Pro každého stejný počet CB

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.

Pro každého stejný počet CB

1.Stejné CB pro všechny
11
29%
2.Návrh hráče : macok0072
5
13%
3.Nechat jak to je
22
58%
 
Celkem hlasů: 38

Uživatelský avatar
Krkovička
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 210
Registrován: ned 05. čer 2011 11:54:05
Bydliště: Velké panství
Dal poděkování: 635 poděkování
Dostal poděkování: 210 poděkování

Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Krkovička » pát 09. říj 2015 17:47:14

Zdravicko :hello:

Navrhuji nastavit za zabiti pro kazdeho stejny pocet CB aby to zase zacalo byt spravedlivejsi. :fight:
Zmenil bych to v tom ze to nebude 3 CB jako drive ale např 8 CB. :up:
Pohyblive hodnoceni podle levelu se uz ozkouselo a hodne lidi s tim spokojeno neni. :down:
Je potreba hrace vice motivovat at jdou dal a snazi se svou postavu zdokonalovat a nezustavat napr.levelu 110. ;)
"Kdyz uz nekdo udela biologa, karmu, entarianskeho lovce, draci veci+9 atd., tak by ho prece nemela predhonit v ziskáni CB postava s levelem 110, ktera ma max karmu 19, hotove bio a veci, ktere oproti dracim+9 maji cenu jedne ctvrtiny." :think:
Dale duvod meho navrhu : je evidentni ze se bude zvedat level tim padem to bude pro vyssi levely zase horsi. :what:

"Navrh hrace macok0072" (kompromis)

Co kdyby se neudělalo to, že všichni za všechny stejný CB, ale varianta následující:
Ať je hráč jakýkoliv lvl chce, 90, 110, 130, 150, tak za zabití 150 by dostal např 10CB
Za zabití +- 140lvl 9cb
Za zabití +- 132lvl 8cb (Nevím jak přesně ty postupy jsou)
Ale jde mi o to, aby hráč 150 dostal za zabití 150 stejně, jako hráč 110, a opačně.
CB by se snižovali podle úrovně toho, koho jste zabili, ale nezávazně na tom, jaký lvl máte vy.

Edit: Z důvodu velkého záporného ohlasu, návrh uzavírám a přesouvám/Luna
Naposledy upravil(a) Krkovička dne úte 13. říj 2015 21:04:26, celkem upraveno 1 x.
TICOCHI Healer 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harafena Dýka 150
Bio 110,Karma P,Herbo P+3xP
SimiHoney WP 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harapes Drak 150
Bio 110,Karma P

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Script » sob 10. říj 2015 13:05:22

Dle mého názoru je dosavadní systém nastaven optimálně, jelikož s vyšší úrovní dramaticky stoupá odolnost a nemálo také útok postavy, tudíž by se tyto dva faktory měly na konečném výsledku ve válce projevit vyšším počtem zabití. Takže pokud někdo (dejme tomu) s levelem 110 získává více císařských bodů, než postava level 150, může to mít spousty důvodů, o kterých se autor návrhu neobtěžoval uvažovat. Některé se pokusím vypsat:
  1. Taktika boje - Ne každého baví boj v davech, ne každý ho praktikuje. Styl boje se na počtu CB odráží naprosto zásadně.
  2. Komunikace - Ne každý bojuje sám. Postava je mnohem silnější, když po jejím boku stojí spolubojovníci.
  3. Ovládání hry - Jsou hráči v tomto směru šikovnější, ale i méně šikovní. Ve válce na rychlosti záleží víc, než si možná připouštíme.
  4. Znalost principů hry - I sebelepší bojovník má problém, pokud nedokáže sestavit válečnou výbavu optimálně pro svůj styl boje.
  5. Nepřátelé - Pokud máte za zády neustále 2-3 nepřátele, je to už dost těžce zvladatelné. Může to být převahou nepřátelské říše, ale také jinými faktory. Někdo je třeba neoblíbený.
  6. Místo boje - Na tenhle faktor bych málem zapomněl. Každá postava má svá specifika a ta se mohou více či méně hodit do různých válečných map. Proto lze bez ohledu na lokaci srovnávat jedině dvě postavy stejného povolání i zaměření.
Ještě by možná stálo za zmínku, že bez ohledu na získané CB všechny postavy stejnou měrou (jedním bodem za každé zabití) přispívají k výsledku celé říše. Hlasuji tedy proti návrhu. Tým Ekury se ale nijak nebrání zásahu do tohoto systému a proto nechávám téma otevřené diskuzi.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Uživatelský avatar
macok0072
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: sob 28. črc 2012 22:23:35
Dal poděkování: 62 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od macok0072 » sob 10. říj 2015 13:28:13

