Stránka 5 z 6

Re: Pirana obecna

Napsal: sob 11. bře 2017 23:28:53
od macok0072
Spoiler:
Chyumgo píše:Zdravím, po dnešní válce u mě přetekl pohárek.

Nejsem hráčem, kterého by věci ve hře dokázali ukrutně naštvat a dělal bych si z nich hlavu.
Po dnešní válce se mi ale do žaludku dostaly nové způsoby vedení boje.

Část neřízených myšlenek:

Pokud chceme přinést do hry rozmanitost v možnostech boje, musíme to udělat tak, aby to jakoukoliv stranu neumístilo do pozice nejlepšího bez možnosti mu to jakkoliv překazit. Což se ale nedá říct o dnešní situaci ve válkách, kdy si šaman léčitel obstará desítky mřenek, celou svou výbavu přeorientuje z „obranářské“ na „útočnou“, postaví se před spawn nepřátelské říše a vysílá kouzla do všech, kteří ze spawnu vyběhnout. Nemluvně o tom, že si pak druhý tento healer/BM chodí po mapě a dělá prakticky úplně to samé. Možnost bránění? Neexistuje.

Pokud jsme se jakkoliv přenesli přes tyto zasloužené nositele titulů krále, postaví se nám do cesty něco takového:
Ahoj:
Obrázek
Tento...jak to říci...subjekt Vás začne pronásledovat a pokud se mu dostanete pod meč, nemáte jakoukoliv šanci cokoliv udělat. Musíte počkat, až Vám přijde na pomoc deset vašich spolubojovníků a společně ho ubijete (deset dvacet protože mu musíte zablokovat všechny únikové cesty a jelikož nevíte, kde je...). Směšný způsob možnosti bránění. Málem bych zapomněl na oblíbené ninji na blízko, kteří toto praktikují ještě častěji.

Pokud máme nervy a výbavu z pravé oceli, dostaneme se do problému číslo tři. Určitě se vám někdy stalo, že jste se ve válce ocitli na místě, kde jste jen vy a nepřítel a bijete se jen vy dva. Ve většině případů máte nad těmito individui navrch a tak se z boje stane souboj rychlosti pohybu a vaší schopnosti předpovídání. Snažíte se soupeře jakýmkoliv kouzlem nebo něčím jiným zpomalit, stunnout nebo jakkoliv jinak znehybnit, abyste se k němu přiblížili a eliminovali jej. Jenže co se nestalo, individuo začne mávat bílými prapory, zřejmě že se vzdává. Jenže on se nevzdává ale vysmívá. Vysmívá se vám, protože má těch praporů v inventáři miliony a kliká si je v naprosté pohodě co několik sekund do té doby, než doběhne na svůj spawn nebo o něj ztratíte zájem.

Možnosti řešení:

Mřenka
  • Zakázání možnosti používat ji ve válce říší
  • Možnost použít mřenku jednou za půl/hodinu
  • Nahradit efekt této ryby jiným
  • Předělat efekt této ryby následovně: Po aktivování se po dobu pěti minut vaše postava bude v náhodných a na náhodné intervaly zviditelňovat a odviditelňovat. Vy ani soupeř, nebudeme vědět, kdy se znova zneviditelníte a kdy vám neviditelnost skončí (samozřejmě by se musely nastavit nějaké maximální hranice, ty bych ale z důvodů nechal na týmu).
  • Předělat efekt této ryby následovně: Po aktivování se postava na dobu pěti minut zneviditelní a při každém seku/kouzlu se na pět sekund odviditelní.
  • Vyhodit ji z okna
Bílý prapor
  • Zakázání možnosti používat jej ve válce říší
  • Možnost použití jednou za patnáct sekund
  • Možnost použití jednou za patnáct sekund společně s 50% šancí na úspěšnost
  • Odebrání tohoto předmětu ze hry
Chyumgo
Souhlasím se vším co Chyu napsal.

Zavedením mřenek ztratily Války říší smysl co se týče fair play.
Jaký má význam to, že jste neviditelný, a jen klikáte spell za spellem bez nutnosti se umět i bránit? A zároveň znemožňovat obranu svým oponentům?

Dříve byly války o tom kdo měl jakou výbavu a kdo jak ovládal postavu za kterou hrál...
Teď jsou války jen o tom kdo našetří víc yangů na mřenky, nebo kdo si jich víc uloví.
Všichni dobře víme, že i prapory jsou dost velkou přítěží ve válce. Ale místo řešení toho, že prapory jsou zlo, tak se přidá zlo ještě větší?

