Přehlednost stánků v tržnici

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Vyhovovala by vám tato možnost?

Ano
103
83%
Ne
16
13%
Nevím
5
4%
 
Celkem hlasů: 124

Uživatelský avatar
reeenda
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 133
Registrován: ned 09. led 2011 21:18:30
Poděkoval: 81×
Má poděkování: 39×

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od reeenda » čtv 20. říj 2016 13:21:23

Za sebe, bych vrátila starou mapu tržnice. Ne všechny inovace musí mít vždy pozitivní účinek.
Není pravda, že kdysi bylo všechno lepší. Pravda je, že jsme byli mladší a měli jsme to všechno u p....e“

Existuje tisíce způsobů, jak zabít čas, ale žádný, jak ho vzkřísit.



Lenost je zvyk odpočívat dřív, než se člověk unaví

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 664
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Poděkoval: 936×
Má poděkování: 483×
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Sabousek » čtv 20. říj 2016 13:29:52

Chci jen podotknout, že návrh autora byl zalozen již za doby předchozí tržnice. Tudíž jistě nezamyslel návrat původní tržnice, která mě osobně přisla stejně nepřehledná jako nynější. Nepřehledný z toho důvodu, že se dají stavět stánky těsně u sebe.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Poděkoval: 2984×
Má poděkování: 1171×

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Chyu » úte 25. říj 2016 14:40:31

Mně by se také líbila tržnice, která by měla nějaký spořádaný systém. Vše by bylo úhledně naskládáno vedle sebe a hráčům by se lépe vyhledávalo zboží, které chtějí vyhledávat. Základním stavebním blokem by mohl být systém, který znázorňuje obrázek.
Obrázek:
Červený čtvereček: Zabrané místo
Zelený čtvereček: Volné místo
Žlutá plocha: Prostor k pohybu
Černý rám: Hranice mapy
Obrázek
Ihned se ale nabízí několik otázek, kterou mohou tuto myšlenku zbořit.

Co když nebude volné místo a hráč si bude chtít otevřít stánek?
Prakticky by tato možnost nastat neměla, kdybychom vzali v potaz, že by tržnice měla rozlohu jako třeba Kerindor. Na druhou stranu, komu by se chtělo běžet několik tisíců kroků na druhý konec, když to teď může mít skoro hned (avšak se nahledá). Pokud je dostupný údaj a počtu vytvoření stánku za den, tak by se k ní mohlo přičíst ještě třeba 35 % z ní - to by byl počet míst pro postavení stánků.

Jaké je východisko pro obchodníky, kteří úspěch slaví na své známe poloze?
Jistě všichni znáte obchodníky, kteří své stánky staví na svém místě ať se děje co se děje a slaví na tom úspěch. Tato symbióza mezi kupujícími a těmito obchodníky funguje naprosto dokonale, jak by se to ale řešilo v tomto novém systému? Udělat možnost koupení/pronájmu místa na jméno postavy? Kdo by ale chtěl platit za to, že může prodávat?

Nenastal by místo všeho zmatek a chaos?
Představa, že se všichni hráči mačkají v uličkách na jednom centimetru čtverečním je děsná. Stejně tak by se neustále mohly některé stánky rušit a zakládat. Jak už padlo v tomto tématu, byl bych určitě rád za možnost procházení ostatních hráčů (stánky by byly opět neprůchozí), barevné odlišení stánků, které již byly zobrazeny a aktuálně otevřeného stánku. :up:

Pokud by se vyřešily všechny výše zmíněné problémy, nebylo by na škodu také změnit model stánku a celou mapu předělat do stylu nějakého globálního tržiště. Která by na hráče působila uvolněně (aby se lépe nakupovalo) ale zároveň aby nebyla přeplácaná (způsobovala problémy s FPS). Mapu bych si představoval ve slunečném prostředí (myslím tím nasvícení - takže pravý opak druhých měst). Na okraji by se vybudoval nějaký obdélník ze silných hradeb. Uvnitř vlajky všech tří říší (jako symbol míru na této mapě), objekty spojené s obchodováním a ekonomikou (nabuzení pocitu neustálého ruchu). No a na večer by mapa ulehla do krásného ticha, kde by se potulovali noční obchodníci. Tvorba mapy si myslím je ale to nejmenší...

