Pro každého stejný počet CB

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.

Pro každého stejný počet CB

1.Stejné CB pro všechny
11
29%
2.Návrh hráče : macok0072
5
13%
3.Nechat jak to je
22
58%
 
Celkem hlasů: 38

Uživatelský avatar
Dell
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 241
Registrován: pon 31. říj 2011 18:02:36
Bydliště: SVK
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 216 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Dell » úte 13. říj 2015 12:59:17

Po dlouhé době se taky ozvu. Války jsou nastaveny od určité doby jen pro dálkové bojovníky (Je to muj osobní názor a také duvod válek se nezúčastňovat), tudíž jakmile se ukáže hlouček více lidí (bojovníku na blízko) u sebe, všichni "navrhovatelé" šijou kouzla do nich bez přijímaní attacku, za vidinou toho, že zasáhnou (napr. ohněm) víc lidí jako 1, který útočí někde z dálky. Ono když si člověk pro tenhle záměr z duvodu oslabení kostí z 30% na 20%, navyšení útoku atd. udělá postavu , protože s postavou na blízko z daleka nedosahoval výkon hodný povšimnutí, to pak naštve, že někdo začne taky zneužívat tohle dálkové nastavení válek pro snadnejší zisk CB a navíc jěště když to jde i s menším lvlem.

Občas se podívam na statistiky a všude samej šaman bez kouska odhodláni bojovat. Posílat kouzla do hloučku lidí ve vteřinových intervalech to ano, ale pak stát čelem proti preživším a čelit jim to už jsou nohy na ramenech a co nejdál aneb nejblíž k dalšímu hloučku.
Kde jsou ty časy kdy se bojovalo do skonání... Bud zemřu já nebo on a nebo přijde pomoc jemu nebo mě, bojujme a uvidíme co se stane, když umřu najdu si tě znovu a vrátim ti to, ale v žádnem případě nebudeme utíkat jak holky.

To, že lvl 110 si dokáže ukořistit víc CB jak pořádně nadupaná postava s pořádnym tréninkem hry, si zpusobujete samy, protože se soustredíte jenom a jenom na vlastní počet těch trapných CBček plošnými útokmi na co nejvíc hráču. Kdyby jste opravdu bojovali a nesměrovali kouzla jen do hloučku ale tyhle malé dálkové lvly odrovnávali v jejich počátku určitě by měli duvod na to hnát své postavy dál aby nebyli tak lehké cíle a nebo nedělat si takové postavy na tenhle účel.

Z války říší se stala doslova vaše oblíbená steeplechase ale o CB.... A to jenom díky CB nenažrancum. Žejo "zakladateli".
Tenhle hon žacal už v zárodku "Využitelné CB", tématama o změně zaměření postavy na vysokém lvlu za určitou "daň" (mimochodem stejný zakladatel), neprošlo. Oddřel si své a udělal postavu na své vysnívané CB a vy malé lvl se mu do toho chcete cpát? Tímhle návrhem vám jasně říká: Tak tohle NE!

Osobně čekám, až se klepne dálkovým postavám po prstech. Ale tohle čekání je už dlouhé, hodně lidí přehodnotilo svuj záměr hrát za postavu co jej baví, hrát za postavu, které to ma snadnejší.
Kéž by jste tam zustali jen ti samotní běžci a jen běhali a běhali a pořád jen běhali. Tehdy by mě války začali určitě zas bavit ale jenom z podhledu "divácky mód" věřím, že by to byla komedie k nezaplacení.