Scripte, beru aspekty, které jsi zde vypsal v potaz, ale stále tu je jedna věc...

Pro tuto situaci, kterou chci napsat, krapet "zamlčím" tvé vypsané body...
Dejme tomu, že hráč 110 dostává za zabití 150(Budu psát všude 150, protože za to je nejvyšší přínos.) tuším 12CB, kdežto 150 když zabije 150 má tuším bodů jen 9 nebo 8 (nejsem si teď jistý), tudíž to dělá na jednom zabití dejme tomu 3CB rozdíl.
Hráč 110 zabije 100 nepřátel 150 a má za to 120CB
Hráč 150 zabije 100 nepřátel 150 a má za to 90CB
Což teda máme už 30CB rozdíl. Podle mě to jest moc velké rozmezí.

Napadlo mě udělat kompromis...

Co kdyby se neudělalo to, že všichni za všechny stejný CB, ale varianta následující:
Ať je hráč jakýkoliv lvl chce, 90, 110, 130, 150, tak za zabití 150 by dostal např 10CB
Za zabití +- 140lvl 9cb
Za zabití +- 132lvl 8cb (Nevím jak přesně ty postupy jsou)
Ale jde mi o to, aby hráč 150 dostal za zabití 150 stejně, jako hráč 110, a opačně.
CB by se snižovali podle úrovně toho, koho jste zabili, ale nezávazně na tom, jaký lvl máte vy.
ObrázekxElGorgyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
archerBornToFight1104xxxprůběh
________________________________________________________________
Do sekce obchody budu někdy vkládat příspěvky/předměty i jménem kamaráda:
WEExMAN - Theopizit - Bufinabejka

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od rudlaninja » sob 10. říj 2015 13:51:33

Souhlasím z přenastavením zisku cb bodů,hráč na lvlu 150 investuje spoustu času do vývoje postavy karma zabere spoustu času,lovec v entarianu taktéž a za odměnu,když jde pak do války získává méně než hráč,který se zastaví na lvlu 110.Takhle nemají motivaci hráči z menším lvlem dál zdokonalovat postavu proč taky,když za odměnu by přišli o výhodu většího zisku bodů.
A plánuje se navýšení levlů,kolik by pak hráč který chce dodělat celý entarian získal ve válce bodů?Vím,že tu bude někdo oponovat ať si taky uděláme 110 lvly do válek,ale to by pak znamenalo,že vývoj hry se může zastavit.K čemu by pak byl úkol od lovce,dračí brnění od 145lvlu to už se mohlo zastavit na 120 lvlu a dále expení nenavyšovat.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Uživatelský avatar
GiVeMeLoVe
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 146
Registrován: stř 06. kvě 2015 11:37:55
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 43 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od GiVeMeLoVe » sob 10. říj 2015 14:05:01