Koncepty modelů stánků:
Model 1:
Obrázek
Model 2:
Obrázek
Toť můj názor, co nosím již dlouho v hlavě. :D

SurWarrior
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 92
Registrován: stř 10. lis 2010 18:20:32
Bydliště: Bánovce nad Bebravou
Poděkoval:
Má poděkování: 14×

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od SurWarrior » čtv 27. říj 2016 11:23:30

Určite by to veľmi pomohlo pri nakupovaní.

Možno by to mohlo byť riešené formou NPC stánku. (rozmiestnené po tržnici vopred) t.j. po kliknutí na stánok by sa dal prenajať.
Nemusela by sa možno meniť ani mapa, len by sa to nejako pekne porozhadzovalo už po existujúcej (aby to pripomínalo tržnicu).
Ak má niekto svoje miesto, kde si pravidelne vytvára stánok, mohla by tam byť možnosť časového prenájmu. Aby sa zabránilo tomu, že by si hráči pokupovali miesta a zaberali by zbytočne čas, tak v prípade že toto miesto nebude využité po dobu 24h, prenájom by prepadol.
Taktiež by mohli byť luxusnejšie miesta drahšie (v blízkosti portov, v altánku, aťď...).

Čo sa označovanie týka, ak budú stánky usporiadané, tak označovanie už otvorených stánkov je podla mňa zbytočné. Skôr by som tu videl ako lepšiu možnosť označiť si stánky, ktoré ma zaujali. V okne s obchodom by mohla pribudnúť možnosť označenia stánku a tým pádom by sa rozblikal na mape a nad ním by sa objavila levitujúca šípka (Ako keď máte označenú NPC). Prípadne alternatívou je chytiť papier, pero a napísať si súradnice stánku, ktorý ma zaujal ;)

souky95
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 48
Registrován: sob 22. led 2011 22:05:27
Poděkoval: 29×
Má poděkování:

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od souky95 » pon 31. říj 2016 23:19:15

Take se zapojim.
Rozhodne by to bylo fajn, ale prijde mi to preplacane z dvou duvodu.

1) stanky jsou az priliz vedle sebe, coz vede k neprehlednosti. To by se dalo resit tim, ze by se dal urcity okruh kde by se dal otevri stanek jiz vedle urciteho stanku.
V praxi by to vypadalo tak, ze kdyby jste prisli vedle stanku X a chteli otevri ranecek, vyskocila by hlaska: "v tvem dosahu je jiz otevren jiny stanek, zkus to jinde". Otazka je, jestli by to bylo mozne z hlediska velikosti mapy.

2) Dalsi problem vsech co prodavaji je to, ze stanek ma omezenou kapacitu a lide si logicky zakladaji nove obchodni ucty aby to prodali co nejrychleji. To by se dalo resit zvetsenim kapacity slotu ve stanku. Myslim ze takovy navrh tady jiz byl, ale mozna se pletu :)
Kdyby bylo v planu rozsirit sloty ve stanku, tak by nebylo od veci povolit o trochu vice znaku do popisku stanku...samozrejme ne aby se po najeti na jmeno rozbalil nazev pres pul obrazovky :D

Dekuji za pozornost damy a panove, preji krasny zbytek dne/vecera :)
Pokud chceš být v práci minimálně rušen, od rána si hraj na nasran*ho, ostatní tě raději nechaj na pokoji :sheriff: :sheriff: :mrgreen:

Anderson
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 593
Registrován: ned 20. úno 2011 11:53:04
Poděkoval: 51×
Má poděkování: 174×

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Anderson » úte 01. lis 2016 9:22:58

Podľa mňa, to že sú stánky vedľa seba problém nie je, skôr ide o to, že niesu nijak logicky usporiadané a stoja jeden cez druhý a vytvárajú všelijaké útvary a tým sa tá tržnica stáva úplne neprehľadnou a teda hlavne aj z toho dôvodu, že niektoré miesta sú napráskané stánkami a na iných miestach sú nezaplnené plochy, preto by podľa mňa bolo najlepšie vytvoriť nejakú šachovnicu, skrátka nejaký "štvorček" alebo malú plochu, kam bude umožnené postaviť stánok tým pádom pôjdu tie stánky pekne jeden vedľa druhého, alebo teda vytvoria nejakú logickú plochu, v ktorej sa dá orientovať. netreba vymeniť celú mapu, stačilo by ju len trošku pozmeniť a vytvoriť tam inú, lepšie využiteľnú plochu, na ktorej by bolo viacmenej lepšie vytvoriteľné šachovnicové prostredie
Asmodel

