Piraňa obecná - možnost vidět neviditelné

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Souhlasíte s tímto návrhem?

Ano :up:
84
79%
Ne :down:
17
16%
Ano, ale něco bych změnil/a a napíšu co
5
5%
 
Celkem hlasů: 106

Uživatelský avatar
ondra852
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
Dal poděkování: 66 poděkování
Dostal poděkování: 218 poděkování

Piraňa obecná - možnost vidět neviditelné

Příspěvek od ondra852 » ned 27. lis 2016 12:35:14

Navrhuji pridat do hry novou rybku piranu obecnou. Tato ryba zije v ricnich tocich, dorustajici delky 30cm a po ugrilovani by pridavala novy efekt. Tento efekt by byl na 5 minut a umoznil by hraci videt vsechny hrace, kteri jsou normalne neviditelni (hrace co pouzili mrenku, prapory, zrcadlo neviditelnosti ci ninje v zamaskovani) a normalne na ne zautocit kouzly, ktera je nutno pouzit na konkretniho hrace. Sance na vyloveni rybky by mohla byt o neco malo vetsi nez je na mrenky.

Duvodem, proc si myslim, ze by stalo za to neco takoveho pridat at uz v podobe takovehle rybky nebo necoho jineho je, ze proti mrenkam neexistuje zadny counterplay a postavy, ktere nemaji plosna kouzla, ktera lze pouzit i bez zakliknuti konkretniho hrace nemaji sanci se nijak branit proti hraci, ktery pouzije mrenku.

Edit: Přidána anketa.
/Avery

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Mithra » ned 27. lis 2016 20:17:18

Nejsem proti. Až na výjimku v podobě zamaskování u ninji. To bych nechal tak jak je. Ostatně ninja v zamaskování se po prvním útoku odhalí, takže tam je efekt zbytečný.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

DejvkoB
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 11. říj 2016 19:04:15
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 8 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od DejvkoB » pon 28. lis 2016 7:09:32

Přesně :D
Pro ninju to je normální kouzlo jako pro tebe aura např.
Určitě by to nebylo na škodu, protože bojovat proti lidem co mají mřenky nemá moc smysl.

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Sabousek » pon 28. lis 2016 7:43:59

Jsem rozhodně pro, ale je mi záhadou, proč úspěšnost vylovení této rybky má být větší. Viděla bych to naopak nebo dobu účinku zkrátila na 3min. Případně dobu účinku zvýšila i na 10min, ale s úspěšností dejme tomu kapra hladkého nebo zlaté ryby ? :)
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

lordwojta
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 97
Registrován: úte 15. lis 2011 9:06:28
Dal poděkování: 49 poděkování
Dostal poděkování: 108 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od lordwojta » pon 28. lis 2016 7:56:21

A nebylo by efektivnějši funkčnost mřenky ve valce říší zrušit uplně? Duvody si napsal přesně a to že se nejde branit proti někomu kdo nejde vidět.Samozřejmě s piranou nemam problem.Prapory a zamasko bych urco nechal jak je.

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Sabousek » pon 28. lis 2016 9:41:00

Proč proboha mřenky rušit? Dokonale to zpestřilo válku... Konečně válka nevypadá jak nekonečné šťouchání tanků na srazu (což před pár měsíci bylo). Chápu, že každý toužíme po nesmrtelnosti, ono to ve výsledku ale zas taková zábava není. Však už válka klesala na počty 10ti aktivních lidí z každé říše. Takže určitě jsem pro více způsobů boje a zásadně jsem proti utlačování rozmanitosti taktik ve válce.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
Diabolkaa
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 185
Registrován: ned 31. říj 2010 8:40:32
Dal poděkování: 31 poděkování
Dostal poděkování: 78 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Diabolkaa » pon 28. lis 2016 10:12:17

Sabousek píše:Proč proboha mřenky rušit? Dokonale to zpestřilo válku... Konečně válka nevypadá jak nekonečné šťouchání tanků na srazu (což před pár měsíci bylo). Chápu, že každý toužíme po nesmrtelnosti, ono to ve výsledku ale zas taková zábava není. Však už válka klesala na počty 10ti aktivních lidí z každé říše. Takže určitě jsem pro více způsobů boje a zásadně jsem proti utlačování rozmanitosti taktik ve válce.

