Stohovatelnost úlomků z Kerindoru

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.
Zamčeno

Jste PRO zavedení stohovatelnosti úlomků?

Ano
34
62%
Ne
21
38%
 
Celkem hlasů: 55

Uživatelský avatar
GurenaimeYuraki
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 409
Registrován: čtv 17. úno 2011 21:12:07
Bydliště: Studénka
Dal poděkování: 55 poděkování
Dostal poděkování: 190 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Stohovatelnost úlomků z Kerindoru

Příspěvek od GurenaimeYuraki » pon 27. črc 2015 20:36:15

Zdravím,
Jelikož po několika úprávách Kerindoru, tak již není potřeba aby každý úlomek zabíral jedno místo v inventáři. Jednak se docela špatně skladují - pokud chce člověk dělat bio Keri I či II má kompletně zadělaný inventář případně sklad. Případně má zadělaný celý stánek úlomku což vadí v případě slabšího PC a většího obnosu věci, jenž chce dotyčný prodat.
Myslím si, že v dnešní době, kdy je možnost se pohybovat po Kerindoru neomezená tedy již není potřeba tam být doprovázen vláčkem svých postav určených pouze pro úlomky.
Obrázek

Uživatelský avatar
filipaser
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 121
Registrován: pon 18. kvě 2015 19:36:51
Bydliště: ČR
Dal poděkování: 11 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Stohovatelnost úlomků z Kerindoru

Příspěvek od filipaser » pon 27. črc 2015 21:06:07

Souhlasím ale neudělal bych to po 200ks jak u jiných věcí ale pouze po 10ks

Uživatelský avatar
GiVeMeLoVe
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 146
Registrován: stř 06. kvě 2015 11:37:55
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 43 poděkování

Re: Stohovatelnost úlomků z Kerindoru

Příspěvek od GiVeMeLoVe » pon 27. črc 2015 23:58:21

Právě pro to, že už to není omezené časem tak sem proti. To by se pak lidé co chodí do swampu zase chtěli stohovani Karmy a prutů zlata a hra už by nebyla jako dříve . Nikoho z nás nezabije sk vzít jednu či dvě postavy navíc, zakoupit si VIP a nebo se hold čas od času zajít "vysypat" do města :)

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Stohovatelnost úlomků z Kerindoru

Příspěvek od MostEVILEK » úte 28. črc 2015 0:30:22

A co prosímtě řeší zakoupení vip? to by mě tedy zajmalo? Ve swampu máš obchodnici kde můžeš pruty prodat,nevidím v kerindoru sklad :)
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
GiVeMeLoVe
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 146
Registrován: stř 06. kvě 2015 11:37:55
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 43 poděkování

Re: Stohovatelnost úlomků z Kerindoru

Příspěvek od GiVeMeLoVe » úte 28. črc 2015 10:11:21

MostEVILEK píše:A co prosímtě řeší zakoupení vip? to by mě tedy zajmalo? Ve swampu máš obchodnici kde můžeš pruty prodat,nevidím v kerindoru sklad :)
"Výměna úlomků - Výměna úlomků je rychlejší, protože hráč dostává předměty rovnou do inventáře, bez nutnosti potvrdit hlášku NPC (to musí udělat pouze 1x za 2 hodiny)." - tím pádem můžeš zbytečně věci vyhazovat na zem přímo v kerindoru, pokud úlomky nechceš prodávat

Ano ve swampu je obchodnice ale že swampu nemůžeš cestovat do města a zpět, respektive můžeš ale při každém vstupu zaplatit krvi . To v kerindoru můžeš jít úlomky dát do skladu nebo je otevřít a okamžitě se vrátit zpět a nepotřebuješ k tomu nic pro vstup. Předpokládám že sentinel není už pro nikoho problém.

Kerindor sice chodím jen zřídka ale nějak mi nevadí že se úlomky nestohojuji :)

Uživatelský avatar
GurenaimeYuraki
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 409
Registrován: čtv 17. úno 2011 21:12:07
Bydliště: Studénka
Dal poděkování: 55 poděkování
Dostal poděkování: 190 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Stohovatelnost úlomků z Kerindoru

Příspěvek od GurenaimeYuraki » úte 28. črc 2015 12:06:21

Spoiler:
GiVeMeLoVe píše:
MostEVILEK píše:A co prosímtě řeší zakoupení vip? to by mě tedy zajmalo? Ve swampu máš obchodnici kde můžeš pruty prodat,nevidím v kerindoru sklad :)
"Výměna úlomků - Výměna úlomků je rychlejší, protože hráč dostává předměty rovnou do inventáře, bez nutnosti potvrdit hlášku NPC (to musí udělat pouze 1x za 2 hodiny)." - tím pádem můžeš zbytečně věci vyhazovat na zem přímo v kerindoru, pokud úlomky nechceš prodávat

Ano ve swampu je obchodnice ale že swampu nemůžeš cestovat do města a zpět, respektive můžeš ale při každém vstupu zaplatit krvi . To v kerindoru můžeš jít úlomky dát do skladu nebo je otevřít a okamžitě se vrátit zpět a nepotřebuješ k tomu nic pro vstup. Předpokládám že sentinel není už pro nikoho problém.

