže za zabití nepřipadá moc v ůvahu.

Možná by nebylo od věci to dát za CB, a dát CB za rozdání buffu, debuffu, stunu, spomalení, podpálení, otravy, healu, zisk CB za zabití jako funkce zabitých od rozdáných, obdržených škod, kde čím více ubereš a ustojíš(porovnání se smrtí) tím více CB hráč za zabití nepřátele získá. + Další poupravení, opravdu do statistiky z válek nevidím(podrobnejší statistik) což je škoda :( .

Nebo by byl zisk za odehrání války(umístnění říše). 1.říše 4ks, 2.3ks, 3.2ks, ale chtělo by to opatření aby 1 osoba dostala jenom za 1 postavu. Kolikrát se stává že tam nékdo má vlastního buffera (jenom pro sebe) a nebo by si tam prostě přivezli 10 postav a jenom shrábli odměnu, určitě to pujde :) A prosím nelekejte se, zajímalo by mě kolik lidí z vás si řeklo že dle statistik by měla červená výhodu. Neboť když chce být hráč nejlepší soupeří i s říší vlastní. A neboť konkurence je věcí iritující, dá se v metinu vyřešit přechodem mezi říšemi. Stačí pár hráčů a celá válka končí jinak :twisted: .

A tohle mě dostalo:
Saggitarius píše:Ze obcas mam pocit, ze nekteri vi vic nez by meli ? :D
A nebo nekteri premysli vcelku stejne jako ja ci tym (zalezi na tom, o kterou "novinku/update/debug" jde).
To myslíte vážně ? :o . Zase biolog ? :o Zase jenom ta "samá věc" :o . No to snad né. My tu máme krásný příklad jako je mapa pokladů která není jenom 1 kroková (drop) popřípadě s odevzdáním, ale je tu mezikrok v hledání souřadnic než hráč získá to co chce (točky). Tak proč to neudělat s dalším zbératelským qestem. Vezmu například můj návrh a použiju něco z YMIRkoveho přízpěvku.
Spoiler:
Ghibli píše:1.)[/b] určitě někdo pamatujete Esence života Obrázek

Esencí smrti Obrázek, NPC Biologa v prvním městě nahradí NPC Smrtka v Ohnivé zemi (jak navrhoval Chyumgo).
.
Takže ještě díky hráčí Chyumgo.

Náš sběratelský úkol by probíhal následovně:
1. Hráč jde Válku.
2. Hráč má za 2. místo říše 3x Esence života Obrázek
3. (Jenom když je Obrázek první v životě postavičky) zjisťuje informace, o jaký předmět jde (uriel, biolog a podobně...) zjisťuje informace o světě mrtvých a o tom že se v ohnové zemi zjevuje smrtka.
4. Hráč hledá, najde smrtku a ta mu vypráví příběh o souladu životu se smrtí a meteorech které narušují jak stranu života tak i svět mrtvých kterému chce Smrtka pomoci. Smrt jakožto bytost velice mocná a moudrá vycítí esenci života a hned na ní upozorní a poprosí hráče jestli by jí mohl pomoci.
5. Hráč odevzdává Obrázek Smrti a ta mu vypráví že tato esence života patří danému tvoru ze sveta živých a podotýká že tento tvor propadl běsnení meteorů a poškozuje svět živých. Prosí aby tohto tvora usmrtil a přinesl záporný protiklad Obrázek Neboť i duše tohto tvora je neklidná a taktéž zběsilá a poškodzuje svět mrtvých, království Smrti.
6. hráč obdrží ůkol najít a usmrtit jednoho naprosto náhodného moba ze hry, včestně bossů (kovář a temná modrá smrt ne, neboť se u nich špatně hlídá celkové poškození, i když cooperativní zabití taky zabití, že jo ;) tři krát sláva skupině a qestům)
7. Hráč obdržel Esencí Smrti Obrázek
8. Hráč se vrací za Smrtí a odevzdává Obrázek
9. Smrt mu říká že duše tohoto tvora je již klidná a děkuje mu za pomoc s pořádkem v království mrtvých a dává mu dar, posilněním postavy.
11. Odměna která je odstupňovaná jako Karma (hráč získává bonus postupně, né najednou).
12. Po dokončení prvního sběratelského ůkolu se hráč posouvá v příběhu ........


A teď k slibovanému navratu (spoiler). Velice by mě zajímalo proč se upravoval reset schopností. Tak, že si už nezruším zrcadlit když mám všechny schopnosti P(M+). Proč teď? Máme se těšit na využití bodů schopností? Bude to mít něco s nadcházející změnou? Budeme je používat ve vylepšování postavy z hlediska přidávání bonusů které již zmiňoval LOCO30 nebo já? Nebo to je jenom náhodná ůprava? To si nemyslím, reset nikomu nevadil. Takže se nám tu otevírá další možnost 8-) .