Jěstě abych nezapoměl:
Script píše:Dle mého názoru je dosavadní systém nastaven optimálně, jelikož s vyšší úrovní dramaticky stoupá odolnost a nemálo také útok postavy, tudíž by se tyto dva faktory měly na konečném výsledku ve válce projevit vyšším počtem zabití. Takže pokud někdo (dejme tomu) s levelem 110 získává více císařských bodů, než postava level 150, může to mít spousty důvodů, o kterých se autor návrhu neobtěžoval uvažovat.
Souhlasím. Ale...rozdíl mezi 145 - 150 je v čem prosím? Čeho muže mít 150 víc jak 145, že je trestána postihem CB. Těch 200zb navíc za 5 lvlu?
Edit: Nezapomínal bych také na možnost splnit třetí kolo úkolů od Mladého lovce. Nicméně souhlasím, rozdíl tam je naprosto minimální. To je nevýhoda tohoto systému, ale troufám si říct, že vždy pouze dočasná - tedy dokud nepřijdou nové součásti výbavy, nebo navýšení levelů.
/Script
Script píše:
  1. Místo boje - Na tenhle faktor bych málem zapomněl. Každá postava má svá specifika a ta se mohou více či méně hodit do různých válečných map. Proto lze bez ohledu na lokaci srovnávat jedině dvě postavy stejného povolání i zaměření.
V druhé větě se mi líbí slovné spojení "více či méně", ale jestli to nebude u některých postav spíš více a více a u některých méně a méně.
Třetí věta se mi líbí celá. O čem pak jsou PVP hry Joan? O tom, že se srovnává nesrovnatelné? Nechci kritizovat snahu dělat neco pro PvP. Ale vítěz her nebude vítěz nejlepších bojovníku, ale vítěz systému.
Edit: Bez pochyb pravda a jsem si jist, že toho si je vědom každý trošku zkušenější hráč. Výsledek se dá stále ovlivnit mnoha dalšími faktory (viz můj první příspěvek). Tento způsob je to nejlepší, s čím dokázali pořadatelé akce po dlouhém rokování přijít. Žádná soutěž nemůže být dokonale vyvážená pro všechny postavy, protože zkrátka postavy až tak dokonale vyvážené nejsou. To bychom museli vítěze losovat na základě náhody. Zkrátka se pracuje s tím, co je dostupné.
/Script


Nemyslím si, že vyrovnanost postav je u typu válek, které tu jsou nejštastnejší. Soudím jenom z toho kolik telesných bojovníku prešlo na zmiňované dálkové chary a z toho jak se trápí postavy na blízko ať se snaží sebevíc.

Ano ubrala se obrana, pridal útok. Ale zasáhlo to všechny postavy stejně?

PS: Poslední otázka je řečnického charakteru.

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Malchus » úte 13. říj 2015 15:48:50

to Dell
Možná máš pravdu v tom zvýhodnění postav na dálku, ale to je tím, jak je nastavená původní hra. Snažit se v tom udělat změnu by znamenalo vytvářet a hrát úplně jinou hru. Dál to nechci rozvíjet, byla by to možná zajímavá diskuze, ale hodně vzdálená původnímu tématu.
Obrázek

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 481 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Sabousek » úte 13. říj 2015 18:55:27

Rozhodně jsem proti, bylo to tak na začátku, byla nespokojenost. Na věčné mektání nastala změna a teď se chcete vracet k tomu, co nefungovalo? Nakonec by to dopadlo tak, že se ve válce bude řezat pár 150tek a nakonec ani to pak nebude. Takhle mají ty lidi, co si rádi vytvoří svoji postavu a ne ji koupí, nějakou šanci. Prostě nenene. A pokud ano, tak navraťte všechno, co tu bylo před x lety. Stará svatá, beze swampu, bez talismanů, nových bio atd....
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od rudlaninja » úte 13. říj 2015 20:43:47