S tímto názorem vcelku souhlasím, až na jednu část, a to je ta, kde tvrdíš, že počet lidí ve válce klesal kvůli tomu, že války před pár měsíci vypadal jako sraz tankistů (pokud jsem to tedy správně pochopil). Momentálně těch lidí chodí do válek snad méně, než kdy jindy (ze žluté a z modré říše), viděl bych příčinu spíše v tom, že současná dominance červené spoustu hráčů z jiných říší naprosto odradila do těch válek chodit, protože se nedá většinou ani vyběhnout ze spawnu, jestli přijde nějaký chumel červených. To je ovšem trochu mimo téma, tak to asi nebudu nějak dále rozebírat a vrátím se k návrhu. :)

K samotnému návrhu: nemám nic proti, kdyby se taková ryba zavedla, obtížnost chycení bych dal přibližně stejnou, jako je u tomu u mřenek, nebylo by tak těžké ji chytit, a přitom by jich nikdo neměl za týden 200. Dobu účinku bych nechal na ty 3 minuty.

Uživatelský avatar
Ade
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 115
Registrován: sob 04. čer 2016 11:39:02
Dal poděkování: 87 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Ade » pon 28. lis 2016 10:15:42

Podle mého názoru by tato rybka měla velké využití a byla by to další hodnotná rybka pro malé i velké rybáře, kteří si takto přivydělávají. Podle mého názoru by to bylo velké plus i ve válce říší, ono by se pak i pročistilo to přemrštěné bodování ve statistikách ;)
Kompletka již v boji ...
Aktivní návrhy: VÍCEÚČELOVÉ NASTAVENÍ HRY
INOVACE VÁLEK ŘÍŠÍ

lordwojta
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 97
Registrován: úte 15. lis 2011 9:06:28
Dal poděkování: 49 poděkování
Dostal poděkování: 108 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od lordwojta » pon 28. lis 2016 10:58:41

no válku to možna spestřilo teď na par měsícu ale počitam stim že za nedlouho bude mit dost lidi rybařeni na P a mřenky pujdou koupit za pusu a pak tam bude běhat 40 neviditelnych jakože válečniku,takže pak to nebude souboj tanku ale souboj toho kde ma a nema neviditelnost,když už ne teda zrušit tak by měl existovat zpusob obrany.

Uživatelský avatar
Diabolkaa
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 185
Registrován: ned 31. říj 2010 8:40:32
Dal poděkování: 31 poděkování
Dostal poděkování: 78 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Diabolkaa » pon 28. lis 2016 11:08:58

