Bonusy, část I. - Základní informace

Další návody, které nespadají do žádné z výše uvedených kategorií.
Nejužitečnější: Bonusy, část I. - Základní informace, Bonusy, část II. - Seznam bonusů, Seznam příkazů a kódů
Návody pro fórum: Jak se registrovat, Jak vyhledávat, Jak vytvořit tabulkový podpis

Odpovědět
Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Bonusy, část I. - Základní informace

Příspěvek od Electrix » pon 03. říj 2011 11:45:12

Bonusy, část I. - Základní informace
Co jsou?
Každá postava ve hře Ekura má možnost oblékat 8 unikátních částí výbavy. Jedná se o zbraň, přilbu, brnění, štít, boty, náramek, náhrdelník a náušnice. Každý z těchto předmětů má vlastní velice specifické vrozené vlastnosti, které závisí na tom, jaký typ postava používá. Například u náramku od Lv. 54 jsou to "Rychlost útoku +10" a "Šance na kritický zásah +10%". Kromě těchto bonusů má hráč možnost vložit do předmětu dalších 7 bonusů.

Jaké jsou druhy bonusů?
Těchto 7 bonusů se dále dělí do 2 hlavních skupin. V první z nich bonusy, kterým budeme pro přehlednost říkat unikátní, nicméně mezi hráči se mluví jednoduše o "bonusech". Je to zpravidla prvních 5 bonusů v předmětu a vyznačují se tím, že mohou nabývat u stejných vlastností různých hodnot. Například bonus "Silný proti zvířatům" může nabývat hodnot 2, 4, 6, 10, nebo 20%. Zvláštností této skupiny je, že každý typ předmětu (náramek, náhrdelník, zbraň, ...) má přesně definované, jaké unikátní bonusy může obsahovat. Například bonus "Max. ZB" je snadné natočit do bot, ale do náušnic jej nikdy nedostanete. Podrobněji se o tom rozepíši později.
Druhou velkou skupinou jsou PVP bonusy. Jsou to zpravidla poslední 2 bonusy v předmětu a jejich hlavní výhodou je, že každý typ bonusu má pouze jednu možnou hodnotu. Celkově se jedná o 20 bonusů zaměřených jak na souboj hráče proti hráči, tak na jeho boj proti příšerám. Tyto bonusy jsou nezávislé na typu předmětu, ve všech osmi částech výbavy tedy mohou být stejné.
Pokud předmět obsahuje méně, než 7 bonusů, lze od sebe unikátní a PvP rozlišit podle barvy písma, ta je u PvP bonusů světlejší a zářivější.

Unikátní bonusy. Co je potřeba?
První 4 z těchto unikátních bonusů se přidávají předmětem Zesílit předmět. Poslední, pátý unikátní bonus vložíte předmětem Mramor požehnaní. Je pravděpodobné, že se Vám první vložené bonusy nebudou zamlouvat, proto je vhodné použít předmět Začarovat předmět, která vymění všech 5 bonusů v předmětu za jiné. Až na výjimky nemůže předmět obsahovat 2 a vícekrát stejný typ unikátního bonusu, ani bonus, který už má daný předmět mezi trvalými vlastnostmi.
Obrázek Zesílit předmět - „Přidá unikátní bonus na jeden z tvých předmětů.“
Slouží k přidání jednoho z prvních 4 unikátních bonusů. Šance na přidání se pohybuje okolo 75%, ne zřídkakdy Vám tedy nějaký může selhat. Vzácně může padnout z příšery a poměrně často ze všech meteorů. Jeho cena v Item Shopu je 20 ks za 10 SD.
:idea: Přidány jsou bonusy pouze v nízkých hodnotách:
  • 40% šance na první (nejnižší) hodnotu bonusu;
  • 50% šance na druhou hodnotu;
  • 10% šance na třetí hodnotu;
  • 0% šance na čtvrtou i pátou hodnotu.
Obrázek Mramor požehnání - „Legendární požehnaná koule. Když má předmět 4 unikátní bonusy, přidá k nim ještě pátý.“
Slouží k přidání posledního (pátého) unikátního bonusu. Šance na úspěch je zde velice nízká, okolo 30%, takže je potřeba počítat s vyšší spotřebou. Tento předmět lze vzácně získat ze všech příšer a také z meteorů v bažině (Swamp). Další možností je Item Shop, předmět zde lze pořídit za 5 ks za 10 SD. Platí zde při přidání nízké hodnoty, stejné jako u Zesílit předmět.
Obrázek Začarovat předmět - „Změní unikátní bonusy jednomu z tvých předmětů.“
Slouží ke změně bonusů, získaných pomocí dvou výše zmiňovaných předmětů. Funguje tak, že postupně náhodně změní každý jednotlivý bonus na předmětu, na který ho použijete (tomuto procesu se mezi hráči říká protočení). Nemusíte se tedy bát, že byste o nějaké bonusy přišli, jak by mohl naznačovat jeho popis. Změna bonusů nemůže selhat, kamenem úrazu je fakt, že ani po protočení bonusů nemusíte být s těmi novými spokojeni, proto je někdy potřeba mnoho těchto předmětů pro dosažení kýženého výsledku (šance se liší podle typu předmětu). Cena u skladníka je 1.000.000 Yangů a stejně jako ostatní předměty lze i tento poměrně vzácně získat dropem z nestvůr a také z meteorů ve Swampu (bažině). V Item Shopu za 20 ks zaplatíte 8 SD.
:idea: Při změně bonusu jsou následující šance:
  • 0% šance na první (nejnižší) hodnotu bonusu;
  • 10% šance na druhou hodnotu bonusu;
  • 40% šance na třetí hodnotu bonusu;
  • 35% šance na čtvrtou hodnotu bonusu;
  • 15% šance na pátou (nejvyšší) hodnotu.
:idea: Pokud použijete tento předmět na zbraň s vrozenými unikátními bonusy (např. Průměrná škoda a Poškození schopností), tyto se také změní spolu s ostatními na nové hodnoty. Dokonce se může stát, že jeden z těchto dvou bonusů ze zbraně zmizí, protože bude mít nulovou hodnotu.
:!: Unikátní bonusy vzhledů zbraní a převleků brnění nelze tímto předmětem změnit, jsou pevně dané.