A upřímně řečeno, dle mého názoru tomu nepomohl ani královský systém.
Být králem je tak výdělečná pozice, při které si král říše denně může vydělat nespočet miliard jen díky tomu, že je král... nemůžeme se pak divit, že ti, co už krále měli, o něj znova usilují a to i za pomoci mřenek.. Protože pro krále je cena 10-ti mřenek pouhým malým zlomkem toho co si pak na sloupech vydělá.

A tak jak Chyu psal.
Je opravdu příjemné být táhán přes celou mapu nějakým dýkařem / aurákem, když ho nevidíte a nemůžete se nijak bránit. Nebo schytávat od neviditelného healera 3x větší dmg než dostáváte od healerů normálně...

Podle mě by se s tímto problémem mělo něco dělat. Do válek chodí čím dál tím míń lidí .. A čím dál více lidí to přestává bavit. Myslím, že by už bylo na čase se nad tím pozastavit.

Jak psal kolega ondra852
(Hlavne je to super pro nove hrace, kteri chteji v metinu nejake pvp a kdyz si udelaji nejakou pvp vybavu treba na lvl 110 a nemaji jeste draci veci a full bio, tak je takovy mrenkar sestreli na 2 hity a oni Ekuru proste vymazou a uz se tu vic neukazou)
Zajímalo by mě, kolik nově příchozích hráčů přetrvá na ekuře déle než 2 měsíce. Opravdu by mě ten počet zajímal... Ale to jen tak btw.

Gorgy

Re: Pirana obecna

Napsal: ned 12. bře 2017 0:18:45
od MostEVILEK
Upřímně všichni tu nadáváte na to jak vám vadí že králové jsou ti co používají mřenky nebo prapory... ale když máte možnost překazit dropovaní na sloupu těm králům co je použivají,tak tam prostě nejdete z bůhvíjakéhodůvodu ale jdete si stěžovat sem na forko. Mřenky jsou chyba,většina to ví a pro ponechaní mřenek budou jenom ti co je používají a mají díky nim krále aby mohli vydělavat na sloupech. Jako že jich tu pár je ...

Nicméně by to vyřešil pouhý zákaz mřenek do válek,pochybuju že to bude těžké na stavit,když je tam zakazaný použít pergamen naávratu na místo tak si myslím že pro to bude podobný příkaz.

Re: Pirana obecna

Napsal: ned 12. bře 2017 3:35:55
od Dell
Proč se začali používat prapory ve válkach?
Proto aby se bábovky mohli schovávat. Ale budiž, použitím útoku se zviditelní.
Pak je začali využívat bábovky čistě jen na neviditelné priblížení následnej útok a zase zmizení. Co už nebylo cílem jen uniknout smrti ale cílem bylo dosáhnout zisk CB.
A pak slavné mřenky :up:
Byl jsem se podívat ve válce a mě osobně vubec praporkáři a mřenkaři nevadili, spíš mě překáželo, že jsem se zasekával při pohybu (a že to bylo docela často) o nějaké neviditelné překážky na mapě co by se mělo hlásit na supportu jako chyba no ne? :lol: Ale je pravda, jakožto char na blízko a docela blízko jako je dagger nemá s kým v dnešních válkach bojovat, jelikož když už nekoho má uvidí maximálne tak praporek.
Při porovnání jmén z války říší a jmén ve statistikách z oné války človek ví kdo nebyl za celou válku vidět a když jo, tak právě jen pri ukončení účinku mřenky, ale to jen na nepatrnej okamih protože to končí pár vteřinovou smrtí (Předpokládam, že lepší umřít dát buff a pak mřenku, jako ji nakliknout v boji a přijít tak o buff).