lordwojta píše:no válku to možna spestřilo teď na par měsícu ale počitam stim že za nedlouho bude mit dost lidi rybařeni na P a mřenky pujdou koupit za pusu a pak tam bude běhat 40 neviditelnych jakože válečniku,takže pak to nebude souboj tanku ale souboj toho kde ma a nema neviditelnost,když už ne teda zrušit tak by měl existovat zpusob obrany.
Rybaření na P na chytání mřenek zas tak velký vliv nemá. Já bych řekl, že pokud by se války měly ubírat takovým směrem, a tým by uznal za vhodné to nějakým způsobem upravit, tak by mohl například snížit úspěšnost získat mrtvou mřenku po zabití živé mřenky, či snížit šanci na zabrání na prut. Mně se nápad s piraňou celkem líbí, válku by to "zpestřilo" zase o něco více, na druhou stranu by bylo třeba investovat trochu více času do rybaření, pakliže by chtěl člověk něco proti neviditelným hráčům dělat.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Revus « ned 10:07 am »
Zdravím, poradí někdo kdo chodí ninju do kerindoru - jsou potřeba šípy?nebo je to v proměně nebere- díky.
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
ona je slunicko
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
ale ja ji mam rad
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
vklidu
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
@OrangEE,  vsak pockej, zachvili dostanem zprdnuto, ze nema na blbosti cas a mela toho hodne a ted uz to nemuze najit
@ OrangEE « pát 9:59 pm »
@TomasFoxx,  "tady si všichni všechno pamatují a ví" tento citát úplne sedí na Nessu :D
@ TomasFoxx « pát 9:58 pm »
:D :D
@ OrangEE « pát 9:56 pm »
@LittleNessa,  to je moc dlhý nadčas v práci
@ TomasFoxx « čtv 8:37 pm »
@miselnovakova,  vporadku smudlo
@ miselnovakova « čtv 8:33 pm »
dobre dobre prepáč :D
@ TomasFoxx « čtv 8:31 pm »
@miselnovakova,  ja pocitat umim, neboj 😂 ale obcas je ten assist jen za 1cb, takze to neni presny
@ miselnovakova « čtv 8:26 pm »
TomasFoxx píše: jinak muzete nam pridat do statistik z valky assisty? hezky smutne koukam
88 si mal dnes, ved si len zrátaj killy x8 a odčítaj od celkového a dostaneš počet cb za asisty :D či to podrobnejšie chceš?
@ TomasFoxx « čtv 8:09 pm »
jinak muzete nam pridat do statistik z valky assisty? hezky smutne koukam
@ TomasFoxx « čtv 8:09 pm »
@LittleNessa,  porad cekame hej
@ OrangEE « čtv 12:48 pm »
@TomasFoxx,  tady si všichni všechno pamatají a ví
@ TomasFoxx « čtv 12:46 pm »
LittleNessa píše: Mě by se líbilo, kdyby šla generace zobrazit jinak než 10. Lv 160 např .. kdyby to mohlo být součet všech lvlu generací .. Např. Delian ( 3340 ) :D
mne*
@ LittleNessa « čtv 12:46 pm »
TomasFoxx píše: ty beres vsechno hned agresivne
Neberu ... jen mi moc hlava nebere jak tu někteří reagovali na mojí adresu, přitom to bylo úplně mimo a ukazuje se to ve hře více a více :D
@ LittleNessa « čtv 12:44 pm »
Mě by se líbilo, kdyby šla generace zobrazit jinak než 10. Lv 160 např .. kdyby to mohlo být součet všech lvlu generací .. Např. Delian ( 3340 ) :D
@ OrangEE « čtv 12:40 pm »
bolo to super.. toto je také, že si to človek nevšimne tie hodnosti
@ LittleNessa « čtv 12:39 pm »
Já to někde tuším i psala .. mě se líbilo v úplném počátku hry, kdy byly pvp hodnosti jen textově a byly odlišeny barvou .. to bylo pěkny