Největší faktor dělá výbava pokud se nepletu. Tudíž je jedno pokud jste 110 nebo 150 a příjde mi jako blbost abych si udělal postavu 110 nahazel na ní 2x levnější výbavu než na 150 (dračí prostě stojí 2x tolik), vykašlal se na nějakou karmu a dávál víc CBček než 150? Pokud to tedy tak má být tak by bylo asi k věci zlepšit Dračí výbavu a do Karmy dát o něco málo % více. Když se teď kouknu na statistiky tak 110Lv davají více CB než většina hráčů s výším Lv. A ujišťuji vás GM týme, že tito hrači nemají lepší PvP než ostatní, mnohdy i ja tyto hráče kteří davají na tak nízkem Lv 2x tolik CB co já usmrtím na 2 kouzla. Nevýhodou je že získám 6CB a oni ze mě 12 :)

surals
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 66
Registrován: ned 10. dub 2011 20:11:45
Dal poděkování: 26 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od surals » sob 10. říj 2015 14:40:37

Ahojte,
myslím si, že je to dobrý nápad. 6cb za zabitého pre každého je super. Prečítal som si zatiaľ tie dva príspevky. Áno je pravda, že čím vyšší lv tým je väčšia pravdepodobnosť, že daná osoba bude mať dračie +9, karma, lovec atď hej ... Lenže pokiaľ sa nemýlim tak systém je nastavený tak, že ten kto dorazí nepriateľa získa cb. Takže ak to je tak, potom nech ostane systém získavania cb ako je. ALE nech sa to zmení v tom, kto uberie najviac danej postave dmg ten nech dostane cb. Lebo je jasné, že nejaka 150tka mláti dalšiu 150tku vzal jej už napr. 30k života a príde malinký prdík a dorazí ju a hura mam cb ? Čiže myslím si že problém je v tom. :-) (Ak sa mýlim a systém tak nie je nastavený tak sa dopredu ospravedlňujem.)
zweite - šaman drak 140lv
erste - war aura - 65lv
Susannie - šaman drak - 110lv
SkaresWP - sura WP - 145lv

Janko.Tlcik
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 328
Registrován: stř 02. úno 2011 16:17:22
Bydliště: Nové Zámky
Dal poděkování: 183 poděkování
Dostal poděkování: 147 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Janko.Tlcik » sob 10. říj 2015 15:04:07

ahoj.

pre porovnanie: level 110 nevie na rozdiel od 150 využiť :

- dračiu zbroj, nemá obranu prumka /schop, podľa výbavy 24/14 významné navýšenie zb v dračej výbave, ďalšie bonusy z výbavy z entarianu v plnej
výške (zb +1200 alebo vyhnutie kúzlam v helme,20% zb v štítoch a ďalšie čo sa mi nechce vypisovať)
- karmu, to robí 31/18 útoku alebo obrany proti charom,
- pokračovanie bio z entarianu, 9%, 7%,5% proti vybranému charu.

ak aj napriek tomu zvládne ten 110 zlikvidovať 150 tak si tie body navyše podľa mňa zaslúži.

"Pro priklad to je jako kdyz ve valce pujde starej ostrilenej veteran a sunda ho mimino." nie šťastný príklad, je kopa armád alebo bojových skupín čo využíva deti ako vojakov, sú ľahšie ovládateľné, majú lepšie reflexy a nulové zábrany. pekný deň.

Uživatelský avatar
Krkovička
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 210
Registrován: ned 05. čer 2011 11:54:05
Bydliště: Velké panství
Dal poděkování: 635 poděkování
Dostal poděkování: 210 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Krkovička » sob 10. říj 2015 17:16:57

