War říší a PVP návrhy na oživení

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
xXFasterXx
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 234
Registrován: úte 17. kvě 2011 12:24:03
Dal poděkování: 100 poděkování
Dostal poděkování: 154 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od xXFasterXx » úte 17. čer 2014 15:06:42

l
Nippousek píše:faster-např 4x každá postava z říše s největším počtem dmg a dmg,co bys dostal by se taktéž mohl odečíst.. :)
Tak som to aj myslel, len sa mi to už nechcelo písať, je tam ešte veľa možností a prípadných nezrovnalostí ako sa to dá doladiť.

S viazaním odmien na CB nesúhlasím. CB majú plniť len reprezentatívnu úlohu.

Je tu ale jedna možnosť: Čo ak by sa cb pridelovali nie podľa posledného zásahu, ale podla % ? Mám na mysli, že ten ktorý danej postave uberie najviac života (v % -> 100% celý jeho život) tak ten dostane cb :). Viete, zrazu by ľudia pochopili, že to nie je iba o obrane ale aj o útoku! A o to ide. Nie že budete nesmrteľní všetci :) Zoberte si, čo spôsobilo pridanie dračieho náramku? Namiesto toho, aby ste mali 3500 hp a 9% útok schopností, máte 4200 hp a 14% obranu schopností.. To je len jedna z príčin /terminátorstva/.
What doesn't kill you makes you stronger.

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Eldik » úte 17. čer 2014 15:10:20

Mithra píše:Zatím se většina příspěvků točí pouze kolem války říší. Z těch několika posledních příspěvků poměrně jasně vyplývá, že kvůli 3 hodinám týdně ve válce říší se prostě PvP dělat nevyplatí (nesdílím tento názor - pouze konstatuji fakta, jak mi vyplynula z vaší diskuze). Spíše bych uvítal nápady, jakým způsobem udělat z PvP potřebnou složku běžné hry a nikoliv jen záležitost zábavy v omezeném čase.
Tímto se pokouším naznačit, že PvP obecně a Válku říší považuji za dvě rozdílná, byť úzce související témata. Daleko palčivější je pro mě ale problém toho obecného PvP ve hře.
Pokud by se nám podařilo zakomponovat PvP systém více do obecné hry, tedy z něj pro postavu udělat podobnou "nutnost" k postupu vpřed jako z PvM (a to už od nízkých levelů), pak by se to jistě odrazilo i na účasti ve válkách říší. Otázka je jak to udělat citlivě.

Zatím bohužel platí to co tvrdí mnoho hráčů. "PvP nedělám, protože ho k ničemu nepotřebuju".

V tom případě by nebylo od věci udělat NPC příšeru ( postavu ) , na kterou by bylo potřeba pvp. Nevím teda jak tohle fugnuje, ale mohlo by to být něco ve smyslu " příšera s pvp ", obrana na ni by fungovala jedině war/ninja/sura/šaman a dále meče/dýky/obou/ atd. A tak následně i útoky " Silný proti šaman/war/ninja/sura ".
Vím, že tohle se mi píše hezky, problém bude asi něco takového vytvořit.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Clon3D
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 128
Registrován: pon 19. črc 2010 13:42:06
Bydliště: CHUNJO
Dal poděkování: 226 poděkování
Dostal poděkování: 206 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Clon3D » úte 17. čer 2014 15:13:40

Také nevidím problém moc v těch válkách, tady jde spíše o to, že mnoho lidí pvp nedělá vůbec. Pvm každý udělat musí, ale pvp už udělá jen pár lidí jelikož za to nic není a nic je do toho ani nenutí. Ta hra byla tvořena o boji mezi třemi říšemi jenže, když se tu někdo mezi sebou začne napadat na "pvm?" mapách slyší akorát urážky, různé kecy na fóru atd.. Prostě mnoho hráčů se letí jenom někam "vybrečet", ale že by začali něco dělat s pvp výbavou to né - ono je totiž mnohem rychlejší a levnější pomluvit toho útočníka všude kde se dá než, aby si udělali pvp výbavu a vrátili jím to se vším všudy. :fight: Také mi přijde, že je tu velký problém u cechů. Ono kdyby byli nějaké pěkné odměny vznikne tu mnohem více lepších cechů a dost hráčů to možná i navnadí udělat si pvp výbavu, aby svému cechu pomohli. Prostě by to tu podle mě chtělo udělat nějaký lepší systém válek cechů a nějaké ty odměny (teď za vyhranou válku cechů člověk dostane 5x červenej elík M). Když lidé uvidí, že za to jsou pěkný věci a hlavně si zaválčí i mnohem lépe než ve válkách. Jenže hlavní problém tu je ten systém. Chtělo by to ze začátku asi nějaký turnaj udělaný normálně přes fórko - udělat to v nějakým čase, který by vyhovoval nejvíce hráčům a propagovat to ve hře. :-)
I teď je docela dost velká sledovanost válek cechů (když tedy někdy nějaká je) a myslím, že přes ty války by se dalo dostat dost lidí k pvpéčku. :-)
Obrázek ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Malchus » úte 17. čer 2014 15:56:06