Kerindor sice chodím jen zřídka ale nějak mi nevadí že se úlomky nestohojuji :)
Něják se nemohu dovtípit pointy - zde, se řeši akorát tak stohování úlomku. Pokud si jich 200 nadropuješ, tedy jich budeš mít akorát 200 v inventáři, tak si je taky budeš muset 200x přesunout na Koe-Punga a 200x tam potvrdit tu hlášku. Jde akorát o úsporu místa.
Mimo to jaksi zapomínáš na fakt, že ne všichni úlomky otvírají.
Pro mě třeba Sentinel není problém, ale určitě nejsi ani Ty ani nikdo jiný tak dobrosrdečný a časově málo vytížen aby si každé dvě hodiny šel menším lvlům(tzn začátečníkům, jenž chtějí v Keri přijít na nějáký ten peníz) a nemají si jak rozbít sentinel.
Obrázek

ramosik
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 301
Registrován: ned 28. srp 2011 14:17:46
Dal poděkování: 366 poděkování
Dostal poděkování: 66 poděkování

Re: Stohovatelnost úlomků z Kerindoru

Příspěvek od ramosik » stř 29. črc 2015 21:28:18

Keď už toto neprejde tak neviem. Keď chce niekto nadropovať xy úlomkov tak ich nadropuje či sa dajú stohovať alebo nie. Len mi príde zbytočné ťahať so sebou xy postav len ako sklad. Tento návrh by bol veľký krok v pred, som za :up:
Obrázek:chunjo:ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
xDxDx
5P
P
P
P
Rule #42 "Never accept an apology from someone who just sucker punched you."

Uživatelský avatar
GiVeMeLoVe
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 146
Registrován: stř 06. kvě 2015 11:37:55
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 43 poděkování

Re: Stohovatelnost úlomků z Kerindoru

Příspěvek od GiVeMeLoVe » stř 29. črc 2015 23:25:13

ramosik píše:Keď už toto neprejde tak neviem. Keď chce niekto nadropovať xy úlomkov tak ich nadropuje či sa dajú stohovať alebo nie. Len mi príde zbytočné ťahať so sebou xy postav len ako sklad. Tento návrh by bol veľký krok v pred, som za :up:
Tak ono by byl "velký krok" dopředu třeba stohovani prutů, kamenů +0-3, zlodějek ,expaku , expertkek, proměn a prakticky všeho. V metilandu taky není obchodnice a musíte každou půl hodinu házet kameny do skladu , prodávat pruty a nevím co ještě. A navíc je rozdíl co pomůže hře a co hráčům. Každý by chtěl aby se tohle všechno dalo stahovat, i já bych byl rád ale hře by to spíše uškodilo než pomohlo. To by pak polovina lidí měla postavu v keri měsíc, po měsíci by vylezl s tisíci úlomky a ahoj.

ramosik
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 301
Registrován: ned 28. srp 2011 14:17:46
Dal poděkování: 366 poděkování
Dostal poděkování: 66 poděkování