Janko.Tlcik píše: ak aj napriek tomu zvládne ten 110 zlikvidovať 150 tak si tie body navyše podľa mňa zaslúži.
Poblem je v tom ze ta napr.110 nic nezlikviduje pouze doslova dotukne nepritele kdyz mu vsichni ty silnejsi skoro veskere ZB seberou a to je prave ten problem.
Kdyz se daji jednotne CB za zabiti tak si i ta napr.110 porad dost urve ale prestane byt zvihodnovana kvuli svemu nizkemu levelu a bude to rozhodne spravedlivejsi.Pak kdyz bude nekdo brecet ze dela malo bodu tak uz se muze ric jo zacni makat na postave at si lepsi a bude to mit vahu :!: A ne jako to je tet udelam si nebo koupim 110 a pujde to taky a bez namahy.
Hrac v teto hre by mel byt totalni zabijak pokud dodela ty veskere ukoly a levely a nejakou 110 by mel smaznout jako mouchu dvojim placnutim ale to je to co prave tak uplne nefunguje.Tak to napravime no ne :?: :idea:
TICOCHI Healer 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harafena Dýka 150
Bio 110,Karma P,Herbo P+3xP
SimiHoney WP 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harapes Drak 150
Bio 110,Karma P

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Malchus » sob 10. říj 2015 18:48:51

No hlavně aby potom ty 110 do té války přišly. Abyste se tam vy, 150-ky, nehonily mezi sebou. To vám přeju příjemnou zábavu.
Já jsem zažil hodně protestů a dost úprav, protože někdo měl pocit, že si jeho CB odnesl někdo jiný. Případně mu utekly na koni, pod praporem... A vážně nemám pocit, že by ty úpravy znamenaly zásadní změnu, která by přitáhla víc lidí. Spíš naopak. Tady bych to viděl podobně.
Obrázek

Uživatelský avatar
Krkovička
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 210
Registrován: ned 05. čer 2011 11:54:05
Bydliště: Velké panství
Dal poděkování: 635 poděkování
Dostal poděkování: 210 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Krkovička » sob 10. říj 2015 20:38:04

Malchus píše:No hlavně aby potom ty 110 do té války přišly. Abyste se tam vy, 150-ky, nehonily mezi sebou. To vám přeju příjemnou zábavu.
Já jsem zažil hodně protestů a dost úprav, protože někdo měl pocit, že si jeho CB odnesl někdo jiný. Případně mu utekly na koni, pod praporem... A vážně nemám pocit, že by ty úpravy znamenaly zásadní změnu, která by přitáhla víc lidí. Spíš naopak. Tady bych to viděl podobně.
Peknej vecir preji :hello:
Taky uz jsem tady neco zazil a nebojim se ze neprijdou no a kdyz ne s 110 tak se svejma jinejma postavama a vim ze vecina je ma protoze ten kdo ma naslapnutou 110 tak to nebejva jeho hlavni :-)
Kazdopadne to co jsem tady sesmolil je mysleno prevazne pro spoluhrace i kdyz to co pisu v to taky verim ,nicmene ja jsem se svejma vysledkama celkem spokojenej,hovoril jsem s dosti lidma a nadava se dost ,proto tento navrh.
Nemusi ta odmena byt zrovna 6 CB muze se to nastavit klidne na 8 CB kdyz se tet daji ty cisarske body lepe vyuzit nez driv ja jen aby nekdo nenarikal ,nejde skartka o to kolik se nastavi ale aby to bylo pevne.
Kdo chce bojovat si cestu najde a pevne verim ze je tady dost lidi ktere to stale hodne bavi :fight:
TICOCHI Healer 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harafena Dýka 150
Bio 110,Karma P,Herbo P+3xP
SimiHoney WP 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harapes Drak 150
Bio 110,Karma P