Já mám cechovní války možná nejradši z celého pvp. Možná by trochu pomohla úplně jednoduchá věc. Na webu seznam cechů, které jsou připraveny válčit.
Vůdce by vyplnil název cechu (jméno vůdce) a ostatní by věděli, komu napsat, kdo má chuť si zaválčit, koho zkusit vyzvat a že tam je nějaká naděje, že výzvu přijme.

EDIT: Jsem hlava zapomětlivá. Jediný problém vidím v tom jak ověřit, že vyplňovatel je skutečně vůdcem cechu. Aby se nedalo podvádět a psát úmyslně jiné cechy.
Obrázek

skladnikovi
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 24
Registrován: sob 16. lis 2013 10:30:28
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 8 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od skladnikovi » úte 17. čer 2014 16:35:12

Spíš nějaké turnaje cechů s tučnou odměnou, za to bych se taky vůbec nezlobil. ať už celotýdení, s nedělím vyvrcholením, či jen jedna krátká záležitost..

Uživatelský avatar
Nippousek
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 409
Registrován: pon 06. led 2014 19:01:10
Dostal poděkování: 150 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Nippousek » úte 17. čer 2014 16:37:19

mám pocit,že něco takového dělal cech reoff..
já bych byl pro každé zpestření pvp..
Definitivní konec, aktivní pouze na fórku !

Aeglaea
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 3
Registrován: ned 15. čer 2014 14:12:12
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Aeglaea » úte 17. čer 2014 16:45:50

Omlouvám se ale vubec sem nečetl co se tu psalo...nechce se mi... :/
Spoiler:
1.Mrzí mě, že jediná pvp akce je jenom 3x do týdne a to ješte v přesne vymezený čas. (trochu to predurčuje že server je spíše pvm...) A tudiž v "období míru" mezi říšema kdy se hrači navzajem na žadnych mapach moc nezabijej spousta lidí nemá vubec duvod delat pvp.
2.Samozrejme že s nezajmen souvisi i odmeny, ty co jsou momentalne tak jsou vcelku už nezajimave a taky v dost špatný čas. Itemy, ktere se daji koupit za CB, škoda mluvit (cesta cez pvm je proste rychlejší a lepší bohužel).
3.Obmeny typu hodnotné veci (jako vybava na pvp a podobne) určite už napadla ale zrejme se jim nelíbi (mě osobne by zajímalo PROČ?). A jiný odmeny typu ruzne vyzáže na postavičky tu již taky byli, a taky se asi nelíbí.
4.Takže asi forma nalákaní lidí na pvp tím, že by zato neco meli zrejme se tu nikdy neujme. Což je škoda, protože když me baví pvp tak si na to aby k tomu onomu aktu prišlo musím moc a moc a moc dropovat a potom až jít do war...bojovat. Kdyžto kdyby se pvp veci ziskavali pvpčkem (a jenom ku tomu neco cez pvm(male´prilepšení)) tak bych si klidne stale mohl bojovat a bovjovat a užil bych si zábavu misto nudy s popelníkem na mezerníku.

5.Pokud se nepletu, tak spouste lidí vadí, žepri jsi nemužou tedka zabojovat ve war (maj low veci podle nich). Co tak pro nás udelat neco jako souboje 4vs4, nebo 8vs8 nebo tak nejak ?? System bych si predstavoval uplne jednoduše človek by odkliknul ukol, že se takového souboje chce zoučastnit a pak čeká, až mu systém vyhledá adekvátni spolubojovníky a soupeře (bud podle výbavy pokud by to šlo, nebo podle dosahovaných výsledku). Tudíž by bojovali zruba stejne silný hráči proti sobe.
Nebo by si už predem založili skupinu a vudce skupiny by odkliknul že chce jít bojovat do arény a opet by systém vyhledal adekvátní soupere.
Nebo by šlo udelat to samé ale pro cechy, proste by systém vyhledal adekvatni soupeře pro presne stanovený počet lidí nebo sílu cechu.

