Piraňa obecná - možnost vidět neviditelné

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Souhlasíte s tímto návrhem?

Ano :up:
84
79%
Ne :down:
17
16%
Ano, ale něco bych změnil/a a napíšu co
5
5%
 
Celkem hlasů: 106

Uživatelský avatar
ondra852
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
Dal poděkování: 66 poděkování
Dostal poděkování: 218 poděkování

Piraňa obecná - možnost vidět neviditelné

Příspěvek od ondra852 » ned 27. lis 2016 12:35:14

Navrhuji pridat do hry novou rybku piranu obecnou. Tato ryba zije v ricnich tocich, dorustajici delky 30cm a po ugrilovani by pridavala novy efekt. Tento efekt by byl na 5 minut a umoznil by hraci videt vsechny hrace, kteri jsou normalne neviditelni (hrace co pouzili mrenku, prapory, zrcadlo neviditelnosti ci ninje v zamaskovani) a normalne na ne zautocit kouzly, ktera je nutno pouzit na konkretniho hrace. Sance na vyloveni rybky by mohla byt o neco malo vetsi nez je na mrenky.

Duvodem, proc si myslim, ze by stalo za to neco takoveho pridat at uz v podobe takovehle rybky nebo necoho jineho je, ze proti mrenkam neexistuje zadny counterplay a postavy, ktere nemaji plosna kouzla, ktera lze pouzit i bez zakliknuti konkretniho hrace nemaji sanci se nijak branit proti hraci, ktery pouzije mrenku.

Edit: Přidána anketa.
/Avery

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Mithra » ned 27. lis 2016 20:17:18

Nejsem proti. Až na výjimku v podobě zamaskování u ninji. To bych nechal tak jak je. Ostatně ninja v zamaskování se po prvním útoku odhalí, takže tam je efekt zbytečný.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

DejvkoB
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 11. říj 2016 19:04:15
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 8 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od DejvkoB » pon 28. lis 2016 7:09:32

Přesně :D
Pro ninju to je normální kouzlo jako pro tebe aura např.
Určitě by to nebylo na škodu, protože bojovat proti lidem co mají mřenky nemá moc smysl.

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Sabousek » pon 28. lis 2016 7:43:59

Jsem rozhodně pro, ale je mi záhadou, proč úspěšnost vylovení této rybky má být větší. Viděla bych to naopak nebo dobu účinku zkrátila na 3min. Případně dobu účinku zvýšila i na 10min, ale s úspěšností dejme tomu kapra hladkého nebo zlaté ryby ? :)
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

lordwojta
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 97
Registrován: úte 15. lis 2011 9:06:28
Dal poděkování: 49 poděkování
Dostal poděkování: 108 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od lordwojta » pon 28. lis 2016 7:56:21

A nebylo by efektivnějši funkčnost mřenky ve valce říší zrušit uplně? Duvody si napsal přesně a to že se nejde branit proti někomu kdo nejde vidět.Samozřejmě s piranou nemam problem.Prapory a zamasko bych urco nechal jak je.

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Sabousek » pon 28. lis 2016 9:41:00

Proč proboha mřenky rušit? Dokonale to zpestřilo válku... Konečně válka nevypadá jak nekonečné šťouchání tanků na srazu (což před pár měsíci bylo). Chápu, že každý toužíme po nesmrtelnosti, ono to ve výsledku ale zas taková zábava není. Však už válka klesala na počty 10ti aktivních lidí z každé říše. Takže určitě jsem pro více způsobů boje a zásadně jsem proti utlačování rozmanitosti taktik ve válce.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
Diabolkaa
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 185
Registrován: ned 31. říj 2010 8:40:32
Dal poděkování: 31 poděkování
Dostal poděkování: 78 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Diabolkaa » pon 28. lis 2016 10:12:17

Sabousek píše:Proč proboha mřenky rušit? Dokonale to zpestřilo válku... Konečně válka nevypadá jak nekonečné šťouchání tanků na srazu (což před pár měsíci bylo). Chápu, že každý toužíme po nesmrtelnosti, ono to ve výsledku ale zas taková zábava není. Však už válka klesala na počty 10ti aktivních lidí z každé říše. Takže určitě jsem pro více způsobů boje a zásadně jsem proti utlačování rozmanitosti taktik ve válce.