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ RAMHH « pon 5:15 pm »
Ale abych jen nerypal, kdyz se to rozbije, tak v chatu se pise "To je podivne". A zda se, ze v ten moment nefunguji ty omezeni spawnuti metinu kdyz je v blizkosti dalsi a ten timeout. Skoro jako by to propadlo nejakym switchem/ifem na nejaky fallback, se kterym se uz ale ani realne nepocita :D
@ RAMHH « pon 1:47 pm »
@qSTRoNgMANp,  Atomicky as in muze nahodne vybouchnout po random updatu ohledne eventu? :D
@ qSTRoNgMANp « pon 8:53 am »
Jak se toto může rozbít? :D Vše to musí být napsaný atomicky správně ne? :D
@ Akyl26 « ned 10:14 pm »
@Mionix,  Bažiny byli teďka bez problémů, ale ďábelský 2/6 zbytek Lv 20-40 nechápem..
@ cleo « ned 7:19 pm »
@Mionix,  v poušti z těžkých meteorů se spawnuly meteor duše a meteor tmy....
@ Mionix « ned 3:41 pm »
@Akyl26,  Ještě je tu jedna možnost, že to dělá zákaz spawnu meteorů u spawnou daných říší. Zkuste raději popojet dále od spawnů. Každopádně zatím tomu nemůžeme přijít na kloub.
@ Mionix « ned 3:36 pm »
@Akyl26,  Tak zakopaný pes je asi jen v CH1. Vyzkoušejte CH2 nebo 3 nebo 4. Tam by to zlobit nemělo.
@ Mionix « ned 3:34 pm »
@Akyl26,  děkuji
@ Akyl26 « ned 3:05 pm »
@Mionix,  Poblíž portálu ve Velké poušti a poblíž nikde nic. A dělalo to víc lidem, co jsem potkal. I ďábelský házel občas lehký nebo střední.
@ Mionix « ned 3:03 pm »
@Elear@Akyl26,  nebyli jste poblíž májky? Tam to zlobí, jinak by nemělo. @cleo,  pravděpodobně se vám postava neodhlásila ze hry a po vypršení času vám ji to hodilo do chrámu.
@ cleo « ned 12:11 pm »
a není vůbec vtipné, když nechám postavu ve swampu a druhý den jí najdru v chrámu útrapy
@ Akyl26 « ned 12:06 pm »
Je vcelku vtipné házet bažiny a objevují se tmy, žárlivosti apod.. :D
@ Elear « ned 12:03 pm »
A z ťažkých padajú normálne a ľahké meteory
@ TomasFoxx « ned 10:24 am »
prej někdo přivolává meteory bažin a padaj mu z toho těžký a lehký, asi to ještě není uplně opraveny :D
@ Lejno « ned 9:58 am »
to, že je rýchlo nabitá neznamená, že sa jej menila doba pôsobenia, takže nerozumiem kde by mal byť problem
@ Mionix « ned 9:26 am »
@ O3VRS « ned 9:24 am »
Ahoj proč je u auráka tak rychlé nabíjení aury? :(
@ Mionix « ned 7:55 am »
@cleo,  Možná dnes ráno. Měla by být mimořádná krátká údržba.
@ Lampiiik « ned 2:04 am »
@cleo ani v kerindore a swampe?
@ cleo « sob 10:43 pm »
@Mionix,  kdy půjdou házet meteory prosím, nejdou vůbec nikde
@ KynutaBuchta « sob 5:46 pm »
Dobrý den, dáme opět soutěž MS v ledním hokeji 2024-Maraton? Poslední tato soutěž byla v roce 2019. Navrhuji, každý co zápas z CZ/SK to otázka. 🏒🙋🏼‍♀️ MS trvá od 10.-26.5.2024 ❤️
@ Betty « sob 9:13 am »
Tabule se asi neopravila? Po relogu se znovu ukáže čas, který se odečítá ale před relogem či třeba portem už to psalo že se muže jít hledat :D Případně stačí odjet a už je tam zase najednou čas :D
@ schvarz « pát 9:46 pm »
8mi, 2ěma, 1ednou a já nevim co ještě
@ schvarz « pát 9:46 pm »
čekám na den, kdy se lidi naučí psát číslovky
@ Takashiro « pát 8:13 am »
MoCKeR píše: Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
tak to hop stop, su tu aj novacikovia plny energie, chutou hrat a investovat nech to frči jak ma
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?

Who is chatting

offline Mionix 
offline MoCKeR 
offline Obter!vr 
offline fyxicek