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 521
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Poděkoval: 97×
Má poděkování: 1117×

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Mithra » úte 01. lis 2016 11:08:42

Mno čistě teoreticky by šlo ještě více prodloužit minimální vzdálenost mezi jednotlivými stánky. Čímž se prostor mezi nimi zvětší. Tím pádem se i více zaplní prostor tržnice, neboť stánky se budou muset roztáhnout po větší ploše. To je poměrně jednoduché řešení, které nezabere tolik času a alespoň trochu pomůže.
Nějakou kompletní předělávku systému stavby stánků jako prioritu číslo 1 rozhodně nevidím. Myslím, že naši programátoři toho mají i tak dost na práci.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

tEK23
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 40
Registrován: pon 15. srp 2016 12:39:11
Bydliště: Zubří
Poděkoval: 28×
Má poděkování:

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od tEK23 » úte 08. lis 2016 9:10:20

Ahojte :hello: k příspěvku bych chtěl dodat :
Bylo by úplně super a extrémně luxusní ,a prosím o to případně i s dalšími hráči ,dát Jonahovi schopnost koupit a prodat
Jednalo by se třeba o podobný měšec co je na náměstí , společně s Elikama a podobně.
Každý celý týden po výplatě splašeně pobíhám po tržce , najdu něco co se mi líbí , honem na BM koupit pruty , a musím zpátky do města vyměnit za hotové abych měl co do huby .
:chunjo: :chunjo: :ugeek: :chunjo: :chunjo:

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 521
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Poděkoval: 97×
Má poděkování: 1117×

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Mithra » úte 08. lis 2016 10:38:21

tEK23 píše:Ahojte :hello: k příspěvku bych chtěl dodat :
Bylo by úplně super a extrémně luxusní ,a prosím o to případně i s dalšími hráči ,dát Jonahovi schopnost koupit a prodat
Jednalo by se třeba o podobný měšec co je na náměstí , společně s Elikama a podobně.
Každý celý týden po výplatě splašeně pobíhám po tržce , najdu něco co se mi líbí , honem na BM koupit pruty , a musím zpátky do města vyměnit za hotové abych měl co do huby .
:chunjo: :chunjo: :ugeek: :chunjo: :chunjo:
Předpokládám, že by se mělo jednat o nákup a prodej za SD (případně BSD). Tady vás zklamu, ale tato varianta obchodu není zatím online ve hře možná. Ačkoliv bych se vůbec nebránil tomu, kdyby ve stáncích bylo možné zvolit jako platidlo i SD, kombinaci yang + SD, případně možnost výběru zda předmět bude obchodován za yang nebo SD s uvedením ceny pro obě měny.

Jenže v tomhle zatím narážíme na možnosti systému.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

tEK23
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 40
Registrován: pon 15. srp 2016 12:39:11
Bydliště: Zubří
Poděkoval: 28×
Má poděkování:

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od tEK23 » úte 08. lis 2016 12:45:44

Odpověď pro : MithraTakhle jsem to nemyslel :) , ale přece jenom je to dobrý nápad :clap: ačkoli to není ve vaši moci . :think:

K tématu :

Omlouvám se špatně jsem se vyjádřil .
Jednoduše , jen by bylo lepsi aby jonah v tržnici měl obchůdek , stejně tak jak třeba obchodnice , bylo by to celkové myslím významné plus . :up:
Kdyz hráč přes web nakoupí pruty , a ve hře je na tržnici , tak jde za Jonahem do Item-skladu si jej vyzvednout , a poté musí musí do města prodat a poté zase na tržku :ouch: . Třeba například .
:hello: :chunjo:

Odpovědět

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ qSTRoNgMANp « sob 3:52 pm »
@Soulicek :  Bohužel to sdilis na foru, kde platí nějake podminky, taky jsem tu jednou za to dostal warn. :)
@ Soulicek « sob 3:19 pm »
@Mionix :  preto som hodil že kanál je určený pre dospelých :D ak to "deti" odkliknú ja s tým už spraviť nić nemožem.. :D
@ schvarz « sob 2:40 pm »
Jaký je respawn draka ve sluji?
@ I3ananos « sob 12:33 pm »
Díky moc
@ Hakan « sob 12:32 pm »
víc jich není nafoceno
@ Hakan « sob 12:31 pm »
@ Hakan « sob 12:31 pm »
ale prvních 7 formulí je tu
@ I3ananos « sob 12:31 pm »
Jasný to vím že de ale neni to tak dobře vidět jako přímo na postavě nebo na fotce. Možná trochu hůř vidím ;D
@ Hakan « sob 12:30 pm »
Kup si u skladníka svitek očištění a přetáhni to na to brnko které chceš vidět jak vypadá obarvené a proklikej se všema postavama a nebo si kup nějakou formuli a taky to přetáhni na to brnko a proklikej se tím. Na forku jich pár bylo ale né všechny
@ I3ananos « sob 12:26 pm »
Prosím vás kde tu najdu vzheldy všech obarvených brnění ? :)
@ disaster1591 « sob 10:55 am »
Deti su za mikrofonom :lol:
@ Mionix « sob 8:29 am »
@schvarz :  Ano, k týmové komunikaci používáme Discord. @Soulicek :  Chválím streemování, jen opatrně na diváky, mohou mezi nimi být i děti. Prosím brát to v pozat. :-)
@ Soulicek « sob 12:19 am »
www.twitch.tv/soulxzu ak dojdete budem rád ^^
@ Ariyon « pát 11:38 pm »
@Hakan :  Též je mám za chviličku 😁
@ schvarz « pát 9:26 pm »
@Mionix :  DC? Jakej jako discord!
@ Hakan « pát 9:10 pm »
:whistle: :whistle:
@ Mionix « pát 8:57 pm »
@Krudan :  :up:
@ Krudan « pát 8:45 pm »
@Mionix :  Dakujem, uz som to poriesil ticketom.
@ TomasFoxx « pát 6:03 pm »
@Raveon :  nn
@ Raveon « pát 5:55 pm »
Dneska mám narozky já :cry:
@ Lacius « pát 5:54 pm »
@schvarz :  dnes mám svátek :whistle:
@ Raveon « pát 5:53 pm »
:come:
@ Hakan « pát 5:39 pm »
Takže oni jsou na mých dýchacích cestách? :normal: :normal:
@ Mionix « pát 5:37 pm »
@Krudan :  Jsou na DC, někteří
@ Hakan « pát 5:36 pm »
protože se blíží moje tak mi nechce brát FAME
@ schvarz « pát 5:35 pm »
Hele proč jako dneska nemá narozky Lacius?
@ Krudan « pát 5:29 pm »
Nejake GM online? surne
@ Soulicek « pát 1:25 pm »
@Mionix :  v tom prípade dúfam že ak hrával metin tak nič nikdy nenatočil a robila si ta hra z neho taku istú srandu ako zo mňa :D
@ Mionix « pát 1:14 pm »
@Soulicek :  Nějaký původní Korejský programátor. :-) Nebo kdo to vůbec původně programoval.
@ Soulicek « pát 1:09 pm »
chcem len povedať že ten človek ktorý dal možnosť natočiť do bot zvony/vejíř tak bol velmi velmi velmi zlý človek užívajúci si ľudské utrpenie :) ďakujeme.
@ Seamus « pát 12:19 pm »
práve som zistil, že nebere 3hodinové ale len 1h
@ Seamus « pát 12:18 pm »
neviem či je to chyba, ale makamito chce expak odo mňa a doniesol som mu použitý 1:53h zostáva a píše, že taký nechce.. podla mna expak jak expak.
@ Hakan « pát 12:08 pm »
není video je soukromé
@ disaster1591 « pát 12:00 pm »
Mal by byt tu na forku este
@ schvarz « pát 11:26 am »
a já ho neviděl :(
@ diver « pát 9:56 am »
@schvarz :  Jop, byl
@ schvarz « pát 9:49 am »
Cooo, on byl trailer na ent?
@ diver « pát 9:32 am »
Vemte si takový trailer na mapu Entarian, skvěle namotivoval a bylo více než jasné, co nás čeká, a dnes? Co mě asi nejvíce zklamalo bylo, že už ani nejde najít a asi je dokonce i smazán nebo skryt.
@ Mionix « pát 7:04 am »