Když jsem si ty jména, tak nějak rozdelil, vyšlo mě jediné.
Mřeňky používají hráči co jim to nikdy nijak extra ve válkach nešlo a teď mají šanci. A dokonce šanci na hodnost krále.
Bezpochyb asi každej normální hráč ví, že o nic jiného než nahrabat co nejvíc CB a díky tomu získat velkej podíl na šanci stát se králem nejde.
Bohužel z válek jste si udělali to co z nich je sami už hodně dávno, když velké množství hráču vyměnilo telesné bojovníky za dálkové (přesněji Heal a Archer, ostatní nejsou tak top na CB), pak přišel královskej systém a zjistili jste využitelnost hodnosti "krále" byla jen otázka času, kdy se objeví u pár jedincu tá chamtivost a pojem "války říši" zcela ztratí svuj význam.
Královskej systém a hlavně hodnost "král" to dohnali k dokonalé dokonalosti.
No a řešení?
Podle mého prapory i mřenky mají své využití nastaveno už dávno. To jen "vy" "hráči" využívate tyhle věci k neprospěchu většiny. Samotné prapory a mřenky za to nemužou. Jsou to jen itemy ve hře.
Jediná věc, která by se měla upravit je:
...hráč, který použil v daný válečný týden ve válce říší prapor nebo mřenku automaticky ztratil nárok být zařazen do systému losování hodnosti "KRÁL" a pro daný týden prichází o možnost stát se králem...u hráče s aktivovanou mřenkou dochází jen k polovičnímu zisku CB za zabití nepřítele a polovičnímu zisku bodu pro říši za zabití t.j. počíta se každé druhé zabití a třeba u praporu jen ten poloviční zisk bodu pro říši...
osobně bych k tomu pridal i houby :twisted:
To bych chtěl pak vidět ty "krále".
A hlavně jak by se k tomu postavili aktivní mřenkaři, jelikož když teď hlásají, že tím pomáhají říši a vubec tam nejde o hodnost "král", tak by nejspíš pomáhali tímhle zpusobem i nadále říši kdyby věděli, že ztratí nárok na hodnost krále.
Dle mého názoru vytvoření dalšího předmětu "pirana obecna" je zas krok zpátky v tom směru, že se udelali elíky na hodinu aby se nemuseli pořád vyklikávat po 10 minutách co dalo prostor pro vetší koncentraci na konkrétni mapy kde je hráč využíva.
Navíc jak rozezná piranak pak kdo ma mrenku a kdo ne?
Jak bude vědet, že ho nemlátí mřenkař a bude se divit, že mu spoluhráči nepomužou jelikož mřenkaře nevidí, protože si nebudou moci dovolit koupit nebo chytnout nějakou piranu. A nebo právě naopak, že bude mřenkar mlátit piranakovho kamoše a piranak prijde na pomoc ale kamos mu nepomuze jelikoz nema na pirane.

Za mě tedy pirana ani zadnej ANTIMŘENKOPRAPOROVEJ ITEM situaci nevyřeší. Jelikož ten co si valí v mřenkách si koupí nebo nachytá i pirane a bude mít ještě větší nadvládu. Dle mého názoru se to zmení jedině omezením přístupu ke královske pokladnici a omezením zisku CB při použivaní daných předmětu.
S pozdravem Váš král Delian...

Re: Pirana obecna

Napsal: ned 12. bře 2017 4:04:15
od Pajik
Spoiler:
Dell píše:
Proč se začali používat prapory ve válkach?
Proto aby se bábovky mohli schovávat. Ale budiž, použitím útoku se zviditelní.
Pak je začali využívat bábovky čistě jen na neviditelné priblížení následnej útok a zase zmizení. Co už nebylo cílem jen uniknout smrti ale cílem bylo dosáhnout zisk CB.
A pak slavné mřenky :up:
Byl jsem se podívat ve válce a mě osobně vubec praporkáři a mřenkaři nevadili, spíš mě překáželo, že jsem se zasekával při pohybu (a že to bylo docela často) o nějaké neviditelné překážky na mapě co by se mělo hlásit na supportu jako chyba no ne? :lol: Ale je pravda, jakožto char na blízko a docela blízko jako je dagger nemá s kým v dnešních válkach bojovat, jelikož když už nekoho má uvidí maximálne tak praporek.
Při porovnání jmén z války říší a jmén ve statistikách z oné války človek ví kdo nebyl za celou válku vidět a když jo, tak právě jen pri ukončení účinku mřenky, ale to jen na nepatrnej okamih protože to končí pár vteřinovou smrtí (Předpokládam, že lepší umřít dát buff a pak mřenku, jako ji nakliknout v boji a přijít tak o buff).

