Chyby v nové verzi

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Zamčeno
RoxBorn
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 183
Registrován: úte 05. črc 2011 15:42:32
Dal poděkování: 93 poděkování
Dostal poděkování: 42 poděkování

Re: Chybné v novej verzií

Příspěvek od RoxBorn » stř 31. pro 2014 10:07:25

CreeeQ píše:
Chyumgo píše:Další chyba, hra si stále nepamatuje naposledy použitou postavu.

Edit: Nepotvrzeno.
/Script
Já to potrvuji. Na jednom z mých účtů mi to po přihlášení vždycky najede na pozici, kde žádná postava není (mám tam jednu postavu). Na jiných účtech ovšem problém nemám.

Po přihlášení ano... hra si pamatuje jen poslední použitou postavu po změně ch pokud vypneš klienta a znovu zapneš nepamatuje si hra nic ...

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Chyby v nové verzi

Příspěvek od Chyu » pát 02. led 2015 9:29:19

Zdravím, pád okna hry ve včerejší válce, opět žádný soubor errorlog.txt nenalezen. [spoiler="sysser.txt"]0101 19:31:00010 :: import marshal # builtin

0101 19:31:00010 :: import imp # builtin

0101 19:31:00047 :: import _weakref # builtin

0101 19:31:00260 :: import nt # builtin

0101 19:31:00266 :: import errno # builtin

0101 19:31:00289 :: import time # builtin

0101 19:31:03986 :: import math # builtin

0101 19:31:04496 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:12271 :: CMapOutdoor::Load - LoadMonsterAreaInfo ERROR
0101 19:32:16922 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:18464 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:18628 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:19136 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:19151 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:19198 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:20287 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:20594 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:21315 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:21469 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:21632 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:21703 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:21869 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:21947 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:22023 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:22210 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:22265 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:22318 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:22357 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:22519 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:22714 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:22778 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:32:22944 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:33:08593 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:34:10476 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:35:54152 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:31:17720 :: CMapOutdoor::Load - LoadMonsterAreaInfo ERROR
0101 19:33:28720 :: CMapOutdoor::Load - LoadMonsterAreaInfo ERROR
0101 19:34:42661 :: ELTimer_GetMSec() - m_dwEmoticonTime
0101 19:34:58056 :: ELTimer_GetMSec() - m_dwEmoticonTime
0101 19:34:15970 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:35:25933 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:35:31070 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:35:43043 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0101 19:35:10717 :: CMapOutdoor::Load - LoadMonsterAreaInfo ERROR
0101 19:36:08136 :: CPythonNetworkStream::CheckPacket Unknown packet header: 247, last: 251 250
0101 19:36:08164 :: # clear __builtin__._

0101 19:36:08164 :: # clear sys.path

0101 19:36:08164 :: # clear sys.argv

0101 19:36:08164 :: # clear sys.ps1

0101 19:36:08164 :: # clear sys.ps2

0101 19:36:08164 :: # clear sys.exitfunc

0101 19:36:08164 :: # clear sys.exc_type

0101 19:36:08164 :: # clear sys.exc_value

0101 19:36:08164 :: # clear sys.exc_traceback

0101 19:36:08164 :: # clear sys.last_type

0101 19:36:08164 :: # clear sys.last_value

0101 19:36:08164 :: # clear sys.last_traceback

0101 19:36:08164 :: # clear sys.path_hooks

0101 19:36:08164 :: # clear sys.path_importer_cache

0101 19:36:08164 :: # clear sys.meta_path

0101 19:36:08164 :: # clear sys.flags

0101 19:36:08164 :: # clear sys.float_info

0101 19:36:08164 :: # restore sys.stdin

0101 19:36:08164 :: # restore sys.stdout

0101 19:36:08164 :: # restore sys.stderr[/spoiler]


Edit: Pády prověříme, děkujeme za nahlášení. Další syserry už nejsou třeba.
/Script

Medviidek
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 176
Registrován: sob 17. pro 2011 14:22:25
Dal poděkování: 61 poděkování
Dostal poděkování: 50 poděkování

Re: Chyby v nové verzi

Příspěvek od Medviidek » ned 04. led 2015 14:48:21

Zdravím, bude se sakra už něco dělat s tím dolem ?!!! Už mě to celkem štve, hlavně že už oprava byla, ale jujda, ona se nám někam zatoulala.

Edit: Důl je již opraven.
/Script
„Moudřejší ustoupí. Smutná pravda, na níž je založena světovláda hlouposti.“

Šaman dragon Lv. 138 - havo
Ninja archer Lv. 95 - Lobsang
Ninja archer Lv. 138 - kettes

Věrný člen cechu EsseX

Uživatelský avatar
Night24
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 70
Registrován: úte 06. črc 2010 21:54:39
Bydliště: BKMB
Dal poděkování: 31 poděkování
Dostal poděkování: 44 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyby v nové verzi

Příspěvek od Night24 » ned 04. led 2015 17:01:41

Aspoň by to chtělo aktualizovat tu první stránku ne? Třeba ty lvly v cechovním a skupinovém chatu už vidět jsou...