@ OrangEE « čtv 12:38 pm »
Vojevudce vošlo :D
@ LittleNessa « čtv 12:38 pm »
Tak nezní to marně úplně .. ale chápu že se to zarazilo v úplném počátku, protože např mít vedle nicku Lepší než Agamemnón .. nevím kam by se to vlezlo :D
@ OrangEE « čtv 12:35 pm »
čo by bolo? Zachránce oblohy lv 3? :D to nedáva nejak zmysel
@ OrangEE « čtv 12:34 pm »
@LittleNessa,  čo ja viem pamätám si len to, že išli z vehlasu a z války.
@ TomasFoxx « čtv 12:34 pm »
ty beres vsechno hned agresivne
@ TomasFoxx « čtv 12:34 pm »
tvl ja v ty dobe snad ani nehral, to chci jen videt, klid
@ LittleNessa « čtv 12:33 pm »
Hned ze začatku co ty výzvy přidali šlo mít čudlaře a další ale nevadí :D tady si všichni všechno pamatují a ví
@ OrangEE « čtv 12:32 pm »
Teším sa
@ LittleNessa « čtv 12:32 pm »
Oka, NP :-D tak odpoledne až budu doma z práce klidně pošlu ..
@ TomasFoxx « čtv 12:32 pm »
@LittleNessa,  uka
@ OrangEE « čtv 12:31 pm »
@LittleNessa,  chcem, pretože keď som hrával predtým to tak nebolo, tak ma to veru zaujíma
@ LittleNessa « čtv 12:30 pm »
Chceš vidět screen jak mám textovou hodnost z první výzvy u rybaření? ty nesmysle ;-)
@ OrangEE « čtv 12:27 pm »
@LittleNessa,  btw hodnosti z výzev boli len grafické, hodnosti z vehlasu a války boli textové. čiže nezmysel :D
@ OrangEE « čtv 12:26 pm »
@LittleNessa,  och, textové som mal radšej než tieto hviezdičky
@ LittleNessa « čtv 11:39 am »
Textové hodnosti už nejdou nějaký ten rok. Myslím, že tenkrát se to zrušilo, protože některé názvy hodností z výzev byly moc dlouhé na to aby byly slovně vedle nicku postavy.
@ Revus « čtv 11:29 am »
Je tu někdo kdo přidával 3 talík skrz raznici? Na kolik pokusu vyšla?DÍk.
@ OrangEE « stř 11:58 pm »
@ChunjoKing,  by malo, maš pravdu :D ale nejde
@ ChunjoKing « stř 10:56 pm »
@OrangEE@OrangEE,  v launcheri hry v nastaveniach by to malo ísť
@ OrangEE « stř 6:37 pm »
Prečo nejdu písomne hodnosti?
@ Revus « úte 10:29 pm »
know how hry?
@ Bisky « pon 6:18 pm »
Vybraným testerům byly do SZ odeslány pozvánky na Discord. :hello:
@ Mionix « sob 7:36 pm »
@Revus,  Nezlobte se na mě, ale některé věci jsou know-how hry a tedy nesdělujeme jak to je. ;-)
@ TomasFoxx « pát 7:27 pm »
@Revus,  asi nikdo nevi kamo
@ Revus « pát 7:06 pm »
dik za odpoved
@ Borda91 « pát 4:31 pm »
Tak jsem si to tu pročetl a dodal bych pár bodů. 1. To že jde krále udělat se 109 ve střední po vyexpení na 110 už bylo hlášeno v době kdy se to stalo poprvé. To jest tuším rok 2021. V té době to ale fungovalo alespoň tak, že postava si udělala cb, zasvěcení a posunula se do velkých (počítáme klikání biologa a karmy). Bohužel se na to po zavedení generací nemyslelo. 2. To že můžeš po generaci hrát svým jménem za všechny chary je pěkné, bohužel v době kdy každý už ty postavy má založené se jménem které si stejně zvolil. 3. Obhajuješ tu sloupy. To že sloupy zničili ekonomiku je fakt a pokud ti přijde normální, že ti hráči to většinově prodali za reál a vydělali si na tom nemalé peníze ti přijde normální? 4. Velké války téměř umřeli. Jednou je více lidi v modré pak zase nejde nikdo. Bohužel na to jak to s PvP jde z kopce se poukazovalo dlouho a nic se nedělo a teď je dost pozdě. Není to tak dávno kdy v modré bylo 10+ a v red a žluté 8 lidi dohromady. 