Takže by lidi mohli klidne bojovat i bez vecí a systém by vždy vyhledal jako soupeře nekoho kdo taky bojuje bez veci (nebo dosahuje stejné výsledky). Tudiž by si každdy dozajista užil spoustu prče, pokud by tedy chtel. (Nekdo možno netouží po stejne silném soupeři...)

Doufám, že jsem se moc nerozepsal, spíš jsem chtel napsat jen takové myšlenky, nežli úplne promylené návrhy(to mužu pozdej pokud by byl zájem...

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1256 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Cepino » úte 17. čer 2014 17:05:40

xXFasterXx - ty právě v tom ocenovani zabiti vymyslis veci, ktere jdou proti vsemu. Pokud budu davad bod jen tomu, kdo sebere nejvíce života, tak si hráči s prumernou a podprumernou vybavou ani neskrtnou. Tím naopak zvýhodníš ty co už jsou dneska TOP a ostatní z boje vyřadíš. To je padlé na hlavu. V tuto chvíli, jak je to nastaveno, tak alespoň i ten malý šmoula s lv 95 má šanci na to získat nějaké to CB a být pro tu říši užitečný, v tvém systému by to půlka dnešních PvP hráčů mohla zabalit.
Druhá věc, PvP turnaje Cechů - musíte si také uvědomit, že je tu spousta hráčů, kteří prostě třeba nechtějí být v nějakém cechu, ale PvP mají rádi, proto věc i odměny se musí dělat i pro jednotlivce stojícího o PvP.
Něco jsem postřehl z toho co psal Malchus, už kdysi jsem tu navrhoval, aby ve statistikách byl u hráče i název cechu a speciálně označen by byl i vůdce, kvůli vyhlašování válek, dost by to hru usnadnilo. Dále netuším jak je to složité, ale mohla by ve statistikách být i ikonka zelená Online, červená Ofline, stejně jako vidíte kdo je na foru. Tot pro ty, kteří stojí o války cechů.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Malchus » úte 17. čer 2014 17:10:09

To by bylo hezké, ale těžko půjde udělat, aby ti systém vyhledal rovnocenné soupeře. Podle čeho ? Systém ti bude načítat a porovnávat bonusy, které máš zrovna na sobě ? Co když si prohodím věci ?

Jinak souhlas s Cepino, bylo by lepší vymýšlet jednoduché a realizovatelné věci.
Obrázek

Aeglaea
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 3
Registrován: ned 15. čer 2014 14:12:12
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Aeglaea » úte 17. čer 2014 17:26:53

Malchus píše:To by bylo hezké, ale těžko půjde udělat, aby ti systém vyhledal rovnocenné soupeře. Podle čeho ? Systém ti bude načítat a porovnávat bonusy, které máš zrovna na sobě ? Co když si prohodím věci ?

Jinak souhlas s Cepino, bylo by lepší vymýšlet jednoduché a realizovatelné věci.
Nuž je škoda že netušíme co zde GM maj za schopnosti a dovednosti.

Pokud je možné načíst výbavu tak treaba by se ti zamkla spusobem jako tomu je ted když sleduješ war nebo jsi v OX.

Podle čeho vyhledávat soupeře ?
V první řade podle lvl, a pak zisk bodu za vyhru(ktere nemusí nikdy hráči v živote videt-systémová promená pro porovnávání statistik). Ono by se dalo predpoklada tže by do toho šel človek na maximum aby vyhrál. A pak za výhru udelit body za udeleny dmg, utrženy dmg, počet zabiti, počet smrti(jestli by se dao oživovat)/trvani soubje, všehno hezky sčist v pomeru a pak maš neake body. Za vyhru plus za prohru minus. A pak máš proti sobe nekoho kdo dosahuje zhruba stejné výsledky. Vše závisí jen od toho jake udaje se daji vytahnout ze systemu bez toho aniž by to moc lagovalo... ale to naštesti neni moje práca já jen vím, že jinde to de ;)

P.S.: pokud by nekoho napadlo napriklad x prohrat a pak jednou vyhrát proti slabším hračum, tak se ten systém dá nastavit tak že ten pomer je 1:10 a podobne ;)

