Přehlednost stánků v tržnici

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Vyhovovala by vám tato možnost?

Ano
103
83%
Ne
16
13%
Nevím
5
4%
 
Celkem hlasů: 124

Uživatelský avatar
reeenda
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 133
Registrován: ned 09. led 2011 21:18:30
Poděkoval: 81×
Má poděkování: 39×

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od reeenda » čtv 20. říj 2016 13:21:23

Za sebe, bych vrátila starou mapu tržnice. Ne všechny inovace musí mít vždy pozitivní účinek.
Není pravda, že kdysi bylo všechno lepší. Pravda je, že jsme byli mladší a měli jsme to všechno u p....e“

Existuje tisíce způsobů, jak zabít čas, ale žádný, jak ho vzkřísit.



Lenost je zvyk odpočívat dřív, než se člověk unaví

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 664
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Poděkoval: 941×
Má poděkování: 486×
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Sabousek » čtv 20. říj 2016 13:29:52

Chci jen podotknout, že návrh autora byl zalozen již za doby předchozí tržnice. Tudíž jistě nezamyslel návrat původní tržnice, která mě osobně přisla stejně nepřehledná jako nynější. Nepřehledný z toho důvodu, že se dají stavět stánky těsně u sebe.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Poděkoval: 2982×
Má poděkování: 1172×

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Chyu » úte 25. říj 2016 14:40:31

Mně by se také líbila tržnice, která by měla nějaký spořádaný systém. Vše by bylo úhledně naskládáno vedle sebe a hráčům by se lépe vyhledávalo zboží, které chtějí vyhledávat. Základním stavebním blokem by mohl být systém, který znázorňuje obrázek.
Obrázek:
Červený čtvereček: Zabrané místo
Zelený čtvereček: Volné místo
Žlutá plocha: Prostor k pohybu
Černý rám: Hranice mapy
Obrázek
Ihned se ale nabízí několik otázek, kterou mohou tuto myšlenku zbořit.

Co když nebude volné místo a hráč si bude chtít otevřít stánek?
Prakticky by tato možnost nastat neměla, kdybychom vzali v potaz, že by tržnice měla rozlohu jako třeba Kerindor. Na druhou stranu, komu by se chtělo běžet několik tisíců kroků na druhý konec, když to teď může mít skoro hned (avšak se nahledá). Pokud je dostupný údaj a počtu vytvoření stánku za den, tak by se k ní mohlo přičíst ještě třeba 35 % z ní - to by byl počet míst pro postavení stánků.

Jaké je východisko pro obchodníky, kteří úspěch slaví na své známe poloze?
Jistě všichni znáte obchodníky, kteří své stánky staví na svém místě ať se děje co se děje a slaví na tom úspěch. Tato symbióza mezi kupujícími a těmito obchodníky funguje naprosto dokonale, jak by se to ale řešilo v tomto novém systému? Udělat možnost koupení/pronájmu místa na jméno postavy? Kdo by ale chtěl platit za to, že může prodávat?

Nenastal by místo všeho zmatek a chaos?
Představa, že se všichni hráči mačkají v uličkách na jednom centimetru čtverečním je děsná. Stejně tak by se neustále mohly některé stánky rušit a zakládat. Jak už padlo v tomto tématu, byl bych určitě rád za možnost procházení ostatních hráčů (stánky by byly opět neprůchozí), barevné odlišení stánků, které již byly zobrazeny a aktuálně otevřeného stánku. :up:

Pokud by se vyřešily všechny výše zmíněné problémy, nebylo by na škodu také změnit model stánku a celou mapu předělat do stylu nějakého globálního tržiště. Která by na hráče působila uvolněně (aby se lépe nakupovalo) ale zároveň aby nebyla přeplácaná (způsobovala problémy s FPS). Mapu bych si představoval ve slunečném prostředí (myslím tím nasvícení - takže pravý opak druhých měst). Na okraji by se vybudoval nějaký obdélník ze silných hradeb. Uvnitř vlajky všech tří říší (jako symbol míru na této mapě), objekty spojené s obchodováním a ekonomikou (nabuzení pocitu neustálého ruchu). No a na večer by mapa ulehla do krásného ticha, kde by se potulovali noční obchodníci. Tvorba mapy si myslím je ale to nejmenší...

Koncepty modelů stánků:
Model 1:
Obrázek
Model 2:
Obrázek
Toť můj názor, co nosím již dlouho v hlavě. :D

SurWarrior
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 92
Registrován: stř 10. lis 2010 18:20:32
Bydliště: Bánovce nad Bebravou
Poděkoval:
Má poděkování: 14×

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od SurWarrior » čtv 27. říj 2016 11:23:30

Určite by to veľmi pomohlo pri nakupovaní.