Sabousek píše:Rozhodně jsem proti, bylo to tak na začátku, byla nespokojenost. Na věčné mektání nastala změna a teď se chcete vracet k tomu, co nefungovalo? Nakonec by to dopadlo tak, že se ve válce bude řezat pár 150tek a nakonec ani to pak nebude. Takhle mají ty lidi, co si rádi vytvoří svoji postavu a ne ji koupí, nějakou šanci. Prostě nenene. A pokud ano, tak navraťte všechno, co tu bylo před x lety. Stará svatá, beze swampu, bez talismanů, nových bio atd....
Takhle to bude brzy vypadat tak,že ty 150 se Vám na to vykašlou a to pak chci vidět ty války jak se tam budou honit ty malé lvly.Já bych nastavila všem stejný počet bodů i tak by ty malé lvly měli bodů až až,nechápu proč by měl mít někdo více a někdo méně.Všichni se na tu výbavu museli nadřít tak proč je jedna skupina zvýhodňována na úkor druhé.A argumenty stylu velké lvly mají karmu lepší výbavu,proto to snad do hry bylo dáno aby se PvP někam posunulo a ne aby se vracelo zpět na začátek.Znám spoustu hráčů co odstavili velké postavy a jedou na malých o to Vám jde aby se války posunuli na úroveň 110-120 lvlu?Protože s takovouhle to tak brzy dopadne.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Uživatelský avatar
PospyForko
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 306
Registrován: čtv 07. úno 2013 12:17:00
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 224 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od PospyForko » úte 13. říj 2015 21:38:49

Spoiler:
Script píše:Dle mého názoru je dosavadní systém nastaven optimálně, jelikož s vyšší úrovní dramaticky stoupá odolnost a nemálo také útok postavy, tudíž by se tyto dva faktory měly na konečném výsledku ve válce projevit vyšším počtem zabití. Takže pokud někdo (dejme tomu) s levelem 110 získává více císařských bodů, než postava level 150, může to mít spousty důvodů, o kterých se autor návrhu neobtěžoval uvažovat. Některé se pokusím vypsat:
  1. Taktika boje - Ne každého baví boj v davech, ne každý ho praktikuje. Styl boje se na počtu CB odráží naprosto zásadně.
  2. Komunikace - Ne každý bojuje sám. Postava je mnohem silnější, když po jejím boku stojí spolubojovníci.
  3. Ovládání hry - Jsou hráči v tomto směru šikovnější, ale i méně šikovní. Ve válce na rychlosti záleží víc, než si možná připouštíme.
  4. Znalost principů hry - I sebelepší bojovník má problém, pokud nedokáže sestavit válečnou výbavu optimálně pro svůj styl boje.
  5. Nepřátelé - Pokud máte za zády neustále 2-3 nepřátele, je to už dost těžce zvladatelné. Může to být převahou nepřátelské říše, ale také jinými faktory. Někdo je třeba neoblíbený.
  6. Místo boje - Na tenhle faktor bych málem zapomněl. Každá postava má svá specifika a ta se mohou více či méně hodit do různých válečných map. Proto lze bez ohledu na lokaci srovnávat jedině dvě postavy stejného povolání i zaměření.
Ještě by možná stálo za zmínku, že bez ohledu na získané CB všechny postavy stejnou měrou (jedním bodem za každé zabití) přispívají k výsledku celé říše. Hlasuji tedy proti návrhu. Tým Ekury se ale nijak nebrání zásahu do tohoto systému a proto nechávám téma otevřené diskuzi.
Když tohle je takové téma... Je jasné, že ty malé levely, které z tohoto systému těží to budou chtít ponechat a naopak ty velké levely budou chtít vrátit původní, nebo si seženou malou postavu a budou dělat hodnost na té postavě... K návrhu... Já jsem pro snížení cb pro menší levely.. A jinak bych to ponechal... (Např.: Vždy o 1bod méně)
ERZO - 150 lvl - Karma P (útok) - KONEC - již není v mém vlastnictví
Navarro - 141 lvl - Karma P (útok)
Pomalu se blížíme ke konci, nebo začátku? Nejspíše poslední mixtape v přípravě... =)

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 481 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Sabousek » úte 13. říj 2015 22:06:32