Možné bonusy a jejich maximální hodnoty pro jednotlivé typy výbavy:
Obrázek Boty (celkem 18 typů unikátních bonusů):
  • ObrázekObranné:
    • Obrana +15 ( :!: kromě bot od Lv. 59 a 80);
    • Odolnost proti dýkám 15%;
    • Odolnost proti mečům 15%;
    • Odolnost proti obouručním 15%;
    • Odolnost proti šípům 15% ( :!: kromě bot od Lv. 29 a 65);
    • Odolnost proti vějířům 15%;
    • Odolnost proti zvonům 15%.
  • ObrázekOstatní:
    • 10% šance na kritický zásah;
    • 15% šance vyhnout se šípům ( :!: kromě bot Lv. 51 a 70);
    • 20% šance na bonus BZK ( :!: kromě bot Lv. 43 a 80);
    • 20% šance na dvojnásobek Yangů;
    • Max. MB +2000;
    • Max. ZB +2000;
    • Rychlost pohybu +20 ( :!: pouze boty Lv. 145);
    • Rychlost útoku +8 ( :!: kromě bot Lv. 134);
    • Šance na bezvědomí: 8%;
    • Šance na zpomalení 8%.
Obrázek Brnění (celkem 15 typů unikátních bonusů):
  • Obrázek Útočné:
    • Hodnota útoku +50.
  • Obrázek Obranné:
    • Odolnost proti dýkám 15%;
    • Odolnost proti magii 15% ( :!: kromě brnění od Lv. 66-70*);
    • Odolnost proti mečům 15%;
    • Odolnost proti obouručním 15%;
    • Odolnost proti šípům 15%;
    • Odolnost proti vějířům 15%;
    • Odolnost proti zvonům 15%;
    • Odolnost proti zapálení 15%.
  • Obrázek Ostatní:
    • Šance reflektovat tělesný útok 10%;
    • Max. MB +2000;
    • Max. ZB +2000 ( :!: kromě brnění od Lv. 105 a 145);
    • Rychlost kouzel +20;
    • Šance převzít MB 10%;
    • Šance převzít ZB 10%.
* Bonus Odolnost proti Magii do tohoto brnění nelze natočit, ale je možné ho získat rozbitím Vodního brnění +0 přes pergamen.