Možno by to mohlo byť riešené formou NPC stánku. (rozmiestnené po tržnici vopred) t.j. po kliknutí na stánok by sa dal prenajať.
Nemusela by sa možno meniť ani mapa, len by sa to nejako pekne porozhadzovalo už po existujúcej (aby to pripomínalo tržnicu).
Ak má niekto svoje miesto, kde si pravidelne vytvára stánok, mohla by tam byť možnosť časového prenájmu. Aby sa zabránilo tomu, že by si hráči pokupovali miesta a zaberali by zbytočne čas, tak v prípade že toto miesto nebude využité po dobu 24h, prenájom by prepadol.
Taktiež by mohli byť luxusnejšie miesta drahšie (v blízkosti portov, v altánku, aťď...).

Čo sa označovanie týka, ak budú stánky usporiadané, tak označovanie už otvorených stánkov je podla mňa zbytočné. Skôr by som tu videl ako lepšiu možnosť označiť si stánky, ktoré ma zaujali. V okne s obchodom by mohla pribudnúť možnosť označenia stánku a tým pádom by sa rozblikal na mape a nad ním by sa objavila levitujúca šípka (Ako keď máte označenú NPC). Prípadne alternatívou je chytiť papier, pero a napísať si súradnice stánku, ktorý ma zaujal ;)

souky95
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 48
Registrován: sob 22. led 2011 22:05:27
Poděkoval: 29×
Má poděkování:

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od souky95 » pon 31. říj 2016 23:19:15

Take se zapojim.
Rozhodne by to bylo fajn, ale prijde mi to preplacane z dvou duvodu.

1) stanky jsou az priliz vedle sebe, coz vede k neprehlednosti. To by se dalo resit tim, ze by se dal urcity okruh kde by se dal otevri stanek jiz vedle urciteho stanku.
V praxi by to vypadalo tak, ze kdyby jste prisli vedle stanku X a chteli otevri ranecek, vyskocila by hlaska: "v tvem dosahu je jiz otevren jiny stanek, zkus to jinde". Otazka je, jestli by to bylo mozne z hlediska velikosti mapy.

2) Dalsi problem vsech co prodavaji je to, ze stanek ma omezenou kapacitu a lide si logicky zakladaji nove obchodni ucty aby to prodali co nejrychleji. To by se dalo resit zvetsenim kapacity slotu ve stanku. Myslim ze takovy navrh tady jiz byl, ale mozna se pletu :)
Kdyby bylo v planu rozsirit sloty ve stanku, tak by nebylo od veci povolit o trochu vice znaku do popisku stanku...samozrejme ne aby se po najeti na jmeno rozbalil nazev pres pul obrazovky :D

Dekuji za pozornost damy a panove, preji krasny zbytek dne/vecera :)
Pokud chceš být v práci minimálně rušen, od rána si hraj na nasran*ho, ostatní tě raději nechaj na pokoji :sheriff: :sheriff: :mrgreen:

Uživatelský avatar
Anderson
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 611
Registrován: ned 20. úno 2011 11:53:04
Poděkoval: 52×
Má poděkování: 187×

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Anderson » úte 01. lis 2016 9:22:58

Podľa mňa, to že sú stánky vedľa seba problém nie je, skôr ide o to, že niesu nijak logicky usporiadané a stoja jeden cez druhý a vytvárajú všelijaké útvary a tým sa tá tržnica stáva úplne neprehľadnou a teda hlavne aj z toho dôvodu, že niektoré miesta sú napráskané stánkami a na iných miestach sú nezaplnené plochy, preto by podľa mňa bolo najlepšie vytvoriť nejakú šachovnicu, skrátka nejaký "štvorček" alebo malú plochu, kam bude umožnené postaviť stánok tým pádom pôjdu tie stánky pekne jeden vedľa druhého, alebo teda vytvoria nejakú logickú plochu, v ktorej sa dá orientovať. netreba vymeniť celú mapu, stačilo by ju len trošku pozmeniť a vytvoriť tam inú, lepšie využiteľnú plochu, na ktorej by bolo viacmenej lepšie vytvoriteľné šachovnicové prostredie
ObrázekObrázekObrázek
Asmodel
125
ObrázekObrázekObrázek
Kaelin
79

Innocent, until proven guilty..