Co ti brání v tom, tu těžce vydřenou výbavu prodat a udělat si těžce vydřenou výbavu na lvl 110? Oni na lvl 110 na pvp výbavu snad nedřeli? 110ková výbava je vlastně za pár šupů že.... Proto tam běhají 3 110ky. Osobně si myslím, že ty 110ky jsou výborní hráči a dané výsledky si zaslouží. Někdo má hold lvl 150 a někdo má hold trochu rozumu a prozíravosti a lvl 110. Jen neschvaluji návrat do starých rezatých kolejí, po kterých se taky dobře nejelo. Navrhněte něco nového. Jak říkám, když návrat do starých kolejí, tak úplný, ten vám odhlasuji kladně.

Spíš je tu zas problém, že hráči, co tomu obětují hodně času a mají vše na co si vzpomněli, samou nudou hledají chybu tam, kde není.
Naposledy upravil(a) Sabousek dne stř 14. říj 2015 13:11:47, celkem upraveno 1 x.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
Krkovička
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 210
Registrován: ned 05. čer 2011 11:54:05
Bydliště: Velké panství
Dal poděkování: 635 poděkování
Dostal poděkování: 210 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Krkovička » stř 14. říj 2015 7:19:24

Nazdarek :hello:

V tomto navrhu je nastaveno nove hlasovani s moznosti zmeny hlasu takze muzete prehodnotit svuj hlas. :up:

Preji pekny den. :hello:
TICOCHI Healer 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harafena Dýka 150
Bio 110,Karma P,Herbo P+3xP
SimiHoney WP 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harapes Drak 150
Bio 110,Karma P

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od rudlaninja » stř 14. říj 2015 7:28:59

Sabousek píše:Co ti brání v tom, tu těžce vydřenou výbavu prodat a udělat si těžce vydřenou výbavu na lvl 110? Oni na lvl 110 na pvp výbavu snad nedřeli? 110ková výbava je vlastně za pár šupů že.... Proto tam běhají 3 110ky. Osobně si myslím, že ty 110ky jsou výborní hráči a dané výsledky si zaslouží. Někdo má hold lvl 150 a někdo má hold trochu rozumu a prozíravosti a lvl 110. Jen neschvaluji návrat do starých rezatých kolejí, po kterých se taky dobře nejelo. Navrhněte něco nového. Jak říkám, když návrat do starých kolejí, tak úplný, ten vám odhlasuji kladně.

Spíš je tu zas problém, že hráči, co tomu obětují hodně času a mají vše na co si vzpomněli, samou nudou hledají chybu, tam kde není.
Asi špatně čteš psala jsem,že se na tu výbavu všichni nadřeli.Ale výhodu ve war mají pouze menší lvly takže z toho logicky vyplývá,že podle Vás se nadře víc ten menší lvl než ten větší.
A prozíravost a rozum nechat na war 110 lvl?Nezlob se,ale nedávno tu někdo psal,že 150 lvly tu brečí k vůli hvězdičkám,ale to že někdo schválně zůstane na malém lvlu k vůli tomu,že získá víc bodů mi přijde spíš pravděpodobné,že to k vůli těm hvězdičkám dělá.
A to,že je to nespravedlivě nastaveno-110 lvl střelí do chumlu zabije 3 150 hráče a dostane 36 bodů 150 hráč sejme 3x 110 a dostane 18 bodů nevím co je na tom spravedlivého a čím si zaslouží lepší odměnu malý lvl než ten velký.
Ano jak jsi psala,každý si udělá 110 do war a to pak bude velmi zajímavé,když tam budou běhat jen malé lvly.Píšeš že je tohle návrat do starých kolejí,ale vlastně chceš aby se to do starých kolejí vrátilo.aby byli války malých lvlů jako byli před pár lety než se lvl zvedl.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Malchus » stř 14. říj 2015 9:07:57

Já se budu opakovat, ale podívali jste se do statistik, jak moc závažný to je problém ? Já jsem se tam podíval za vás a vypsal jsem si několik čísel a jmen.