Re: Stohovatelnost úlomků z Kerindoru

Příspěvek od ramosik » čtv 30. črc 2015 5:39:49

GiVeMeLoVe píše:
ramosik píše:Keď už toto neprejde tak neviem. Keď chce niekto nadropovať xy úlomkov tak ich nadropuje či sa dajú stohovať alebo nie. Len mi príde zbytočné ťahať so sebou xy postav len ako sklad. Tento návrh by bol veľký krok v pred, som za :up:
Tak ono by byl "velký krok" dopředu třeba stohovani prutů, kamenů +0-3, zlodějek ,expaku , expertkek, proměn a prakticky všeho. V metilandu taky není obchodnice a musíte každou půl hodinu házet kameny do skladu , prodávat pruty a nevím co ještě. A navíc je rozdíl co pomůže hře a co hráčům. Každý by chtěl aby se tohle všechno dalo stahovat, i já bych byl rád ale hře by to spíše uškodilo než pomohlo. To by pak polovina lidí měla postavu v keri měsíc, po měsíci by vylezl s tisíci úlomky a ahoj.
Tiež to nemusí byť stohovatelné po 200ks ale menej. K stohovaním ostatných vecí.. v swampe máš obchodnicu, z príťažlivky sa hocikedy portneš tam aj späť, kdežto v keri keď vídeš tak prehadzuješ xy úlomkov na shopa alebo otváraš a tiež tam bereš xy postav a keď sa chceš vrátiť musíš zničiť sentinel a utekať s postavami naspäť, nehovorím, že je to problém ale je to dosť časovo náročné. Keby bol v keri sklad tak je to tiež o niečom inom.
Obrázek:chunjo:ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
xDxDx
5P
P
P
P
Rule #42 "Never accept an apology from someone who just sucker punched you."