Edit: Díky za refresh :up:

Edit: Dám to do pořádku. Když jsem stránku poslední skoro 3 měsíce aktualizoval, nikoho to nezajímalo. Nezlobte se, ale mám i jiné starosti. Všechny změny jsou uvedené v patchlogu na webu hry.
/Script
Naposledy upravil(a) Night24 dne pon 05. led 2015 3:33:25, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Thiago
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 16
Registrován: pát 29. srp 2014 21:26:25
Bydliště: Děčín
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Chyby v nové verzi

Příspěvek od Thiago » ned 04. led 2015 20:47:09

Zdravím,
mám problém se stále častějším padáním oken a kopáním postav.
Stává se to při změně CH, při log-ování ale i občas při portu a nebo i když stojím a najednou mi to shodí okno. Při následném log-nutí mi to ani nevypíše hlášku tvé konto je již připojeno je to jako by se hra sama od sebe ukončila. Při změně CH mi nabíhá hláška přihlášení probíhá a najednou to zmizí a mám jen úvodní stránku bez postav musím okno zavřít a znovu log-nout postavu.

Edit: Tento problém evidujeme a jeho oprava je v plánu. Děkujeme za nahlášení.
/Script
Obrázek

Uživatelský avatar
KORTEZA
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 45
Registrován: pon 01. říj 2012 10:34:53
Bydliště: CHUNJO
Dal poděkování: 580 poděkování
Dostal poděkování: 240 poděkování

Re: Chyby v nové verzi

Příspěvek od KORTEZA » úte 06. led 2015 20:29:05

Dobrý podvečer
nikdy jsem to neřešila 1 - 2x jsem to přežila , ale dneska 5x padla hra při war říší relog mě trval 2 až 5 minut.
Soubor sem žádný nedám netuším jaký.

Edit: Děkujeme za nahlášení.
/Script
Obrázek

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1256 poděkování

Re: Chyby v nové verzi

Příspěvek od Cepino » úte 06. led 2015 20:51:41

Já mám poznatek co se týče padání takový, že když mám déle nerestartovaný počítač a dlouho puštěné okno hry, tak při změně CH nebo portu nebo změně postavy, se okno samovolně vypne, jak kdybych dal ukončit. Hodně to dělalo na sněhulácích. Je ovšem zajímavé, že když mám čerstvě zaplý počítač a čerstvé okno, tak vydržím bez pádu třeba celý den i více.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
IvanHrozny
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 37
Registrován: pon 16. led 2012 20:05:23
Bydliště: :)
Dal poděkování: 6 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: Chyby v nové verzi

Příspěvek od IvanHrozny » úte 06. led 2015 21:37:57

Zdravím po nedávno vydanom update alebo neviem ako to pomenovať (oprave) sa mi neskutočne dlho prihlasuje postava do hry, často sa stáva že hra sa mi samovoľne vypne, pri teleportovaní či už cez pergamen / teleportéra mi hra niekedy spadne.
Teraz keď som prišiel domov cca o 20:45 sa mi už ani nejde prihlásiť do hry.
Mám doma 3 PC a na všetkých troch mi to robí rovnaké problémy (Win8 64bit, Win7 32bit, WinXP 32bit) Na všetkých počítačoch sú najnovšie grafické ovládače a iné hry idú bez problémov (či už singplayer / multiplayer)
Preto by ma zaujímalo čo s tým ? :error: Kedže teraz už sa ani do hry nemôžem prihlásiť...
E: Len dodám že internet mám optický, takže tam asi problém nebude.

Edit: Zkuste prověřit zdravotní stav a fragmentaci pevného disku.
/Script
„Iba život, ktorý žijeme pre druhých stojí za to.“
Albert Einstein
„Premárnenie života spočíva v láske, ktorú sme nedali, v sile, ktorú sme nevyužili a v opatrnosti, kvôli ktorej nenájdeme to, čo hľadáme."
Majk Spirit

OrangEE
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 244
Registrován: pon 18. úno 2013 17:46:54
Bydliště: Slovensko
Dal poděkování: 41 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Chyby v nové verzi

Příspěvek od OrangEE » úte 06. led 2015 22:05:15

Taky se pridávam k padáni hry alebo prihláseniu. Skoro pokaždé keď sa idem prihlásiť to musím robiť 3-4x zo šťastím, proste mi ani nenačíta výber postáv.. ďalej mi to robí keď sa teleportujem hlavne do války ríši mi spadne celý metin a asi 4výpadky za dnešnú war.
Internetom ani počítačom to nebude lebo to začalo robiť od spustenia nového jadra.