Tento rok se k 14.10. uskutečnilo 123 válek. Ve 48 válkách se mezi 10 nejužitečnějších hrdinů ze všech říší objevila postava lv 110, je to tedy asi každá 2,5 válka. Bylo asi 5 válek, kde se mezi deseti nejužitečnějšími hrdiny objevily 2 postavy lv110, hlavně v poslední době, což má asi souvislost se soutěží.

Těch postav lv 110, které se dokáží probojovat mezi nejužitečnější hrdiny bylo celkem 7 (slovy sedm):

wRyx (22x)
Chyu (14x)
Soltern (6x)
DIO (5x)
xSheenaX (4x)
JT (1x)
Dux02 (1)

123 válek x 10 jmen nejužitečnějších hrdinů = 1230 jmen. V 53 případech to bylo jméno postavy lv 110. Nezlobte se, ale tohle mi nepřipadá jako závažný problém.

Těhle sedm postav nejsou jediné postavy lv 110, které se ve válkách ukázaly. Chodí tam další postavy 110 i nižších levelů, které nikomu nevadí, protože jejich zisk CB nikoho nebolí.
Obrázek

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 481 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Sabousek » stř 14. říj 2015 13:04:31

Slušným kompromisem by bylo do tabulky zavést další položku a to jest počet zabitých hráčů. Svým způsobem to už kompenzuje položka poměr zabitých protivníků vůči smrti, pořád je to ale tím dělením poněkud zkreslené a nepřímo všem jasné. Bude pak individuální, podle čeho budeme někoho považovat za kvalitního bojovníka (počet cb, počet zabítí, nebo poměr zabítí/smrt?). Aspoň tak bude odcházet z válek více různorodých "vítezů".

Co se týče výhod 110ka má výhodu nízkého lvlu, 150ka má zas karmu, dračí atd. Jaké výhody se vzdáte, když chcete jedné skupině hráčů jejich výhodu ubrat? Zdá se mi to fér.

Maichus si dal skvělou práci. Opravdu Vám těn zlomek malých hráčů tak moc leží v žaludku? Tenhle návrh kvůli chvilkové módě 110ek mě opravdu mrzí ( a těch mód tu bylo průniky, dýkolukaři apod), považovala jsem Vás za zkušené a rozumné hráče. Nechápu, proč tak dychtíte po změně, která zapříčiní ještě nižší účast ve válce než je dosud, už tak je nízká a roky je tu snaha počet pvp hráčů navýšit a vy toužíte po opaku. Nejde mi to na rozum, jdete sami proti sobě. To tam chcete zabíjet těch pár 150tek, co se zabíjí x minut? Však rozmanitost je jen velké plus pro tuto hru. A to jest i rozmanitost lvlů ve válce.

Ano, to že za chvilku budou válčit samé 110ky se nebojím. A i kdyby, považuji 110kové války za zábavnější, člověka to nutí trochu spolupracovat. A nebojte moje 145ka se bude ukazovat vždy, dokud budu hrát, jelikož karmy a podobných vymožeností dokud jsou se vzdávat nechci :D :D Očividně vy také ne, když neválčíte za 110ku a jen po nich plivete. Nevidím důvod trestat hráče za to, že se vzdají určitých herních výhod pro trošku namáhavější válku a lepší výsledky.

Dnešní války považuji za fungující a to ze dvou důkazů: 1 - účastní se jich všechny lvly od 110-150, 2 - účastní se jich všechny charaktery postav (jsem ráda, že doba, kdy do války týdny nevešel ani jeden war nebo wp jsou pryč).

Spíše věnujte energii momentálně nesmyslupným cechům, cechovním pozemkům a cechovním válkám prosím. Zaslouží si více pozornosti než války říší a cb.