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Sirrey « pon 3:41 pm »
@NikolAstrid,  Ano nelze, jak píše @Narumikazuchi,  postavu lze zabít přímo ve městě, pro splnění úkolu. Děkuji za radu. ♥
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě
@ Obter!vr « čtv 8:37 pm »
změna charakteru je ...
@ noxforko « čtv 8:33 pm »
ne jako vážně,změna jména tu nejde, změna charakteru není, a smazat postavu jde jen do nízkého lv vzhledem k pokroku co se týče úrovní postav kdy to jde mnohem lépe naexpit by se měla posunout i hranice, server běží už prostě moc dlouho a výběr jmen postav je omezený, třeba s tím něco dělat ... když už se rozhodnu ztratit několikaletý progres a začít nanovo jen kvůli toho abych měl jinou postavu se stejným jménem ... umožněte alespon něco z toho ...
@ noxforko « čtv 8:28 pm »
možnost mazaní postav do lv 110 včetně, kdo je pro?
@ gagefranjo « čtv 8:12 pm »
Jak je to s bonusem z vatry? Na vatře to píše, že bonus bude aktivní do 10.května, ale bonus aktivní není na úrovni 8. To se musí vatra pořád vylepšovat, aby ten bonus byl aktivní ?
@ Mionix « čtv 3:08 pm »
@TheDobbyk,  údržba byla. Je vždy pokud to GA neposune nebo nezruší.
@ TheDobbyk « stř 11:51 pm »
Ahoj, bude zítra údržba?
@ cleo « stř 9:16 pm »
mě to teď hodilo meteor lv 30 i po relogu, z koně taky nesesedám
@ gagefranjo « stř 8:22 pm »
Osobně mně to začalo házet meteory levelu 30-40 i po tom, co jsem sesedl z koně. Což mi přijde absurdní, aby se tohle vůnec mohlo stát, ale je to tak :D
@ gagefranjo « stř 8:21 pm »
Kdo chce používat těžké meteory, tak musí sám vždy po relogu házet ony těžké meteory a sám po 5s házet další, ne instantně spamovat ty meteory a už vůbec ne v blízkosti spawnutých meteorů. Pokud se vám ukáže meteor menšího levelu třeba 30-40, tak dejte relog. Já tohle psal RAMHH, který tuto informaci vynechal.
@ Mionix « stř 8:03 pm »
@cleo,  On to Saggi nechápe. Použil něco kvůli májkám. A ono to kraví v meteorech. Bohužel se to spraví až po ukončení eventu, kdy se vše vrátí na původní hodnoty. Ono s tím teď moc dělat nejde. Jak jsem psal, mě pomáhá změna postavy a zpět.
@ cleo « stř 7:26 pm »
@Mionix,  a bude se s tím něco dělat? mě to hodilo 6 těžkých a pak 4 normální a pak jsem to vzdala
@ Mionix « stř 5:48 pm »
Ha, něco jsem objevil. Hážu si meteory těžké. 20 kusů +- ok. Pak to začalo kravit a padaly normální a lehké. Dal jsem relog a už to zase padá správně.
@ noxforko « stř 2:40 pm »
jen říkám že mě tenhle event baví, možná se budeš divit ale za těch 12 roků co hraju na tomhle serveru sem už pár eventů zkusil, a pochválit něco není od věci, lepší než jen na vše nadávat vid @Suko201
@ Suko201 « stř 10:04 am »
*Ztížili sorrka :D
@ Suko201 « stř 10:03 am »
Však ten event je úplně stejnej, akorát ho stížili, tak co ti je? 😆
@ Suko201 « stř 10:02 am »
noxforko píše: @Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
😆😆😆😆😆😆😆😆😆
@ noxforko « stř 6:51 am »
@Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
@ Suko201 « úte 10:33 pm »
RendyO8 píše: Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
aréna je oka, akorát tam chodí trosky
@ RendyO8 « úte 6:12 pm »
Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
@ Suko201 « úte 5:56 pm »
noxforko píše: Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
tak to je schválně Kamo, jinak by to bylo moc jednoduché. Je sice pravda, že o minulých letech byly ty čarodějnice slabší, takže si jich stihl sejmout víc, no..
@ Suko201 « úte 5:55 pm »
Mionix píše: @noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
že mu děkujeme, ale příště by už na to mohl myslet hned :) :)
@ Mionix « úte 4:35 pm »
@noxforko,  Tak už je tam. :-)
@ Mionix « úte 4:34 pm »
@noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
@ noxforko « úte 1:25 pm »
Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
@ noxforko « úte 1:21 pm »
Díky, pane
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Z čeho taháte prachy, když jste laxní dát event věci na IS?
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Takové věci mají snad být automaticky. Každý event se tu někdo ptá, jestli se konečně dodají ty věci do IS
@ Mionix « úte 7:58 am »
@noxforko,  zeptám se.
@ noxforko « pon 8:19 pm »
Půjde koupit klobouk v IS?
@ RAMHH « pon 5:15 pm »
Ale abych jen nerypal, kdyz se to rozbije, tak v chatu se pise "To je podivne". A zda se, ze v ten moment nefunguji ty omezeni spawnuti metinu kdyz je v blizkosti dalsi a ten timeout. Skoro jako by to propadlo nejakym switchem/ifem na nejaky fallback, se kterym se uz ale ani realne nepocita :D
@ RAMHH « pon 1:47 pm »
@qSTRoNgMANp,  Atomicky as in muze nahodne vybouchnout po random updatu ohledne eventu? :D
@ qSTRoNgMANp « pon 8:53 am »
Jak se toto může rozbít? :D Vše to musí být napsaný atomicky správně ne? :D
@ Akyl26 « ned 10:14 pm »
@Mionix,  Bažiny byli teďka bez problémů, ale ďábelský 2/6 zbytek Lv 20-40 nechápem..
@ cleo « ned 7:19 pm »
@Mionix,  v poušti z těžkých meteorů se spawnuly meteor duše a meteor tmy....
@ Mionix « ned 3:41 pm »
@Akyl26,  Ještě je tu jedna možnost, že to dělá zákaz spawnu meteorů u spawnou daných říší. Zkuste raději popojet dále od spawnů. Každopádně zatím tomu nemůžeme přijít na kloub.
@ Mionix « ned 3:36 pm »
@Akyl26,  Tak zakopaný pes je asi jen v CH1. Vyzkoušejte CH2 nebo 3 nebo 4. Tam by to zlobit nemělo.
@ Mionix « ned 3:34 pm »
@Akyl26,  děkuji
@ Akyl26 « ned 3:05 pm »
@Mionix,  Poblíž portálu ve Velké poušti a poblíž nikde nic. A dělalo to víc lidem, co jsem potkal. I ďábelský házel občas lehký nebo střední.
@ Mionix « ned 3:03 pm »
@Elear@Akyl26,  nebyli jste poblíž májky? Tam to zlobí, jinak by nemělo. @cleo,  pravděpodobně se vám postava neodhlásila ze hry a po vypršení času vám ji to hodilo do chrámu.
@ cleo « ned 12:11 pm »
a není vůbec vtipné, když nechám postavu ve swampu a druhý den jí najdru v chrámu útrapy
@ Akyl26 « ned 12:06 pm »
Je vcelku vtipné házet bažiny a objevují se tmy, žárlivosti apod.. :D
@ Elear « ned 12:03 pm »
A z ťažkých padajú normálne a ľahké meteory
@ TomasFoxx « ned 10:24 am »
prej někdo přivolává meteory bažin a padaj mu z toho těžký a lehký, asi to ještě není uplně opraveny :D
@ Lejno « ned 9:58 am »
to, že je rýchlo nabitá neznamená, že sa jej menila doba pôsobenia, takže nerozumiem kde by mal byť problem
@ Mionix « ned 9:26 am »
@ O3VRS « ned 9:24 am »
Ahoj proč je u auráka tak rychlé nabíjení aury? :(
@ Mionix « ned 7:55 am »
@cleo,  Možná dnes ráno. Měla by být mimořádná krátká údržba.
@ Lampiiik « ned 2:04 am »
@cleo ani v kerindore a swampe?

Who is chatting

offline Clusive 
offline Kobran 
offline Mionix 
offline Obter!vr