Obrázek Náhrdelníky (celkem 16 typů unikátních bonusů):
  • Obrázek Obranné:
    • Odolnost proti dýkám 15%;
    • Odolnost proti mečům 15%;
    • Odolnost proti obouručním 15%;
    • Odolnost proti šípům 15% ( :!: kromě zlatého náhrdelníku);
    • Odolnost proti vějířům 15%;
    • Odolnost proti zvonům 15%.
  • Obrázek Ostatní:
    • 10% šance na kritický zásah;
    • 10% šance na pronikavý zásah ( :!: kromě nebeských náhrdelníků);
    • 20% šance na bonus BZK;
    • 20% šance na dvojnásobek Yangů;
    • Max. MB +2000;
    • Max. ZB +2000;
    • Obnovení MB +30% ( :!: kromě křišťálových náhrdelníků);
    • Obnovení ZB +30% ( :!: kromě ametystových náhrdelníků);
    • Šance na bezvědomí: 8%;
    • Šance převzít MB 10%.
Obrázek Náramky (celkem 15 typů unikátních bonusů):
  • Obrázek Útočné:
    • Silný proti ďáblu +20%;
    • Silný proti ezoterikům +20%;
    • Silný proti ještěrům +20%;
    • Silný proti lidem +10%;
    • Silný proti neusmrceným +20%;
    • Silný proti orkům +20%;
    • Silný proti zvířatům +20%.
  • Obrázek Obranné:
    • Odolnost proti Magii 15%;
    • Odolnost proti zapálení 15%.
  • Obrázek Ostatní:
    • 10% spálit MB;
    • 10% šance na pronikavý zásah;
    • 20% šance, nechat dvojnásobně spadnout předměty;
    • Max. MB +2000 ( :!: kromě náramků s tímto bonusem);
    • Max. ZB +2000 ( :!: kromě náramků s tímto bonusem);
    • Šance převzít ZB 10% ( :!: kromě zdobeného bílozlatého náramku).
Obrázek Náušnice (celkem 17 typů unikátních bonusů):
  • Obrázek Útočné:
    • Silný proti ďáblu +20%;
    • Silný proti ezoterikům +20%;
    • Silný proti ještěrům +20%;
    • Silný proti lidem +10%;
    • Silný proti neusmrceným +20%;
    • Silný proti orkům +20%;
    • Silný proti zvířatům +20%.
  • Obrázek Obranné:
    • Odolnost proti dýkám 15%;
    • Odolnost proti mečům 15%;
    • Odolnost proti obouručním 15%;
    • Odolnost proti šípům 15%;
    • Odolnost proti vějířům 15%;
    • Odolnost proti zvonům 15%.
  • Obrázek Ostatní:
    • 10% spálit MB;
    • 20% šance, nechat dvojnásobně spadnout předměty;
    • Odolnost proti jedu 5%;
    • Rychlost pohybu +20.
Obrázek Přilby (celkem 18 typů unikátních bonusů):
  • Obrázek Útočné:
    • Silný proti ďáblu +20%;
    • Silný proti ezoterikům +20%;
    • Silný proti ještěrům +20%;
    • Silný proti lidem +10%;
    • Silný proti neusmrceným +20%;
    • Silný proti orkům +20%;
    • Silný proti zvířatům +20%.
  • Obrázek Obranné:
    • Obrana +15;
    • Odolnost proti Magii 15%;
    • Odolnost proti zapálení 15%.
  • Obrázek Ostatní:
    • 15% šance vyhnout se šípům;
    • Obnova MB +30%;
    • Obnova ZB +30%;
    • Rychlost útoku +8;
    • Šance na otrávení: 8%;
    • Šance převzít MB 10%.
Obrázek Štíty (celkem 17 typů unikátních bonusů):
  • Obrázek Útočné:
    • Silný proti ďáblu +20%;
    • Silný proti ezoterikům +20%;
    • Silný proti ještěrům +20%;
    • Silný proti lidem +10%;
    • Silný proti neusmrceným +20%;
    • Silný proti orkům +20%;
    • Silný proti zvířatům +20%.
  • Obrázek Obranné:
    • Ochrana proti bezvědomí;
    • Ochrana proti zpomalení;
    • Šance odvrátit tělesný útok +15% ( :!: kromě štítů Lv. 81 a 136).
  • Obrázek Ostatní:
    • Šance reflektovat tělesný útok 10% ( :!: kromě štítů Lv. 81 a 145);
    • 20% šance na bonus BZK;
    • 20% šance na dvojnásobek Yangů;
    • Inteligence +12;
    • Pohyblivost +12;
    • Síla +12;
    • Životní energie +12.
Obrázek Zbraně (celkem 21 typů unikátních bonusů):
  • Obrázek Útočné:
    • Poškození schopností ±30% ( :!: pouze u zbraní Lv. 30, 57, 75 a 100-108);
    • Průměrná škoda ±60% ( :!: pouze u zbraní Lv. 30, 57, 75 a 100-108);
    • Silný proti ďáblu +20%;
    • Silný proti ezoterikům +20%;
    • Silný proti ještěrům +20%;
    • Silný proti lidem +10% ( :!: pouze zbraně, které nemají tento bonus vrozený*);
    • Silný proti neusmrceným +20%;
    • Silný proti orkům +20%;
    • Silný proti zvířatům +20%.
  • Obrázek Obranné:
    • Obrana +15.
  • Obrázek Ostatní:
    • 10% šance na kritický zásah;
    • 10% šance na pronikavý zásah;
    • Inteligence +12;
    • Pohyblivost +12;
    • Rychlost kouzel +20 ( :!: kromě vějíře Lv. 70);
    • Síla +12;
    • Šance na bezvědomí: 8%;
    • Šance na otrávení: 8%;
    • Šance na zpomalení 8%;
    • Životní energie +12.
* I do zbraní Lv. 80 a 90 s vrozeným bonusem Silný proti lidem lze tento bonus dostat, stačí jej natočit do zbraně Lv. 65 a poté tuto zbraň překovat.