5. Bohužel lidi jako Nessa nepochopili účel středních válek a radši v nich zůstanou navždy. Proč tedy teď neválčíš velké války? Když máš "Plnohodnotné PvP" . Někoho tu osočuješ a tvrdíš lepší časy válek. Jdeš tedy střední válku 2x týdně. Opravdu si nenajdeš čas byť na jednu velkou válku. 6. Proč postavy které mají vše hotové jdou do těch středních? Protože si chtějí zahrát, ale ne do nekonečna tam být. Když se zlepší velké války vrátí se tam s generacemi tak proč by si ty války neužili tam když velké jsou teď jaké jsou. Ale pořád je tam rozdíl toho že oni tam mohou jít kdykoliv zpět. Což se u tebe a jiných dalších řici nedá. Protože pokud si byla za nově vyexpenou postavu, kam ji posuneš což má být účelem celé hry? Uděláš 105 bio skin a budeš dělat zasvěcko do nekonečna.
@ TomasFoxx « pát 3:20 pm »
@Soulicek,  ne ty jsi nejlepsi
@ Soulicek « čtv 10:59 pm »
stara cidonka bola najlepšia mapa ktorú kedy ekura mala tbh kto plakal že sa tam zabijaju PVM hráči bol na hlavu padnutý
@ Revus « čtv 10:05 pm »
Ahoj, ovlivnuje úspěšnost přidávání raznic ( třetí talisman) zručnost? Nebo čistá postava má uplně stejnou uspesnost jak zrucka P, diky
@ TomasFoxx « čtv 9:51 pm »
xdddd
@ Revus « čtv 9:50 pm »
zdegenerovany jsme vsichni az moc xd
@ TomasFoxx « čtv 9:50 pm »
nechce nekdo zgenerovat healera se spellama L? pujcil bych si ho na stredni valku
@ Revus « čtv 9:38 pm »
Ahoj, ovlivnuje úspěšnost přidávání raznic ( třetí talisman) zručnost? Nebo čistá postava má uplně stejnou uspesnost jak zrucka P, diky
@ LittleNessa « čtv 5:43 pm »
Nezajímalo to akorát 3 lidi, kteří si jedou zase to své ve velké war včetně tebe jako PvM hráče, který war nechodí vůbec :-D
@ LittleNessa « čtv 5:42 pm »
Bohužel fórum ekury nevyužívá dostatečný počet lidí, kteří tu střední válku hrají jako já.. Dej mi kontakt :-D ukážu ti screeny z DC i ze hry jak to co jsem tu psala nikoho nezajímá ... mile ráda ;-)
@ Relly « čtv 5:40 pm »
@LittleNessa,  No vidíš, takže něco jako tvůj názor ohledně středních, který se tu snažíš hájit už od úterka.
@ LittleNessa « čtv 5:38 pm »
Nemám tam dál nic, pro mě názor člověka, který používá PvP jen k zabíjení pvm hráčů ať ve staré CIDO nebo nedávno v entu nemá smysl, takže tak ... :-)
@ LittleNessa « čtv 5:37 pm »
To také jak říkáš, ale podle mého se to odebralo kvůli těm bojům, protože lidi co chodili jen war a byly v sobotu na prvním místě byly ohrožení právě tím, že se někdo šel posekat do cido.. Stačilo to udělat 1-2x si jít zabojovat a výsledek tabulky se hned otočil.
@ Relly « čtv 5:37 pm »
Ten drop byl právě kvůli tomu, že se tam loví a člověk riskuje. Já tam kupodivu taky chodil s PVM postavou, divné, co ? Tudíž i já padal na kouzlo. Tak co tam máš dál ?
@ Hakan « čtv 5:34 pm »
Koupě 20CB už je hodně dávná historie. To šlo když dobře hodně na začátku staré cido a taky hodně rychle se to odebralo, právě skrz rigování krále
@ LittleNessa « čtv 5:34 pm »
A jelikož tvojí postavu bohužel dobře znám i herně, vím že ji tam chodil hlavně lovit ... drop nastal až po trýznivém mučení pvmek co to vzali a odešli, protože se pvp hračum nemohli rovat

Who is chatting