Když jsem si ty jména, tak nějak rozdelil, vyšlo mě jediné.
Mřeňky používají hráči co jim to nikdy nijak extra ve válkach nešlo a teď mají šanci. A dokonce šanci na hodnost krále.
Bezpochyb asi každej normální hráč ví, že o nic jiného než nahrabat co nejvíc CB a díky tomu získat velkej podíl na šanci stát se králem nejde.
Bohužel z válek jste si udělali to co z nich je sami už hodně dávno, když velké množství hráču vyměnilo telesné bojovníky za dálkové (přesněji Heal a Archer, ostatní nejsou tak top na CB), pak přišel královskej systém a zjistili jste využitelnost hodnosti "krále" byla jen otázka času, kdy se objeví u pár jedincu tá chamtivost a pojem "války říši" zcela ztratí svuj význam.
Královskej systém a hlavně hodnost "král" to dohnali k dokonalé dokonalosti.
No a řešení?
Podle mého prapory i mřenky mají své využití nastaveno už dávno. To jen "vy" "hráči" využívate tyhle věci k neprospěchu většiny. Samotné prapory a mřenky za to nemužou. Jsou to jen itemy ve hře.
Jediná věc, která by se měla upravit je:
...hráč, který použil v daný válečný týden ve válce říší prapor nebo mřenku automaticky ztratil nárok být zařazen do systému losování hodnosti "KRÁL" a pro daný týden prichází o možnost stát se králem...u hráče s aktivovanou mřenkou dochází jen k polovičnímu zisku CB za zabití nepřítele a polovičnímu zisku bodu pro říši za zabití t.j. počíta se každé druhé zabití a třeba u praporu jen ten poloviční zisk bodu pro říši...
osobně bych k tomu pridal i houby :twisted:
To bych chtěl pak vidět ty "krále".
A hlavně jak by se k tomu postavili aktivní mřenkaři, jelikož když teď hlásají, že tím pomáhají říši a vubec tam nejde o hodnost "král", tak by nejspíš pomáhali tímhle zpusobem i nadále říši kdyby věděli, že ztratí nárok na hodnost krále.
Dle mého názoru vytvoření dalšího předmětu "pirana obecna" je zas krok zpátky v tom směru, že se udelali elíky na hodinu aby se nemuseli pořád vyklikávat po 10 minutách co dalo prostor pro vetší koncentraci na konkrétni mapy kde je hráč využíva.
Navíc jak rozezná piranak pak kdo ma mrenku a kdo ne?
Jak bude vědet, že ho nemlátí mřenkař a bude se divit, že mu spoluhráči nepomužou jelikož mřenkaře nevidí, protože si nebudou moci dovolit koupit nebo chytnout nějakou piranu. A nebo právě naopak, že bude mřenkar mlátit piranakovho kamoše a piranak prijde na pomoc ale kamos mu nepomuze jelikoz nema na pirane.

Za mě tedy pirana ani zadnej ANTIMŘENKOPRAPOROVEJ ITEM situaci nevyřeší. Jelikož ten co si valí v mřenkách si koupí nebo nachytá i pirane a bude mít ještě větší nadvládu. Dle mého názoru se to zmení jedině omezením přístupu ke královske pokladnici a omezením zisku CB při použivaní daných předmětu.
S pozdravem Váš král Delian...
Nápad s korunou zní zajímavě a mohlo by to fungovat. Nicméně, pokud by ryba měla šanci jako např. perlín (na výlov), poté by tím mohlo být vybaveno více hráčů než mřenkami (ne příliš nákladná ryba). Byla by to ryba, kterou by si mohli přivydělat nováčci. Výhodou by bylo, že i ti s natočenými obranami čistě do war, by těmto hráčům (meřnkařům s útoky) brali vesměs tolik, jako oni jim, možná o něco více. Krok zpět to je, bohužel si myslím, že pokud se s mřenkama nic neudělá, tak odejdou další hráči. Zase na druhou stranu doslova "zničit" cenu mřenek by byla škoda, byť jich mřenkaři nakoupili/nachytali mraky a zničeho nic by přišli třeba o 20kkk, které mají v mřenkách v inventáři. Buď bych jim dal nějakou dobu čas, než je vypotřebují (upozornil bych na to, že v ten den se zruší mřenky, když už) a nebo právě nějak omezil. Pokud zrušíš šanci na krále, je jasné, že cenu mřenek doslova "zničíš", ať už si říká, kdo chce, co chce, je jasný, že jde o krále (kdo by jim to měl za zlé, nějak si hráči vydělávat musí, pokud je to jedna z nejvýdělečnějších věcí, proč ne).