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 524
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Poděkoval: 99×
Má poděkování: 1151×

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Mithra » úte 01. lis 2016 11:08:42

Mno čistě teoreticky by šlo ještě více prodloužit minimální vzdálenost mezi jednotlivými stánky. Čímž se prostor mezi nimi zvětší. Tím pádem se i více zaplní prostor tržnice, neboť stánky se budou muset roztáhnout po větší ploše. To je poměrně jednoduché řešení, které nezabere tolik času a alespoň trochu pomůže.
Nějakou kompletní předělávku systému stavby stánků jako prioritu číslo 1 rozhodně nevidím. Myslím, že naši programátoři toho mají i tak dost na práci.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

tEK23
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 40
Registrován: pon 15. srp 2016 12:39:11
Bydliště: Zubří
Poděkoval: 28×
Má poděkování:

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od tEK23 » úte 08. lis 2016 9:10:20

Ahojte :hello: k příspěvku bych chtěl dodat :
Bylo by úplně super a extrémně luxusní ,a prosím o to případně i s dalšími hráči ,dát Jonahovi schopnost koupit a prodat
Jednalo by se třeba o podobný měšec co je na náměstí , společně s Elikama a podobně.
Každý celý týden po výplatě splašeně pobíhám po tržce , najdu něco co se mi líbí , honem na BM koupit pruty , a musím zpátky do města vyměnit za hotové abych měl co do huby .
:chunjo: :chunjo: :ugeek: :chunjo: :chunjo:

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 524
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Poděkoval: 99×
Má poděkování: 1151×

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Mithra » úte 08. lis 2016 10:38:21

tEK23 píše:Ahojte :hello: k příspěvku bych chtěl dodat :
Bylo by úplně super a extrémně luxusní ,a prosím o to případně i s dalšími hráči ,dát Jonahovi schopnost koupit a prodat
Jednalo by se třeba o podobný měšec co je na náměstí , společně s Elikama a podobně.
Každý celý týden po výplatě splašeně pobíhám po tržce , najdu něco co se mi líbí , honem na BM koupit pruty , a musím zpátky do města vyměnit za hotové abych měl co do huby .
:chunjo: :chunjo: :ugeek: :chunjo: :chunjo:
Předpokládám, že by se mělo jednat o nákup a prodej za SD (případně BSD). Tady vás zklamu, ale tato varianta obchodu není zatím online ve hře možná. Ačkoliv bych se vůbec nebránil tomu, kdyby ve stáncích bylo možné zvolit jako platidlo i SD, kombinaci yang + SD, případně možnost výběru zda předmět bude obchodován za yang nebo SD s uvedením ceny pro obě měny.

Jenže v tomhle zatím narážíme na možnosti systému.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

tEK23
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 40
Registrován: pon 15. srp 2016 12:39:11
Bydliště: Zubří
Poděkoval: 28×
Má poděkování:

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od tEK23 » úte 08. lis 2016 12:45:44

Odpověď pro : MithraTakhle jsem to nemyslel :) , ale přece jenom je to dobrý nápad :clap: ačkoli to není ve vaši moci . :think:

K tématu :

Omlouvám se špatně jsem se vyjádřil .
Jednoduše , jen by bylo lepsi aby jonah v tržnici měl obchůdek , stejně tak jak třeba obchodnice , bylo by to celkové myslím významné plus . :up:
Kdyz hráč přes web nakoupí pruty , a ve hře je na tržnici , tak jde za Jonahem do Item-skladu si jej vyzvednout , a poté musí musí do města prodat a poté zase na tržku :ouch: . Třeba například .
:hello: :chunjo:

Odpovědět

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ schvarz « pon 11:16 pm »
Neuznávám nikoho, kdo nepíše prstama u nohou
@ Trubice « pon 11:04 pm »
@Akiryu,  To jsem neřekl jen to není fér psát všemi deseti a nebo to tam datlovat jinak :) jde o styl
@ Akiryu « pon 10:44 pm »
@schvarz,  Noo, rád bych nesouhlasil, ale patří ti to! :D
@ schvarz « pon 10:30 pm »
To mam za to, že jsem na steak chtěl sypat petržel. Dobře mi tak. :D
@ schvarz « pon 10:30 pm »
Krájel jsem petržel a ukrojil jsem s ní i půl nehtu a bříško prstu :D
@ Akiryu « pon 10:29 pm »
@schvarz,  Jak se ti to podařilo, ti ruplo něco ve věži, tak jsi běžel do kuchyně a prostě si ho ufik!
@ schvarz « pon 10:29 pm »
Jenže teď mám nějak pokažený ty nervový zakončení v tom prstu a on mě nechce poslouchat no :D
@ schvarz « pon 10:28 pm »
No nepsal jsem úplně tím klasickým způsobem psaním všemi deseti, ale jak jsem byl do počítačů od ranýho věku a programoval jsem od asi 12 let, tak jsem uměl psát opravdu rychle víceméně všema deseti :D
@ Akiryu « pon 10:27 pm »
@schvarz,  To jsi psal už všema deseti, co? :D
@ schvarz « pon 10:27 pm »
Já jsem psával 140WPM, než jsem si uřízl kus ukazováčku, teď se dostanu jen na těch 100 už :(
@ Akiryu « pon 10:23 pm »
@schvarz,  Ale čísla klamou, Trubice je prostě lepší :(
@ schvarz « pon 10:02 pm »
Vždyť máte zhruba stejnou přesnost :D
@ Akiryu « pon 10:01 pm »
@Trubice,  Jsi chodil na ženskou školu? :o :lol: Joo, já se taky snažil naučit se psát všema deseti, protože pak si myslím, že by to bylo ještě lepší, ale prostě se ani zdaleka nedokážu dostat na takovou rychlost, na jaké jsem teď :-D Klidně zkus i tohle, to je sice anglicky, ale máš tam souvislý věty. https://play.typeracer.com
@ MoravskyPepin « pon 10:01 pm »
@Akiryu,  Myslím si, že je to o cviku, osobně jsem spokojen :D
@ Trubice « pon 10:00 pm »
Tak my jsme se to učily ve škole v programu ATF (all ten fingers) a znám kluka co se to naučil psát i s rukama za zády Pozn. u mě je tady problém, že to nejsou souvislé věty a trochu špatný design (jsem zvyklý dělat mezery)
@ Akiryu « pon 9:59 pm »
@MoravskyPepin,  Pořád dobrý ale :p
@ MoravskyPepin « pon 9:58 pm »
Tak s 65 WPM vás asi neohromím :D No nic není každý den posvícení :D
@ Trubice « pon 9:57 pm »
to nesmí :)
@ Akiryu « pon 9:56 pm »
Tak normálně píšu trošku pomaleji a chyby skoro nedělám, ale když se snažím fakt na rychlost, tak mi moje prsty občas sjedou někam a udělají neplechu :(
@ Trubice « pon 9:56 pm »
těch chyb tam xD
@ Akiryu « pon 9:55 pm »
@ Akiryu « pon 9:53 pm »
Tak mi dej chvilku :D
@ Trubice « pon 9:53 pm »
no tak to by mě zajímalo kolik dáš :)
@ Akiryu « pon 9:51 pm »
@Trubice,  Já osobně píšu jen šesti prstama... :-D
@ Trubice « pon 9:51 pm »
no tak ono je to spíše pro ty co umí psát všemi deseti :)
@ Akiryu « pon 9:50 pm »
@Trubice,  Je to zábava na chladné letní večery... :D
@ Trubice « pon 9:44 pm »
Jsem ani nevěděl, že něco takového je :)
@ Akiryu « pon 9:42 pm »
@MoravskyPepin,  Já se ptal první :P
@ MoravskyPepin « pon 9:32 pm »
@Akiryu,  Kolik máš? :D
@ Akiryu « pon 9:06 pm »
Docela by mě zajímalo, jak rychle píšete? :P https://10fastfingers.com/typing-test/czech
@ MoravskyPepin « pon 8:26 pm »
@TopTopiik, Jen si ho tam nech 😂😂
@ TopTopiik « pon 8:15 pm »
@qSTRoNgMANp, jednoduchá odpověď :lol: :lol:
@ qSTRoNgMANp « pon 8:08 pm »
@schvarz,  zmen risi
@ schvarz « pon 7:58 pm »
Říkám to už 2 roky - nemá existovat bonus, který téměř zdvojnásobí vaši odměnu. To je prostě hovadina. Hra má být vybalancovaná i bez toho, což samozřejmě není. :D