Obrázek Vzhledy zbraní (celkem 7 typů unikátních bonusů):
  • Obrázek Útočné:
    • Silný proti ďáblu +20%;
    • Silný proti ezoterikům +20%;
    • Silný proti ještěrům +20%;
    • Silný proti lidem +5%;
    • Silný proti neusmrceným +20%;
    • Silný proti orkům +20%;
    • Silný proti zvířatům +20%.
Obrázek Převleky brnění (celkem 3 typy unikátních bonusů):
  • Obrázek Ostatní:
    • 6% šance na bonus BZK;
    • 6% šance na dvojnásobek Yangů;
    • 6% šance ukořistit předměty.
Speciální bonusy (alias PvP bonusy). Jak je získat?
Protože se jedná o jiné bonusy, nakládá se s nimi také pomocí speciálních předmětů. K přidání PvP bonusu slouží Uhranutá věc, s tím, že maximálně může mít předmět 2 PvP bonusy. Ke změně PvP bonusů Požehnaná věc. Stejně jako u unikátních bonusů, ani zde nemohou být dva stejné speciální bonusy, avšak na trvalé vlastnosti předmětů se nehledí (takže např. Ebenové náušnice, které mají Max. ZB jako vrozený bonus, mohou mít Max. ZB i ve speciálních bonusech).
Obrázek Uhranutá věc - „Přidá speciální bonus na jeden z tvých předmětů.“
Slouží k přidání jednoho ze dvou možných unikátních bonusů. Tento předmět tedy nikdy neselže. Vzácně může vypadnout z příšer a častěji pak ze všech meteorů. Cena v Item Shopu je 9 SD za 20 ks.

Obrázek Požehnaná věc - „Změní speciální bonusy jednomu z tvých předmětů.“
Předmět, sloužící ke změně PvP bonusů v předmětu. Stejně jako Začarovaný předmět bonusy pouze vymění, takže se není potřeba obávat např. snížení počtu PvP bonusů. Tyto PvP bonusy jsou nezávislé na těch unikátních, stejně tak jejich hodnota se výrazně liší. Cena u skladníka je 2.000.000 Yangů, stejně jako předešlé předměty je možné požehnanou věc získat z příšer a poměrně často padá také z meteorů v Bažině (Swamp). V Item Shopu lze pořídit 20 ks za 9 SD.

Seznam PvP bonusů:
  • Odolnost proti útokům válečníků 10%;
  • Odolnost proti útokům surů 10%;
  • Odolnost proti útokům ninjů 10%;
  • Odolnost proti útokům šamanů 10%;
  • Silný proti válečníkům 10%;
  • Silný proti surům 10%;
  • Silný proti ninjům 10%;
  • Silný proti šamanům 10%;
  • Silný proti příšerám +10%;
  • Max MB +1000;
  • Max ZB +750;
  • Hodnota útoku +75;
  • Rychlost útoku +5;
  • Rychlost pohybu +12;
  • 8% šance na kritický zásah;
  • 8% šance na pronikavý zásah;
  • Životní energie +8;
  • Inteligence +8;
  • Síla +8;
  • Pohyblivost +8.
Pro případ, že předmět obsahuje 2 PvP bonusy pak platí:
  • Šance na natočení 1 libovolného PvP bonusu je 1:10
  • Šance pro natočení přesné kombinace dvou libovolných PvP bonusů je 1:190
  • Šance na natočení dvou libovolných PvP obran, je přibližně 1:32
  • Šance na natočení 2 PvP obran s tím, že jedna je předem daná, je přibližně 1:63
Pokud dané číslo vynásobíte dvěma miliony (cena za požehnanou věc), zjistíte tak, kolik Yangů byste měli průměrně spotřebovat na takové točení.