S tímto názorem vcelku souhlasím, až na jednu část, a to je ta, kde tvrdíš, že počet lidí ve válce klesal kvůli tomu, že války před pár měsíci vypadal jako sraz tankistů (pokud jsem to tedy správně pochopil). Momentálně těch lidí chodí do válek snad méně, než kdy jindy (ze žluté a z modré říše), viděl bych příčinu spíše v tom, že současná dominance červené spoustu hráčů z jiných říší naprosto odradila do těch válek chodit, protože se nedá většinou ani vyběhnout ze spawnu, jestli přijde nějaký chumel červených. To je ovšem trochu mimo téma, tak to asi nebudu nějak dále rozebírat a vrátím se k návrhu. :)

K samotnému návrhu: nemám nic proti, kdyby se taková ryba zavedla, obtížnost chycení bych dal přibližně stejnou, jako je u tomu u mřenek, nebylo by tak těžké ji chytit, a přitom by jich nikdo neměl za týden 200. Dobu účinku bych nechal na ty 3 minuty.

Uživatelský avatar
Ade
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 115
Registrován: sob 04. čer 2016 11:39:02
Dal poděkování: 87 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Ade » pon 28. lis 2016 10:15:42

Podle mého názoru by tato rybka měla velké využití a byla by to další hodnotná rybka pro malé i velké rybáře, kteří si takto přivydělávají. Podle mého názoru by to bylo velké plus i ve válce říší, ono by se pak i pročistilo to přemrštěné bodování ve statistikách ;)
Kompletka již v boji ...
Aktivní návrhy: VÍCEÚČELOVÉ NASTAVENÍ HRY
INOVACE VÁLEK ŘÍŠÍ

lordwojta
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 97
Registrován: úte 15. lis 2011 9:06:28
Dal poděkování: 49 poděkování
Dostal poděkování: 108 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od lordwojta » pon 28. lis 2016 10:58:41

no válku to možna spestřilo teď na par měsícu ale počitam stim že za nedlouho bude mit dost lidi rybařeni na P a mřenky pujdou koupit za pusu a pak tam bude běhat 40 neviditelnych jakože válečniku,takže pak to nebude souboj tanku ale souboj toho kde ma a nema neviditelnost,když už ne teda zrušit tak by měl existovat zpusob obrany.

Uživatelský avatar
Diabolkaa
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 185
Registrován: ned 31. říj 2010 8:40:32
Dal poděkování: 31 poděkování
Dostal poděkování: 78 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Diabolkaa » pon 28. lis 2016 11:08:58

lordwojta píše:no válku to možna spestřilo teď na par měsícu ale počitam stim že za nedlouho bude mit dost lidi rybařeni na P a mřenky pujdou koupit za pusu a pak tam bude běhat 40 neviditelnych jakože válečniku,takže pak to nebude souboj tanku ale souboj toho kde ma a nema neviditelnost,když už ne teda zrušit tak by měl existovat zpusob obrany.
Rybaření na P na chytání mřenek zas tak velký vliv nemá. Já bych řekl, že pokud by se války měly ubírat takovým směrem, a tým by uznal za vhodné to nějakým způsobem upravit, tak by mohl například snížit úspěšnost získat mrtvou mřenku po zabití živé mřenky, či snížit šanci na zabrání na prut. Mně se nápad s piraňou celkem líbí, válku by to "zpestřilo" zase o něco více, na druhou stranu by bylo třeba investovat trochu více času do rybaření, pakliže by chtěl člověk něco proti neviditelným hráčům dělat.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí

Who is chatting