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1256 poděkování

Re: Chyby v nové verzi

Příspěvek od Cepino » úte 06. led 2015 22:24:11

Chtěl bych nahlásit takovou malou chybku. To že pobíhají po zemi obrů a bokjungu stánky s názvem mapky a kameny +6 to je úsměvné a na chod hry to nemá vliv, to alespoň pobaví, ale ač skončil vánoční event, tak se v bokjungu spawnují Tanakové, netuším zda to bylo ponecháno záměrně nebo je to chyba.

Edit: Děkujeme za nahlášení, chyba je již opravena.
/Script
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ RAMHH « pon 1:47 pm »
@qSTRoNgMANp,  Atomicky as in muze nahodne vybouchnout po random updatu ohledne eventu? :D
@ qSTRoNgMANp « pon 8:53 am »
Jak se toto může rozbít? :D Vše to musí být napsaný atomicky správně ne? :D
@ Akyl26 « ned 10:14 pm »
@Mionix,  Bažiny byli teďka bez problémů, ale ďábelský 2/6 zbytek Lv 20-40 nechápem..
@ cleo « ned 7:19 pm »
@Mionix,  v poušti z těžkých meteorů se spawnuly meteor duše a meteor tmy....
@ Mionix « ned 3:41 pm »
@Akyl26,  Ještě je tu jedna možnost, že to dělá zákaz spawnu meteorů u spawnou daných říší. Zkuste raději popojet dále od spawnů. Každopádně zatím tomu nemůžeme přijít na kloub.
@ Mionix « ned 3:36 pm »
@Akyl26,  Tak zakopaný pes je asi jen v CH1. Vyzkoušejte CH2 nebo 3 nebo 4. Tam by to zlobit nemělo.
@ Mionix « ned 3:34 pm »
@Akyl26,  děkuji
@ Akyl26 « ned 3:05 pm »
@Mionix,  Poblíž portálu ve Velké poušti a poblíž nikde nic. A dělalo to víc lidem, co jsem potkal. I ďábelský házel občas lehký nebo střední.
@ Mionix « ned 3:03 pm »
@Elear@Akyl26,  nebyli jste poblíž májky? Tam to zlobí, jinak by nemělo. @cleo,  pravděpodobně se vám postava neodhlásila ze hry a po vypršení času vám ji to hodilo do chrámu.
@ cleo « ned 12:11 pm »
a není vůbec vtipné, když nechám postavu ve swampu a druhý den jí najdru v chrámu útrapy
@ Akyl26 « ned 12:06 pm »
Je vcelku vtipné házet bažiny a objevují se tmy, žárlivosti apod.. :D
@ Elear « ned 12:03 pm »
A z ťažkých padajú normálne a ľahké meteory
@ TomasFoxx « ned 10:24 am »
prej někdo přivolává meteory bažin a padaj mu z toho těžký a lehký, asi to ještě není uplně opraveny :D
@ Lejno « ned 9:58 am »
to, že je rýchlo nabitá neznamená, že sa jej menila doba pôsobenia, takže nerozumiem kde by mal byť problem
@ Mionix « ned 9:26 am »
@ O3VRS « ned 9:24 am »
Ahoj proč je u auráka tak rychlé nabíjení aury? :(
@ Mionix « ned 7:55 am »
@cleo,  Možná dnes ráno. Měla by být mimořádná krátká údržba.
@ Lampiiik « ned 2:04 am »
@cleo ani v kerindore a swampe?
@ cleo « sob 10:43 pm »
@Mionix,  kdy půjdou házet meteory prosím, nejdou vůbec nikde
@ KynutaBuchta « sob 5:46 pm »
Dobrý den, dáme opět soutěž MS v ledním hokeji 2024-Maraton? Poslední tato soutěž byla v roce 2019. Navrhuji, každý co zápas z CZ/SK to otázka. 🏒🙋🏼‍♀️ MS trvá od 10.-26.5.2024 ❤️
@ Betty « sob 9:13 am »
Tabule se asi neopravila? Po relogu se znovu ukáže čas, který se odečítá ale před relogem či třeba portem už to psalo že se muže jít hledat :D Případně stačí odjet a už je tam zase najednou čas :D
@ schvarz « pát 9:46 pm »
8mi, 2ěma, 1ednou a já nevim co ještě
@ schvarz « pát 9:46 pm »
čekám na den, kdy se lidi naučí psát číslovky
@ Takashiro « pát 8:13 am »
MoCKeR píše: Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
tak to hop stop, su tu aj novacikovia plny energie, chutou hrat a investovat nech to frči jak ma
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet

Who is chatting

offline Mionix 
offline MoCKeR 
offline Obter!vr 
offline noxforko