Tak som to aj myslel, len sa mi to už nechcelo písať, je tam ešte veľa možností a prípadných nezrovnalostí ako sa to dá doladiť.Nippousek píše:faster-např 4x každá postava z říše s největším počtem dmg a dmg,co bys dostal by se taktéž mohl odečíst..
S viazaním odmien na CB nesúhlasím. CB majú plniť len reprezentatívnu úlohu.
Je tu ale jedna možnosť: Čo ak by sa cb pridelovali nie podľa posledného zásahu, ale podla % ? Mám na mysli, že ten ktorý danej postave uberie najviac života (v % -> 100% celý jeho život) tak ten dostane cb . Viete, zrazu by ľudia pochopili, že to nie je iba o obrane ale aj o útoku! A o to ide. Nie že budete nesmrteľní všetci Zoberte si, čo spôsobilo pridanie dračieho náramku? Namiesto toho, aby ste mali 3500 hp a 9% útok schopností, máte 4200 hp a 14% obranu schopností.. To je len jedna z príčin /terminátorstva/.