Způsob počítání s bonusy:
Je důležité alespoň zhruba vědět, jakého výsledku dosáhneme kombinací dvou a více bonusů. Většinou je totiž nelze jednoduše sečíst, mechanismus hry tak nefunguje!
Všechny výpočty na Ekuře fungují na tzv. řetězovém principu s tím, že (zjednodušeně) jako první proběhnou výpočty u útočníka (hodnota útoku / mag. hodnota útoku, bonusy silný proti, biologické výhody), následně pak u obránce (hodnota vyhnutí, odolnost proti poškození schopností, obrany proti zbrani a charu, odečtení obrany) a na závěr se započítá průměrná škoda (příp. poškození schopností) útočníka. Tento princip naznačuje jeden zásadní fakt, a to ten, že obranné bonusy ve stejné hodnotě vždy svým "efektem" předčí bonusy útočné, protože se počítají jako procentuální srážka z vyššího základu. Zjednodušeně řečeno, 10% silný proti válečníkům bude mít u postavy bez věcí menší efekt, než 10% obrana proti útokům válečníků.

Uvedeme si příklad: Ninja Vám černolistými dýkami s poškozením schopností 17% bere jedovatým oblakem (mag. útok) 5000 ZB, nasadíte si Tygří štít+9 (20% obrana proti ninjům). Za předpokladu, že žádný z vás nemá další obranné ani útočné bonusy, se jeho škoda se sníží na 5000 x 0,8 = 4000. Poté se ninja rozhodne, že si vezme tytéž dýky, ale s kamenem +4 na Vás (+25%). Výsledná škoda bude 5000 x 0,8 x 1,25 = 5000. Všimněte si, že přes, použití kamene s vyšší procentní hodnotou (25% v dýce proti 20% ve štítu), Vám bude ninja ve výsledku způsobovat stejné poškození, jako by jste na sebe žádný bonus neměli. Trošku jiná situace by byla u fyzického útoku, kde je potřeba ještě před samotným násobením, nebo dělením škody odečíst obranu soupeře (to laicky řečeno otupí obranné bonusy tak, že jsou méně účinné, než proti magii).
:idea: Při podobných výpočtech také nezapomínejte započítat odměny za biologické úkoly.

Tím se dostáváme ke kombinaci stejných bonusů, které je až na výjimky vždy potřeba mezi sebou sčítat. Jestliže máme útok 1000 a 2x 20% bonus proti nepříteli, bude náš celkový útok roven 1000 x (1 + [2 x 0,2]) = 1400, tedy o 40% více. Stejně tak, pokud na nás někdo útočí fyzickou silou 2000 a máme 3 krát 15% proti jeho zbrani bude celkové poškození sníženo přibližně na 2000 x (1 - [3 x 0,15]) = 1100, což je mimochodem o 45% méně. Tady se už ale dokonale přesného výsledku nedobereme, protože zde významnou roli hraje i fyzická obrana.

Různé typy bonusů jsou pak rozděleny do jakýchsi pomyslných přihrádek, které se mezi sebou vzájemně násobí. V jedné přihrádce jsou pospolu například PvP obrany s obranami biologů 85 a 110, v druhé pak bonusy silný proti lidem společně s biologem 90 a tak dále. Způsob výpočtů s bonusy je poměrně složitý proces, který asi nepůjde slovně popsat tak, aby jej někdo pochopil. Snad pro ten účel poslouží lépe následující bloková schémata.
Seknutí:
Melee.png
Výstřel šípu:
Arrow.png
Kouzlo:
Spell.png
A to by myslím k teorii bonusů skoro stačilo. Pokud si myslíte, že je potřeba cokoliv dodat, nebo dovysvětlit, napište mi ObrázekPM.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
@ KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
Z mrazíka sem teď dostal prut 5kk a 2 požehy, to je bizár. Chci vidět, kdo vám to bude hrát příští rok :_D
@ Takashiro « čtv 8:57 am »
Kedy bude nejaky ten bonus na SDčka?
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Dnešní údržba je posunuta na 11h.
@ Mionix « úte 8:58 am »
@Relly,  Mohu s vámi souhlasit, i support je důležitý, ale nic s tím nezmohu.
@ Relly « pon 6:14 pm »
@Mionix,  Co se týče hodin práce jednotlivých gm na eventech, to hráč posoudit nemůže. Muže a nemusí to tak být. Nicméně je ve hře tolik GM a nepřijde mi Ok, ze se na tickety čeká pomalu čtvrt roku. Beru, že se třeba podílí částečně na hře, co se eventu tyče. Osobně si myslim, že to tam delaji jen někteří a zbytek se veze, ale nevadí, to hráč nevidí jak ten ticket systém. Ale ona ta podpora (support) by měla též fungovat, je to jakási součást te práce a to mi přijde, že to tu nefunguje vůbec.

Who is chatting