Myslím, že toto bude můj poslední příspěvek. Jelikož vaše odpovědi nepřináší nic nového. A já se nemusím řadit mezi další věčně se opakující pisatele. Takže potřetí a naposled moje rezolutní NE, s malým návrhem uvádění počtu zabitých jedinců v tabulce výsledků.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « pát 12:29 pm »
@cleo,  Mělo by být opraveno při dnešní ranní údržbě.
@ MoCKeR « čtv 10:20 pm »
😎
@ cleo « čtv 7:54 pm »
@Mionix,  nefunguje ducha plamene
@ Mionix « čtv 6:43 pm »
:lol: tak kdo tipoval vítězství Rakouska nad Finskem 3:2? Koukám, že Loupežník byl kousíček. :up:
@ TomasFoxx « čtv 3:54 pm »
@Mionix,  vpohode, ja vam to pro tentokrat odpustim
@ Mionix « čtv 11:36 am »
Tak snad opraveno. Omlouváme se.
@ ShienZhao « čtv 10:44 am »
Děkujeme
@ Mionix « čtv 10:37 am »
Jasné. Děkuji všem. Naháním GA. - dohnal. GA už na tom pracuje.
@ Hugolaus22 « čtv 10:33 am »
Nefunguje vôbec sekanie, tak ako noach napísal žiadne DMG
@ NOACH « čtv 10:32 am »
Fyzické seky nefungujú, ani promena nefunguje. Nedá sa sekať. Len kúzliť
@ Mionix « čtv 10:28 am »
@NOACH,  Můžete to nějak rozvést?
@ Mionix « čtv 10:27 am »
@ NOACH « čtv 10:09 am »
Mobky sa nedaju sekať
@ Lejno « čtv 9:36 am »
Za mňa veľmi slušne nájdená alternatíva pre spawny vo war, good job
@ RAMHH « stř 11:45 pm »
Kdy půjde kupovat karmy za CB na úrovni P1 a dále? V návrhu úprav karem to bylo slíbeno..
@ Pajik « stř 5:12 pm »
@ddavidd,  jono, zrušil bych to
@ Mionix « stř 4:54 pm »
Hrozný ten hokej naši. :-(
@ gagefranjo « pon 7:42 pm »
Klobouky v IS budou do dnešní, nebo zítřejší pulnoci?
@ ddavidd « sob 10:27 pm »
Teoreticky tu offline stánky sú... Za SDčka. :)
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Kdybyste ještě přidali offline stánky, tak by to bylo top, ale chápu, že nemůžeme být nenažraní 😆
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Díky za update těch karem. Je to opravdu skvělá věc pro lidi, co si nemohou dovolit klikat každých 6h. Za to obrovské díky.
@ Sirrey « pát 9:44 pm »
@Mionix,  nedá se nic dělat, tak zase za rok 😇
@ TomasFoxx « pát 6:30 pm »
@Mionix,  tak nám domluv zapnutí eventu ještě na den <3
@ Mionix « pát 4:45 pm »
@Sirrey,  i pro nás to bylo překvápko, také jsme včetně našeho cechu počítali, že ještě dnes budeme do půlnoci dělat vagtru.
@ Sirrey « pát 8:45 am »
Zdravíčko :D , pokud to dobře chápeme, tak event měl skončit s dnešní půlnocí, ,,Ty potrvají až do 10. května." ale asi to každý chápeme jinak. :D hezký den přeji
@ Sirrey « pon 3:41 pm »
@NikolAstrid,  Ano nelze, jak píše @Narumikazuchi,  postavu lze zabít přímo ve městě, pro splnění úkolu. Děkuji za radu. ♥
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě
@ Obter!vr « čtv 8:37 pm »
změna charakteru je ...
@ noxforko « čtv 8:33 pm »
ne jako vážně,změna jména tu nejde, změna charakteru není, a smazat postavu jde jen do nízkého lv vzhledem k pokroku co se týče úrovní postav kdy to jde mnohem lépe naexpit by se měla posunout i hranice, server běží už prostě moc dlouho a výběr jmen postav je omezený, třeba s tím něco dělat ... když už se rozhodnu ztratit několikaletý progres a začít nanovo jen kvůli toho abych měl jinou postavu se stejným jménem ... umožněte alespon něco z toho ...