@ schvarz « pon 7:58 pm »
A pokud úlomky vyměňuješ, tak hodnota úlomku vychází na chabých 2,5kk
@ schvarz « pon 7:57 pm »
A že v keri máš 1,5kkk/hod za dropování úlomků? :D Škoda jen, že to je 6 stánků úlomků, což se prodává zhruba týden :D Takže když chci 15kkk vydělat, tak mám postavit 60 stánků s úlomky nebo jak? :D Jako 1 postava na splnění keri 1 potřebuje tak 70-80 úlomků. To bych musel sehnat 4 kupce na 1 hodinu v keri :D To úplně nevychází :D
@ schvarz « pon 7:56 pm »
A já se teda nebudu plácat v entu za 1,1kkk/hod, když nějakej jouda ve swampu má to samý :D
@ schvarz « pon 7:54 pm »
V modrý říši běží bonusy skoro nonstop. Tak půjdem jako všichni do modrý a válka říší bude o ničem :D Well done
@ schvarz « pon 7:54 pm »
Hra má bejt nastavená, aby žádný bonusy nebyly.
@ disaster1591 « pon 7:40 pm »
Tjn, aspon vidiet kto bez bonusov nemoze zit a musi stale nahanat yangy :lol:
@ blood70CZ « pon 7:21 pm »
:D jako brecet kvuli pokladne v 2k20 je haluz no
@ Akiryu « pon 7:21 pm »
Kde jsou ty časy, kdy bonusy nebyly :--)
@ disaster1591 « pon 6:31 pm »
Vzdy som sa tomu flathovi divil, teraz ho chapem s tymi danami :ignor:
@ Skullhlav « pon 6:30 pm »
Nene já nemusím mám svou říší :hello:
@ Kurinozka « pon 6:25 pm »
Králům se sebraly sloupy a teď i bonusy? Za chvíli nebude motivace toho krále ani dělat :D Udělal bych to tak, aby pokladna měla svoje minimum a maximum
@ Mionix « pon 6:20 pm »
@MoravskyPepin:lol:
@ MoravskyPepin « pon 6:19 pm »
@Mionix,  Ve žluté máme klid, ať nikam nechodí
@ qSTRoNgMANp « pon 6:19 pm »
@Skullhlav,  nechci ti nikterak radit, ale bacha na to co říkáš, sice ban asi nedostaneš, ale už budeš nadosmrti v mířidle týmu. :D
@ Lejno « pon 6:18 pm »
Už som zlty, kasa bude pretekať 😀
@ Mionix « pon 6:15 pm »
@Skullhlav,  My máme řešit vaše interní spory v říši? Nelíbí se vám to? Jděte do žluté, tam je kasa prázdná pořád, ne jen někdy. To by jste poznali teprve bolest. A opravdu netuším, co kdo do mě vrazil?
@ qSTRoNgMANp « pon 5:55 pm »
Preckvakněte se z toho, že bonus je samozřejmost, na to že samozřejmost není bonus, a když je tak toho využit, mimochodem, pokud chodite do entu za BMko, tak stačí jit do keri a máte za hodku jen při prodeji ulomku cca 1,5kkk. :)
@ schvarz « pon 5:19 pm »
Ale já kupříkladu nemám motivaci to zase spravovat :D Já se na tu hru jednoduše vykváknu, stejně jako X dalších lidí.
@ TopTopiik « pon 5:19 pm »
Já tam nechal i tak 10kkk, nemůžu za to, že Brahim tam nechal 3 :D
@ schvarz « pon 5:18 pm »
Sice z toho nejsem nadšenej, že jste to úplně vybrakovali tu kasu, ale když to Saggi takhle nastavil tu hru, tak co já můžu
@ Skullhlav « pon 5:18 pm »
Mionix píše: Do naschválů a nevraživosti v rámci stejné říše opravdu zasahovat nebudeme. Tak ať je klidně říše celý týden bez bonusů včetně bonusů ve válkách. Váš problém. :-)
Ale když se peníze vražej do vás joooo to se vám líbí :lol: :lol:
@ schvarz « pon 5:18 pm »
Jak říkám - když to ten systém umožňuje, tak tě z toho nemůžu úplně vinit
@ TopTopiik « pon 5:17 pm »
Ušetři mě hádky o tom, že to nekazíte
@ TopTopiik « pon 5:17 pm »
schvarz píše: To mi řekni, jakou bych měl motivaci dělat krále, abych ho dostal, měl 2kkk v kase, nastavil daň na 6% a další týden to dostal Brahim/Dux a zas nastavili daň na 3%? :D
Já dal daně na 3% jen kvůli tomu, že Kompletka byl první v cb. Kdybyste nekazili války červený říši, tak bych to neudělal :).

Kdo chatuje

offline Betty 
offline Fozzy 
offline Lejno 
offline Mionix 
offline RAMHH 
offline TopTopiik 
offline pikasek 
idle schvarz