Uvidíme :)
P.S. Clon je TOP ma BAN =)

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » sob 19. říj 2013 1:28:09

Tommo - zdravím tě a je škoda, že nemáš víc času na hru a válčení.
Spoiler:
Když se budeme bavit jen o PvP, tak se tady pořád něco děje. Vedení hry chystá velké PvP novinky do hry (Král a jeho schopnosti, žold, rozšířené hodnosti atd. atd.), právě teď běží PvP soutěž (PvP Hry - Joan 2013) a samotné Války jsou často díky hráčům napínavé až do konce. Tohle všechno je jen malý kousek z toho, co by tady mohlo být - kdyby - kdyby do Válek chodilo víc hráčů a bylo by tak pro koho přidávat ty novinky navíc. Války říší mají pro mě osobně úžasný rozměr i v tom, že je to vlastně společenská akce. Většina z vás, co hraje denně sama nebo s 1-2 kamarády, tak najednou má šanci být pohromadě s dalšími 60-80-100 hráči se stejným zájmem. To je o hodně víc šancí najít ve hře nového kamaráda nebo i rovnou celý cech kamarádů a trochu si povyrazit. ;)

Proč hráče udržet ve Válkách? Tady spíš šlo o to získat pozornost PvP hráčů (aktivních, pasivních i budoucích) a dál ji udržet pomocí zajímavých PvP vychytávek (ve Válkách). Když se nám ti hráči chytí a nebrání jim v hraní čas ani možnosti, tak se snadno můžou stát pravidelnými návštěvníky Válek. To je plus pro to, že se pak velikost PvP komunity může víc stabilizovat, dál rozšiřovat a tím i získá větší pozornost od Vedení hry (viz. předchozí odstavec).

A teď konkrétně. Nový PvP Biolog určitě nemá nikoho do nic nutit. Tím, jak by byl zaměřený bonus z nového Biologa (PvP bonus), tak osloví nejspíš jen část herní komunity (PvP hráče) a zároveň to získávání se bude dít jen na PvP mapách (Války říší). Tady si PvM hráči určitě oddychnou a celé to splní svůj účel.

Nový PvP Biolog nemá v úmyslu k ničemu nutit ani PvP hráče. Proto jsem třeba v mém návrhu místo X % šance na drop Esence smrti dal rovnou Zisk Esence smrti za každé zabití protihráče. Ano, určitě přijdou TOPky, co spěchají a tak dají do prvního davu protihráčů Pádit, Smršť a Troják a můžou jít z Válek, protože "splnili normu" Esencí smrti za Válku. Pokud pospíchají a nebo je ve Válkách nic neudrží (kolektiv, vlastní ambice), tak PvP Biolog nesmí být "brzdou". To bysme si ještě víc ublížili - tím že bychom těm pospíchajícím TOPkám to PvP ještě víc znechutili.

Vedle nic je ale spousta dalších typů PvP hráčů - třeba těch pasivních (PvP mají, ale nechodí) nebo těch budoucích (PvP nemají, ale pracují na něm). Tyhle typy můžeme tím novým PvP Biologem probudit nebo motivovat k větší odvaze to přijít zkusit. Samozřejmě že dost z nich může chodit Války jen, aby splnili "normu Esencí smrti", ale dost pravděpodobně se tam objeví i ti, co je to chytí nad rámec PvP Biologa.

A nemusí to být Války říší. Klidně se s novým PvP Biologem sejdeme třeba ve Svaté. S tím, že základ bude stejný - motivovat PvP komunitu k PvP hraní. Kdo chce, bude bojovat a je už na něm, jak dlouho (nad počet dropnutých Esencí smrti).
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Uživatelský avatar
hrncekkafe
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 100
Registrován: čtv 08. lis 2012 19:34:39
Dal poděkování: 52 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od hrncekkafe » úte 22. říj 2013 12:05:55

je tu aspon nejaky priblizny termin alebo je to fatk len vo hviezdach?
Uvedte nič.

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1256 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Cepino » úte 22. říj 2013 12:22:34

No přiznávám se že mně osobně se myšlenka spojení PVP a dělání biologa moc nezamlouvá. Jak všichni jistě víte, tak je tu velké % lídí co hru hrají jen jako PVM. Proč je něčím nutit dělat za prvné PVP výbavu a za druhé se účastnit válek. To by mělo být dobrovolné a zvýšení účasti lidí ve válkách by chtělo docílit spíše něčím jiným.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Chyu » úte 22. říj 2013 16:28:20

A co třeba ten návrh od Justice?
Který zasílala na ticket..

Uživatelský avatar
Zaknafeine
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 15
Registrován: úte 12. bře 2013 19:10:59
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Zaknafeine » úte 22. říj 2013 17:09:50

Můžu se teda zeptat? Válečníci a ninjové na průniky jsou ve válce odepsaný po novém bonusu?
Nevěřit Shurikami (hra) a fórum DropiikLP

Uživatelský avatar
DeeDee
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 257
Registrován: ned 15. zář 2013 12:28:53
Dal poděkování: 97 poděkování
Dostal poděkování: 176 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od DeeDee » úte 22. říj 2013 18:22:13

Zaknafeine píše:Můžu se teda zeptat? Válečníci a ninjové na průniky jsou ve válce odepsaný po novém bonusu?
Ježiš dej si facku...Ten bonus ještě ve hře ani neni.A i kdyby tak řikat že jsou odepsaný to fakt nemyslíš vážně?

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting

offline Clusive 
offline Mionix 
offline Xiri 
offline nobody1 
offline schvarz 
offline vitulinek