@ noxforko « čtv 8:28 pm »
možnost mazaní postav do lv 110 včetně, kdo je pro?
@ gagefranjo « čtv 8:12 pm »
Jak je to s bonusem z vatry? Na vatře to píše, že bonus bude aktivní do 10.května, ale bonus aktivní není na úrovni 8. To se musí vatra pořád vylepšovat, aby ten bonus byl aktivní ?
@ Mionix « čtv 3:08 pm »
@TheDobbyk,  údržba byla. Je vždy pokud to GA neposune nebo nezruší.
@ TheDobbyk « stř 11:51 pm »
Ahoj, bude zítra údržba?
@ cleo « stř 9:16 pm »
mě to teď hodilo meteor lv 30 i po relogu, z koně taky nesesedám
@ gagefranjo « stř 8:22 pm »
Osobně mně to začalo házet meteory levelu 30-40 i po tom, co jsem sesedl z koně. Což mi přijde absurdní, aby se tohle vůnec mohlo stát, ale je to tak :D
@ gagefranjo « stř 8:21 pm »
Kdo chce používat těžké meteory, tak musí sám vždy po relogu házet ony těžké meteory a sám po 5s házet další, ne instantně spamovat ty meteory a už vůbec ne v blízkosti spawnutých meteorů. Pokud se vám ukáže meteor menšího levelu třeba 30-40, tak dejte relog. Já tohle psal RAMHH, který tuto informaci vynechal.
@ Mionix « stř 8:03 pm »
@cleo,  On to Saggi nechápe. Použil něco kvůli májkám. A ono to kraví v meteorech. Bohužel se to spraví až po ukončení eventu, kdy se vše vrátí na původní hodnoty. Ono s tím teď moc dělat nejde. Jak jsem psal, mě pomáhá změna postavy a zpět.
@ cleo « stř 7:26 pm »
@Mionix,  a bude se s tím něco dělat? mě to hodilo 6 těžkých a pak 4 normální a pak jsem to vzdala
@ Mionix « stř 5:48 pm »
Ha, něco jsem objevil. Hážu si meteory těžké. 20 kusů +- ok. Pak to začalo kravit a padaly normální a lehké. Dal jsem relog a už to zase padá správně.
@ noxforko « stř 2:40 pm »
jen říkám že mě tenhle event baví, možná se budeš divit ale za těch 12 roků co hraju na tomhle serveru sem už pár eventů zkusil, a pochválit něco není od věci, lepší než jen na vše nadávat vid @Suko201
@ Suko201 « stř 10:04 am »
*Ztížili sorrka :D
@ Suko201 « stř 10:03 am »
Však ten event je úplně stejnej, akorát ho stížili, tak co ti je? 😆
@ Suko201 « stř 10:02 am »
noxforko píše: @Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
😆😆😆😆😆😆😆😆😆
@ noxforko « stř 6:51 am »
@Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
@ Suko201 « úte 10:33 pm »
RendyO8 píše: Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
aréna je oka, akorát tam chodí trosky
@ RendyO8 « úte 6:12 pm »
Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
@ Suko201 « úte 5:56 pm »
noxforko píše: Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
tak to je schválně Kamo, jinak by to bylo moc jednoduché. Je sice pravda, že o minulých letech byly ty čarodějnice slabší, takže si jich stihl sejmout víc, no..
@ Suko201 « úte 5:55 pm »
Mionix píše: @noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
že mu děkujeme, ale příště by už na to mohl myslet hned :) :)
@ Mionix « úte 4:35 pm »
@noxforko,  Tak už je tam. :-)
@ Mionix « úte 4:34 pm »
@noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)

Who is chatting