@pikasek :  Já si toto uvědomuji a i to v týmu říkám. Stejně to nakonec slízneme ze všech stran. @TomasFoxx :  S tím videem, malou upoutávkou se zkusím optat.
@ TomasFoxx « pát 12:54 am »
jono, nějáký menší video kde by se ukázal kousíček toho co se chystá, nás starší by to hezky nabudilo a možná by to přineslo i nějaký nový hráče (kdyby se tomu udělala menší reklama tak by to podle mě znovu stáhlo dost lidí, ještě když celá republika sedí doma na zadku)😂
@ disaster1591 « čtv 10:41 pm »
Mozno keby hracom napisete co sa chysta tak by sa aspon mali na co tesit, takto to vyzera ze hracov vodite za nos :D
@ pikasek « čtv 10:19 pm »
@Mionix :  Zdravím, nechci vůbec rýpat do vosího hnízda, a opravdu to nemyslím nijak zle, se změnama počítám a těším se na ně, ale je potřeba si uvědomit, že jestli to bude trvat ještě dlouho, tak ten velký update nebudete mít pro koho dělat .. Ale znova, opravdu to nemyslím nijak špatně, a vím, že ty s tím víceméně nemáš nic společného
@ Neves « čtv 10:03 pm »
Stále neviem pochopiť čo update s pozemkami má spoločné s uzatvorením ríši
@ Mionix « čtv 8:28 pm »
@Ivetka :  Tak že rozhodnutí padlo před mým nástupem. Tak co já s tím?
@ Ivetka « čtv 8:19 pm »
17.1.2019 si nastoupil do týmu a uzavřeli říše ... hmhm dost dobrý vtip
@ Hakan « čtv 7:00 pm »
:ts: :ts: :sheriff:
@ Mionix « čtv 6:53 pm »
Bacha, šerif. :-D
@ Raveon « čtv 6:52 pm »
:sheriff:
@ Mionix « čtv 6:48 pm »
@Psicek :  Stačí se podívat sem, na 3 poslední témata od GA. viewforum.php?f=75
@ Mionix « čtv 6:36 pm »
@TomasFoxx :  Říše byly uzavřeny před mým nástupem do týmu. Ani já dodnes netuším, proč tomu tak bylo. I když jako hráč to kvituji. Ale není podstatné, co se mně líbí. Prostě se tak rozhodl majitel. Já to rozporovat nebudu.
@ Lacius « čtv 6:35 pm »
@TomasFoxx :  pak by rok trvalo, než by se to předělalo tak, jak to je v plánu teď :think:
@ Soulicek « čtv 6:28 pm »
@Psicek :  to práve nikto nevie... chystá sa to už dosť dlhú dobu
@ Psicek « čtv 6:28 pm »
Že budu tak trapnej, o jakém updatu s velkým U se tady prosím vás mluví? Co převratného se čeká? :D
@ TomasFoxx « čtv 6:25 pm »
@Mionix :  Proč se tedy zavření říší nepřidalo s celkovou změnou později hned? :D Proč se to přidalo tak brzo, když to chcete udělat celé naráz?
@ Soulicek « čtv 6:25 pm »
@Hakan :  veď sa postupne pridávali nové formule :--)
@ Hakan « čtv 6:23 pm »
Mm před rokem se psalo že se to bude přidávat postupně, teď celé najednou :think:
@ Mionix « čtv 6:18 pm »
Něco maličko vám tedy pustím. Ze začátku se dělalo jen na nějakých věcech, ale postupem času se přišlo na to, že když už se do nečeho vrtá, tak to udělat pořádně, aby se z toho i v budoucnu dalo vycházet a aby to právě bylo použitelné i pro případné další novinky. Tak že se toho předělává opravdu obrovská porce. Makají na tom usilovně jak GA tak GP. My už na VTS vidíme první výsledky a opravdu je o co stát. Bohužel je toho rozvrtáno tolik, že to nejde nasazovat po částech, ale bude se to muset nasadit celé jako komplet hotové. Nejhorší je právě udělat naprosto na jedničku bez chyb ten základ, který pak bude použitelný i do budoucna. Proto se to celé protahuje, proto to tak trvá.
@ disaster1591 « čtv 5:52 pm »
ja som pocul ze ten update pride zarovno s dialnicou bratislava-kosice
@ Mionix « čtv 5:50 pm »
@TomasFoxx :  :no:
@ TomasFoxx « čtv 4:16 pm »
nn 2.4.2020 to bude, cejtim to

Kdo chatuje

offline Hakan 
offline Ivetka 
offline Lejno 
offline Minnoroth 
offline Mionix 
offline Smajlicka 
offline diver 
offline tomokoco