Rozlišení mřenka/nemřenka bych viděl třeba v lehce jiné barvě postavy, myslím, že piraňu by stejně používal každý v případě, že by ho mřenkař začal tahat/napadl, aby se mohl bránit (když dotyčný nemá obrany, pak je boj opět víceméně vyrovnaný, pokud se vidí).

Edit: Citace vložena do spoileru.
/Avery

Úprava mřenek

Napsal: ned 12. bře 2017 12:03:03
od emloy
Ahoj,
ty mřenkařské války už mi lezou krkem, a proto jsem se rozhodl, založit toto téma a nějakým způsobem vyvolat diskuzi.
Navrhuji, aby GM tým přemýšlel o úpravě mřenek.
Můj návrh: ponechala by se neviditelnost hráčů, i to, že nejsou vidět na minimapě, ale při kliknutí na ně, i když by byli v mřence by se objevilo "červené kolečko" tak, aby se do nich dalo kouzlit.
Názory lidí na vymazání mřenek by bylo příliš razantní, proto si myslím, že mnou navrhovaná změna by byla přijatelná.

Uděleno varování za umístění příspěvku do nesprávné sekce.
Taktéž téma sloučeno s již podobným.
/Torque

Re: Úprava mřenek

Napsal: ned 12. bře 2017 12:08:53
od CiD
:think: Jak na ně chceš kliknout když jsou neviditelní? ani ten hráč co si vezme mřenku nevidí svoji postavu takže sám na sebe nemuže kliknout ;)

Re: Úprava mřenek

Napsal: ned 12. bře 2017 12:11:14
od emloy
Sice není vidět, ale hra ví, že na té pozici kam klikáš je nějaká postava, jinak by jsi neviděl ani animaci kouzel z té pozice... :) Pokud by jsi klikl na pozici, kde je hráč v mřence, objevilo by se červené kolečko pod ním, jako když klasicky označíš postavu. :) Jen teorie, jsem rád, že jsi se zapojil, a myslím si, že takováto změna je lehce proveditelná. :)

Re: Úprava mřenek

Napsal: ned 12. bře 2017 12:18:53
od L3XOUN
Jednou už jsem to někam psal, kdyby se to omezilo na 1 mřenku a 20 praporů na válku bylo by to lepší. Bylo by o to strategii, ne o tupém nonstop naklikavání během celé války. A nebo za mřenku dávat půlku CB, to by bylo taky zajímavé.

Re: Pirana obecna

Napsal: pon 13. bře 2017 22:57:54
od Vr4ker
Zdravím všechny,
přítel mě přesvědčil že tady se hraje dobře,že tady je ta hra pod dobrým vedením a proto jsme tu začali hrát.Dropovali,prodávali a makali na výbavě pvp,máme rádi války,souboje.Tajemnou rybičku ,,mřenku,, znám už i já,bohužel.No a ted zvažuju,jestli hrát vůbec dál.Mlátit se s někým,koho nejde nakliknout a když se vám to vůbec podaří,je to jak máchat do vzduchu....nic jsem mu nebrala,samé miss,miss (nejde ho ani otrávit ani podpálit )
..... a na jednu jeho ránu jsem ležela (zrejme full utoky misto obran, i když je ani vlastně nepotřebuje) .Nedá se bojovat s někým nesmrtelným .Je opravdu smutné co jsem tu vše četla o válkách....nechce se věřit že tohle je dovoleno ve válkách říší. Nezávidím ty mřenky,není tak moc problém,aby si všichni načetli rybaření,nalovili mřenky a hurá do války . Jenže ouha,aréna prázdná....postavy žádné....body žádné....hmmm,to bude válka. :help: Ta ryba není vůbec k ničemu prospěšná,jen to hodně lidí odradí ... od hraní a znám jich už několik desítek.Tenhle server kdysi byl (prý )jedinečný svojí férovostí(prý).Dnes tomu tak ale určitě není a to vím z vlastních zkušeností ve hře.Tím co jsem napsala,nechci nikoho inzultovat svým názorem,ale jen právě zdělit svůj názor a pocity z hry.
Prostě mřenky a prapory do válek říší a pvp soubojů nepatří(pvp souboj s někým kdo je nesmrtelný a neviditelný postrádá status PVP),to je náš názor.

Re: Pirana obecna

Napsal: pát 06. črc 2018 18:51:10
od Script
Jak si vede piraňa po úpravě funkce mřenky z 11.1.2018? Stále je o něco podobného zájem?

Předem díky za reakce.