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « úte 7:58 am »
@noxforko,  zeptám se.
@ noxforko « pon 8:19 pm »
Půjde koupit klobouk v IS?
@ RAMHH « pon 5:15 pm »
Ale abych jen nerypal, kdyz se to rozbije, tak v chatu se pise "To je podivne". A zda se, ze v ten moment nefunguji ty omezeni spawnuti metinu kdyz je v blizkosti dalsi a ten timeout. Skoro jako by to propadlo nejakym switchem/ifem na nejaky fallback, se kterym se uz ale ani realne nepocita :D
@ RAMHH « pon 1:47 pm »
@qSTRoNgMANp,  Atomicky as in muze nahodne vybouchnout po random updatu ohledne eventu? :D
@ qSTRoNgMANp « pon 8:53 am »
Jak se toto může rozbít? :D Vše to musí být napsaný atomicky správně ne? :D
@ Akyl26 « ned 10:14 pm »
@Mionix,  Bažiny byli teďka bez problémů, ale ďábelský 2/6 zbytek Lv 20-40 nechápem..
@ cleo « ned 7:19 pm »
@Mionix,  v poušti z těžkých meteorů se spawnuly meteor duše a meteor tmy....
@ Mionix « ned 3:41 pm »
@Akyl26,  Ještě je tu jedna možnost, že to dělá zákaz spawnu meteorů u spawnou daných říší. Zkuste raději popojet dále od spawnů. Každopádně zatím tomu nemůžeme přijít na kloub.
@ Mionix « ned 3:36 pm »
@Akyl26,  Tak zakopaný pes je asi jen v CH1. Vyzkoušejte CH2 nebo 3 nebo 4. Tam by to zlobit nemělo.
@ Mionix « ned 3:34 pm »
@Akyl26,  děkuji
@ Akyl26 « ned 3:05 pm »
@Mionix,  Poblíž portálu ve Velké poušti a poblíž nikde nic. A dělalo to víc lidem, co jsem potkal. I ďábelský házel občas lehký nebo střední.
@ Mionix « ned 3:03 pm »
@Elear@Akyl26,  nebyli jste poblíž májky? Tam to zlobí, jinak by nemělo. @cleo,  pravděpodobně se vám postava neodhlásila ze hry a po vypršení času vám ji to hodilo do chrámu.
@ cleo « ned 12:11 pm »
a není vůbec vtipné, když nechám postavu ve swampu a druhý den jí najdru v chrámu útrapy
@ Akyl26 « ned 12:06 pm »
Je vcelku vtipné házet bažiny a objevují se tmy, žárlivosti apod.. :D
@ Elear « ned 12:03 pm »
A z ťažkých padajú normálne a ľahké meteory
@ TomasFoxx « ned 10:24 am »
prej někdo přivolává meteory bažin a padaj mu z toho těžký a lehký, asi to ještě není uplně opraveny :D
@ Lejno « ned 9:58 am »
to, že je rýchlo nabitá neznamená, že sa jej menila doba pôsobenia, takže nerozumiem kde by mal byť problem
@ Mionix « ned 9:26 am »
@ O3VRS « ned 9:24 am »
Ahoj proč je u auráka tak rychlé nabíjení aury? :(
@ Mionix « ned 7:55 am »
@cleo,  Možná dnes ráno. Měla by být mimořádná krátká údržba.
@ Lampiiik « ned 2:04 am »
@cleo ani v kerindore a swampe?
@ cleo « sob 10:43 pm »
@Mionix,  kdy půjdou házet meteory prosím, nejdou vůbec nikde
@ KynutaBuchta « sob 5:46 pm »
Dobrý den, dáme opět soutěž MS v ledním hokeji 2024-Maraton? Poslední tato soutěž byla v roce 2019. Navrhuji, každý co zápas z CZ/SK to otázka. 🏒🙋🏼‍♀️ MS trvá od 10.-26.5.2024 ❤️
@ Betty « sob 9:13 am »
Tabule se asi neopravila? Po relogu se znovu ukáže čas, který se odečítá ale před relogem či třeba portem už to psalo že se muže jít hledat :D Případně stačí odjet a už je tam zase najednou čas :D
@ schvarz « pát 9:46 pm »
8mi, 2ěma, 1ednou a já nevim co ještě
@ schvarz « pát 9:46 pm »
čekám na den, kdy se lidi naučí psát číslovky
@ Takashiro « pát 8:13 am »
MoCKeR píše: Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
tak to hop stop, su tu aj novacikovia plny energie, chutou hrat a investovat nech to frči jak ma
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?

Who is chatting

offline Mionix